Kirjoittaja Aihe: Antti Tuisku  (Luettu 28901 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Antti Tuisku
« Vastaus #175 : Heinäkuu 06, 2009, 04:03:07 »
Olen ennen ollu Antti Tuiskun fani, mutta en oikeastaan ole enää. Minulla on yksi Antti Tuiskun levy. Idolssin jälkeen olin sen fani, mutta kun oli menny vähän aikaa idolsista niin se fanitus loppu siihen. Kyllä sitä Antti Tuiskua minä joskus kuuntelen. Nyt minulla kuitenkin on eri ihminen ketä fanitan.

Niin ja sitten kun tulee taas joku toinen henkilö, joka on "in", niin siirryt fanittamaan häntä?

Jokaisen 12-vuotiaan tytön oli pakko fanittaa Antti Tuiskua silloin. Niin se vain menee :DD

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #176 : Elokuu 16, 2009, 00:17:12 »
Antti on S-Y-Ö-T-Ä-V-Ä-N ihana!!!:)))Se on siis söpö,sillä on hyvä ääni,hyvää musaa..
Mulla löytyy kaikki cd:t,kävin kattoo elokuvissa joulutarinan.Olen fanittanut Anttia siitä lähtien kun oli idolsissa.
Olen ollut konserteissa täälä,mutta perheen takia en ole pystynyt seuraamaan joka paikkaan enkä oo ihan niin fanaattinen fani.
Kyllä multa fanikrääsääkin löytyy.Joo,no mun kohdalla ei nyt käy niin että kun tulee joku in niin heti alan fanittaa.Tällä hetkellä
sydämessä on Harry Potter,Antti ja Ilkka sekä lapset.Ei muita.
Antti on sympaattinen jalat maassa oleva,joka tekee kovasti töitä unelmansa eteen.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #177 : Elokuu 26, 2009, 18:20:25 »
Minä olen varmaan suurin Antti Tuisku -vihaaja, mitä maa päällään kantaa. En ole koskaan pitänyt hänen laulustaan, lavaesiintymisestään, olemuksestaan taikka mistään muusta osa-alueesta. Koko mies on minusta niin... yäk! Ilman hänen Idolsiin osallistumistaan korvani ja silmäni olisivat turvassa häneltä.

Kyllähän noitakin on, jotka elättävät itsensä läpi elämän musiikilla. Nykypäivänä näitä artisteja kyllä tulee ja menee sen verran, että olen jonkin pätevän ammatinkin mahdollisuutta vakavana.

Mielestäni pahin Antti Tuisku -buumi on nyt ohitse (onneksi), eikä välttämättä niin pahoja AT-faneja enää näy liikkuvan tuolla kaupungilla.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #178 : Syyskuu 06, 2009, 14:33:59 »
Minä olen varmaan suurin Antti Tuisku -vihaaja, mitä maa päällään kantaa.

Jaa, lyödäänkö vetoa tuosta?

Minä olen tässä huokaissut helpotuksesta kun ANtti Tuisku buumi on ohi. Niitä kirkuvia ja Tuiskua ihquttavia teinejä ei jaksanutkaan katsella. Harmi vain ettei Tuisku tuota musiikki uraansa näköjään täysin lopettanut kun tv:ssä oli mainos uusimmasta singlestä. Antin ääni ei tuosta siis todellakaan matane?
"Are we there yet?"
"No"

hamis

• Ankeuttaja
« Vastaus #179 : Syyskuu 12, 2009, 19:20:11 »
Joo ei se musikki-video mitään mut entä se sen elämä lapselle konsertin esitys?!? Kauheeta! Tukka tyyli, se saamarin kaapu ja ääni, tanssi. Ällö koko äijä!

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #180 : Syyskuu 13, 2009, 00:53:03 »
Ai, mie pidin siitä "kaavusta". Jopa niin paljon, että olisi tehnyt mieli kavuta lavalle ja vain ottaa se :P Tosin en sitten viitsinyt aiheuttaa valtavaa kaaosta ja päätyä lööppeihin. Eh, joo.

Mie taas puolestani tykkään tuosta Juuret-biisistä. Taitaa olla ainoa Tuiskun biisi jonka tiedän ja myönnän osaavani ulkoa, vaikka olen kuullut sen pari hassua kertaa.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #181 : Syyskuu 13, 2009, 16:16:55 »
Joo ei se musikki-video mitään mut entä se sen elämä lapselle konsertin esitys?!? Kauheeta! Tukka tyyli, se saamarin kaapu ja ääni, tanssi. Ällö koko äijä!

Me katseltiin tämä kavereiden kanssa, meistä kukaan ei mikään suurempi Antti Tuisku-fani ole, mutta kyllä kaikki olivat sitä mieltä että esitys oli kyllä erittäin hyvä. Jos vertaa esim. Rybakin esitykseen joka oli suurinpiirtein yhtä hymyä ja esitys jäi vähän muoviseksi, niin Antti ainakin veti tunteella ja siitä välittyi tosiaan se tunnelma että hän kertoi laulunsa tarinaa. Telkkarin välityksellä yleisönkin yhteislaulu kuului hyvin, mikä oli mielestäni aikas yllättävää, mutta Antti oli siitä ainakin otettu:) Karsimaattinen esiintyjä tuo Antti, pesi aika monta esiintyjää tuolla konsertissa, kuten Anna Abreun.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #182 : Kesäkuu 27, 2010, 15:09:31 »
Vihdoin ja viimein näin Antin livenä! :D Kaverin kanssa oltiin eilen Kalajoen Juhannuksessa katsomassa kyseistä popparia ja oli kyllä aivan paras ilta! <3 Antti on aivan ihana, söpö, laulaa loistavasti sekä tanssii hyvin! :) Kamera tuli täyteen kuvista ja videoleikkeistä. ;) Suretti kyllä Antin puolesta, että joku Petri Nygård (aivan kauhea!) sai paljon enemmän yleisöä kuin Antti, vaikka Antti on aivan täydellinen. ;) Antti lauloi tunnin siinä lavalla ja sen ajan olin kyllä ihan kuuro kaikelle muulle ympärillä tapahtuvalle. Ja se tunti meni kyllä aivan liian nopeasti. :D Antin jälkeen lauloi Anna Abreu, joten näin toisenkin suomalaisen lempiartistini samalla kerralla. :) Mutta Antti on kyllä kaikista paras! <3 Kotona olin vasta aamuyöllä ja nukkumaan pääsin siis vasta neljältä. Mutta kaikki tämä oli sen arvoista, kun sain nähdä Antin ja todeta, että se on aivan ihana! <3 ;)
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥