Kirjoittaja Aihe: Jennifer Lopez  (Luettu 3063 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Claire Karney

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« : Joulukuu 11, 2002, 22:37:43 »
En ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät luonnolista elämää, miten tämän muotoilis, ääliömäisenä? ..sitähän se Jenniferin uusi biisi edustaa, tavallisuutta yms. ((Jenny from the block))
ja se on minusta älyttömän hyvä, niin kuin melkein kaikki muutkin Lopezin biisit. esim. Love dont costa a thing, play, waiting for tonight, jenny from the block..etc etc.

Noh, jos ei biisiä ole vielä kuullut, niin suosittelen sen kuuntelemista kovasti.. :wink:

jackie

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2002, 16:22:51 »
(muokkasin koko viestin:P)

Jennifer Lopez.

Kaunis laulaja. Ei tosin sillä ulkonäöllä ole ollut koskaan väliä, vaikka aika-ajoin kaikissa kauneus ja juorulehdissä saa kuulla Jenniferin ulkonäkömurheista tai rakkauselämästä Benin kanssa. Minua se lähinnä ärsyttää:P

Omistan Jenniferin yhden levyn, I'm real.
Levyltä löytyy muutama ihan mukava biisi. Tai itse asiassa ne kaikki ovat mukavia:p
Parhaat palat ovat kuitenkin Love don't cost a thing, Play ja Walking on sunshine.
Kokonaisuudessaan levy on hyvä. Sellaista vähän purkkapoppia, mutta joka tapauksessa kivaa kuunneltavaa.

This is me... Then - Jennyn uusin levy on taas toisenlainen. En omista, mutta olen kuunnellut...
Jenny from the block on tietenkin hyvä, mutta Dear Ben.
Tsiisus.
Kuten Demissä kai sanottiin, voisi jättää rakkausluritukset työn ulkopuolelle.

Minusta Jennifer Lopez on parempi laulaja kuin näyttelijä.
Kivaa asennetta, kauneusihanne ja aivan älyttömän kuuluisa. Omasta mielestäni melko esimerkillinen.
Mutta... Vähän turhan diiva. Minun mielipiteeni.

muoks.
Joo. Siitä äänestä vielä...
Todella tavallinen. Ääni ei erityisemmin minulle merkkaa Jennyssä mitään, mutta se on vain muuten taitava esiintyjä.
Sillähän on lähes huono ääni *g*
Tai siis. Meidän luokkalaisilla on tietenkin huonommat, mutta enivei...
Ehkä jollain kasilla tai ysillä olisi samanlainen ääni. Musaluokkalaisella.
Itse asiassahan JLo on aika tylsä... :P

emmi

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #2 : Joulukuu 12, 2002, 23:00:49 »
Lopez on taitava, ei mikään tuurin siivellä lentäjä. Se on myös kokenut laulajana, ja se on aina hyvä. Ei ehkä ihan minun lempimusiikkia, mutta huonoa sen musiikki ei tosiaankaan ole.

Éowyn

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #3 : Joulukuu 14, 2002, 16:45:14 »
Kun kuulin 'Jenny from the Block' in radiosta ensimmäistä kertaa, yllätyin aika lailla. Se oli niin hyvä! Ja yleensä en ko. henkilön musiikista pitänyt. Taitava esiintyjä, ja hyvä ääni hänellä on:)
Mutta hänen biiseistään en pidä. se on jotenkin... liian... no, mitä väliä:D
Täytyisi vaikka lainata se levy kirjastosta, pystyisin perustelemaan paremmin, kun en ole kuullut muita, kun sinkkuina ilmestyneitä, mitä on soitettu radiossa noin miljoona kertaa:D

TiiNa

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #4 : Joulukuu 17, 2002, 19:32:17 »
En ole itse koskaan ollut mikään erityinen Jennifer Lopezin ystävä, mutta täytyy sanoa, että tuo uusi kipale on aika miellyttävä. Se on hyvä ja tuntuu, että hän on löytämässä omaa tyyliään, mikähän on aina hyvä.

Jennifer luultavasti näyttelijänä ihan hyvä, en ole kuin hyvää kuullut the Cellistä - en ole itse elokuvaa nähnyt.

Wolfie

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #5 : Joulukuu 23, 2002, 11:26:52 »
Jennifer Lopez... Minä ihmettelen aivan kaaaamalasti, miksi hän on niin suosittu!? Hänellä on mielestäni aivan tavallinen ääni, tavallisia biisejä ja hän ei ole mikään erityisen kauniskaan! Eli ihmettelen miksi hän on sellaisessa suosiossa... no niin, mielipiteet kullakin mutta silti en jaksa käsittää. Hän on minulle yksi tylsä artisti muiden joukossa (tähän lokeroon kuuluvat Atomic Kitten, Sugababes...). Itselleni on hyvin tärkeää omaperäinen ääni, kuten Shakiran kiekumistaito, Christina Aguileran vahva... rääkyminen... (kohteliaisuudella... Xtinalla ja Shakiralla on upeat äänet.) Ja tietysti pidän myös P!nkin äänestä. Hän on mielestäni ennemmin joku supertähti kuin tylsä Jennifer Lopez. Anteeksi, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Kunnia Shakira Ripollille, Christina Aguileralle ja Alecia Moorelle! Kiitos. (ja jos joku ei tiedä, P!nkin oikea nimi on Alecia)

Poissa iidba

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Jennifer Lopez
« Vastaus #6 : Joulukuu 24, 2002, 13:45:02 »
Jenniferillä on mahtavia biisejä. Suosikkini ovat kuitenkin Jenny from the block ja I'm gonna be allright (älkää tappako, en ole ihan varma miten se kirjoitetaan!) Ja Jennyllä on ihan jees lauluääni. Aika tavallinen, mutta hyvä kuitenkin. Ennen en hänestä pitänyt, ainakaan lukemieni lehtijuttujen perusteella, (lehdissä oli juttuja niistä kaikista miehistä jotka J.Lo on jättänyt ja miten hän vain 'leikkii' niillä!  :shock: ), mutta nyt minulla on uusin levy "This is me" ja kuuntelen tälläkin hetkellä sitä. Jennifer on kuitenkin minun artistilistallani aika häntäpäässä, sen verran tavallistä "lällyä" hänen musiikkinsa on. Mutta jeps, ihan mukava laulaja, pidän enemmän laulajana kuin näyttelijänä! :)
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Miranda

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #7 : Joulukuu 25, 2002, 10:44:46 »
OooO.

Minulle on jäänyt yksi sen biisi mieleen. Itseasiassa se on se biisi, mitä kuuntelen nyt jatkuvasti.

Theme from Mahogany.

Do you know where you're going to?
Do you like the things that life been showing you?
Where are you going to?
Do you know?

Do you get
What you're hoping for
When you look behind you
There's no open door
What are you hoping for?
Do you know?

Once we were standing still in time
Chasing the fantasies
That filled our minds
You knew how I loved you
But my spirit was free
Laughing at the questions
That you once asked of me

Where are you going to?
Do you know?

Now looking back at all we've planned
We let so many dreams
Just slip through our hands
Why must we wait so long
Before we'll see
How sad the answers
To those questions can be

Where are you going to?
Do you know?

Do you get
What you're hoping for
When you look behind you
There's no open door
What are you hoping for?
Do you know?

Do you know?

Min oikeasti kuolen, toi on niin ihana biisi! Se joka löytää minulle kätköistään tuollaisen lauluäänen on rakas. Katsokaa nyt noita sanoja ja miettikää Dracoa..

Niin, J.Lolla on äärimmäisen kaunis lauluääni. Ei ehkä kaikkein omalaatuisimpia, niin kuin tuolla onkin jo tullut esille, mutta kaunis.

Moony

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #8 : Tammikuu 16, 2003, 17:01:17 »
J.Lo'lta tulee parasta R&B-musiikkia, sano minun sanoneen... Vaikka nykyään enemmän kuuntelenkin "rokahtavampaa" musiikkia, niin kyllä Jenskuakin silloin tällöin kuuntelee. Mutta jos mieli tekee tanssia, niin laitan automaattisesti sen levy/jä soimaan. Parasta tanssimusaa. Ja osaahan Jensku itse tanssia, ja laulaa, ja näytellä jne. Tosin livenä sen ääni on jotenki outo  :roll:  
Suosikkibiisejä ovat ne sen ja Ja Rulen väsäämät I'm Real ja Ain't It Funny -remix versiot. I'm Gonna Be Alright -remixistä en tykkää olleskaan. Eikä se edes paljoa eroa sen alkuperäisestä versiosta. Tykkään myös sen parista muusta sen hiphop biiseistä: Feelin' So Good ja Jenny From The Block.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #9 : Maaliskuu 02, 2003, 11:25:41 »
Jennifer on ihan hyvä laulaja...musiikki on sellasta mielellään kuunneltavaa, muttei kuitenkaan ihan lempparia.
En omista yhtään Lopezin levyä...

Musiikkivideoista en niinkään pidä. Tai no, katsoin sillon kerran Levyraatia, ja siinä tuli se sen yksi video.
En tykännyt siitä, vaikka itse biisi onkin hyvä ja rytmikäs.

Ihan kuunneltavaa musaa!;)

Kuuttis

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #10 : Maaliskuu 02, 2003, 19:24:13 »
Musta se ei ole kovin hyvä laulaja. Se ei tulkitse kovinkaan omaperäisen hienosti, ja sillä on liian tavallinen ääni. Eikä mitenkään älyttömän laaja äänialakaan.

Jenny from the Block on kyllä hyvä, mutta joku Dear ben... ((*menee nurkan taakse nauramaan*))

-Q

Vera

• Ankeuttaja
Jennifer Lopez
« Vastaus #11 : Maaliskuu 02, 2003, 20:10:09 »
Liian diiva, mutta osaa laulaa ja näytellä (ainakin paremmin kuin minä  :wink: )

Jenny from the block on loistava kappale, vaikka sen on kuullutkin jo ties montako kertaa.
Myös vanhemmista kappaleista löytyy hyviä. En omista yhtään Lopez:in cd:tä, mutta siskolta löytyy kaksi. Niitä tulee jonkinverran kuunneltua.

Phoebe

• Ankeuttaja
Vs: Jennifer Lopez
« Vastaus #12 : Heinäkuu 04, 2007, 12:26:30 »
Jenniferillä on ihan hyvää musiikkia. Ja Jen on varmaan yksi kauneimmista julkkiksista mielestäni. :)
Jenny from the block on kyllä ehdottomasti paras kappale.
Jenniferin levyistä mulla on This is me.. then ja J Lo.
Muita suosikkikappaleitani Jenny from the blockin lisäksi ovat Ain't it funny, Play, I'm gonna be alright ja All I have.
Dear Ben on kyllä joku huonoin kappale ikinä. Ei herranjestas oikeasti. Sen olisi voinut jättää levyltä pois, ehdottomasti.

Poissa Lorelane

• Vohveli-Murmeli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • NO H8 ! Equality is for all!
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Jennifer Lopez
« Vastaus #13 : Tammikuu 28, 2012, 22:43:52 »
Tämä keskustelu tuntui niin älyttömän vanhalta, että oli pakko tulla kommaamaan jotain uutta.

Ensinnäkin, Jennifer on äänestetty usein maailman kauneimmaksi naiseksi. Omasta mielestäni hän myös on. Itsekin omistan mukavat ruskeat nappisilmät, mutta en silti voi olla kahdettimatta hänen silmiää. Hiukset ja  muutenkin ilmeikkään kasvot ovat naiselle edukseen.

On totta, että Jenniferin ensimmäiset levyt olivat hieman kesyjä, mutta nykyään nainen on ihan liekeissä! Siis c'mon ihmiset hän on neljäkymppinen ja vetää lavalla paremmin kuin monetkaan parikymppiset.  Tässä teille vaikka esimerkki vuoden 2011 - eli aivan äskettäin - ollesta AMA:sta  http://www.youtube.com/watch?v=-2ZasfZASfY&feature=related Siis aivan mahtavaa, en voi muuta kun ihastella. Ja uudet kappaleetkin ovat aivan mahtavia. Ne kun kuulee, tekee vain mieli alkaa tanssia, ei väliä missä on. Kokemus puhuu, ihmettelin kerran bussissa, miksi porukka tuijoitti, ennen kuin tajusin, että olin varmaan heilunut kuin hullu biisin sanojen tahdissa :P

Roolimallina Lopez on myös erinomainen, sillä on on aloittanut oikeasti aika pohjalta. Työskennellyt tanssija clubilla ja nukkunut yöt clubin lattialla, kunnes pystyi elättämään itsensä. Ja katsokaa, mikä tanssija hän nyt. Jennifer on ystävällinen haastatteluissa ja TV -ohjelmissa puhumattakaan erilasista suorista Talk Show'sta (miten se taipuu?!) Hänen ainoat draamansa lehdistön keskuudessa ovat lähiaikoinakin rajoittuneet vain hänen parisuhteeseensa, mikä ei oikeasti edes kuulu kenellekkään.

Omia suosikki biisejäni häneltä ovat tällä hetkellä Papi, I'm Into You, On the Floor ja Do it Well.
Tässä oli tälläinen puolustuspostaus Jenniferin kunniaksi! :D

~Lorelane
Please don't walk away. Please don't leave me in the dark. I just want you beside me. To hold me, to save me, to love me. <3