Kirjoittaja Aihe: Indica  (Luettu 6325 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Daradee

• Ankeuttaja
Indica
« : Elokuu 22, 2004, 18:10:52 »
Hmm. Kuinka moni teistä tunnustautuu "mystisen" tyttöjengin faneiksi? Minä ainakin. Kuulin eilen Indican uusimman singlen, Ikuinen virta-kappaleen, ensimmäisen kerran.

Olin heti biisin alussa pettynyt. Eikö kipale olekaan kauniin rauhallinen ja syvällinen, valloittava ja valovoimainen? Valovoimainen ainakin. Kertosäe on todella tarttuva: "Entä jos elämän ikuinen virta katkeaa kuin lahonnut silta.." nytkin se soi koko ajan päässäni. Minusta se on melkeinpä parempi kuin Scarlett, jota vihasin melkein koko ajan ja nyt, loppujen lopuksi ja viimein taivuin rakastamaan sitä kappaletta. En vain tiedä, mutta ennen se alku tuntui painostavalta.

Indica siis soittaa suoraan sydämeeni, entä teidän? Haluaisin kuulla mielipiteitä Indicasta, ja vaikka tarinoita ensikuulemisista ja missä tilanteissa.

PS. Nytkin olen viimeiset viisitoista minuuttia hoilannut Ikuista virtaa ääneen. Saako se teidätkin näin sekaisin? :D

Kuuttis

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2004, 19:54:15 »
Ei saa sekaisin yhtään, tämä Indica.
Minusta ne lyriikat ovat ainakin niiden molemmissa lauluissa jotka olen kuullut(Ikuinen virta ja Scarlett) ihan umpityhmät. Ei välttämättä tarvitsisi riimejä jos aikoo riimittää "virran" "sillan" kanssa. Vähän naurettavan kuuloista. Eikä niissä ole oikeastaan kunnon melodiaakaan.

No joo, onhan se ihan arvostettavaa että se niiden laulaja tekee niiden biisit itse, mutta jos ne biisit olisivat hyviä niin arvostaisin enemmän.

-Kuuttis

Jen Vendela

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #2 : Elokuu 22, 2004, 21:06:18 »
Indica on aivan ihana, ja Jonsu on todella kaunis mielestäni :D Ikuisen virran kertosäettä voisin hoilata iät ja ajat. Sen sanat ovat jotenkin todella ihanat, "entä jos elämän ikuinen virta katkeaa kuin lahonnut silta?" voih. Ja kyllä, minäkin olen Indican fanifoorumissa, osoite on allekirjoituksessani.

Ensimmäisen kerran Indicaa taisin kuulla Levyraadissa, biisi oli Scarlett ja myös videoon ihastuin heti.

Ei Indica minua sekaisin saa, mutta kyllä se kuuluu ehdottomasti lempimusiikkiini. Piste. x)

Wrelqa

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #3 : Elokuu 28, 2004, 20:20:48 »
Scarlettin taisin kuulla ensimmäisen kerran tänä kesänä Summerissa, kun Indica oli vieraana. Video näytettiin, siinä kuulin ja tykkäsin. En ole mikään fani tosiaankaan, Scarlett on ainut biisi minkä olen Indicalta kuullut :) Ja enkä edes tajunnut ensin, että Scarlett liittyy jotenkin Tuulen viemään. Vasta sitten kun sisko sanoi jotain siitä, niin syntyi taas sellanen `ahaa!´-ilmiö ;) Hidas kun olen.
Ja vasta paljon myöhemmin tajusin, että meillä on Scarlett kannettavan koneen soittoluetteloissa. Sen jälkeen on tullut kuunneltua hieman enemmän, vaikkakin sitä yhtä ainoaa biisiä.

Nučm

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2004, 15:24:14 »
Ostin Indican Scarlett-sinkun ihan vain mielenkiinnosta, koska en ollut koskaan kuullut kyseiseltä bändiltä mitään. En nyt pettynyt ostokseeni, mutta ei se ollut niin hyvä kuin odotin.
Muista biisejä en heiltä ole kuullut, mutta pikkusiskoni taitaa olla kovakin fani joten eiköhän se levy hyllystämme kohta löydy. ^^
Voin sitten tutustua kyseiseen bändiin paremmin. Etenkin haluaisin kuulla tuon Ikuinen virta -kappaleen.
Ihan varteenotettava bändi, vaikken voi itseäni faniksi sanoa.

Phoebe

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #5 : Elokuu 31, 2004, 21:22:32 »
En ole mitenkään sekaisin Indicasta, mutta jos sen joku kappale tulee radiosta niin en ole myöskään heti sulkemassa radiota.

Kun olin vielä Pohjois-Helsingin bändikoulussa, niin Indicakin oli.
Me (meidän bändi) ja Indica soitettiin jopa samassa konsertissa.
Näähän oli niitä pikkukonsertteja meidän koululla.
He myös treenaavat meidän luokassa. Sieltä jääkaapista löytyi kerran maitopurkki missä luki Indica. Vähän väliä sieltä löytyy jotain heidän juttujaan.

No juu, onhan se hyvä bändi. :)

Mirachiel

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #6 : Lokakuu 08, 2004, 00:29:32 »
Minä en ole kuullut Indicalta muuta kuin Scarlettin ja ihan vähän matkaa Ikuinen Virta biisistä. Scarlett on todella hieno biisi ja pidän siitä todella. En voi oikein osoittaa pahempaa kritiikkiä kyseistä bändiä kohtaan, koska en ole kuullut sitten muuta.
Mutta bändin ulkoasu on todella hieno. Pidän etenkin laulajasta. Hän on TODELLA kaunis ja hänen äänensä on ihanan uniikki. Ei liian, mutta juuri sillain sopivasti. Haluan ehdottomasti kuulla lisää tältä bändiltä.

malic acid

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #7 : Lokakuu 14, 2004, 11:23:04 »
Yritin hetki sitten saada itseni kuuntelemaan jotakin muuta. Kaverin suosittelemaa.
Hankin Indicaa.
Kaikki kappaleet kuulostivat samalta. Laulajan äänessä mättää joku. Bändi ei ulkoisesti miellytä. Miksi kuuntelisin huonoilla sanoituksilla epämiellyttävää musiikkia? Eipä minua siihen pakotetakaan. Tähänkö suomalaiset nyt ovat harhautuneet?

Pääpointti asialle, etten pitänyt heistä sisäisesti, ulkoisesti enkä välimaastoihmisinä bändinsä kanssa.

Daenne

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #8 : Lokakuu 18, 2004, 16:26:34 »
En minä tätä bändiä fanita, mutta ihan mukavaa musiikkia tämä on. En minä yleensä tykästy minkään laisiin poppibändeihin.

Erityisesti tykkään Ikuinen Virta biisistä. Varisinkin kertsistä. Lasienkeli on myös kiva. Kaikkia biisejä en bändiltä ole edes kuullut,  seitsemän biisiä kasassa kun kaveri lähetti mesessä. Ei niissä lyriikoissa oikeastaan mitään vikaa ole, ei niissä välttämättä kaikissa kyllä niin paljoa järkeäkään ole, mutta ihan nätskät silti.

Jonsulla on viehättävä ja omaperäinen ääni, minä tosiaan tykkään siitä.  Bändin jäsenillä on useasti näissä promo ja keikka kuvissa erittäin ihanat vaatteet. Nättejäkin ovat tytöt, varsinkin Jonsu jolla on ne ihanat hiuksetkin.

muoksin vähän. Epäselvää tekstiä..

slakerus

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #9 : Lokakuu 18, 2004, 17:20:35 »
Ei olisi ehkä pitänyt vastata tähän, koska en varmaan kyllä osaa sanoa mitään järkevää --'

Mutta, en pidä Indicasta lainkaan. Nämä suomalaiset tyttöbändit eivät uppoa meikäläiseen.  Tik Tak, Gimmel ja nyt vielä Indica.  Jotkut varmaan nyt sanovat, että ei niitä voi verrata.
Indican musiikki on suoraan sanottuna kamalaa.
Sanat, melodia, musiikki.. mikään ei kuulosta mielestäni hyvältä ja tyttöjen äänetkin kuulostavat aika karmealta.

En keksi tästä mitään hyvää...

Anniska

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #10 : Lokakuu 18, 2004, 18:16:59 »
Hyi kamala! Indica on mielestäni yksi suomalaisen nykymusiikin häpeäpilkuista! Kun kuuntelee sen laulajan ääntä esim biisissä Scarlett kohdassa "se kuiskaa sä et kossskaan häntä saaaaaa", saa sanan äänen sävy on jotain niin kamalaa että kun kuulin sen ensimmäisen kerran meinasin puota tuolilta! Ehkäpä sitä voisikin kuunnella jos lyriikat vaihdettaisiin ja laulaja samalla!

serehviina

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #11 : Marraskuu 05, 2004, 20:25:14 »
Indica on ihaninta maan päällä. tai ainakin musiikista. Jonsun ääni on mahtava. Lyriikat sekä itse musiikki on kaunista ja sopii imagoon

Kuulin ensimmäisen kerran Scarletin Katso pois-ohjelmassa, ja ihastuin heti. lyhyen selvittelyn jälkeen sain tietää yhtyeen sekä kappaleen nimen, ja pitihän se hakea netistä (uups, jäin kiinni) levyn ostin heti kun se ilmestyi, enkä pettynyt. siitä lähtien olen ollut "fani".

Indican musiikki on aika erikoista, eikä kulje nykytrendejen mukaan, joten en yhtään ihmettele joidenkin mielipidettä. jotkut tykkäävät, jotkut ei.

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
Indica
« Vastaus #12 : Tammikuu 19, 2005, 18:02:30 »
Ih, olen innostunut kaivelemaan topiceja jostain pohjamudista :P

En oikein tiedä, mitä minun kuuluisi ajatella Indicasta. En pidä bändistä lainkaan, yksinkertaistettuna.

Varsinaista supervikaa ei omalla kohdallani Indicapindicasta löydy enkä ole niitä hakemalla hakenutkaan. Mutta kun ne kaikki vähän isommat ja pienemmät mokaamiset alkavat kuulua kappaleissa luonnollisesti, huomaan inhoavani tätä yhtyettä.

Mukavaksi asiaksi voisin sanoa kyllä likkojen hauskahkot ja omaperäiset kuteet mitä näkee, mutta omaperäisyys taitaa jämähtää siihen paikkaan. Kappaleiden sisällättömyys on jotain aivan uskomatonta, mikään varsinainen musiikkiasia ei tee bändistä positiivisella tavalla erottuvaa. Pikemminkin päinvastoin.

Levyä en omista mutta tässä huushollissakin se majailee ja soi kovasti tuolta sisaren huoneesta ja on kyllä kohtuullisen kamalaa. Laulajan ääni on mitäänsanomaton ja arkinen. Ei laulajan tarvitse omistaa Celine Dionin ääntä ollakseen mielenkiintoinen tai omalla mittapuullani hyvä, mutta itse tykkään toisenlaisesta. Erottuvasta ja omalla tavalla tehdystä keskimäärin. Tokitoki, tyttöä on kiitelty omaperäisestä äänestä, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin itse olen tavannut monella pikkubändin (= vähemmän suosittu, epäjulkinen ja muita jännittäviä nimityksiä) laulajalla samanlaisen äänen. Harjaantumaton? Jaa-a, en tiedä, kun en ole minkäänlainen lauluasiantuntija :P Kuulemisen perusteella mätän kommenttia.

Minulle ei ole kappaleiden typerien ja ennalta-arvattavien sisältö tainnut siinä Suuressa Mystisyydessään oikein avautua. Toki vahva kuusi-puusi-luusi-rallattelu on mukava piristysruiske levyllä, mutta hei, onko niiden kaikkien kappaleiden oltava yhtä kehittymättömiä? Tyypillinen retki-hetki-hölötys tuo itselleni mieleen paljon parjatun iskelmän enimmikseen :P

Mutta hei, todennäköisesti ja toivottavasti bändi kehittyy tässä näin odotellessa.
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Sirima Granz

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #13 : Tammikuu 19, 2005, 19:49:18 »
Muutama Indican biisi on koneella, ja täytyy sanoa, etten pidä ollenkaan sen tyyppisestä musiikista. Ikuinen virta on jotain älyttömän ärsyttävää, ällön pirtsakka renkutus. Ei muutkaan bändin biisit mitä olen kuullut, iske. On hienoa, että laulaja Jonsu itse tekee kaikki kappaleet, ja ei ne nyt maailman huonoimpia sävellyksiä ole, mutta sanoitukset. Ikuisen virran kertosäe varsinkin on ihan päätön. Siskoni mielestä Indican sanoitukset ovat suurtakin runoutta :D

En ymmärrä, miksi Jonsun ääntä verrataan Maija Vilkkumaan ääneen... Maijan äänen vahvuutta Jonsun piipityksessä ei todellakaan ole. Heti kun kuulin Indicaa ensimmäisen kerran, yllätyin miten heikko ääni laulajalla on. "Mystis-romanttinen" tyttöbändi tarvitsisi minusta paljon vahvempiäänisemmän laulajan. Onneksi Jonsun piipitys ei kunnolla kuulu, kun kaikki soittimet on miksattu laulun päälle :P

Poissa Tohvelieläin

• Vuotislainen
Indica
« Vastaus #14 : Tammikuu 21, 2005, 23:53:34 »
Ei saisi olla näin kriittinen, mutta lukekaapa nuo sanat.

entä jos elämän ikuinen virta
katkeaa kuin lahonnut silta
entä jos eksyn matkalla laivaan
voinko mä rakentaa tuhkasta taivaan
ainoa varma on vain tämä hetki
heikolla jäällä käy sieluni retki
anteeksi luoja rauhaasi vaivaan
voinko mä rakentaa tuhkasta taivaan

"Elämän ikuinen virta katkeaa kuin lahonnut silta", pahempaa en ole tavannut sitten Uniklubin. Kömpelöitä kielikuvia ja huonoja, pakotettuja riimipareja.

Musiikkipuoleen en jaksa puuttua. Melko Middle Of the Road tämäkin. Tunnen vain tämän kappaleen, laajempaa käsitystä minulla ei tietenkään siis voi olla, pahalta kuitenkin näyttää (ja kuulostaa). Jään odottamaan kauhulla.

talvi

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #15 : Tammikuu 22, 2005, 10:24:53 »
Pakko myöntää, häpeäkseni, että olen tykästynyt tuohon Ikuiseen virtaan. Yleensä inhoan kaikkia tuollaisia hetken aikaa pinnalla olevia bändejä joilla on ehkä tuurilla yksi tai kaksi hyvää biisiä ja niitä sitten soitetaan radiosta yötä päivää. No ehkä tähän on yksi syy se, että tuo on ainut laulu, jonka sanat osaan.. (hehee) ja siksi että siinä on helppo laulaa mukana. Mutta olen kyllä Sirima Granzin ja Tohvelielämen kanssa samaa mieltä kaikesta mitä sanovat, sillä en myöskään tykkää sen laulajan äänestä ja no, nuo sanoitukset on nyt mitä on. ;)

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • jump, deliver me
Indica
« Vastaus #16 : Tammikuu 22, 2005, 16:59:26 »
No, pidän Indicasta jossain määrin. Minun on tietysti vaikea sanoa täysin rehellinen mielipide, koska en ole kuullut kuin Ikuisen virran enkä ole nähnyt ainoatakaan videota koko bändiltä.
Ikuinen virta on ihan tyylillä tehty. Toki sitä pitäisi (kuten ficeissäkin) hioa timantiksi, parannella joitain sanoja tms.
Minulla on vaatekaappini ovessa Indican juliste. En tiedä miksi. Sain sen yhden lehden mukana, ja laitoin sen siihen. Jonsu kyllä on etovan näköinen, että ei sillä sitten mitään väliä. Taidan ottaa sen pois...joskus. :P
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Cerena

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #17 : Tammikuu 22, 2005, 17:07:57 »
Itse inhoan koko bändiä. Okei okei, ihan hyvin soittavat, mutta minua ällöttää varsinkin Jonsun wannabe-keijukaishaltijamenninkäisgootti-pukeutuminen, jotenkin ei ensinnäkään YHTÄÄN sovi musiikkityyliin. Ja mua ärsyttää myös kaikki Jonsun "yöllä saa parhaat ideat ja mä tykkään mystiikasta ja leffamusasta ja kaikesta salaperäisestä ja mä oon tosi cooooool tyyppi hei daah!!"... No, meni ehkä vähän överiksi, eihän mulla oikeastaan mitään heitä vastaan ole. Ja Sirkku on openi entinen oppilas... Mutta esim. Ikuinen virta on mielestäni huono biisi varsinkin lyriikoiden kannalta... No, onhan aihe hyvä ja kaikkea, mutta "entä jos elämän ikuinen virta katkeaa kuin lahonnut silta" on hirveä lause. Kauniin lauseen loppu pilataan homeisilla silloilla... Ei kiva. Ainoa asia, josta tykkään bändissä on Heinin hiukset :D

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • My gift of silence
Indica
« Vastaus #18 : Maaliskuu 27, 2005, 15:10:34 »
Indica kuuluu kategoriaan "bändit, joista en koskaan uskonut pitäväni, mutta toisin kävi."

Ensimmäisen kerran kun kuulin Scarlettin televisiosta/radiosta niin en juurikaan pitänyt sitä mitenkään erikoisena kappaleena. Ideana hyvä, mutta jokin asia jäi kaivelemaan. Sitten unohdin yhtyeen lähes kokonaan, mitä nyt joskus mietin mikähän kappale tämä on joka radiosta kuuluu ja kun kappale tunnistautui Indicaksi mietin vain että ihan hyvä, mutta ei oikein iske.

Tässä joskus taannoin (miespuolinen) ystäväni soitti Indicaa minulle pidemmän aikaa aloittaen Ikuisesta virrasta ja päätyen Onnen kartanoon. Mitä enemmän kappaleita kuulin pidin kyllä enemmän. Tytöt soittavat hienosti, mutta laulajan äänen ystävä en vieläkään ole, kuulostaa liikaa Vilkkumaalta, minun mielestäni.

Lähinnä olevaa sanamuotoa käyttääkseni voin kai todeta että pidän Indicasta, mutten kuuntele sitä enempää kuin mitään muutakaan satunnaista yhtyettä. Kappaleista pidän erityisesti onnistuneina Onnen kartano, Valehtelen ja Ikuinen virta -kappaleita. Mikäs siinä kun tytöt hoitavat homman hyvin kotiin.
Breathe in, who knows how long this will last..

serehviina

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #19 : Lokakuu 26, 2005, 23:15:31 »
Mahtava tämä uusi albumi Tuuliset tienoot. Sydämetön ihminen olen, menetin sen Indicalle. Levyltä löytyy siis 10 kappaletta, yllättävän erilaisia kappaleita monet, löytyy niin 'vanhahtavampaa' kuin rokimpaakin. Varsinkin Lapsuuden metsä iski minuun, se on jotenkin niin kaunis ja... upea. Ei sitä voi sanoin kuvata. Myös Rannalla on hyvin kaunis, vaikeuksia pitää silmät kuivina sitä kuunnellessa.

Mutta näin yleisesti taas upeaa Indicaa, josta löytyy niin uutta, vanhaa, sinistä, lainattua tai miten se menikään. Jaksaa kyllä kuunnella vielä pitkään. n_______________n

Lauantaina Indica on neloselta tulevassa NRJ Top 10 listaohjelmassa, missä Vuorien taan musiikkivideokin nähdään. Ohjelma tulee siis 29.10. klo 13.00. (Pitää muuten sanoa että sere pomppii siinä videossa. :'D) Ja perjantaina sitten Helsingin Stockmannille keikkaa katsomaan.

Joo. Painakaa allekirjoitukseni sanoja Vuorien ja Askelten, jos kiinnostaapi. Ei ole pakko. *piilomainontaa* Ja anteeksi sisällötön viestini.

An˙a

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #20 : Helmikuu 11, 2006, 13:57:12 »
Indicaah! <3<3 Molemmat levyt omaan ja fanitan kyseistä bändiä ^-^ Kun kuulin ensimmäisen kerran Ikuisen virran, tykästyin siihen täysin ^^ Lempikappaleitani ovat Rannalla ja Kummajaisten joukko, kun itsekin pikkuinen kummajainen olen ^^D Lasienkeli ja Onnen kartano ovat myöskin ihania. Kun ensimmäisen levyn sain silloin joskus joululahjaksi, kuuntelin sitä seuraavat puoli vuotta vähintään 5 kertaa levyn läpi päivässä ^^' Nyt olen pitänyt toiset puoli vuotta taukoa, joten Ikuista virtaa voi taas jopa kuunnellakin ^^' Eli pitkä pätkä lyhennettynä: Indica 4-ever ^^D En tosin sitä kovin kehtaa hehkuttaa, kun yleensä tulee vain kielteistä palautetta.. -.-'

Sharida

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #21 : Helmikuu 11, 2006, 14:20:56 »
Minä en järin pidä Indicasta. Laulajan äänestä en pidä, se on kyllä persoonallinen ja nainen osaa laulaa, mutta liikaa minun korvaani. Biisitkään eivät pahemmin iske, ehkä jäävät vain rasittavasti soimaan päähän ja sieltä ne tahtoisi vain takoa pois.

Ainut kappale, jonka sanoma iski taitaa olla tuo Surusilmä, jonka kuulin ensimmäistä kertaa tietokoneeltamme mihin veli oli sen warettanut. Muut biisit eivät aiheuta mitään suurempia tunteita tai ihania fiiliksiä.

Ulkomusiikillista puolta kehuakseni sanon, että tyttöjen keijumaiset vaatteet ovat nättejä, mutta itse musiikki ei iske.

Ozma

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #22 : Helmikuu 12, 2006, 16:54:48 »
Musta Indica on iha ok bändi. Musta se on aika tavallinen eikä etotu massasta muuten kuin vaatteillaan. En omista levyi, mut pari biisii on koneel. Vuorien taa biisiin ihastuin äskettäin, se jotenki kolahti. Muista biiseist en oo oikee tykänny. Jotenki ne on sellasii pikkutyttöjen ihkutus kamaa...

Yks juttu on vaa jäänyt vaivaamaan. Tossa vuorien taa biisis lauletaa: Paljain jaloin astuu ilman immet hunnuissaan .

Oisko kellää mitää tietoo mitä/ketä noi immet on?

hillah

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #23 : Helmikuu 12, 2006, 17:34:48 »
Lainaus käyttäjältä: "Ozma"
En omista levyi, mut pari biisii on koneel. Vuorien taa biisiin ihastuin äskettäin, se jotenki kolahti. Muista biiseist en oo oikee tykänny. Jotenki ne on sellasii pikkutyttöjen ihkutus kamaa...

Tossa vaiheesa aloin hiukan ihmetellä, vaan "Vuorien Taa" ja se joku uudempi soi radiossa. Niitä minä sanoisin pikkutyttöjen ihkutuskseksi.
Nyt kun tytöitä on ilmestynyt tämä uusi levy, "Ikuisen Virran" jatkoksi.
Tytöt ovat kuitenkin sen verran taitavia, että voisivat alkaa laulaa englanniksi, niin niillä saattaisi olla jotain vientiä ulkomaillakin.
Vaatteet ovat plussaa.

serehviina

• Ankeuttaja
Indica
« Vastaus #24 : Helmikuu 15, 2006, 16:52:18 »
Immet (Impi) tarkoittavat neitsyitä. Vai miten se taivutetaankaan.

Nythän on niin päässyt käymään, että Tuuliset tienoot on myynyt kultaa. Hienoa, tytöt!

Itse en haluaisi, että Indican laulu kääntyisi englannin kielelle. Paras näin, suomi on kaunis kieli, varsinkin jos sitä osaa käyttää. Minusta se alkaa tuntua hieman teennäiseltä, kun yhtyeet laulavat muulla kielellään kuin omalla äidinkielellään. Vaikka englanniksi laulamisella on hyvätkin puolensa, kuten sanojen ymmärrettävyys ympäri maailmaa, niin siinä on juuri se huono puolensa, liiallinen englannin yleiskansallisuus, josta en kovin pidä. Jotain oli tästä, mutta unohdin.