Kirjoittaja Aihe: Guns N' Roses  (Luettu 8366 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Guns N' Roses
« Vastaus #50 : Helmikuu 20, 2010, 23:47:42 »
5.6.2010, Helsinki Live 2010 -tapahtuma, Guns N' Roses. <3

Juupeli juu, olen hieman innoissani. ^^ Tosin en ole aivan 100% varma, onko se Gunnarit vai Sonisphere sunnuntaille, mutta tänne vahvasti epäilen lähteväni, ellei jotain muuta järisyttävää julkaista. En kyllä aattellut, että näin vielä joskus pääsisi käymään, Axl Rose livenä. Kovat on odotukset herran suhteen ja katsohan sitten että ilmestyt paikalle!!

Onkos muita foorumilaisia tänne suuntaamassa?
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #51 : Helmikuu 22, 2010, 15:12:17 »
5.6.2010, Helsinki Live 2010 -tapahtuma, Guns N' Roses. <3

Juupeli juu, olen hieman innoissani. ^^ Tosin en ole aivan 100% varma, onko se Gunnarit vai Sonisphere sunnuntaille, mutta tänne vahvasti epäilen lähteväni, ellei jotain muuta järisyttävää julkaista. En kyllä aattellut, että näin vielä joskus pääsisi käymään, Axl Rose livenä. Kovat on odotukset herran suhteen ja katsohan sitten että ilmestyt paikalle!!

Onkos muita foorumilaisia tänne suuntaamassa?

Huomasin eilen tuon uutisen itsekin <: Kaverin kanssa vakavasti harkittiin että taivutellaan joku aikuinen mukaan ja lähdetään, mutta kun hinta on aika kova ja rahatilanne ei muutenkaan juuri nyt ole kovin hyvä.. ja kun ensi kesänä kuitenkin KISSin keikalle ja mahdollisesti Sonisphereen suuntaamassa, niin tämä taitaa nyt kyllä jäädä :/ Ja toisaalta en tiedä olisiko keikka sen arvoinen että maksan itseni kipeäksi, olen kuitenkin sitä mieltä ettei ole Gunnareita ilman Slashia, ja tämä nykyinen kokoonpano on lähinnä Axlin oma bändi joka vain kantaa nimeä Guns N' Roses.
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #52 : Toukokuu 24, 2010, 02:01:52 »
Mä olen kuunnellut Gunnareita melkein koko pienen ikäni, mutta joulukuussa se vasta iski oikein kunnolla tajuntaan ja taisi iskea ihan jäädäkseen, sillä erittäin on ahkeraan soinutkin sen jälkeen ja uskallan väittää, että vain yksi artisti koko maailmassa menee minulla Gunnareiden ohitse. Helsinkiin olen menossa katsomaan ehdottomasti, vaikken kyseistä bändiä Gunnareiksi mielläkään. Axl on silti aina Axl ja se musiikkihan siinä on tärkeintä :)

Olettehan muuten tietoisia, että Slash on Ruississa tänä vuonna? :)

Poissa lintsi

• Potteristi
  • Vuotislainen
« Vastaus #53 : Toukokuu 26, 2010, 18:24:00 »
Gunnarit on hyviä! En kyl omista levyä.(vielä)XD Toivottavasti saan niitten levyn joskus. Niitten biisit on hyvii. Varsinki "Welcome To The Jungle" , " Don't cry" , " Sweet Child O`Mine" ja "Paradise city". Kirjotinkohan oikein XD.

Joskus sekotin Ozzy Osbournen ja Guns N' Rosesin keskenään :D
Baby, blind love is true

Rosecliff

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Toukokuu 26, 2010, 18:54:24 »
Guns n' Roses on kyllä ihan älyttömän hyvä!
Tykkään monista biiseistä, mut lempparit on varmaan Don't cry, Sweet child o' mine ja Estranged.
On hienoa, että bändi jaksaa vielä soittaa ja keikkailla, vaikka heille on tapahtunut niin paljon, jäsenet on vaihtuneet, on ollut jos jonkinnäköistä riitaa, mutta Guns n' Roses on pystyssä niin kauan kuin Axl on. Se on miusta aina ollut vähän hänen juttu, muut jäsenet on vaihtuneet, mutta Axl on ja pysyy.
Olis ollut niin siistiä päästä kattomaan Gunnareita livenä, kun ne nyt kesällä tulee Ruisrockiin (muistaakseni?)..

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #55 : Toukokuu 26, 2010, 23:31:34 »
Rosecliff: Guns N' Roses tulee johonkin helsingin festareille mutta Slash on tulossa Ruisrockiin <: Häntä olisin kyllä mielelläni käynyt katsomassa mutta taitaa tällä kerralla jäädä välistä kun niin paljon muitakin festareita ensi kesänä :/
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Kesäkuu 29, 2010, 23:23:27 »
Joo tosiaan, Gunnarit olivat Käpylässä kesäkuun alussa ja ai juupeli, kun oli loistava keikka! Perun sanani siitä, etten miellä nykyistä bändiä Gunnareiksi. GUNS N' ROSES IS BACK! Anteeksi isot kirjaimet, sormeni vain jumittui caps lockille, koska riemastuin niin kovin.

Huh, Axl oli loistavassa kunnossa, samaten muu bändi erinomaisessa vireessä ja soitto kulki. Meinaa tulla kyyneleet silmiin, kun edes mietin.

Olen muuten menossa huomenna varaamaan aikaa tatuoijalle, ettekä ikinä arvaa mikä on aiheena? ;) Idea lähti ihan siitä liikkeelle, että toisessa olkavarressa on jo Bruce Springsteen -tatuointi, joten kelasin, että jos otan GN'R-tatuoinnin samaan kohtaan mutta toiseen käteen, niin mulla on sitten molemmat elämääni mullistaneet bändit suhteessa samassa kohtaa ja samalla tyylillä tehtynä, joten olisi sitten tavallaan yhtä suurta kokonaisuutta :)
Bändien nimiä ei kuvissa lue, eikä tule lukemaankaan. En pidä tärkeänä, että muut ymmärtävät pointin. Toki ne, jotka kanssani jakavat nämä rakkauden kohteet tajuavat helpostikin mistä on kyse, mutta muuten tatuoinnit on mulle sen verta henkilökohtaisia että kunhan itse tiedän niiden merkityksen, se riittää :P

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #57 : Heinäkuu 16, 2010, 23:33:07 »
Gunnarit on hyvää musiikkia =) En niiltä hirvittävästi biisejä ole kuullut (vielä!) mutta sen verran että tiiän että hienoa musaa ne tekee. Poikakaveri on monia biisejä kuunteluttanu ja parhaiten on päähän jääny Paradise City, Don't Damn Me ja Welcome To The Jungle jonka olin muutenki jo kuullu noin 1001 kertaa ja tykkään kyllä... Niin ja Don't Cry. Hankala tässä on mitää sen kummemmin sanoa, en tiiä gunnareista paljoakaa, en omista ainuttakaa levyä enkä hirviästi biisejä ole vielä kuunnellu mutta... Tässä kuhan kerkien. Sen verran on älliä päässä että mahtava bändi on!
Cadillac.

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #58 : Heinäkuu 22, 2010, 20:08:47 »
Vois sanoo vaikka että Gunnarit rokkaa ja kovaa. Ite omistan vain Appetite for Destructionin ja best ofin, mutta koneelta löytyy sitten myös Illusionit. Jos jokin biisi pitäis valita, ni se olis.... My Michelle tai Anything Goes. My Michelle on ehkä kauneimmin sanoitettuja biisejä ikinä, ja Anything Goes vaan on mun tyylinen, sellane energinen. Tykkään myös Garden of Edenistä ja Shotgun Bluesista, mutta ne ei yllä ihan yhtä suosikeiks ku nää kaks.
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Heinäkuu 27, 2010, 12:11:09 »
Tulipa eilen sitten otettua tuo puhumani GN'R-kuva kätöseen. Hieno tuli, vaikka itse suunnittelinkin :) Voin laittaa kuvaa tässä joutessani, jos jotakuta kiinnostaa :P

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
« Vastaus #60 : Syyskuu 19, 2010, 16:59:57 »
Tulipa eilen sitten otettua tuo puhumani GN'R-kuva kätöseen. Hieno tuli, vaikka itse suunnittelinkin :) Voin laittaa kuvaa tässä joutessani, jos jotakuta kiinnostaa :P

Juu minä ainakin olisin innokas näkemään kyseisin tatuoinnin. ^^

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Syyskuu 21, 2010, 14:23:38 »
Tässäpä se nyt sitten olisi :)

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
« Vastaus #62 : Lokakuu 01, 2010, 14:45:58 »
^Kyllähän tuommoista kehtaisi hyvillä mielin kantaa. 8) Hieno on!