Kirjoittaja Aihe: The Rasmus  (Luettu 17440 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: The Rasmus
« Vastaus #100 : Toukokuu 26, 2007, 13:56:24 »
Minä rakastan The Rasmusta. Se musiikki on todella hyvän kuuloista ja Laurin ääni sopii siihen. Itseltäni puuttuu Hell of a Tester ja Into. Muut minulla on, eli: Hide From The Sun, Hell of a Collection, Playboys, Peep ja Dead Letters (ja se sen tuplalevy.). Itseasiassa omistan kaksi playboyssia.
Tuo The Rasmuksen melodinen rock on vain jotenkin niin iskevää... (The Rasmus siis soittaa melodista rockia) Kiinnostuin Rasseista kun sain Dead Letterssin joskus muutama kuukausi ilmestymisen jälkeen. Sitä ennenkin Rasset oli ihan okei kuulemieni biisien mukaan. Nyt en oikein parempaa bändiä edes tiedä. :) Suosikkibiisi saattaa olla Don´t let go tai Liquid. Ja soittoäänenä minulla onkin F-F-F-Falling. Onhan se pitänyt ostaa The Rasmus t-paita pari viikkoa sitten. Pipo ja hupparikin luvattiin sitten lahjaksi :)
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #101 : Heinäkuu 06, 2007, 01:09:24 »
Minäkin pidän todella paljon The Rasmuksesta. Kiinnostuin siitä vuonna 2001, milloin Into oli ilmestynyt. F-f-f-falling oli kova hitti radiossa ja taisin olla silloin viidennellä luokalla. En oikeastaan saanut tartuntaa keneltäkään, tai kukaan ei käännyttänyt minua pitämään Rasmuksesta, koin "herätykseni" ihan itse :>. The Rasmus vain on jotenkin niin omanlaisensa yhtye, ettei ole toista. Varsinkin Laurin ääni on todella uniikki.
Eniten pidän levyistä Hide from the Sun ja Into. Myös Dead Letters on hyvä, siinä ei tosin ole niin paljon hyviä kappaleita. En omista, kuin neljä uusinta levyä ja Peep'n, sillä en koe kovin tarpeelliseksi ostaa niitä kahta muuta, koska en varmastikaan kuuntelisi niitä kovin usein. Yleensäkin pidän tästä Into'n jälkeen tulleesta musiikista ja Into-levystä itsestään.

Vain kaksi keikkaa on tullut kierrettyä, toinen Rovaniemellä ja toinen Oulussa. Rovaniemen keikka oli silloin Into-aikoihin, ja siellä oli todella rento ja hauska tunnelma. Nimmareita ei siltä keikalta kuitenkaan herunut yhtään. Jonotussessio alkoi pari tuntia ennen alkua.
Toinen keikka oli Oulussa, ja sinne marssimme ystäväni kanssa jonottamaan jo viitisen tuntia ennen sen alkua. Tämä keikka oli jo Hide from the Sunin ilmestymisen jälkeen, itse asiassa vuonna 2005. Tältä reissulta kertyi minulle Akin ja Paulin nimmarit.
Keikka oli kyllä todella hyvä, ja yleisö myös ihan fiiliksissä. Rakkauslaulu oli ihana, hienoa kun pojat vetivät senkin.

Lempikappaleitani The Rasmukselta ovat:
Into: Last Waltz ja Bullet
Dead Letters: Time to Burn, Not like the other girls ja Funeral Song
Hide from the sun: Immortal, Sail away ja Keep your heart broken

Pidän myös Liquidista, If you ever'stä ja Ufolaulusta.
"A goal without a plan is just a wish."

Phoebe

• Ankeuttaja
« Vastaus #102 : Heinäkuu 20, 2007, 17:28:04 »
Hyvää musiikkia. :) Ennen kuuntelin The Rasmusta tosi usein, mutta nykyään en enää niin paljon. Levyistä omistan Hellofacollectionin ja Dead Lettersin. Uusinta levyä en ole hankkinut, enkä varmaan kaupasta ostakaan. Kirjastosta voisin sen lainata ja kuunnella.
F-f-f-falling taisi olla ensimmäinen kappale minkä The Rasmukselta kuulin, ja tykkään siitä edelleen. Liquid on myös tosi hyvä, se on yksi parhaista kappaleista bändiltä.
Livenä en ole The Rasmusta nähnyt.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #103 : Heinäkuu 24, 2007, 22:15:31 »
En ole mikään fani enkä taida enää olla pääasiallisinta kohderyhmää, mutta minulla on Hide from the Sun -levy. Radiosta kuulemani No fear ja Sail away olivat niin hyviä että tämä levy oli pakko ostaa. Lempikappaletta  kyseiseltä levyltä en osaa sanoa kun en sitä ole pitkään aikaan kuunnellut, mutta vanhemmalta tuotannolta (radiosta kuunneltu) F-f-f-falling taitaa olla paras. Siinä on falling-sanan ääntäminen venytetty jotenkin hauskasti. Kirjastosta voisin ehkä lainata vanhemmat levyt, en niitä kuitenkaan ostaisi.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Astral Romance

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Syyskuu 22, 2007, 13:59:00 »
Ei ole ikinä kuulunut varsinaisesti lempibändeihin, mutta kun vuonna 2003 lopetin Nylon Beatin kuuntelun, kuuntelin Rasmusta siihen vuoteen 2004 kesään asti, kunnes löysin sydämeni todellisen valitun, Nightwishin.

Meillä on The Rasmuksen levyistä Dead Letters ja (?) Hide From The Sun. Merkityksellisen The Rasmuksesta tekee se, että heidän biisinsä olivat ensimmäisiä Englannin kielisiä, joita opin laulamaan. eli merkittävä etappi tällä "laulu urallani"

En koskaan ole nähnyt livenä, eikä intoakaan oikeastaan ole. Mutta ihan hyvä bändi paremman puutteessa. Ainakin jos kaipaa helppoa englannin kielistä laulettavaa! :)

-Astral Romance-

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
« Vastaus #105 : Joulukuu 27, 2007, 18:56:42 »
Mitäs imheiset muuten ajattelee tulevasta levystä Black roses? Sen ilmestymiseen kun ei ole kuin muutama kuukausi.

Minuu tuo nimi ei hirveästi houkuttele, jotenkin...öö, korni. Mutta toivon silti parasta, ja odottelen suht innolla tuota uutta läpyskää. Nyt olisi jopa varaa ostaa se heti kun se kauppoihin saapuu. Ja jos uusi levy vaikka saisi pientä innostusta aikaan, kun en ole rasmusta kuunnellut taas vaihteeksi hävyttömän pitkään aikaan. Ärsyttää hirveästi kun ei tiedä yhtään millaista uusi matsku on.

Ja toivon todella hartaasti että edes hiukan sitä synkistelyä olisi jätetty pois. Vähän Intoon päin, jookos? Tykkäisin kovasti. Edes yksi pieni söpöinen nöpöinen energinen positiivinen fiilistelybiisi jossa olisi mukana vähän sitä vanhojen aikojen meininkiä, niin minä tykkäisin. Ei ehkä sopisi bändin nykyiseen imagoon mutku eikö pikku uudistus tekisi vain ihan hyvää, jos sitä suosiotakin vaikka löytyisi sillain. Rasmuksen suomenkieliset kotisivut ainakin on ihan pystyynkuolleet, surullista.
"Hehe, I wonder about that..."

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
« Vastaus #106 : Lokakuu 06, 2008, 10:12:53 »
Hei kamoon ihmiset, jos TR topsua pitää lähteä etsimään haun kanssa niin jossain on vikaa!

Nyt kun olen omistanut ihanaisen Black Rosesin toista viikkoa, niin kyyyllä, tykkään tästä levystä. En voi sanoa että enemmän kuin muista, jokainen levy on täysin omanlaisensa kokonaisuus, joten vertailua on paha tehdä. Mutta tämä on oikeasti hyvä.

Vaikka musiikinkuuntelu on mp3-soittimen totaalihajoamisen jälkeen keskittynyt lähinnä The Crashin ja Husky Rescuen levyihin ja olotila on vähän senmukainen, niin ei tätä levyä pysty olemaan kuuntelematta. Justify on niiiiiin viimeinen hidas- tyyppinen biisi, kun kuunneltiin veljen kaa levyä ekan kerran läpi, niin molemmat oli että mitäää, niin epärasmusmainen. Mutta Laurin ääni sopii tuohon älyttömän hyvin. Pelkään kovasti että tälle käy kuin Liquidille, joka ylikuuntelun takia ei sävähdytä enää puoliakaan siitä kuin mitä ekakuuntelemalla. Live forever on puolestaan niin lopetusbiisi. Se viimeinen Live for love, ja sit poikki ja jää juuri sellanen olo kuin hyvän levyn kuuntelemisen jälkeen pitääkin. Ihanan haikea, tulee kesäillat mieleen. "We dancend drunk and naked", yay!

Nuo nopeemmat biisit onkin sitten hyvin...Erilaisia. Vähän elektronisia, jos se sana käy tähän :D Silti tykkään niistä, ne ei ole niin rönsyileviä kuin HFTS:llä, vaan jotenkin, öö, enemmän koknaisuuksia, Vähän kuin Inton biisit, mikä on pelkkää superplussaa koska imo Into on HellOfATesterin ohella parhaita Rasmuslevyjä. Ja hirveän ammattimaisesti tehtyjä, kyllä sen Desmond Childin mukanaolon huomaa. Kuitenkin, viikonloppuna kuuntelin hellofacollectionia ja kyllä tuli ikävä Every dayn tunnelmaa, sellaista energiaa pursuavaa menoa, mutta jaa, kait se on sitä nuoruuden vimmaa :D

mutta joo, tykkään varmaan jokaisesta levyn biisistä, You got it wrong ei aluksi oikeen sytyttänyt, mutta nyt tykkään kovasti siitäkin. ("i don't give a ...", superhajoaminen noille sensuureille :D). Ja Fightin Alku kuulostaa pelottavan paljon Nightwishilta ;O Mutta sekin on tavallaan ihan hyvä juttu :P Ja taidan olla ainut joka löytää Ten Black Rosesista Apulannan Näytelmää :O Siltä se kuulostaa, siinä just ennen kertosäettä, uskokaa pois!

Ja se DVD on niin kova, varsinkin se niiden alkuperäinen nalleidea kansitaiteeseen :D Ei itku. Se olis kyllä oikeasti voinut toimia, niin häiriintynyt idea. Nooo, tämä ruusukuviointi on ehkä vähän asiallisempi. Ja ihan tyylikäs pakko myöntää, ehdin jo pelätä jotain realistisia mustia ah-niin-koskettavia ruusukukkasia kimpussa...

Ja hirveetä mainostusta, levy maksaa vaan vajaat kakskymppiä, ja mukana tulee huippukhuul DVD levyn tekemisestä! Ostakaa ihmeessä jos vähääkään kiinnostaa!

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #107 : Lokakuu 07, 2008, 14:19:40 »
Justify on niiiiiin viimeinen hidas- tyyppinen biisi, kun kuunneltiin veljen kaa levyä ekan kerran läpi, niin molemmat oli että mitäää, niin epärasmusmainen. Mutta Laurin ääni sopii tuohon älyttömän hyvin.

-mutta joo, tykkään varmaan jokaisesta levyn biisistä, You got it wrong ei aluksi oikeen sytyttänyt, mutta nyt tykkään kovasti siitäkin. ("i don't give a ...", superhajoaminen noille sensuureille :D). Ja Fightin Alku kuulostaa pelottavan paljon Nightwishilta ;O Mutta sekin on tavallaan ihan hyvä juttu :P Ja taidan olla ainut joka löytää Ten Black Rosesista Apulannan Näytelmää :O Siltä se kuulostaa, siinä just ennen kertosäettä, uskokaa pois!

Sama juttu tuon Justifyn kanssa, aivan sairaan hyvä biisi, mutta varsinkaan alkusoitto ei alkukuuntelemalla kuulostanut lainkaan Rasmukselta. Aivan leuka loksahti lattiiaan, kun ensi kertaa kuulin :D

Tuo You got it wrongin sensuuri on aina niin ylihauskaa kuultavaa :'> Ihanan erilaista Rassea. Lempikipaleeni levyltä on varmaan Ten Black Roses, mikä on aivan ihastuttavaa kuunneltavaa. Vielä ei aivan aukea Fight eikä Dangerous Kind, vaikka hyviä lauluja kummatkin ovat, niin ehkä eniten "persoonattomia", jos näin voi sanoa. Livin' in a World Without You:kaan ei ole vielä alkanut kyllästyttämään, vaikka sitä on saanut kuunnella oikein urakalta radiosta ja joka tuutista. Mahtava biisi.

Noloa myöntää, mutta sitä DVD-puolta en ole vielä ehtinyt katselemaan/kuuntelemaan. Mutta eiköhän sekin tässä kohta...
Black Roses on minusta parempi - tosin kovasti erilaisempikin - levy, kuin HFTS. Kappaleet sisäistää paremmin, kun muistelee mitä Lauri on jossakin haastattelussa kertonut siitä tarinakaavasta (alku,..., lopputaistelu, loppukohtaus), minkä mukaan kappaleet sijoittuvat. Hieno tekele.

Poissa yhdys sana sankari

• ->
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #108 : Lokakuu 07, 2008, 20:07:01 »

Tuo The Rasmuksen melodinen rock on vain jotenkin niin iskevää... (The Rasmus siis soittaa melodista rockia)
Well, emoa? : D Eiköhän toi Rasmus ole ihan vaan poppia kaverit hei. Liian mainstream minulle, ei sanomaa, ei mitään.
sori kovasti

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
« Vastaus #109 : Lokakuu 08, 2008, 21:37:27 »
Lainaus
Well, emoa? : D Eiköhän toi Rasmus ole ihan vaan poppia kaverit hei.

Depends :P Rasmus on levystä riippuen ihan mitä vaan. Kun miettii noita kolmee ekaa levyä niin sehän on yhtä kalasoppaa raggaesta räppiin ja sitten välissä on jotain ihan käsittämätöntä Julen är här Igeniä D: Jos oikeasti haluaa leikkiä antimainstreamia ja kuunnella jotain epäkaupallista (mikä imo on suht turhaa koska mulle tärkeintä on se että musiikki kuulostaa hyvältä...) niin joku Peep soittimeen. Mutta koska tässä nyt beeärrästä ilmeisesti puhutaan, niin oisko ollut Aki joka tuumasi (puoliläpällä) sen olevan Death Poppia (josta johdin huonomuistisuudessani käsitteen Tappopoppi :D) ja samaa mieltä lienen. Mutta into on ainakin sellasta popahtavaa rokkia enemmin kuin rokahtavaa poppia, siinä komppailen lainatun rokkigenretystä. Mutta luokittelu ja genreuskovaisuus nyt on turhaa. Joo.

Ja ää, mä en tykkää Ten black rosesista ollenkaan  niin paljoa kuin muista kipaleista, sinänsä siinä on kiva melodia ja kaikki, mutta inhoan niin lyriikoita kertsissa :< Vie koko piisin tunnelman.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2008, 21:40:37 kirjoittanut tamina »

Poissa Milly

• Saa halia
  • Vuotislainen
« Vastaus #110 : Marraskuu 21, 2008, 18:57:34 »
En nyt ihan faniksi itseäni sentään sanoisi, vaikka tulee kyllä musiikkia kuunneltua tosi paljon. Tuota Black rosesia en vieläkään ole saanut hankittua, rahatilanne ei ole antanut niin paljon periksi, mutta ajattelin nyt joululahjaksi pyytää. Odotukset tuon uuden levyn suhteen on kyllä korkeat, niin monet on sitä kehuneet paremmaksi kuin HFTS joka on mielestäni älyttömän hyvä levy. Edelleenkin saatan kuunnella sen läpi monta kertaa viikossa, vaikka ostin sen jo silloin melkein heti sen ilmestyttyä. Noita uuden levyn biisejä en ole Livin' in a world without you'ta ja sen akustista versiota lukuunottamatta kuullut kokonaan, joitakin pätkiä vain ja kyllä ne ihan hyviltä kuulostaa. Täytyy kyllä sanoa että tuo akkari tuosta Livin' in a world without you'sta on joku niin jumalainen että ei koskaan. Itkettää vähän joka kerta kun sitä kuuntelee. :'-)
Now there's only one single breath between life and death.

Poissa Calamity

• Vuotislainen
« Vastaus #111 : Tammikuu 05, 2009, 17:14:13 »
Minä olen tykännyt Rasmuksesta varmaan vuodesta 2002 tai 2003 (en "fanita", mutta tykkään musiikista tosi paljon). Pidän paljon enemmän noista vanhemmista biiseistä, uudet (Dead Lettersistä ylöspäin) ei vaan jotenki iske. Livenä kaikki kyllä menee, yhdellä keikalla tosin olen vasta ollut. Suosikkibiisejäni ovat Ghostbusters, Postman, Life 705, Ice, Sophia, Wellwell, Liquid, Bullet, F-F-F-Falling, Heartbreaker, One & Only, Last Waltz, Days, Guilty, In The Shadows, Not Like The Other Girls, Immortal, Sail Away, Keep Your Heart Broken, Don't Let Go, Justify... Listaa voisi oikeastaan jatkaa loputtomiin.

Mahtava bändi, ei jaksaisi odottaa seuraavaa keikkaa. (:

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #112 : Maaliskuu 30, 2009, 21:44:01 »
Rasmus oli se bändi joka teki mulle tietoiseksi sellaisen ihanan jutun kuin musiikki. Silloinen kaveri soitteli mulle Fallingia ja Rakkauslaulua, siitä seurasi, että ostin Hell Of A Collectionin. Ehkä kuitenkin enemmän sen takia, että olisin "iso tyttö", niin kuin kaverinikin. Muistaakseni olin sillon 9-vuotias. Lempibändinä Rasmus pysyi muutaman vuoden, siihen asti kun tajusin maailmassa olevan muitakin bändejä kuin Rasmus.

Tällä hetkellä vanhempi Rasmus soi aina silloin tällöin ja sillon kun soi, niin fiilis on yleensä tavallista parempi, kevyt, iloinen, kesäinen, mitä näitä nyt on. Vanha Rasmus on juurikin rentoa ja kesämusaa.
Tästä uudesta materiaalista (DL:stä eteenpäin) en perusta oikeastaan ollenkaan. No kyllähän nyt jonkun In the Shadowsin soidessa jalka vipattaa, mutta se siitä. Mielestäni The Rasmuksen kolme viimeisintä albumia on kaupallista kuraa, samaa miltä joka toinen rokkia soittava bändi kuullostaa. Enää siinä ei ole sitä, hmmm, spontaaniutta, nuoruuden intoa, rehellisyyttä, iloisuutta kenties? En tiedä. Tuntuu kuin kaikki biisit olisivat kirjoitettu saman muotin mukaan, varmistettu että levyt myyvät hyvin. Viimeisimmältä levyltä en ole kuullut kuin sinkkubiisit, joten en voi tietää päteekö tämä siihen, mutta sinkkuja perusteella kyllä. Tai sitten en vain näe eroa enää niiden välillä. Kaikki biisit on sitä samaa angstista menoa, voisivat oikeastaan olla samalta levyltä.
Arvostan kokeilun halua musiikin (ja kyllä monen muunkin asian) suhteen, ettei juututa paikalleen, vaan tuodaan kuuntelijoille jotain tuoretta, ennen kuulematonta ehkäpä. Mutta toisaalta on myös bändejä, jotka on hyviä siinä mitä he tekevät nyt, eikä muuta sitä liikaa. Mutta Rasmuksella mielestäni on hyvät mahdollisuudet kokeilla uusia juttuja, eivätkä välttämättä sitä tehdessään kuullosta hirveältä. Mutta kuten olen jo sanonut, Black Roses -levyä en ole kuunnellut, joten sitä en voi tuomita. Sinkkubiiseissä vain ei ole ollut mielestäni mitään tarpeeksi uutta. Onhan Livin' In A World Without You hieman keveämpi kuin esim. Immortal, mutta kuitenkin liian samasta muotista.
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #113 : Huhtikuu 01, 2009, 12:10:17 »
Mutta kuten olen jo sanonut, Black Roses -levyä en ole kuunnellut, joten sitä en voi tuomita. Sinkkubiiseissä vain ei ole ollut mielestäni mitään tarpeeksi uutta. Onhan Livin' In A World Without You hieman keveämpi kuin esim. Immortal, mutta kuitenkin liian samasta muotista.

Itse olen kauheasti tykänny Black Rosesista, mielestäni sen kanssa on onnistuttu paljon paremmin, kuin Hide from the Sunin kanssa. Kuten Rasmuksetkin sanoivat, he yrittivät hirveästi Dead Lettersin jälkeen tuottaa yhtä hyvää matskua, eikä lopputulos sitten ollutkaan niin hyvää. Mutta Black Rosesissa on uskallettu kokeilla erilaisia juttuja, ja minusta erityisesti nämä sinkkubiisit (Livin ja Justify) ovat aivan mahtavia. Sellaisia erilaisia ja jänniä, joissa on kokeiltu uusia juttuja. Levyltä löytyy paljon muitakin kivoja, ja nyt kun olen enemmän kuunnellut sitä, niin yhä useammat biisit tuntuvat kivoilta, eikä sellaisia "täytebiisejä" oikeastaan ole.

Mutta mielipiteitä on monia, suosittelen kuitenkin kuuntelemaan Black Rosesin :)

Poissa Nowaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: HollyWild6531
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #114 : Marraskuu 13, 2009, 17:37:32 »
Tässä on yksi vannoutunut Rasmus-fani! ^^
kaikki alkoi siitä kun silloiset kaverit mulle viisvuotiaana soittivat f-f-f-falling-biisin.  Olin heti ihan myyty ja levy oli pakko saada,Into oli siis se mun eka levy. Tätä fanitusta on sitte jatkunut tuolta tähän päivään asti,eli noin sellaiset 9 vuotta. ^^ Yhdellä keikalla olen ollut ja oli tajuttoman kivaa! <3 Vielä en juttelemaan jätkille päässyt mutta onneks he saivat multa edes sen ruusun. :) Rakastan tätä bändiä aivan älyttömästi,en tiedä mitä tekisin ilman! Tä oli lisäks ensimmäinen bändi jota koskaan aloin fanittaa kunnolla. :) Kauniit sanoitukset ja niin taidokkaasti tehty musiikki,ei tätä yksinkertaisesti vaan voi olla rakastamatta. Uusi kokoelmakin varattu jo,kirjalla tietenkin! ;D
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #115 : Tammikuu 03, 2010, 22:45:52 »
Pidin The Rasmuksen musiikista hirmuisesti, kun olin ala-asteella. Vaikken järjin paljon tuolloin jaksanut kuunnella ja miettiä kappaleiden sanoja, itsessään musiikki vei mennessään. Suurimmaksi lempikappaleekseni heiltä taisi nousta tuo In the Shadows, jota muuten parhaillaan kuuntelen hyvien aikojen muistelemiseksi.

Tämä Rasmuksen fanittaminen on kuitenkin jäänyt syystä tai toisesta. Kun itselläni ei ole bändin ainuttakaan levyä, niin ei sitä sitten niin osaa jäädä kaipaamaan yhtyettä. Ehkä vielä joskus Rasmuksen kappaleiden kajo herättää minut kuuntelemisen kukoistukseen.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.