Semmoinen pirteä oranssi tai semmoinen kultaisenkeltainen, ehkä jopa ihan kultainen. Oikeastaan, semmoinen sekoitus! Tummimmillaan se olisi oranssi, mutta sitten siinä olisi keltaisen eri sävyjä aika kultaiseen asti.
Keltainen on aina ollu miun väri. Lempivärit erikseen, ne on musta, sininen ja vihreä, mutta keltainen ja oranssi on miun värejä. Ihan perus kyselyissä "Mikä väri tämä henkilö olisi" ihmiset valitsevat minulle yleensä keltaisen/oranssin. Siinä oletettavasti heijastuu luonteeni, joka on aika lailla pirteä - ja välillä vähän liiankin pirteä. Keltaiseen kuuluu myös varjopuoli: Se edustaa joidenkin mielestä kiukkua ja kateutta. Myös tämä viittaus sopii minuun itseeni, sillä mielialani heittelevät useinkin laidasta laitaan ja niin ärtyminen kuin kateuskin ovat... Vähän liiankin tuttuja syntejä.
Oranssi taas on rento, iloinen ja ennen kaikkea syksyn väri. Kesä ei ole minun aikaani, oikeastaan olen talvi-ihminen, mutta syksy on asia josta nautin hirveästi.
No, joka tapauksessa, keltainen ja oranssi olisivat luultavasti monijuomaliemeni värejä.