Kirjoittaja Aihe: Näyttelijöiden suhteet  (Luettu 20904 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Näyttelijöiden suhteet
« : Elokuu 29, 2004, 12:17:32 »
Tässä ajattelin kysäistä, mitä mieltä olette näyttelijöiden henkilökemiasta ja heidän ystävyydestään? Toimiiko se elokuvissa vai onkos se liian latteaa? Tämä aihe on hyvin laaja käsite, mutta silti. Onko teillä mieli piteitä tästä?

He ovat kertoneet heidän läheisistä ystävyyssuhteistaan ja näyttelijöiden henkilökemiaa on ylistetty. Olen samaa mieltä heidän kanssaan. Heidän ystävyytensä näkyy elokuvissa, kuten muuallakin:) Minusta se on hienoa! Eihän elokuva muuten toimisi, jos he vihaisivat toisiaan.

Minusta on esim. hauska nähdä kuinka Emma pärjää "ainoana" tyttönä kahden pojan kanssa ja heistä on tullut hyvin läheisiä ystäviä (ainakin haastattelujen ja kuvien perusteella. Nimittäin minulla ei ole paljon poikapuolisia ystäviä.

Danielilla, Rupertilla, Emmalla ja monilla muillakin on ihailtava ystävyys ja henkilökemia Harry Potter-elokuvissa:)

Keskustelkaa!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2012, 19:30:00 kirjoittanut Hagrid »
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

Marizki

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #1 : Elokuu 29, 2004, 16:05:29 »
Ensinnäkin kiitos Hagrid että laitoit noin ihania kuvia! ^___^
Minusta on hyvä että Dan, Emma ja Rupert<3 ovat ystäviä myös siviilissä. Heidän henkilökemiansa toimii niin hyvin leffoissa että.... Minusta Emma hoitaa hommansa "ainoana" tyttönä varsin mallikkaasti, ja eräässä haastattelussa hän sanoi että on hauska näytellä Hermionea kun saa pomottaa Danielia ja Rupertia koko ajan. :)
Itseasiassa, Emmahan on oikeastaan ainoa naispääosan esittäjä. On Tom, Dan, Rupert ja kumppanit ja hän on yksin tyttönä siellä..

Minusta etenkin Daniel ja Emma tulevat hyvin juttuun, en tiedä miksi mutta Rupert tuntuu olevan hieman.. tuota.. "etäämpänä" näistä kahdesta. Johtuu varmaan siitä että hän on vanhempi. Minusta heillä TOSIAANKIN on hieno henkilökemia. (Piste.)

Muoksis muoksis. Hyvä medu! Hän on kyllä aika ujon näköinenkin ja hän ei tosiaankaan haastatteluissa hirveän pitkästi vastaa..:) Se on kuitenkin niin hellunen..anteeksi ihkutus, mutta oli ihan pakko...:)

tyttynen

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #2 : Elokuu 30, 2004, 17:42:12 »
Sen näkee hyvinkin selvästi että Daniel,Emma ja Rupert ovat ystäviä muutenkin.Katsokaapa vaikka ykkös elokuva ja siinä näkee että noiden kolmen ystävyys ei ole vielä niin syvää kuin vaikka kolmosessa ja kakkosessa.No kasvaahan roolihahmoissakin se kaveruus mutta kuitenkin.Ei sitä pystyisi täysin näyttelemään tuollaisia juttuja kuin ystävyys ja silleen.
*räkättää* Tosta Emman ja Tomin kuvasta huomaa että Tomilla taitaa olla hieman akne onglemia...XD No ei tommoselle saisi nauraa ei voi mitään...Ja niin kuin jo todettiin,Rupert tuntuu olevan ulkona hieman (muttei onneksi täysin).

Poissa Zariendha

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #3 : Elokuu 30, 2004, 22:17:30 »
Kyllä sen huomaa aina, kun esiintyjien keskenäiset suhteet ovat hyviä, oli esitys sitten tanssia, teatteria tai elokuvaa. Oltiin tossa keväällä tanssiryhmän kanssa Vaasassa "keikalla" ja se kerta taisi mennä kaikista parhaiten sen koreografian esityksistä, sillä kaikilla oli vapautunut fiilis siinä tanssiessa, ei tarvinnut pelätä, että joku alkaa puhua pahaa, jos mokaa esiintyessä.

Jotenkin sen aina vaan huomaa, jos näyttelijöiden välillä on jotain kitkaa, kun he esiintyvät. Siinä tulee semmoinen tunne, että "noi on nyt tungettu väkisin tohon samaan kohtaukseen".

On ilo katsoa D:n, R:n ja E:n keskinäisiä kohtauksia, sillä heillä tuntuu olevan hyvä fiilis koko ajan, kun näyttelevät ja se peittää todella paljon kämmäyksiä, joita sattuu näytellessä, mikä on tietenkin ihan ymmärrettävää, hehän ovat lapsia eivätkä mitenkään kouluttautuneet alalle, vaan paranevat leffa leffalta kun saavat lisää kokemusta.

Joskus kuvaukset voivat venyä piiitkälle iltaan ja kuvauspäivä saattaa olla todella pitkä eikä sen aikana välttämättä saada purkkiin montaakaan kohtausta (esim. Raid valmistui kai noin 2,5 minuutin päivävauhdilla) ja silloin hyvät näyttelijöiden väliset suhteet ovat todella hyödyksi, ettei aleta tapella.
Z.

commandojonna

• Ankeuttaja
Re: Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2004, 22:27:05 »
Lainaus käyttäjältä: "Hagrid"
Eihän elokuva muuten toimisi, jos he vihaisivat toisiaan.

Toimisipas jos olisi kunnon näyttelijöitä. Kunnon näyttelijät osaavat näytellä vaikka rakkaus suhdetta pahimman vihollisensa kanssa. Tosin en usko että nuo nuoret ja kokemattomat tähdet osaisivat niinkään hyvin. Sitäpaitsi eikö melkein jokaisen leffan kulisseissa väitetä miten siellä on hyvä ilmapiiri, koska se kuuluu asiaan ja tuo lisää katsojia.

commandojonna

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Syyskuu 03, 2004, 01:08:27 »

Ammattilaisetkin ovat sanoneet, että niin ei ole. Henkilökemia on heidän mielestään tärkeämpää, kuin näyttelijäntaidot, koska siinä pitää olla aina sitä jotain, että kohtaukset toimisivat. Mitä ideaa muuten on henkilökemialla?

Se riippuu näytelijöistä. Totta perkeleessä se on iso plussa jos kemiat toimii, mutta kyllä hyvä leffa saadaan aikaan vaikka nättelijät vihaisivat toisiaan. Esim. kill billissä, eihän ne näyttelijät voineet sietää toisiaan. Siis ne kaksi joiden nimiä en muista. Ja se on myös aika paljon ihmisistä kiinni, esim. DR sanoi että hän ei pidä leffojen tekoa työnä koska se on niin hauskaa, toisille näyttelijöille se taas on työ ja elinkeino, eli he menevät kuvaspaikalle ja tekevät mitä pitää tehdä, eli näyttelevät, toimi siinä henkilökemiat tai ei.

Poissa Cache

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #6 : Syyskuu 04, 2004, 11:37:26 »
[off]
Lainaus käyttäjältä: "Eilonwy"

*räkättää* Tosta Emman ja Tomin kuvasta huomaa että Tomilla taitaa olla hieman akne onglemia...XD No ei tommoselle saisi nauraa ei voi mitään...

*rykäisee* Aivan, tuollaiselle ei saisi nauraa. Itse kun olen taistellut tuota kirottua tautia vastaan jo monta vuotta, vaikka ikää ei olekaan kertynyt kovin paljoa. -_-' [/off]

Minustakin on todella hienoa että heillä on nämä ystävyyssuhteet todella hyvät. Joskus lehdistä on tullut luettua juttuja joissa nämä hollywoodin huipputähdet ovat kuulemma ruvenneet protestoimaan ja suuttuneet jos joku tulee samaan elokuvaan kun joku toinen. Naurettavaa. Ja sellaisia riita juttujakin on luettu. Sen näkee heti jos on hyvät ystävyyssuhteet.
Elokuvassa tai tv-sarjassa toiselle hymyileminen ei ole jähmeää, vaan se on todella luontevaa ja oikean näköistä. Kun on hyvät suhteet johonkin, niin hymyileminenkin onnistuu kauniisti... :]

Dan, Rupert ja Emmahan ovat itse sanoneet että näyttelevät nyt paljon rennommin ja muuta. Sekin saattaa johtua osittain siitä että he ovat jo tutustuneet toisiinsa ja muihin näyttelijöihin niin hyvin että näyttely menee siinä kuin tanssia vain.

Haastatteluissa tottakai voi aina jännittää. [Voisin vain kuvitella itseni sellaisessa tilanteessa. :D Huhhuh]
Rupert sattuu olemaan vain ujompi ja siksi hän sitten jännittää enemmän ja on sellainen hiljasempi ihminen.

Heini

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #7 : Syyskuu 06, 2004, 09:12:18 »
Minusta kolmikon yhteistyö näyttää pelaavan todella hienosti.
Näkeehän sen noista kuvistakin ja leffassa se tulee todella hyvin esille. Täytyy myöntää, että olen kyllä kateellinen Emmalle, kun hän saa olla Danielin kaa samassa leffassa ja vielä on noin hyvä ystäväkin sen kaa. xD
Nojaa, Rupert on ujompi persoona, mutta musta sekin tulee hienosti juttuun Danielin ja Emman kanssa.

Biozell

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Syyskuu 10, 2004, 22:06:13 »
Jep. Se on hienoa, miten henkilökemian toimivuus heijastuu elokuviin.

Ja en tiie olenko ainoa, mutta tulee aina tosi kiva olo, kun näkee miten ne ilakoi keskenään esim. Näin tehtiin Harry Potter ja Azkabanin vanki -jutussa, joka tuli joskus maikkarilta.

On se hyvä että löytyy aina näitä juttuja jotka saa pitämään enemmin elokuvista, kun oon niin kova vain kirjoja ylistämään..

Elessar

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #9 : Syyskuu 17, 2004, 14:26:19 »
Voi kuinka ihania kuvia! <:)
Jo niistä huokuu näyttelijöiden välinen ystävyys, aivan selkeästi.
Ja kaikissa "making of" -pätkissäkin kolmikko ylistää ystävyyttään ja erinomaisia välejään, joita ei ole mitään syytä epäillä. Sen läheisyyden tosiaan huomaa myös leffoissa. Mukavaa!

(Oliko Rupertin silmät jotenkin turvonneet muutamassa kuvassa?! Hih... ;) Olipas hän lutunen reppana!)

tyttynen

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #10 : Syyskuu 17, 2004, 14:39:01 »
Uskon että Danin,Emman ja Rupertin välit ovat loistavat (niin kuin jo aikasemmin sanoin) mutta kyllä oikein hyvä näyttelijäkin pystyy näyttelemään vaikka vihamiehensä kanssa ystäviä tms.Esim. Charmedissa Pruen näyttelijä Shannen Doherty (oliks se sukunimi toi?) ja Pheoben näyttelijä Alyssa Milano inhosivat toisiaan mutta näyttelivät siskoksia.Mutta toisaalta Pruen näyttelijä otti loparit juuri Pheoben näyttelijän takia lopulta...Noh,kyllä ne välit vaikuttaa,mutta jos on ihan pakko näytellä inhottavan ihmisen kanssa on varmaan pinna aika tiukalla ja Danin,Emman ja Rupertilla näyttää kyllä olevan aina mukavaa toistensa kanssa kuvauspaikoilla ja muualla.=)

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #11 : Syyskuu 27, 2004, 16:48:04 »
http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=3498&site=8#img

Mitäköhän Tomilla mahtaa olla tuossa lasissa?^__^

Minä uskon, että Rupert on vain yksinkertaisesti ujompi, kuin Daniel ja Emma. Ei iällä pitäisi olla mitään merkitystä ystävyyden kanssa.

Marizki

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Syyskuu 27, 2004, 17:04:27 »

Hagrid, mitä oikein ajattelit? ^___^ Kokista, luultavasti...Tom on napannut vähän neuvoa antavaa ennen kuin on mennyt Emman juttusille..:P [offi päättyy tähän]

Niin, eihän iällä pitäisi olla kovin paljon vaikutusta ystävyyteen, paitsi jos vanhemman ajatusmaailma on kovinkin erilainen kuin nuoremman ystävyksen. On minullakin itseäni neljä vuotta vanhempia ystäviä, (Itse oon hirviömäiset 13) ja hyvin tulen juttuun...^^

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #13 : Syyskuu 27, 2004, 19:37:41 »
Oih. Aivan ihania kuvia. *ihkuttaa* No, Emma on todellakin todella luonteva, ottaen huomioon että viettää aikaansa niin paljon poikien kanssa. Suurta kunnioitusta saa, kun pystyy siihen. En mä tiedä onko se Rupert sitten niin ulkona niistä jutuista...? Ihan hyvin ne mun mielestäni näyttää tulevan juttuun. ^^

Onhan se tietenkin loistavaa miten hyvin ne tulee toimeen keskenään; jos katsoo ihkaensimmäisiä kolmikosta otettuja kuvia, niin huomaa että ne seisovat vierekkäin ja hymyilevät ainoastaan muodon ja poseerauksen vuoksi. Kun taas katsoo uudempia kuvia, huomaa että he selkeästi nauttivat siitä ja pitävät toisistaan.

No joo, tää on taas tätä Zuun filosointia...^^
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

commandojonna

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Syyskuu 28, 2004, 08:21:44 »

Kääk, ja missä ne pitää käsiään? [munkin offi loppuu tähän]

Ja tuota tuota.. musta tuota tuntuu et Rubert on ikäänkuin hieman "henkisesti kehittyneempi", kuin nuo kaksi. Tai siis siltä vaikuttaa AINA kun katson noita kolmea. Kaksi nuorempaa aina nauraa ja kikattaa ja pelleilee, ja Rubert vaikuttaa mun mielestä siltä kun se olisi jo ikäänkuin kasvanut siitä yli ja pitää sitä hieman typeränä ja lapsellisena.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Syyskuu 28, 2004, 10:02:20 »
Lainaus
Kääk, ja missä ne pitää käsiään? [munkin offi loppuu tähän]

Ei nuo kädet ole mitenkään erityisissä paikoissa.Missä niiden pitäisi olla? Olen kyllä itsekkin miettinyt missä heidän kädet ovat, mutta eihän tuo tarkoita mitään. Ystäviähän he vain ovat. Näyttävät keskustelevan jostain ja mukavaa näyttää olevan.

Sulkasiipi

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #16 : Syyskuu 28, 2004, 22:46:18 »
Jos nyt saadaan puhua muistakin henkilökemioista, kuin Emman, Rubertin ja Danielin, niin henk. koht. Siriuksen(Oldman) ja Remuksen(Thewlis) kohtaus viimeisimmässä elokuvassa _ei_toimi_. Se menee suorastaan surkeasti. En tiedä, mikä siinä tarkalleen mättää, muu kuin se, että hentoinen Remus on Siriusta pidempi. He vain eivät kerta kaikkiaan tunnu minusta sellaisilta ystäviltä, jotka ovat jakaneet kaiken toistensa kanssa. Olin pettynyt kohtaukseen, mutta sulateltuani pahimman pettymykseni pois, voin vain todeta, että hyvinhän se oltiin tehty. Muttei aivan riittävän hyvin.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #17 : Syyskuu 29, 2004, 19:55:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Sulkasiipi"
Mikä sinun mielestäsi sai sen kohtauksen toimimaan?

Tunnelma, loistavat näyttelijät ja yhä se miten he kommunikoivat:)

Gary näytteli Siriusta uskottavasti. Hän näytti siltä kuin kävisi samalla läpi menneisyydessään tapahtuvia asioita. Gary teki sen eleillään: Hänen katseensa harhaili, kädet väpättivät ja muutenkin. Gary teki eleet juuri sellaiseksi, kuin Azkabanista tulleelta. Tarumat tulivat esiin. Kun Hermione Lupinia Siriuksen auttamisesta ja yrityksestä tappaa Piskuilan, Gary näytti juuri siltä, kuin kävisi asioita läpi ja potisi (ymmärrettävistä syistä) huonoa omatuntoa.

David näytteli Lupinia lämpimästi. Hän näytteli rauhallisesti, jumaloin Davidin pehmeää ääntä ja eleet olivat isälliset, mutta tuossa kohtauksessa hänkin sai esiin vihaisia ja järkyttyneitä eleitä.

Garyn ja Davidin näytteleminen yhdessä:
Ensi tapaaminen elokuvassa oli vaikuttava. Kun David tuli, jutteli Siriusta näyttelevän Garyn kanssa, sain heti sellaisen vaikutelman, että he olivat olleet kauankin parhaita ystäviä. Toverillisen halauksen kohdalla tunteet tulivat pintaan. Juuri sillä tavalla kuin he eivät olisi nähneet pitkään. He pitivät tiukkaa otetta toisistaan. He vastasivat toistensa kommunikointiin sointuvasti.

Puuttuiko vielä jotain?^__^

Sulkasiipi

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #18 : Syyskuu 29, 2004, 23:48:19 »
Ei puutu. Tuota linjaa jos jatkat, niin joudun minäkin hyväksymään sen, että ehkä kohtaus oli kuin olikin hyvin toteutettu. Se on kyllä totta, että Oldman näyttelijä hyvin vakuuttavasti Azkabanin vankia. En olisi kyennyt odottamaan mitään vähempää niin merkittävältä hahmotaustalta. Juuri nuo edellämainitsemasi harhailevat katseet ja vapisevat kädet - se oli kyllä todella onnistunut.

SmilingStar

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #19 : Syyskuu 30, 2004, 17:02:51 »
Joo...mustakin on hyvä,että Trio viihtyy hyvin yhdessä(leffan ulkopuolellakin).Eihän siit mitään tulisi,jos ne ei pitäis toisistaan..sehän näkyis siinä leffassakin...
Minä luin jostain,että Emmalla ja Danielilla olisi suhde, mut voihan se olla joku lehdistö-juttu(ainakin epäilen niin)...:)
Kenelläpä ei olisi hauskaa muiden kanssa,kun he sentään näyttelevät HP-leffoissa?(Mulle semmonen olisi unelmien täyttymys..:)

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #20 : Lokakuu 02, 2004, 12:46:29 »
Lainaus käyttäjältä: "SmilingStar"
Minä luin jostain,että Emmalla ja Danielilla olisi suhde, mut voihan se olla joku lehdistö-juttu(ainakin epäilen niin)...:)

Se on lehdistöjuttu! Nämä kaksi vain tanssivat Harry Potter ja Azkabanin vanki-ensi-illassa ja siitä nostettiin jumalaton kohu!

Tuossa on niitä kohukuvia:
http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=6925&site=4#img

Poissa Ihaa

• Quintus Ennius
  • Vuotislainen
  • Iioor
oi voi..
« Vastaus #21 : Lokakuu 02, 2004, 18:29:36 »
no voi hyvänen aika, ihan kuin kaverit ei vois tanssia keskenään.
Ja sitten tuo, että voiko näytellä hyvin vihamiehensä kanssa, niin mun mielestä se riippuu ainakin varmaan ihan näyttelijöitten luonteista, mutta itse uskon kuitenkin että tuo trio pitää oikeesti toisistaan. Ja se Rupert kun on niin söpö!! Ja sen ihana ääni niissä elokuvissa! aawwww...

Menipä vähän offiksi.

Tuo Tomin kuva oli pikku shokki, kun olen elänyt niin suojatussa maailmassa, etten oo nähny siitä "siviilikuvia" ennen. Mihin ne ihanat AV-hiukset meni?!? Siinä kun se oli niin söpö..
So long & thanks for all the fish.

Bother bother bother...

Nemia

• Ankeuttaja
Re: oi voi..
« Vastaus #22 : Lokakuu 03, 2004, 22:51:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Ihaa"

Tuo Tomin kuva oli pikku shokki, kun olen elänyt niin suojatussa maailmassa, etten oo nähny siitä "siviilikuvia" ennen. Mihin ne ihanat AV-hiukset meni?!? Siinä kun se oli niin söpö..

Olen lukenut jostakin, että Tom on oikeasti brunetti ja on blondina vaan Pottereissa. (okei, offia..)

Nyt kun muistaisin kuinka monta vuotta vanhempi Rupert olikaan Dania.. Ei tule mieleen.. No, itse hillun porukassa, jossa on minua kolmekin vuotta vanhempia henkilöitä ja hyvin tullaan juttuun.. Eli Rupert on vaan vähän ujo. *nyökyttelee*

Marizki

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #23 : Lokakuu 04, 2004, 16:03:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Myy"
Juu, mutta ehkä Rupert tulee paremmin toimeen vaikka James ja Oliver Phelpsin kanssa. Ja en minä ainakaan menisi tunemaan väliin jos kaverini tanssivat jossain kahdestaan. (vaikka eiväthän he koko aikaa tanssineet, mutta silti) :)

Iso hali ja kimppatanssit? *Nauraa hulluna omalle idioottimaisuudelleen* Mistähän se johtuu että laitan tähän topicciin hirveästi viestejä, joissa ei ole kovinkaan paljon uutta asiaa...No, Myyn kommenttiin.
Joo, mie on ainakin huomannut että Rupert tuntuu viihtyvän paremmin Phelpsin kaksosten kanssa. Johtuu kait siitä vanhemmuudesta.
Mutta en mie tajuu, mikä este ikä on kaveruudelle? Ei niin mikään, jos siitä ei itse rimaskaa järjestä. Niin, ja jos ajatusmaailma on yhtään samanlainen, ei siinä ole mitään ongelmaa. Itse omaan enemmän vanhempia ystäviä kuin saman ikäisiä...

LärHalf

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #24 : Lokakuu 17, 2004, 16:34:38 »
No Dan on aina ylistäny sitä kuinka Emma ja Rupert on tosi hauskoja!!!!;)
Ja Rupert on varmaan aina julkisuudessa "hiljasempi" mut uskon et kulissien takana siltä lentää juttuu yhtä hyvin ku muiltakin...luulen et Rupert pelleilee usein ja Dan ja Emma nauraa!!! Ja varmasti Danilla ja Rupertilla on "poikien juttuja" missä Emma on ulkopuolisempi... mutta kemiat pelaa se on hyvä asia...(mutta jokaisessa ystävyys suhteessa tulee pieniä riitoja...oisi mielenkiintosta tietää onko niillä ollu niitä ja onko ne vaikuttanu kenties kuvauksiin...

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #25 : Lokakuu 17, 2004, 23:19:31 »
http://www.jamiewaylett.com/

Tuolta löytyy Jamien (Crabbe) ottamia kuvia vapaa-ajalta ensi-illoista, hotelleista ja muualtakin:) Ystävysten suhteet näkyvät linssienkin läpi^__^

Trudy

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #26 : Lokakuu 18, 2004, 19:23:46 »

Tsissus, mä oon aivan sairaan kateellinen! Jos mä olisin Emma, iskisin hampaani heti Tomiin. Että!! *Kiukuttelee ja takoo oikeaa jalkaa lattiaan*

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #27 : Lokakuu 19, 2004, 11:30:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Eilonwy"
Hmm..Tomilla näyttää olevan aika huono iho tossa kuvassa.. Noh, kaikilla on jossain vaiheessa x) Mutta joo, ihan kiva kuva, mutta toi Emman hame ei oo musta kauheen hieno :P Ihan ku joku verho olis kietastu päälle.

Tietenkin kaikilla on jossain vaiheessa huono iho, kuten olet sanonut, mutta minusta tuo ei ole edes paha!
Emmalla on minusta ihana mekko:) Olen sanonut monta kertaa, että hän osaa pukeutua persoonallisesti ja minusta aivan ihanasti!^__^

Trudy

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #28 : Lokakuu 20, 2004, 19:39:41 »
Lainaus
Emmalla on minusta ihana mekko:) Olen sanonut monta kertaa, että hän osaa pukeutua persoonallisesti ja minusta aivan ihanasti!

Jaahas, minä luulen että Emma ei ole aivan itse kuitenkaan vaatteitaan päättänyt. Eiköhän siinä ole puvustajia sunmuita tyrkyttelemässä erilaisia hameita ja housuja ja paitoja..

Lainaus
Hmm..Tomilla näyttää olevan aika huono iho tossa kuvassa.. Noh, kaikilla on jossain vaiheessa x)

Jaa, no mun mielestä se ei ole ollenkaan paha.. Tom on mun mielestä aina namu vaikka sillä olis naama täynnä finnejä. Vaikka ei kuitenkaan kovin houkutteleva enää siinä vaiheessa, mutta sitä tuskin päästetään tapahtumaan, onhan Tom tunnettu valkokankaalla :] Ja ei kaikilla ole huonoa ihoa jossain vaiheessa, joillakin vain on niin täydellien iho (olispa mullakin..). Mutta tämä ei varmaan ole mikään akne -keskustelu, joten ei siitä se enempää :)

Lainaus
Olen lukenut jostakin, että Tom on oikeasti brunetti ja on blondina vaan Pottereissa.

Kyllä vain, oikeasti tummat hiukset. Menkääs Tomin<3 sivuille, se kirjoittaa siellä blogeja!

IhQ ihQ ihQ ihQ ihQ ihQ ihQ ihQ ihQ Tom.. (Oli pakko tehdä toi, sori)

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #29 : Lokakuu 20, 2004, 21:07:55 »
Lainaus
Jaahas, minä luulen että Emma ei ole aivan itse kuitenkaan vaatteitaan päättänyt. Eiköhän siinä ole puvustajia sunmuita tyrkyttelemässä erilaisia hameita ja housuja ja paitoja..

Noihin tilaisuuksiin, ehkä, mutta yleensä kaikissa haastatteluissa ja näissä pienimmissä tilaisuuksissa Emma päättää vaatteensa itse.

Esimerkkejä:

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=4757&site=2#img

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=3423&site=1#img

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=3478&site=3#img

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=7379&site=1#img

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=2562&site=1#img

Rakastan hänen vaatteitaan ja minusta on hienoa, että Emmalla on oma tyyli pukeutua, eikä hän mene muodin mukana:)

Asia ei ehkä liity tähän, mutta oli vain pakko kertoa^__^

tyttynen

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #30 : Lokakuu 20, 2004, 21:46:20 »
Tossa ekassa kuvassa Danilla on toi kauhee tyttöjen paita! xD Nauroin varmaan viis minuuttia kun näin sen kuvan ekan kerran.. Olen ilkeä, tiedän sen. Neljännessä kuvassa Emmalla on toi ihana takki. Mä haluisin semmosen.
Ja Tomin näppylöistä vielä että mikseiköhän meikkaajat ole peittäneet niitä tossa kuvassa? Ja Tom on paremman näköinen blondina kuin tummana vaikken kyllä muutenkaan tykkää sen ulkonäöstä erikoisemmin. Ei johdu siitä että Tom näyttelee Malfoyta :)

Trudy

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #31 : Lokakuu 22, 2004, 16:35:37 »
Lainaus
Rakastan hänen vaatteitaan ja minusta on hienoa, että Emmalla on oma tyyli pukeutua, eikä hän mene muodin mukana:)

No jaa, jos mun mielipidettä kysytään, niin ei se nyt mitenkään erikoisemmin pukeudu, ihan tavallisia vaatteitahan nuo ovat... Paitsi neljännessä kuvassa tuo takki, jota en pistäisi _ikinä_ päälleni. En nyt tiedä tuosta muodin mukaan menemisestä, koska en itse ainakaan keksi muuta nimeä Emman vaatteille, kuin muotivaatteet. Ainakaan ne ei ole pois muodista menneitä. Siis ne on ns. tavallisia vaatteita. Pitäähän Emma lantiomallisia farkkujakin jne.

Tuo nyt oli suoraa sanoen pelkkää jauhamista, mutta koittakaa nyt saada jotain selvää, niin en turhaa siä kirjoittanut. Tietenkään tarkoituksena ei ollut sanoa että Emmalla on rumia vaatteita, tai hänellä on huono maku, niinkuin kaikki jo tajusivatkin varmasti.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #32 : Lokakuu 22, 2004, 23:55:08 »
Lainaus
No jaa, jos mun mielipidettä kysytään, niin ei se nyt mitenkään erikoisemmin pukeudu, ihan tavallisia vaatteitahan nuo ovat... Paitsi neljännessä kuvassa tuo takki, jota en pistäisi _ikinä_ päälleni. En nyt tiedä tuosta muodin mukaan menemisestä, koska en itse ainakaan keksi muuta nimeä Emman vaatteille, kuin muotivaatteet. Ainakaan ne ei ole pois muodista menneitä. Siis ne on ns. tavallisia vaatteita. Pitäähän Emma lantiomallisia farkkujakin jne.

Farkkuja pitävät monet, eikä se ole ollenkaan poikkeavaa, mutta oletteko huomanneet, että hän yhdistelee paljon erillaisia vaatteista toisiinsa. Tekee pieniä yksityiskohtia kengillä ja koruilla. Emma yhdistää vaatteet  niin, että ne näyttävät erillaisilta ja hienoilta, eivätkä olleenkaan vaatekauppojen hyllyiltä ostetuilta:)
Jos pitää farkkuja, ei se tarkoita, etteikö voisi poiketa vaatetuksellaan muista^__^ Minusta Emma tekee persoonallisen tyylin ilman farkkuja tai farkuilla! Hän ei kopioi tyyliään muilta!

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=2951&site=4#img

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=213&site=3#img

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=4034&site=1#img

http://www.emmaempire.net/en_emma.php?ewe=galleries&pid=3393&site=2#img

Tämä ei nyt ehkä liity aiheeseen, mutta tulipahan nyt kirjoitettua^__^

Poissa Myy

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #33 : Lokakuu 23, 2004, 18:16:05 »
Onko tämä nyt sitten keskustelua Emman vaatteista ja Tomin finneistä...?

Hagrid,  kyllä niin tekevät monet ihmiset. yhdistävät koruja ja vöitä ja muita yksityiskohtia piristämään vaatteitaan. että ei se niin persoonallista ole.

Muuta jos nyt näihin suhteisiin mennään niin mielestäni Emma jaDan tulevat paremmin toimeen keskenään kuin esim. Rupert ja Emma. Mutta kuvistahan ei tiedä. Ikäkin saattaa vaikuttaa, kun Rupertilla ja Emmalla on 2 vuottai käeroa ja emmalla ja danilla vain yksi. Että ihan omaa itseään kun miettii niin kyllä itse viihdyn enemmän omanikäiseni/vanhemman seurassa kuin pari vuotta nuoremman.

tyttynen

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #34 : Lokakuu 23, 2004, 18:54:20 »
Että ihan omaa itseään kun miettii niin kyllä itse viihdyn enemmän omanikäiseni/vanhemman seurassa kuin pari vuotta nuoremman.

Sama juttu. Mutta miettikääs Tomia, sehän on näistä "päähenkilö nelikosta" kaikkein vanhin mutta tulee (ainakin kuvista päätellen) tosi hyvin toimeen Emman kanssa ja Salaisuuksien kammion näin tehtiin-ohjelmassa Dan sanoi että hän ja Tom on oikeasti tosi hyviä kavereita. Niin että ehkä Rupert on muuten vaan ujo ja vähän sisäänpäin kääntynyt tai sitten ei vaan kemiat lyö Danin ja Emman kanssa. Ja Dan on sanonut että tulee tosi hyvin toimeen Nevillen näyttelijän Matthew Lewisin kanssa ja että molemmilla on samanlainen musiikki maku (eli jotain punkkia.Jee punk on hyvää :))

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #35 : Lokakuu 24, 2004, 20:55:19 »

Hagrid,  kyllä niin tekevät monet ihmiset. yhdistävät koruja ja vöitä ja muita yksityiskohtia piristämään vaatteitaan. että ei se niin persoonallista ole.

Minä olen sitä mieltä. Vaikka asia voi olla myös niin, että minä asun tässä pikku kaupungissä, jossa lähes kaikki pukeutuvat samalla tavalla. Taidan kaivata raitista ilmaa^__^
Mutta pidän Emman pukeutumista myös sen takia persoonallisena, koska hän ei kopioi pukeutumistaan keneltäkään. Minusta se on vain hienoa ja persoonallista!

Greensery

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #36 : Joulukuu 06, 2004, 02:14:02 »
Näyttelijöiden välinen kemia on tärkeää, mutta itse uskon että vaikka näyttelijät eivät toisistaan pitäisikään, heillä voi silti olla kemiaa/he voivat näytellä ystävyksiä uskottavasti. Siis jos ovat hyviä näyttelijöitä.

Yyyh. Emma on karmea. Aivan liian varhaiskypsä. No joo, ei varmaan edes ole. Hän on silti yök koska ei osaa näytellä. Anteeksi. Puran angstiani.
Tomin akne on yök myöskin. (-sanon minä jolla on tällä hetkellä paikallis-akne. ehem.) Voi hitto kun Tom on tuossa kuvassa liian ystävällisen Emman kanssa. Flirttailulta näyttää, toivottavasti se ei sitä ole.

Juttu jonka kaikki ovat ehkä jo kuullet: Rubert kertoi piirtäneensä kuvaa Alan Rickmanista. Kun Rubert oli huomannut että herra Rickman oli tarkaillut hänen piirtelyään, hän nolostui.(-tai jotain sinne päin, ilm. koska kuva oli pilakuvamainen tai jotain.) Rickman oli taidekoulua käynyt graafinen suunnittelija ennen näyttelijä uran alkua, siksipä häntä kiehtoi Rubertin piirtely. Ehkä he ovat kummatkin taitelijasieluja(hyi mikä sana) eivätkä aina niin kauhean avoimia. Rickmani ei muuten ole ns. virallisissa kuvissa muiden näyttelijöiden kanssa tainnut juurikaan näkyä. Ah, taiteilijoiden ujoutta. x)

(Juu, keskellä yötä ei saisi kirjoittaa viestejä joista tulee juuri tällaisia ei-mitään-pointtia-eikä-vakavuuden-häivääkään juttuja.)

Veera

• Ankeuttaja
No jaa-a
« Vastaus #37 : Joulukuu 22, 2004, 15:13:47 »
en usko että rupertn ikäero mitenkään vaikuttaa danielin ja emman kanssa.. ei rupertilla ja dannylla oo ku vuos ikäeroo niinku emmal ja dannyl... rupert 16 (24.8-88), danny 15 (23.7.-89), emma 14v (15.4.-90) (ja tom 22.9-87).. niin että ei varmasti

mutta mitä rupertillani, lewisillä ja en tiiä onks toi james vai oliver mut mitä niil mahtaa olla nois laseis http://www.kid16.com/fanart/displayimage.php?album=topn&cat=0&pos=144

ja miks danny ei oo esim täs kuvas http://www.kid16.com/fanart/displayimage.php?album=topn&cat=0&pos=4

ja mitäköhän oikeestaa tää tarkottaa http://www.kid16.com/fanart/displayimage.php?album=topn&cat=0&pos=122

ja tässä sitten nämä herrat http://www.kid16.com/fanart/displayimage.php?album=topn&cat=0&pos=143

p.s. nää on söpöi siis tosi tosi söpöi http://www.kid16.com/fanart/displayimage.php?album=topn&cat=0&pos=20

Yona

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #38 : Tammikuu 02, 2005, 01:48:15 »
.. jotenki musta tuntuu että tää on menny vähän ohi aiheen? Mutta siis :) en ole itse havainnut mitään vikaa näyttelijöiden toimeentulemisessa. Kyllä se Rupertkin on mukana jutuissa, tuskin se ujouteen häivähtävä käyttäytyminen siihen ikäeroon liittyy.

Niin, ja vielä niistä tanssi-enemmän-ystäviä-jutuista. Itselläni on muutama miespuolinen 'kaveri' ja pitäisin outona jos olisimme noin läheisiä kuten he. Mutta hehän ovat kypsempiä ja osaavat olla ystäviä/kavereita ilman mitään paineita tai mitään. Ja mitäs me junnuamme pelkässä triossa?  Juttuja muistakin !

ps. olen jossakin kuullut sen Alan - Rupert - piirrustusjutun. Ruperthan oli juuri piirtämässä pilakuvaa Alanista Severuksena? Ja niin :) en ole kyllä kuullut miten Alan itse siihen suhtautui.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #39 : Tammikuu 02, 2005, 15:08:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Yona"
ps. olen jossakin kuullut sen Alan - Rupert - piirrustusjutun. Ruperthan oli juuri piirtämässä pilakuvaa Alanista Severuksena? Ja niin :) en ole kyllä kuullut miten Alan itse siihen suhtautui.

Alan suhtautui asiaan huumorilla ja maksoi Rupertille jos sai pitää pilakuvan^__^

Kiitos jos olin avuksi näissä linkki-asioissa:)

Pollexia

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #40 : Tammikuu 16, 2005, 17:44:08 »
Hienot kuteet Emmalla ja Tompalla on akne, mutta miten se liittyy näytteliöiden suhteisiin? No itse antaisin melkein mitä vaan jos kyseiseen elokuvaan pääsisin. Sit voisin tulla tänne kommentoimaan kuinka hyvii kavereita ne on. Mutta ainakin elokuvien perusteella ne tulee tosi hyvin toimeen. Itselläni täällä pyörii Viisasten kivi ja siinä ne ei oo kavereita yhtä luonnollisesti kuin AV:ssa. No ne on tosiaan löytänyt parhaat henkilöt rooleihin kun ne on noin hyvii kavereit.

Jos joku sai selvää viestistäni niin hyvä...

Zaruwox

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #41 : Tammikuu 17, 2005, 20:06:36 »
Nuo kuvat ovat aivan ihastuttavia! Huomasin kanssa tuon akne ongelman.. x) Ei hauskaa ei ollenkaan! *kikattaa* ei ainakaan pitäisi olla...
Kuten tässä on jo todettu heillä on hyvät kemiat ja sen huomaa noista kuvistakin. Kun katselee Emman ja Danielin kuvia huomaa selvästi että he viihtyvät yhdessä. Rupertista huomaa selvästi useista kuvista että hän on hieman ujompi, koska hymyjä ei paljon irtoa. Uskon kuitenkin että Rupert on aivan yhtä hyvissä väleissä muiden kanssa, hän on vaan ujo! Kuten täällä on jo mainittu että Viisasten Kivessä he ovat paljon tönkömpiä ystävinä kuin Azkabanin vangissa. Se on selvää ja se on myös hieno asia että he ovat hyviä ystäviä. Minulla itsellänikin on paljon jätkiä kavereina ja minusta ainakin se on hienoa, koska jätkät on paljon rehdimpiä (huom!! Ystävinä) ystävinä kuin likat. Likat puhuu pahaa seläntakana ja morkkaa jopa "parhaita kavereitaan". Jätkät ei tee sitä. Ne tulee ja selvittää asiat.

Off.Topic.  Kertokaa mulla miten Emman naama voi olla noin silee?! Likka on 14 eikä finnin finniä! *kade*

Tabris

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #42 : Tammikuu 21, 2005, 13:51:02 »
Minusta trion kemiat toimivat todella hienosti. Eiväthän he muuten pystyisi vaikkapa halailemaan ja pitämään kädestä elokuvissa, jos kemiat olisivat huonot. Tuohon Rupert-asiaan, minusta hän on yksinkertaisesti todella ujo, ja ehkäpä sen vuoksi pysyttelee etäällä toisista. Ja jos horoskoopit vedetään mukaan (Dan on Leijona, Em Oinas, Rupet Neitsyt), Rupert on merkkinsä puolesta etäinen ja hieman viileä. Dan ja Emma taas ovat kummatkin tulimerkkejä, eli he ovat avoimempia ja eivät niinkään "pelkää ihmisiä". Lisäksi asiaan saattaa vaikuttaa Rupertin ikä, hän on varmasti henkisesti kypsempi kun toiset.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #43 : Maaliskuu 29, 2005, 09:35:08 »
On todella hienoa, että näyttelijöiden kemiat pelaavat yhteen myös kuvausten ulkopuolella - on jotenkin hauskaa lukea lehdistä, mitä he ovat tehneet yhdessä. Ainahan näyttelijöiden välille kaavaillaan romanssia, vaikka sitä ei välttämättä oikeasti olisikaan. Nuo kuvat olivat muuten hienoja, tosin osan olin jo ennenkin nähnyt. Se on söpö kuva, missä Harry ja Herm on silleen nenät vastakkain. Mulla on se lehdestä leikattunakin :) *ei tahdo kehuskella, köh*

Tuntuu jotenkin, että Dania ja Emmaa tavataan enemmän yhdessä kuin Emmaa ja Rupertia. Tai niin, että pojat ovat yhdessä. Emma tuntuu aina olevan jomman kumman kanssa. Voisi melkein luulla, että Emma ja Dan ovat parempia ystäviä keskenään, mutta eihän se välttämättä niin ole. Onneksi on niitäkin kuvia olemassa, missä Emma ja Rupert ovat yhdessä.

Final

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #44 : Maaliskuu 29, 2005, 16:45:20 »
Muuten leffa ei varmaan olisi onnistunut mitenkään, jos Daniel, Rupert ja Emma eivät olisi ihan oikeastikin ystäviä. Leffasta olisi tullut varmaan "väkinäinen" ja "kuiva". Mutta nyt elokuvasta säteilee aitoa ystävyyttä! Sitä on ilo katsella monissa kohtauksissa!

Nuo Bonus haastattelut ovat kivaa katsottavaa (varsinkin kolmosen). Niistä näkee, että kolmikko on oikeastikin ystävyksiä ja heillä on selvästi hauskaa toistensa seurassa. Toivotaan vain, että heidän ystävyytensä säilyy! Muuten seuraavat elokuvat olisivat varmasti ihan turhaa ja epäaitoa katsottavaa...

Lilliputti

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #45 : Huhtikuu 28, 2005, 21:38:03 »
Joo,mitä olen ymmärtäny,Tehokolmikkomme on todellakin hyviä ystäviä myös "oikeassa elämässä" ja sen kyllä huomaa! Kaikkia kuvia ja sellasia on ilo katella.

Ja mitä tuosta Emman tyylistä oli puhetta,minusta se on aivan mainio! Aluksi ajattelin, että Emma pukeutuu ehkä vähän liian rohkeasti ikäisekseen mutta nyt,kasvaessaan,täytyy sanoa että Emma on todella kaunis nuori neiti!
Ja pukeutumistyyli on jotain aivan ainutlaatuista! Muutenkin lahjakas tyttö! Ihan kadehdin...

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #46 : Kesäkuu 13, 2005, 00:16:38 »
Noin, nyt taas vähän uudempaa matskua. xP

Ensinnäkin, se joku joka morkkasi Tomin ihoa, murr. Ei sille kai mitään voi, mutta en mä nyt väitä että se iho olisi kaunis tai mitään, mutta ihan sama, on se jätkä silti yhtä hyvännäköinen. <3 Ja Emman tyylistä; mielestäni Watsonin vaatteet ovat erittäin kauniita ja sopivat hänelle, mutta enpä usko että se suurta tyylitajua on vaatinut niillä kasvoilla, siinä kropassa ja sillä rahamäärällä. xP Kyllä useimmat niistä vaatteista näyttävät minusta ihan normaaleilta, kalliilta ehkä, mutta normaaleilta kaupan tuotteilta, ei mitään erityistä persoonallisuutta, vaikka olisikin vöitä jne. Minulla esimerkiksi on kaapissa yli 15 vyötä ja koruja vielä enemmän, mutta en usko että kukaan sanoisi 'hei, pukeutuupa tuo tyttö persoonallisesti kun sillä on farkut, Adidaksen superstarat, keltainen vyö, hopeinen iso koru ja valkoinen pusero'.

[Anteeksi, off loppuu.]

Mutta, suhteista. Minusta se, miten Dan, Em ja Rup kuvataan, on täysin lehdistön syytä. Koska, Dan on itse poika joka elää, itse Harry Potter, on luonnollista että hän on esillä paljon. Ja koska Emma on taas niin vietävän kaunis ja ihana ja lahjakas ja plaa (en siis tarkoita että minä olisin tuota mieltä), on kai jotenkin luontevaa että heitä kuvataan paljon yhdessä, kun Rupert taas ehkä ujompana vetäytyy syrjään. Eiköhän heillä kemiat silti pelaa hyvin...:)

Kuvat eivät silti kerro meille läheskään kaikkea, joten tuskinpa me oikeasti voimme kaikkea heidän suhteistaan tietää. [Enkä nyt tarkoita seurustelusuhteita, älkää käsittäkö väärin.]

Muuten, tuosta tanssikohusta; jos minä olisin Emma, olisin täräyttänyt tuon lehtiartikkelin jälkeen julkisuudessa suurella, ilkeällä virnistyksellä jotain; 'No meillähän menee Danin ja Rupertin kanssa niin kuumasti ettei meinaa perässä pysyä' sellaisella äänensävyllä, ettei ääliöinkään toimittaja erehtyisi luulemaan sitä miksikään muuksi kuin veetuiluksi. Mutta järjetön kohu siitä vasta olisi noussut, mutta minä olenkin minä. *huoks*
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

chutora

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #47 : Kesäkuu 13, 2005, 09:25:44 »
[of] Herramunjee kun on mennyt pitkälle näiden asioiden kanssa.  Minusta on aivan typerää nauraa toisen iholle, omasta mielestäni Thomas Feltonilla ei ole aknea näkynytkään, muutama finni naamassa ei tee hirveää aknea. Menkääpä Googleen, laittakaa hakusanaksi "akne" ja verratkaa ihan huvin vuoksi Tomin ihoa niihin ihoihin. Onko aknea vai ei? [kyllä, teki itse samaisen tempun] Nauratteko te räkäisesti joka ikiselle ihmiselle, jolla on naamassa pari näppyä? Lapsellista.

Miksi hitossa kaikki katselevat Emman vaatteita? Haloo, onko kukaan sattunut katsomaan Rupertin vaatteita? Tai poikaa itseään? :) Tuntuu etenkin, että kaikki hehkuttavat Thomasta (kyllä, minäkin pidän hänestä valtavasti), mutta kaikki unohtavat meidän Ronin, joka on kaikista ihanin. Huuh. Hemmetin komea, ihanat vaatteet (varsinkin pupu-paita! komeat housut!) ja kaikki. Oikea namupala <3.
http://www.kid16.com/fanart/displayimage.php?album=topn&cat=0&pos=12
Katsokaa nyt! [/off]

Olen samaa mieltä kaikkien kanssa. On todella hienoa, kun kolmikolla menee irl-elämässäkin hyvin. AV:n elokuvan toisessa DVD:ssä on lisämateriaalia, ja näiden Emman, Danin ja Rupertin haastattelu muunmuassa. Siinä heillä ainakin menee hyvin, juttelevan ihan avoimesti eikä Rupertkaan tunnu olevan mitenkään... erossa kahdesta muusta, vaikkakin Emma ja Daniel ovat vähän enemmän äänessä. Lisäksi Thomas (vai oliko se Daniel, joka sanoi Tomista?) sanoi että hän on Danin kanssa hyvä kaveri oikeassa elämässä, vaikkei heidän roolihahmot olekaan.

Haluan sanoa nuista kuvista vielä sen verran, että näyttääkö teistä siltä, että Emmalla on varsin ällöttävä tekohymy ja -nauru? Suu aina ihan auki, eikä näytä kovin aidolta... Elokuvassakin Rääkyvän Röttelön edustalla se nauru... Suu ihan monttuna. "Hahahahaa-Ha-Harry!" Ou Gaah. Yäk.

Siren's Flash

• Ankeuttaja
Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #48 : Kesäkuu 14, 2005, 23:00:03 »
Voi jaiks! Tunnen itseni ihan typeräksi teini-ihquttajaksi kun sanon tämän, mutta kyllä minäkin mielelläni haluaisin jutella Tom Feltonin kanssa samalla tavalla kun Emma tuossa yhdessä kuvassa. Joo, mutta siis asiaan, ettei mene ihan offtopiciksi.

Kyllä minulla ainakin on sellainen käsitys, että Rupert tulee ihan samallalailla toimeen muiden kanssa. Hän vain on varmaan vain vähän ujomman oloinen, että ehkä hän haluaa pysytellä kaikissa virallisissa haastattelutilanteissa suosiolla taka-alalla.

Kyllähän noilla näyttelijöillä tosiaan yleensä on tapana hehkuttaa mahtavaa ryhmähenkeään, mutta kyllä tuo Harry Potter-castin yhteishenki vaikuttaa sen verran aidolta, että sitä olisi vaikeata lähteä feikkaamaan.

Minun mielestäni nuo Dracon ja Harryn riidat vaikuttavat elokuvassa paljon epäuskottavimmilta. En tiedä johtuuko se siitä, että olen lukenut liikaa H/D-ficcejä, mutta minulle tulee tuosta heidän valkokangas naljailustaan enemmänkin mieleen, että he yrittävät iskeä toisiaan(siis ei lyödä iskeä!). Tämä on tosiaankin vain minun näkökantani, joten älkää suuttuko!

Poissa Tinde

• Vuotislainen
Vs: Näyttelijöiden suhteet
« Vastaus #49 : Heinäkuu 17, 2007, 23:08:57 »
Ei ihme, että he ovat ystävyksiä ovathan he tiiviisti tehneet yhdessä töitä.Kohtauksia purkittaneet ym..
En sitten tiedä millanen suhde Danielilla on McGarmiwa näyttelijän kanssa, kun he ovat olleet myös toisenlaisessa elokuvassa yhdessä näytelleet joitakin kohtauksia.

Tomin ja Emman tuttavallisuus oli mielestäni outoa/järkeenkäypältä.Jotenkin en vaan voisi kuvitella, että heistä voisi tulla ystävyksiä vaikka ei tuo sinänsä mikään ihme ole, kun Tomkin on häärinyt kaikissa elokuvissa aika aktiivisesti.
"There's something beautiful inside you".

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #50 : Elokuu 04, 2008, 14:47:46 »
Minusta trion kemiat toimivat todella hienosti. Eiväthän he muuten pystyisi vaikkapa halailemaan ja pitämään kädestä elokuvissa, jos kemiat olisivat huonot.

Tottahan se on että pääkolmikon kemiat toimivat, mutta vaikka ne eivät toimisikaan, oikeat hyvät näyttelijät osaavat kyllä näytellä hyviäkin ystäviä. Sana näyttelijäkin jo viittaa siihen. Se on heidän työtään ja siihen on pakko sopeutua. On ollut tapauksia joissa esim. vihamiehet ovat joutuneet näyttelemään avioparia (heidän on siis täytynyt suudella, puhua hempeitä yms.) ja he ovat onnistuneet näyttämään rakastuneilta... Itsekin taannoin näyttelin eräässä näytelmässä erään todella raivostuttavan pojan tyttöystävää ja mielestäni se meni ihan hyvin :D

emiLy

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Helmikuu 14, 2011, 01:06:14 »
Minusta on hienoa, että näyttelijät ovat ihan oikeasti hyviä ystäviä keskenään.
Kun olin katsomassa Kuoleman varjelusten ensimmäistä osaa, niin kohdassa jossa Ron ja Hermione tulevat Kotikoloon ja Harry juoksee halaamaan heitä, tuli ihan sellainen "aaww <3" olo. Kohtaus oli jotenkin niin aito ja täynnä aitoa tunnetta.
Kyllä minun mielestäni se on niin, että vaikka olisi kuinka hyvä näyttelijä, niin ystävyyttä ei voi näytellä niin, että se näyttäisi yhtä aidolta kuin aito ystävyys. 

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #52 : Maaliskuu 09, 2012, 14:35:07 »
Mun mielestä on niin ihanaa, kun Emmalla on niin hyvät suhteet Daniin ja Rupertiin. Se oli söpöä kuvitella, kun se niin pienenäkin jo varmasti ystävystyi hyvin näiden kahden kanssa. Vaikka mustakin jotenkin välillä tuntuu, et Emma olis läheisempi Danielin ku Rupertin kanssa, ni uskon kuitenki et koko trio tulee ihan hyvin toimeen keskenään :)

+ Pakko mainita vielä, että toi Tomin ja Emman ystävyyssuhde on kans niin sulosta <3
Varsinki ku kattoo noit kuvii kuvahausta, voiiettä <3
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
« Vastaus #53 : Lokakuu 14, 2012, 21:53:20 »
Minusta elokuvissa (ja niiden ulkopuolellakin) näkyy todella ihanasti miten hyviä ystäviä he ovat keskenään. Vaikka olisi kuinka hyvä näyttelijä, niin aito ystävyys on kuitenkin aitoa ystävyyttä, eikä sitä mielestäni voi näytellä. Tai siis tottakai hyvät näyttelijät osaavat näytellä ystävyyttä luontevasti, mutta jos näyttelijät ovat oikeasti ystäviä, niin se näkyy myös elokuvassa heidän välillään.

Tietääkö kukaan millaiset välit pääkolmikolla nykyään on? Jostain luin, että Daniel ja Emma olisivat edelleen hyviä ystäviä ja pitävät tiiviisti yhteyttä, mutta sitten ainakaan Daniel ei olisi enää paljonkaan yhteydessä Rupertin kanssa. Todella harmi, jos tuo jälkimmäinen on totta, mutta eihän näistä netissä julkaistuista jutuista aina tiedä pitävätkö ne paikkaansa.
Olisi kiva tietää pitääkö tuo paikkansa ja millaiset heidän välinsä todella ovat nykyään.