Kirjoittaja Aihe: Diili  (Luettu 5512 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

chikita

• Ankeuttaja
Diili
« : Lokakuu 03, 2004, 13:03:56 »
Maikkarilla alkoi perjantaina pyörimään tämä "bisnesmaailman selviytyjät". Mitäs olette siitä mieltä?

Itse katsoin avausjakson ja en kyllä hirveästi vakuuttunut. On ihmeellistä, miten ihmiset ihannoivat jotain Donald Trumpia vain siksi, että hänellä on paljon rahaa. Trump itsekin luulee olevansa joku jumala.

Kilpailijat olivat vähän kummallisia, varsinkin se yksi, Samko sen nimi nyt oli? Se oli ihan seonnut tyyppi, se kuitenkin vielä voittaa.

ARRGGHH! Ja sitten kun tästä tulee vielä se suomalainen versio...

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
joo
« Vastaus #1 : Lokakuu 03, 2004, 13:34:43 »
Joo minäkin katsoin tämän kyseisen sarjan. En oikeen päässyt hommaan mukaan kun en katsonut alusta saakka.
Jotkut vaikuttuivat ärsyttävän ylimielisiltä.
noh mutta sellaista se on, toisaalta täysin pellemäistä että tulee suomalainen samanlainen versio. Aivan kun suomalaiset eivät osaisi itse kehitellä samantyyppisiä sarjoja. näistä esim. Idols, Selvityjät, robinson..
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

mellulii

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #2 : Lokakuu 03, 2004, 13:45:24 »
Todellakin. Katsoin sen ensimmäisen jakson. Eipä hirveän hyvä ollut, minua ei kiinnosta ollenkaan tämä typerän tylsä bisnesmaailma. Kaikenlaiset pörssijutut ovat todella tylsiä ja se Donald Trump kai kuvittelee olevansa Jumala. Ainakin se kehui itseään suurinpiirtein joka toisessa sanassaan. Ja toivon hartaasti, ettei kenellekkään tulee mieleen tehdä tästäkin amerikkalaisesta ohjelmasta suomenkielinen versio.

Tiffarany

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #3 : Lokakuu 03, 2004, 14:08:19 »
Lainaus käyttäjältä: "mellulii"
Ja toivon hartaasti, ettei kenellekkään tulee mieleen tehdä tästäkin amerikkalaisesta ohjelmasta suomenkielinen versio.

Itse asiassa Diilistä _tehdään_ suomalainen versio. Muistaakseni siihen on jo etsitty kilpailijoitakin. Voittaja saa muistaakseni työpaikan Jari Sarasvuon firmassa tms.

chikita

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #4 : Lokakuu 03, 2004, 14:17:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Tiffarany"
Lainaus käyttäjältä: "mellulii"
Ja toivon hartaasti, ettei kenellekkään tulee mieleen tehdä tästäkin amerikkalaisesta ohjelmasta suomenkielinen versio.

Itse asiassa Diilistä _tehdään_ suomalainen versio. Muistaakseni siihen on jo etsitty kilpailijoitakin. Voittaja saa muistaakseni työpaikan Jari Sarasvuon firmassa tms.

Joo, näin on asiat. Kilpailijat on jo etsitty ja sitä aletaan esittämään jossain vaiheessa, varmaan kun tuo amerikkalainen versio loppuu, tms. En kyllä ymmärrä, että mikä järki siinä on. Suomalaiset versiot ovat vielä kahta kauheampia noita amerikkalaisia versioita. On jotenkin teennäistä, kun tuo tehdään Suomessa. Amerikassa tuon ymmärtää, siellä on juuri noin teennäistä ja rahakeskeistä, mutta Suomessa tehdyt tosi-tv ohjelmat ovat melkein poikkeuksetta olleet huonoja. Ainakin joku Miljonääri Jussi *muistelee Ville Loposta ja värähtää inhosta*

Felrë

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #5 : Lokakuu 03, 2004, 15:35:48 »
Minä luulin alunperinkin, että nyt tulisi jo se suomalainen versio, mutta maikkarin pitää tietysti näyttää jenkkienkin versio. En usko, että lempisarjakseni tuo tulisi, luultavasti en enää edes katso koko ohjelmaa. Toivottavasti suomalaisten versio on kunnollinen, eikä taas matkittu amerikkalaisten versiosta niin kuin vaikkapa Miljonääri-Jussi. Siinäkin kaikki jutut olivat suoraan matkittu Miljonääri-Joesta.

muoks. 14.8.05
Katsoin sittenkin tuon suomalaisten version. Ja seuraavan amerikkalaistenkin. Amerikan diili on nykyisin yksi lempiohjelmistani. :)

Tuikku

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #6 : Lokakuu 04, 2004, 20:55:11 »
Huhhui. Conan fanina en voinut muuta kun nauraa tunnarin tullessa ja Trumpin antaessa potkut sille onnettomalle. Odotin sitä ihme käsiliikettä "You're fired":n lisäksi, mutta ei... Trump on todella ylimielinen. Naiset olivat ällöttävän nuoleskelevia kun ne pääsi sinne sen taloon. Mielestäni koko sarja on turhan mahtipontinen ja tavoite ei ole kamalan kaksinen. Minä itse en kestäisi niin itserakkaan tyypin leivissä kamalan kauaa. Palaan vielä Conaniin. Sarjan Omarosa oli siellä vierailulla, ja muistelen sitä kauhulla. En muista miksi inhoan sitä naista niin, mutta se on vaan aivan älyttömän kaamea. Saa nyt nähdä. En aio alkaa katsoa tuota aktiivisesti, ellei ole muuta tekemistä. Ohjelma-aikakaan ei ole paras mahdollinen. Mutta tunnarista on sanottava, että se oli ihmeen hyvä. Money money money money....Sitähän se. Millä alalla Trump edes on?

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
Diili
« Vastaus #7 : Lokakuu 05, 2004, 14:55:17 »
Eikös se Trump ole vähän joka alan bisnesmies? En ole oikein selvillä, en katsonut kyseistä ohjelmaa kuin lopusta ja todellakin tuntui että Trump on ylijumala jota kaikki palvoo. Noh... onhan sillä rahaa ja sitä kautta valtaa. Minäkin nauroin siinä vaiheessa kun "You're fired" tuli, lähinnä siksi että olin Conanin version nähnyt ties kuinka monta kertaa, ja pitäähän se alkuperänenkin nähdä. Conan onnistui kyllä paremmin :)

Conanissa muistaaksen voittaja kerrottiinkin, ja kakkoseksi selviytnyt vieraili ohjelmassa.

Mutta se iänikuinen suomalaisten tapa tehdä kopio jokaisesta asiasta. Jari Sarasvuohan on se pääpiru sitten suomalaisessa Diilissä, ja eikös ohjelmalla ollut ongelmia saada kiinnostuneita hakijoita, kun lisäaikaakin hakemiselle annettiin. Suomalaiselle tyylille ei oikein tuommoinen televisiossa työnhaku sovi. Amerikassa löytyy ohjelmaan porukkaa, joka on ehkä hyvää, mutta tunkua on siksikin että sitä julkisuutta haetaan. Mutta kyllä ttuon ohjelman katsomisen voi helpostikin välttää...
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Irvikissa

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #8 : Lokakuu 06, 2004, 13:31:05 »
Hieman offia tähän väliin. Eikös Trump ole alunperin rikastunut kiinteistöbisneksillään ja sieltä sitten laajentanut lonkeroitaan vähän joka alalle? Tällainen muistikuva minulla on.

Itse sarjaa en ole katsonut, eikä se kyllä kiinnostakaan. Suomalainen versio kuulostaa aivan järkyttävän huonolta idealta, mutta eipä nuo maikkarin ohjelmat nykyään muutenkaan mitään erikoisia ole..

Fotteri

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #9 : Lokakuu 07, 2004, 15:44:36 »
Mielnekiintoiselta ei alkuun vaikuttanut ollenkaan. Trump oli aika jumaloitunut kun sai itse päättää mitä tehdä. Aijon katsoa vielä seuraavia jaksoja sen takia, että idea on hieman minusta erillainen kuin Miljonääri-Joessa.

Aika lailla osittain on kuitenkin Miljonääri-Joesta matkittu.

Aileena

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #10 : Lokakuu 09, 2004, 11:14:51 »
Katsoin eilen ensimmäisen kerran (taisi olla toinen jakso) koska kaverini pakotti^^. Se on vähän samantapainen hommeli kuin Huippumalli haussa, mutta paaaaaljon tylsempi. Ne 2 likkaa vaan riitelee, kaikki jumaloi sitä Trumpia jolla on tosi hassu suu ja se Sam osaa ärsyttää jo pelkällä ulkonöällään. Olihan se silleen mielenkiintoista kun ne teki niitä mainoksia, mutta se loppu, jossa joku potkittiin ulos oli tosi tylsä kun ne kaks vaan riiteli ja Trump istu itserakkaan näkösenä siinä tuolilaan. Ja sitten hän vielä sanoo "this was a tough desision. you're fired" sellasella naamalla, että päätös ei todellakaan ollut sille vaikea!! Mä en vaan tajua, miten se antaa sen Samin jatkaa. Sehän nukahti sinne "työpaikan" lattialle ja se stressaa ja hermostuu joka asista. Ei siitä voi tulla liikemiestä tekemälläkään.

Ja voi peffat sentää!! Onks joka sarjasta pakko tehdä suomalainenkin versio??!! Robinson oli iso pohjanoteeraus. Se oli tylsääkin tylsempi ja... noh, ei nyt millään pahalla, mutta suomalisista ei saa mitään dramaattista irti niinkun amerikkalaisista. Aivan typerää. Kuka sellaista suomalaishömpötystä jaksaa katsoakaan! Aika moni varmaa:D

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
Diili
« Vastaus #11 : Lokakuu 19, 2004, 11:20:48 »
Mun mielestä miesten joukkueella on hieman parempi yhteishenki. Naisten joukkueessahan ne muut ei edes kuuntele mitä se tummaihoinen nainen sanoo. Taitavat olla kateellisia kun kyseinen henkilö on ollut töissä valkoisessa talossa, ja vielä tummaihoinen (ne muut on vaaleaihoisia).

Mua alkaa jo kyllästyttää kun sen naisten joukkue voittaa koko ajan. Ne käyttää vain liikaa seksikkyyttä hyväkseen. Esim. edellisessä jaksossa kun niiden joukkueiden piti etsiä niitä tavaroita mahdollisimman halvalla. Kun ne naiset yritti saada sitä kultakimpaletta halvalla, miesmyyjä suostui vasta kun naiset olivat heiluttaneet takapuoltaan. Mieskilpailijat eivät samankaltaisia juttuja tee naisten edessä, vaikka näin naiskatsojan silmin se olisi erittäin mielenkiintoista. Eli mieskilpailijat, paita pois!
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Snivellus

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #12 : Lokakuu 20, 2004, 23:56:11 »
Lainaus
Ja voi peffat sentää!! Onks joka sarjasta pakko tehdä suomalainenkin versio??!! Robinson oli iso pohjanoteeraus. Se oli tylsääkin tylsempi ja... noh, ei nyt millään pahalla, mutta suomalisista ei saa mitään dramaattista irti niinkun amerikkalaisista. Aivan typerää. Kuka sellaista suomalaishömpötystä jaksaa katsoakaan! Aika moni varmaa:D

Muistahan että koko tositv selviytymis seikkailut lähtivät käyntiin Ruotsin robinsonista vuosia sitten, ja amerikkalaiset ottivat mallia "Survivor" kisaansa siitä. Ensimmäisessä robinsonissa ensimmäiseksi tiputettu ruotsalainen teki itsemurhan.

Tiffarany

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #13 : Lokakuu 21, 2004, 01:13:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Snivellus"
Ensimmäisessä robinsonissa ensimmäiseksi tiputettu ruotsalainen teki itsemurhan.

Tuskin nyt vain Robinsonista tippumisen takia kuitenkaan. Voihan olla, että tuo tapahtuma kärjisti muita henkisiä ongelmia -ja voi olla, ettei koko Robinson kisalla ollut mitään tekemistä koko asian kanssa. Sitä ei tiedä kukaan enää, mutta turha nyt kuitenkaan lähteä sille linjalle, että tositv-jutut tekevät ihmisistä hermoraunioita.

sneezie

• Ankeuttaja
Diili
« Vastaus #14 : Lokakuu 22, 2004, 19:14:37 »
Mä aloin kattoo Diiliä vasta pari viikkoa sitten ja vakuutuin heti. Minusta naiset käyttävät viehätysvoimaansa väärin. Miesten on tietenkin vaikeampaa käyttää charmiansa busineksessa kuin naisten. Trump luulee tosiaan olevansa joku kingi.(Hänet voi nähdä vilauksella YKSIN KOTONA 2:ssa).
  Oon tosi onnellinen että se Sam "napoleon" heitettiin viimeksi pihalle! Ihan kauheen pelottava örkki... Se sai mun ihon menemään kananlihalle. Mä vihaan pieniä business-miehiä. They´re freakin´me out!!!!!

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
Diili
« Vastaus #15 : Kesäkuu 12, 2006, 15:15:33 »
Onko kukaan seuraillut sitä 3. tuotantokautta? (tulee keskiviikkoisin maikkarilta klo 23.10, kumman myöhään kun vertaa 1. tuotantokauteen).
Joukkueet on jaettu siten että toisessa on yliopistotutkinnon suorittaneet ja toisessa sellaiset joilla on vain lukiokoulutus.

(Lisätietoja: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/    ja sieltä ohjelmalistasta diili)

Onneksi viime jaksossa putosi se yksi ärsyttävä tyyppi (Michael), eihän se tehnyt mitään melkein koskaan. Todella laiska. Väitti olevansa komein kaikista mieskilpailijoista, mutta sen kuulleet naisethan melkein oksensivat. Väitti vielä olevansa samanlainen kuin Trump (jolla on ihan varmasti tupee, väitti sitten mitä tahansa).

Danny oli hauska ja toi pukeutumisellaan värikkyyttä pukumiesten joukkoon, harmi että hän lähti.

Bren välillä ärsyttää ja välillä ei. Esim. siinä mainostehtävässä oli aika mauton ehdotus ja vielä toteuttivat sen (piti mainostaa suihkusaippuaa). Eli naiskokki opettaa mieskokkia pesemään kurkkua (todella seksiin vihjailevaa), mutta se mies onkin homo ja lähtee tarjoilijamiehen perään. Kummallinen ehdotus mieheltä joka väittää ettei kannata homoutta. Ei itselläni mitään homoseksuaaleja vastaan ole mutta se mainos oli outo. Ei toisellakaan joukkuella sen parempi ollut eikä kumpikaan joukkue voittanut joten molemmat joukkueet joutuivat johtoryhmän eteen ja kilpailuna oli kummasta joukkuessa tipahtaa joku.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Diili
« Vastaus #16 : Kesäkuu 29, 2007, 01:58:49 »
Maailman kuollein keskustelu...

Seuraako kukaan tällä hetkellä Diiliä?
Toivon kyllä todella paljon, että Rebecca voittaa, sillä hän on hyvin taitava ja fiksu tyyppi. Ei pidä turhaa melua itsestään. Onneksi ei viime jaksossa tippunut niiden neljän(!!!) joukossa. Porukan paras myyjä :>
Toinen mahdollinen lempparini on se toisessa joukkueessa (ei Excelissä, nimi unohtui) oleva tummaihoinen mies. Hänkin on ollut tähän asti oikein hyvä.
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #17 : Kesäkuu 29, 2007, 19:39:58 »
Minä seuraan Diiliä, en jotenkin ajatellut että tälläistä keskustelua edes on olemassa. Hyvä että se nousi esiin. Niin tosiaan, ekaa jaksoa lukuunottamatta olen Diiliä katsonut. Miehet ovat minulle melkein yhtä massaa, paitsi tämä "ongelmien aiheuttaja" sekä toinen suosikkini onko hän Randy, tämä tummaihoinen mies. Todella Symppiksen oloinen mies ja ei hän mikään huono kilpailijakaan ole ollut, vaikka ei ehkä ole osoittanut parastaan vielä.

Naisista suosikkini on Kalken tavoin Rebecca. Tykkään hänen jääräpäisyydestään ja taistelutahdostaan ja uskollisuudestaan ystäväänsä kohtaan. Hän on naisista kaikkein vähiten ärsyttävä, muut naiset ärsyttävät minua suuresti. En halua heistä kenenkään voittavan.

Viimisessä jaksossa oli kyllä aikamoinen pommi kun kaikki 4 lähtivät. Noh, tappio oli sen mukainen että ihan hyvä että he poistuivat, vaikka on sääli että kilpailusta tippuu niin nopeasti niin paljon porukkaa pois.

Poissa Browey

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Kesäkuu 29, 2007, 20:24:55 »
Katsoin keskiviikkona Diiliä ensimmäisen kerran pariin vuoteen. Seurasin ohjelmaa varsin ahkerasti ensimmäisen tuotantokauden aikana, jolloin mukana olivat muun muassa työpaikan itselleen voittanut ja tuomarinakin keskiviikkona toiminut Bill, toiseksi sijoittunut Kwame, räjähdysherkkä Omarosa sekä Sam, joka nukkui kesken työnteon ja yritti myydä juomalasillista tuhannella dollarilla – ja kaiken lisäksi oli onnistua siinä. Vaikka nyt onkin käynnissä jo neljäs tuotantokausi, yllätyin positiivisesti siitä, että sarja on jollain tapaa vielä kiinnostava ja sitä on ihan mukava seurata, vaikka itse formaatti ei olekaan parhaasta päästä: sehän syntyi samassa aallossa lukuisten muiden sarjojen kanssa Selviytyjien aloittaman tosi-tv – innostuksen jälkeen. Suosikkeja ei itselleni kuitenkaan tämän yhden jakson perusteella muodostunut, sillä leikkaus oli toteutettu harvinaisen huonosti.

Hämmästyttävää oli myös huomata, kuinka alkeellisiin virheisiin hävinnyt joukkue sortui viime jaksossa. Heillä oli loistava idea ja voitonavaimet käsissään – olin jo aivan varma, että Allan johtama tiimi häviäisi – mutta he sortuivat tekemään tapahtuman, jossa keskityttiin lähinnä testaamaan baseball-välineitä niiden myymisen sijaan. Kaikista naurettavinta oli se, että jotkut henkilöt käyttivät tuntikausia opastaessaan lapsille lyöntiasentoja ja unohtivat koko tehtävän ajatuksen: myynnin lisäämisen. Trump teki mielestäni oikean vaikkakin yllättävän päätöksen erottaessaan peräti neljä henkilöä: olisi ollut järjetöntä päästää kaksi tai jopa kolme henkilöä pälkähästä. Erityisen typerää olisi ollut erottaa vain yksi kilpailija, sillä silloin hänen olisi pitänyt tehdä valinta Jenniferin ja Joshin, jotka kumpikin epäonnistuivat surkeasti, väliltä. Ensi viikolla on mukavaa nähdä, miten tippumiselta selviytynyt kolmikko reagoi siihen, ettei Trumpin luota palaa yksikään kilpailija.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #19 : Heinäkuu 11, 2007, 21:53:40 »
Arvostan suuresti sitä naiskilpailijaa, joka satutti jalkansa (en muista hänen nimeään). Yleensä samassa tilanteessa saisi sairaslomaa, mutta hän vain jaksaa porskuttaa. Hän on muutenkin aika hyvä kilpailija. 

Joo, samaa mieltä. Rebecca voittoon.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2007, 19:35:33 kirjoittanut Kalke »

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #20 : Heinäkuu 13, 2007, 04:27:57 »
Joku Diiliä seuraava; voisiko kertoa minulle kenelle annettiin kenkää viime keskiviikon jaksossa? Olin töissä ja unohdin nauhoittaa jakson.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Heinäkuu 13, 2007, 23:17:40 »
Joku Diiliä seuraava; voisiko kertoa minulle kenelle annettiin kenkää viime keskiviikon jaksossa? Olin töissä ja unohdin nauhoittaa jakson.

Brian ja Marshawn eli kaksi jälleen. Sivulta http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/sarjat/diili/jaksot  löytyy informaatiota.

niimp

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Heinäkuu 25, 2007, 17:39:09 »
Viime viikon jakso oli myös aika järkyttävä. Rebecca ja Randal tekivät kamalan virheen, kun ottivat Clayn mukaan. Clay oli vielä niin uskomaton, ettei ymmärtänyt omia vikojaan. Randal ja Rebecca ovat myös minun voittajasuosikkejani. Rebecca on sopivan näkymätön ja yhteistyökykyinen. Randal taas on vastuuntuntoinen ja reipas.

En pidä siitä, että sarja keskittyy niin paljon johtoryhmän huoneeseen. Itse kilpailuosio on liian lyhyt, mutta pitäähän Trumpia mainostaa. Parasta ovat palkinnot, joissa joukkue pääsee shoppailemaan johonkin kalliiseen liikkeeseen.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #23 : Heinäkuu 26, 2007, 11:49:54 »
Viime viikon jakso oli myös aika järkyttävä. Rebecca ja Randal tekivät kamalan virheen, kun ottivat Clayn mukaan. Clay oli vielä niin uskomaton, ettei ymmärtänyt omia vikojaan. Randal ja Rebecca ovat myös minun voittajasuosikkejani. Rebecca on sopivan näkymätön ja yhteistyökykyinen. Randal taas on vastuuntuntoinen ja reipas.

Se oli todellakin virhe, että he ottivat Clayn mukaan joukkueeseensa. Ensi viikolla he toivottavasti pääsevät näyttämään kyntensä kahdestaan, jolloin varmasti on voitto tulossa, sen verran päteviä he kumpikin ovat.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #24 : Heinäkuu 26, 2007, 12:06:53 »
Vihaan kertausjaksoja, ne on niiin tylsiä. Olisin mieluusti jo halunnut nähdä miten Rebecca ja Randal potkivat toista joukkuetta persuksille. Ottaen siis huomioon että he tosiaan ovat joukkue, jota toivon kovasti, koska heissä on ainesta. Toisesta joukkueesta epäilen tämän "juutalaisen" tippuvan piakkoin, ihan siitä syystä että hän vaikuttaa usein aika hermostuneelta, enkä oikein tiedä olisiko hänestä Trumpin oppipojaksi, en ole häneltä nähnyt vielä mitään suurempaa näyttöä.

Clay oli niiiin idiootti, enkä ymmärrä miksi Rebecca ja Randal otti sen mukaan. No oli siinä se hyväpuoli että Clay tippui ja ei tarvitse sitäkään katsoa.