Kirjoittaja Aihe: Tv-ohjelmien ja elokuvien tunnistusta  (Luettu 67800 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Tv- ohjelmien ja elokuvien tunnistusta
« Vastaus #200 : Toukokuu 29, 2008, 17:52:09 »
Ei, en tarkota tota, sen kyllä muistan. Se on joku Phileas Fogg ja matka maailman ympäri 80 päivässä. Sitäkin seurasin pienempänä :). Ohjelma mitä haen tuli kyllä n. vuosina -97-99 siinä välillä mielestäni. Voi olla ettei kukaan muista mutta olen varma että sellainen ohjelma tuli!

// googletin ja löysin yhdestä blogista merkinnän lapsuuden ohjelmista ja mukana oli Montana (Jones) ja sitä kautta wikipediasta englanninkielisen artikkelin ohjelmasta http://en.wikipedia.org/wiki/Montana_Jones . se on kuin onkin tuo!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2008, 18:03:39 kirjoittanut Raparperi »
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #201 : Toukokuu 29, 2008, 19:20:14 »
Eli, olen nähnyt oikein pienenä pätkän elokuvaa/tv-sarjaa, käsittääkseni kuitenkin elokuvan. Näytelty tuo oli, ja minulle jäi siitä traumat, pelkäsin erästä asiaa siinä aivan hirvittävästi. Ajankohdasta en osaa sanoa mitään, mutta olisikohan tullut televisiosta joskus 1997 - 2002 aikavälillä?

Pääosassa siis muistaakseni tyttö ja poika. Tytön veli (?) kasvatti johonkin kilpailuun kemikaalilla (?) sinisiä ruusuja. Pullo kuitenkin joutui jonnekin kallelleen, ja siitä putosi pisara jonkun tädin hattuun, johon luonnollisesti kasvoi sinisiä ruusuja. Kävi kuitenkin niin, että samaa litkua putosi myös päähenkilötytön päähän, ja hän alkoi muuttua - yllätysyllätys - siniseksi ruusuksi, olisikohan alkanut päästä versoa kukkia, muualle lehtiä? Sen ainakin muistan, että hän meinasi juurtua maahan kiinni. Sitten nämä päähenkilöt koittivat matkustaa johonkin (ruusukilpailuun) hakemaan vasta-ainetta (?).

Kovin hatarat ovat muistikuvani, mutta pelkäsin monta vuotta muuttuvani siniseksi ruusuksi, joten olisi kiva päästä traumoista eroon.

Poissa mannaryyni

• Pylpyrä
  • Vuotislainen
    • Oma kirja.
« Vastaus #202 : Kesäkuu 03, 2008, 20:42:43 »
Televisiosta on kerran tai kahdesti tullut seuraavanlainen ranskankielinen elokuva:

Perhe lähtee lomalle, perheessä ainakin isä, äiti(puoli?) ja kaksi tytärtä, tai ainakin yksi, en ole toisesta varma. Tämä tyttö on lihavahko. Tutustuu sitten lomalla vanhempaan poikaan, johon rakastuu (poika muistaakseni vähän vanhempi), mutta poika ei sitten rakastukaan tyttöön ja tyttö yrittää itsemurhaa kävelemällä mereen, mutta aikuinen (myös hieman lihava) nainen pelastaa hänet.

Elokuvan nimenä oli joku tähden nimi, kun poika ja tyttö katselivat tähtiä taivaalta..
Useimmat lukijat pääsevät semikonditionaaliseen futuuriin, jota modifioi käänteinen plagaalinen intentionaalisen subjunktiivin imperfekti ennenkuin luovuttavat.

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #203 : Kesäkuu 03, 2008, 22:52:28 »
^Olen nähnyt tuon joskus vuoooosia sitten, ja vaikken tuota itsemurha-juttua muistakaan, niin eiköhän se tämä ole. Kulki Suomessa muistaakseni pelkästään nimellä Tania Boréalis.

Ai että sain etsiä tuota nimeä kauan, kun en sitä muistanut ennen kuin sen näin. Piti hakea netistä joku sivu, missä oli tähtien latinankielisiä nimiä, ja ei kun selaamaan! Puolessa välissä kyllä jo itketti :D

Poissa mannaryyni

• Pylpyrä
  • Vuotislainen
    • Oma kirja.
« Vastaus #204 : Kesäkuu 05, 2008, 07:51:43 »
Tuohan se, kiitoksia. :)
Useimmat lukijat pääsevät semikonditionaaliseen futuuriin, jota modifioi käänteinen plagaalinen intentionaalisen subjunktiivin imperfekti ennenkuin luovuttavat.

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #205 : Heinäkuu 10, 2008, 14:24:52 »
No, minä pienenä näin kerran sellaisen piirretyn, jossa oli joku dinosaurus (hehhehee, taas). Siinä se dinosaurus oli jossain isossa munassa ja kun se kuoriutui, jotkut pikkupojat ottivat sen kaverikseen. Yhdessä jaksossa tämä dino meni ainakin huvipuistoon poikien kanssa ja muistaakseni jotkut halusivat dinon sirkukseen tai jotain. Muistaakseni nimi alkoi D:llä, mutten muista mikä tämä on! Jos joku muistaa, niin kiva :)

Vastaus on ehdottomasti Denver. Dinon nimi siis on Denver ja koko sarjan. Meikällä on yksi vanha video, jota pikkuveli joskus katseli. Hienosti dubattua ja kaikkea.

Noniin, yritin googlettaa, mutta ei tullut mitään. Etsin yhtä Jääkuningatar elokuvaa. Tiedättehän ne, jotka pohjautuvat siihen tarinaan, missä eräs Jääkuningatar kidnappaa erään pojan prinssikseen, jonka seurauksena pojan sisar lähtee etsimään veljeään ennenkuin tämänkin sydän muuttuu jääksi. Tämä versio on kai uusimpia, muistaakseni se oli ainakin hyvin värikäs ja terävä. Muistan yhden kohtauksen, missä tyttö joutui jonkun noidan/naisen kotiin, jossa tämä syötti hienoja noiduttuja herkkuja tytölle, aikomuksena joko syödä tai pitää vankina tyttöä. Tyttö kumminkin pakeni. Eli siis ei en ole sekoittanut Hannua ja Kerttua Narnian kansssa. Toivottavasti joku voisi auttaa, tai kertoa edes muistanko tuon nimen ihan väärin (imdb:stä ei ollut apua Icequeen haulla)

Muistaako muuten kukaan myöskään tarinaa "Kaksitoista joutsenta". En ole varma onko se sen oikea nimi. Kumminkin se missä jossain vaiheessa sisar joutuu ompelemaan velljilleen paidat nokkosista. Minusta siitä on tullut joku piirretykin, mutta en ole varma, muistaakseni olen nähnyt sen ja haluaisin nähdä uudestaan. Onko se saman niminen? Ja mikäköhön olisi edes se englanniksi?
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #206 : Heinäkuu 11, 2008, 01:38:18 »
Seatear, oletko varma ettei se ole Lumikuningatar eikä Jääkuningatar? Tuo juonikuvaus ainakin kuulostaa kovasti HC Andersenin Lumikuningattarelta, paitsi että Kerttu ja Kai eivät minusta ole sisarukset vaan lapsuudenystävät. Siitä tehtiin joskus suomenkielinen elokuvaversio, jossa oli Satu Silvo nimiroolissa. Minulla oli se pienenä nauhalla.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2008, 21:49:25 kirjoittanut Valeriana »
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Argonblue

• Parasta ennen: 17.11.2009
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #207 : Heinäkuu 11, 2008, 12:41:15 »
Seatear: Kyseessä on H.C. Andersenin  Villijoutsenet (The Wild Swans).
"We will be perfect...    ...in every aspect of the Game"

Vastarannankiiski vauhdissa taas...

Poissa Ajatusliekki

• Vuotislainen
  • Where the heart lies
  • Pottermore: HallowGalleon47
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #208 : Heinäkuu 11, 2008, 22:07:29 »
minulla on joku ÄÄRIMMÄISEN hämärä muistikuva jostain dinosaurusanimaatiosta. (Ei ole Denver) Muistan siitä vaan jotain pätkiä, ja jos joku voisi opastaa? Siinä alussa joku tiedemies menee Dinosaurusten aikaan ja kaappaa sieltä sinosauruksen. Sitten se jotenkin "Pyörittää" maapallon nykyaikaan ja tuo dinon. Enempää en muistakkaan :D. Voisiko joku valaista vähäsen?
mus mus -> Ajatusliekki

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #209 : Heinäkuu 12, 2008, 11:05:12 »
Joskus 90-luvun lopulla tuli muistaakseni jokin muistaakseni kuusiosainen sarja, jonka osia olivat mm. Seikkailujen vuori, Seikkailujen laiva ja Seikkailujen joki. Jokaisessa jaksossa siis seikkailujen-sana. Päähenkilöinä oli joukko lapsia ja muistaakseni Seikkailujen vuoressa oli joku hörhö joka koetti lentää ja Seikkailujen joessa joku rikollinen sekoittaa lapsien lemmikkihämähäkin johonkin vaaralliseen, pahamaineiseen myrkkyhämähäkkiin työnnettyään kätensä kallionkoloon ja saa aikamoisen paniikkikohtauksen. Osaakos joku neuvoa?
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #210 : Heinäkuu 12, 2008, 14:14:13 »
castlevania: Ko. tv-sarja perustuu Enid Blytonin Seikkailu-kirjoihin (Seikkailujen saari, Seikkailujen linna, Seikkailujen laakso, Seikkailujen meri, Seikkailujen vuori, Seikkailujen laiva, Seikkailujen sirkus ja Seikkailujen joki). Englanninkielisessä Wikipediassa seikkailemalla löysin seuraavat linkit: The Island of Adventure ja The Castle of Adventure.

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #211 : Heinäkuu 13, 2008, 17:51:11 »
minulla on joku ÄÄRIMMÄISEN hämärä muistikuva jostain dinosaurusanimaatiosta. (Ei ole Denver) Muistan siitä vaan jotain pätkiä, ja jos joku voisi opastaa? Siinä alussa joku tiedemies menee Dinosaurusten aikaan ja kaappaa sieltä sinosauruksen. Sitten se jotenkin "Pyörittää" maapallon nykyaikaan ja tuo dinon. Enempää en muistakkaan :D. Voisiko joku valaista vähäsen?

Dinot New Yorkissa... Jossain vähän aika sitten tässä topicissa sitä joko minä tai joku muu kyseli. Eli siis siinä semmoinen professori kaappaa aikakoneellaan muutamia dinoja ja muuttaa ne puhuviksi ja kasvissyöjiksi.

Lumikuningatar aivan! Ehkä minä tällä nimellä saan sen elokuvan löydettyä kiitos :). Ja Villijoutsenista myös!
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

Cyria

• Ankeuttaja
« Vastaus #212 : Lokakuu 31, 2008, 08:53:07 »
Eli nyt kysyisin yhdestä elokuvasta, jonka näin joskus viime vuonna nelosella.
Eli juoni menee jotenkin näin:
Tyttö ja komea poika ovat jollain laivalla, ja sitten he haaksirikkoutuvat ja ajautuvat autiolle saarelle.
Sitten tyttö huomaa, että hotelli onkin ihan lähettyvillä, muttei kerro sitä pojalle...
Jotenki siis näin.
Kiitokset jo etukäteen, jos joku sattuisi tietämään, mistä on kyse.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #213 : Marraskuu 01, 2008, 02:04:56 »
Eli nyt kysyisin yhdestä elokuvasta, jonka näin joskus viime vuonna nelosella.
Eli juoni menee jotenkin näin:
Tyttö ja komea poika ovat jollain laivalla, ja sitten he haaksirikkoutuvat ja ajautuvat autiolle saarelle.
Sitten tyttö huomaa, että hotelli onkin ihan lähettyvillä, muttei kerro sitä pojalle...
Jotenki siis näin.
Kiitokset jo etukäteen, jos joku sattuisi tietämään, mistä on kyse.
Elokuva on kaiketi Haaksirikkohuijaus.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Kara

• Sademielellä
  • Vuotislainen
  • The world is our playground:)
  • Pottermore: ThestralQuill17
« Vastaus #214 : Marraskuu 03, 2008, 17:37:29 »
Näin joskus televisiosta tällaisen elokuvan, jonka nimeä en muista, en kyllä kovin paljon juonestakaan. Kyse oli eräästä perheestä, jotka lähtivät ilmeisesti kiitospäivän aikaan outojen sukulaisten luo. Näillä sukulkaisilla oli tyttö, joka oli myös omituinen ja teki itse omat vaatteensa. En siis muista juuri muuta... Kiitos jos joku tunnistaisi tämän... (Ei minulla kovin suuria oletuksia ole.)
Jalan rikkoessa salaisien maailmojen pintaa

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #215 : Marraskuu 03, 2008, 19:52:37 »
Elokuvasta kyselisin.
Eli, en todellakaan usko, että kukaan teistä tietää leffaa pienenpienen muistikuvani perusteella. Olin tuolloin n. 4-vuotias, eli tästä on kymmenisen vuotta aikaa.
Ensinnäkin, muistan vain loppukohtauksen, mutta sen perusteella olen rakentanut hataran mielikuvan.
Loppukohtaus: Hääpari on menossa naimisiin. Kyseessä on amerikkalainen elokuva, eli kumpikin pari lausuu piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän litanian ties mitä ennen kuin päätyvät sanaan "tahdon". Nainen on jo sanonut "Tahdon", ja kun miehen vuoro tulee, hän vain seisoo hiljaa, kunnes lopulta sanoo yks'kanttiin: "Olen homo."
Ensin koko seurakunta kohahtaa, mutta seuraavaksi joku nousee ja sanoo "Olen homo." Äkkiä koko seurakunta on seisomassa hokien "Minä myös", "Minä olen homo", "Olen lesbo" ja sitä rataa. Ainoa mitä muistan ja muistan siksi kun äiti tämän jälkeen selitti mitä sanat tarkoitti :D

Päätelmiä: Ilmeisesti kyseessä on siis pariskunta. Jotenkin mulla on sellainen olo, että parilla olisi ollut paljon ongelmia parisuhteessa, mutta en voi olla varma.

Ihmettelen, jos tunnistatte, mutta kiitän jos niin teette.
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #216 : Marraskuu 06, 2008, 09:03:08 »
Hei tyypit, nyt tuli ihan yks kaks yllättäen mieleeni leffa joka tuli telkusta (yleltä) useampi vuosi sitten. Siinä oli jotain ukkeleita (vau), jotka oli jossakin aavikolla, yksi oli joku sotamies (?) ja yksi oli joku sotamaalari. Sitten ne jäi sinne aavikolle (en muista miksi, enkä jäikö ne yhdessä vai erikseen). Maalari pöljähti, joi omat maalinsa ja kuoli (mutisen jotakin "appelsiinijäästä" tai vastaavasta, en muista mistä se mutisi, jotenkin siihen liittyi hedelmä ja joku kylmä).

No, sitten se päähenkilö jäi sinne aavikolle asumaan, ja sai jonkun ison kissaeläimen kaverikseen. Sitten se kai jossakin välissä kovasti koitti vältellä ettei sitä löydettäisi. Muistaakseni se asui sen kissan kanssa jossakin luolassa.

Näin hyvät muistikuvat minulla on : D Toivoisinpa että joku voisi auttaa. Elokuvan nimessä oli käsittääkseni jotenkin mukana Aavikko (vai olikohan sittenkin Erämaa. en osaa sanoa O___o)

Tahtoisin kovasti nähdä ko. leffan uudelleen.

//EDIT: Hei, Hämppyli, etsimme samaa elokuvaa :D (viitaten tuohon alempaan). Olen kokolailla varma siitä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2008, 09:09:33 kirjoittanut Sirii »
Ég á heiminn! :}

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #217 : Marraskuu 08, 2008, 14:34:14 »
Minä katsoin, joskus ihan pienenä leffa, jossa joku sotilas (asusta päätellen leffa tapahtumat "tapahtuivat" joskus historiassa) eksyy aavikolle. Kyseinen sotilas taantuu villi-ihmisen tasolle ja ystävystyy leopardin/gepardin (en muista kumpi) kanssa ja alkaa elämään luolassa. Jossain kohtaa leffaa luolaan eksyy paimentolais poika, joka pitää miestä jumalana ja antaa tälle lampaansa. Lopussa mies päättää palata sivistyksen pariin ja sitoo leopardin/gepardin puuhun ja lupaa palaavansa takaisin (tai jotain), mutta tämäpä ei pidä ajatuksesta vaan riuhtoo itsensä irti ja käy miehen kimppuun. Sotilas tappaa leopardi/gepardin puolivahingossa itsepuolustukseksi ja suree tätä paljon. Lopussa mies kävelee aavikolla lemmikkinsä ruumis sylissään.

Toivottavasti saitte selvää...
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
« Vastaus #218 : Marraskuu 09, 2008, 16:41:26 »
No minulla oli tuuria, sillä muistan aika hyvin tämän ohjelman juonta, sillä siitä on vain... 8-9 vuotta aikaa..
 Siis kyse on Zorrosta, mutta haluaisin tietää ohjelmasta lisää..Siis näkyykö ohjelmaa enää missään, voiko sitä katsoa netistä, ohjelman koko nimi jne... Eli se ohjelma kertoi Zorrosta, ja siinä oli joku mykkä, ja ehkä kuurokin poika joka auttoi aina Zorroa ja luki pahisten huulilta. :) Se näkyi aina Lauantaisin aamulla. No tuossahan tuota, jos joku voisi valaista asiaa... * Anelee armoa tietokoneelle...*
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa atex

• Vuotislainen
« Vastaus #219 : Marraskuu 11, 2008, 17:07:47 »
No minulla oli tuuria, sillä muistan aika hyvin tämän ohjelman juonta, sillä siitä on vain... 8-9 vuotta aikaa..
 Siis kyse on Zorrosta, mutta haluaisin tietää ohjelmasta lisää..Siis näkyykö ohjelmaa enää missään, voiko sitä katsoa netistä, ohjelman koko nimi jne... Eli se ohjelma kertoi Zorrosta, ja siinä oli joku mykkä, ja ehkä kuurokin poika joka auttoi aina Zorroa ja luki pahisten huulilta. :) Se näkyi aina Lauantaisin aamulla. No tuossahan tuota, jos joku voisi valaista asiaa... * Anelee armoa tietokoneelle...*

Tämä se taisi olla

Zorro on Family Channelin ja Rai Uno Italian vuosina 1990–1993 tuottama televisiosarja

http://fi.wikipedia.org/wiki/Zorro_(televisiosarja_1990)
Tuossa ei muuten sanota sarjan tarkkaa nimeä
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2008, 17:15:07 kirjoittanut atex »

Wolfgirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #220 : Joulukuu 03, 2008, 12:57:27 »
Minä taas muistan lapsuusajoiltani hämärästi kaksi elokuvaa jotka haluaisin nähdä uudestaan, mutten kuolemaksenikan muista niiden nimiä tai tapahtumia sen kummemin. Ainoastaan hyvin pienen pätkän kummastakin.

Ensimmäinen noista elokuvista on jonkin englantilainen/amerikkalainen fantasiaseikkailu, jossa tytön ja pojan piti kai pelastaa joku satumaa tai vastaava, vai yrittivätkö ne päästä kotiin sieltä, en nyt muista. Mutta he kuitenkin jossain vaiheessa sitä elokuvaa menivät jonkin jättiläisperheen kotiin jossa ne törmäsivät jättiläislapseen joka sanoi asiat aina päin vastoin kuin mitä tarkoitti. Siellä talossa tyttö ja poika sitten menivät jonkin lipaston luo ja avasivat yhden sen laatikoista. Laatikosasa oli kolme munaa; kirkkaankeltainen, oranssinpunainen ja tummansininen. Niiden piti valita niistä munista se joka ei värinsä puolesta liity aurinkoon (vai oliko Päivään). He pähkäilivät aikansa mikä niistä olisi oikea valinta, koska heillä ei muistaakseni ollut varaa virheisiin ja ne ottivat sitten sen tummansinisen ja lähtivät jättiläisten kotoa en nyt muista millä kulkupelillä, pyörät siinä ainkain oli, olisivatko sitten olleet jotkin rattaat, ja se jättiläislapsi juoksi niiden perään tyrmistyneenä tytön ja pojan teosta ja huutaen "Saatte pitää munan! Äiti ja isä eivät suutu!"

Toinen elkova taisi olla suomalainen, mutta jokatapuksessa siinä oli joku 3-5 nuoren ryhmä jotka lähti joidenkin rikollisten jäljille. Niiden rikollisten joukossa oli joku henkisesti lapsen tasolle jäänyt lihaksikas ja kasvoiltaan epämudostunut mies joka oli kuitenkin kiltti eikä lainkaan yhtä halpamainen kuin ryhmän muut jäsen joihin taisi kuulua myös miehen äiti, joka oli miehen ollessa lapsi laulanut pojalleen jotain kehtolaulua jonka sanojen mukaan lapsi putosi kehdosta laulun loputtua.
Nuoret sitten seurasivat rikkollisia jollekkin saarelle ja yksi heistä, joku poika muistaakseni sillä joukkoon taisi kuulua ainakin yksi tyttö, sitten joutui vangiksi ja tuo epämuodostunut kaveri laitetiin hänen vartijakseen. Poika sitten alkaa nälkäisenä kuorimaan pätkis-patukkaa paperista ja tuo mies huomaa sen ja hänen pyytäessään poika tarjoaa suklaata hänellekkin. He sitten jakavat pätkiksen, alkavat muistaakseni jutella ja poika huomaa, ettei mies ole lainkaan niin ilkeä tyyppi kuin muut ryhmänsä jäsenet ja nuo kaksi ystävystyvät. Myöhemmin myös pojan ystävät ystävystyvät tämän miehen kanssa, joka sitten auttaa heitä.
Elokuvan lopussa poliisit (vai rannikkovartoistoko se oli), ovat rannalla noiden nuorten kansasa pelastettuaan heidät ja kun tuo rikkollisporukkakin sitten tuodaan paikalle ja nuoret huomaavat epämudostuneen ystävänsä heidän joukossaan he juoksevat hänen luokseen ja selittvät poliisille, että kyseinen mies on syytön tapahtumiin ja ollut mukana vain äitinsä käskystä, tai jotain sinne päin. Lopulta poliisit uskovat ja tuo mies pääsee vapaaksi, kun muut rikollisporukasta, miehen äiti mukaanlukien, päätyvät vankilaan.

Tuon enmpää en noiden elokuvien tapahtumista muista. Toivottavasti saitte sekavasta sepustuksestani edes jotain tolkkua.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #221 : Tammikuu 31, 2009, 13:11:22 »
-jaki ja nuka alku tunnari. (löytyy siis youtubesta)

--

kun ttätä on kaivattu

//Laiton Youtube-linkki poistettu. HUOM! Youtubesta saa linkittää vain ja ainoastaan sellaisia videoita, jotka ovat sinne laittaneet ne henkilöt, jotka omistavat tekijänoikeudet ko. materiaaliin tai heillä on lupa materiaalia käyttää. Epäselvissä tapauksissa linkit poistetaan. -Kate

// anteeksi... =)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 06, 2009, 22:27:21 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #222 : Helmikuu 04, 2009, 15:18:29 »
Muistaako kukaan sellasta ohjelmaa, mikä tuli joskus 90-luvulla ja siinä oli joku pieni lohikäärme joka aina taisteli ilkeän lumiukon kanssa, jonka nimi saattoi olla Arktos (en ole varma mutta nimi pyörii mielessä) Pikku lohikäärmeen isä oli kai kuollut tai muuten poissa niin se johti kai muita eläimiä. Jos joku muistaa ohjelman nimen niin olisin iloinen :)

// Kiitos Kanelitanko, se se oli ;)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2009, 17:13:57 kirjoittanut Raparperi »
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa qmis

• paperitähti
  • Vuotislainen
  • kaunein
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #223 : Helmikuu 04, 2009, 16:44:26 »
Raparperi, tuli ainakin mulle Tabaluga mieleen! Siinä on siis pikkuinen vihreä lohikäärme ja sillee. Youtubesta varmasti löytyy pätkiä (---:
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
Kanelitanko -> qmis

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #224 : Helmikuu 06, 2009, 20:25:01 »
Muistaako kukaan erästä savianimaatiolla toteutettua sympaattista komediasarjaa jota TVTV! eli nykyinen Sub lähetti alkuvuosinaan eli joskus vuonna 2001 kerran viikossa. Sen päähenkilöt (ainoat vakiohahmot, ehkä) olivat kaksi nuorta miestä jotka muistaakseni ystävystyivät vasta ensimmäisessä jaksossa. Molemmat olivat syystä tai toisesta enemmän tai vähemmän syrjäytyneitä yhteiskunnasta, ja he yhdessä lähtivät road tripille kiertämään Amerikan Yhdysvaltoja ja onnistuivat kaikkialla sotkeutumaan mitä kummallisimpiin ja koomisimpiin tapahtumiin. Jokainen jakso siis tapahtui erilaisessa (kuvitteellisessa?) kaupungissa. Ohjelma oli kuitenkin sisällöltään ihan täysin realistinen ja lähinnä aikuisille suunnattu, noudattaen silti ihan kilttiä menoa. Sen ilmapiiri muistutti suuresti Kukkulan kuningasta (King of the Hill) vaikka animaatiotyyli onkin toisenlainen. Sen huumorikin muistutti tuota sarjaa hyvin paljon eivätkä senkään vitsit olleet yhtä alleviivattuja kuten esimerkiksi Simpsoneissa. Harmikseni en muista itse jaksojen juonista mitään yksityiskohtia. En edes sitä, olivatko ne kaikki yhtenäistä peräkkäin jatkuvaa tarinaa. Arvelen kuitenkin että ne olivat.

Ohjelman nimenä siis oli näiden päähenkilöiden etunimet, tyyliin Sam & Jack. Eli ei mitkään kovin persoonalliset nimet kuten Sylvester tai Eugene.

E: pfff. Väärä hälytys - kyseessä on Gary & Mike
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 11, 2009, 22:51:50 kirjoittanut Graveheart »
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry