Kirjoittaja Aihe: Guns N' Roses  (Luettu 8357 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Enskuli

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #25 : Heinäkuu 07, 2006, 11:50:04 »
Guns N' Roses, voi kyllä se on yksi parhaista bändeistä. Tai ainakin on joskus hyvinä aikoina ollut. Axlilla on toki hyvä... tai ei, mahtava lauluääni mutta muuten... no en sano mitään. Slash on/oli mahtava kitaristi, yksi parhaista. Voisin sanoa, että palvon Häntä jollain asteella. Ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan: Gunnarit ei ole mitään ilman Slashia. Mutta siirrytään eteenpäin. En muista koska olen ekan kerran Gunnareista kuullut, mutta kyllä siitä on vierähtänyt jonkin aikaa. Omistan tosin vain Appetite For Destruction levyn (josta ne parhaat kappaleet löytyvätkin) mutta muut aion myös hankkia. Tällä hetkellä parhaat kappaleet on Nightrain ja My Michelle.

Poissa Citrus

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Guns N' Roses
« Vastaus #26 : Heinäkuu 07, 2006, 14:45:16 »
Mm. En itse omista yhtäkään bändin levyä, vaikka heidän musiikistaan pidänkin. Heidän musiikkinsa on pirteää räminärokkia(siltä se minusta kuulostaa), joka ei ota itseään liian vakavasti. Axl hoitaa hommansa mallikkaasti karjuessaan välillä hyvinkin korkealle kipuavia melodiapätkiä.

Olin eilen Gunnareitten keikalla lähinnä siksi, että bändi on klassikko ja, no, pidän heidän musiikistaan. Lavaesiintyminen oli upeaa, hyvin energistä. Se sai katsomon väkisinkin mukaan tunnelmaan. Btw, yleisössä oli mielettömän hyvä tunnelma, kiitos osallistuneille.
Vaikka kahden tunnin odotuksen aikana ennen bändin lauteille nousua ehti jo moneen kertaan iskeä suuri epäusko koko keikan toteutumisesta, niinm kaikki ärsyyntyminen haihtui sillä sekunnilla kun bändi saapui ja pamautti Take Me To The Junglen uskomattoman energisesti ja kovaa.

Suosikkini Gunnareitten biiseistä on ehdottomasti Paradise City. Siinä on tarttuva melodia ja ihanat sanat. Oli mahtavaa, kun viimeisenä bändi esitti juuri tuon.

// Axl on ainoa alkuperäinen jäsen bändissä.

Enskuli

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #27 : Heinäkuu 21, 2006, 20:49:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Citrus"
ja pamautti Take Me To The Junglen uskomattoman energisesti ja kovaa.

Sori, että huomautan, mutta tarkoitat varmaan Welcome To The Junglea ^^

Poissa Krizz

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Guns N' Roses
« Vastaus #28 : Syyskuu 29, 2006, 17:14:20 »
Joo mä itse ainakin pidän hirveästi bändistä. Slash on tosi hyvä kitaristi ja Axlilla on ihan hyvä ääni. Nykyään bändi tosin on nimen omaan Axl Rose's Fakers N' Posers, mutta mitäpä mulla siihen on sanomista. Velvet Revolveriakin on tullut kuunneltua, mutta kyllä täytyy sanoa, että Axl laulaa paremmin. Slashan on mainio soittaja, mutta Velvet Revolveristä en kamalasti pidä. Gunnareissa Slash oli parhaimmillaan. Mutta Gunnareiden vanhat kappaleet kunniaan.

Lempi kappaleitani taitaa olla:
Ain't It Fun
Paradise City
Shadow Of Your Love
Mr. Browstone
Attitude
One In A Million
....ja luettelohan jatkuisi niin pitkälle että kaikki kappaleet suunnilleen olisi mainittu, mutta tossa tais kuitenkin olla parhaat.

Javella

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #29 : Syyskuu 30, 2006, 11:21:28 »
Olen tutustunut Gunnareihin vasta tänä syksynä, kahden kaverini myötä. Pintapuolisesti olen kuunnellut levyä Greatest Hits. Bändi on loistava, tosin en pidä laulajan äänestä, mutta ilman sitä ei bändi olisi sama. Kitarasoolot ja -kuviot ovat aivan loistavia, omia lempibiisejäni ovat Paradise City, Welcome to the jungle, Don't cry, Sweet child o' mine ja Nightrain (joka tosin on muistaakseni Use Your Illusion levyllä, mutta onneksi on mese ja tiedostojen jakaminen ku ei aina oo varaa ostaa levyjä.. :P mutta vastustan waretusta jyrkästi. Ostakaa levyt!!! nonii meni offiksi....)

Erittäin hyvä bändi siis. Oisi siisti nähä livenä joskus.

Madvampire

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #30 : Lokakuu 05, 2006, 07:42:56 »
Yksi lempi yhtyeitäni. Vaikka olenkin vasta alkanut kuuntelemään gunnareiden musiikkia olen jo siihen niin rakastunut, en edes tiedä mikä siinä yhtyeesä on niiin hienoa mutta...se vain on? (turha viesti anteeksi xD)

Poissa Shan

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Guns N' Roses
« Vastaus #31 : Lokakuu 05, 2006, 09:02:39 »
Lainaus käyttäjältä: "Madvampire"
Yksi lempi yhtyeitäni. Vaikka olenkin vasta alkanut kuuntelemään gunnareiden musiikkia olen jo siihen niin rakastunut, en edes tiedä mikä siinä yhtyeesä on niiin hienoa mutta...se vain on? (turha viesti anteeksi xD)

sama :D
rakastuin toho bändii jotai pari viikkoo sit ku kaveri kuunteli... en oo voinu olla niitten musast hetkeekää eros :DDD
"oh, of course, I forgot we'll be hunting down Voldemort in a mobile library." -ron

Emotionless

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #32 : Lokakuu 05, 2006, 10:46:14 »
Ystäväni rakastaa Guns N' Rosesin musiikkia ja ihailee Slashiä. Hän pakotti minut muutama viikko sitten katsomaan youtube.comista November Rainin videon. Video oli hyvä ja biisi oli aivan mahtava. Biisin alussa pianojutut on tosi hienoja ja kitarasoolo on aivan mahtava !

November Rain on ehdottomasti suosikkini Guns N' Rosesilta. Muita hyviä ovat sitten Don't Cry ja Welcome to the Jungle. Noita kolmea biisiä kyllä tykkään kuunnella, mutta en muita kovinkaan paljoa.

Tinjuli

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #33 : Joulukuu 26, 2006, 17:46:11 »
Löysin sittenkin lempibändini topickin : D
No minustahan bändi on aivan loistava,
ja omistan kaikki levyt (aitoina). Minulla on myös DVD:eet Use your
illusions 1 ja 2 sekä welcome to the videos.
Lempibiisini ovat Knockin on heavens door (jokahan ei alunperin ole gunnareiden), Welcome to the jungle, Paradise city, Don`t cry,
November rain, Perfect crime ja You could be mine.
Pidän Gunnareista siksi, että Axl on aivan mahtava laulaja,
soittajat ovat myöskin mahtavia, biisit muutamaa poikkeusta lukuun
ottamatta todella hyviä.
Ja vielä, onko sellaisessa huhussa perää että Guns N' Rosesilta olisi
tulossa ensi vuonna uusi levy (joka sisältäisi vanhaa materiialia)?

Di'Anno

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #34 : Joulukuu 26, 2006, 20:17:41 »
Lainaus käyttäjältä: "Tinjuli"

Ja vielä, onko sellaisessa huhussa perää että Guns N' Rosesilta olisi
tulossa ensi vuonna uusi levy (joka sisältäisi vanhaa materiialia)?

No tuon Chinese Democrasyn julkaisua nyt on odotettu kohta 10 vuotta, eli siitä voit päätellä, miten todennäköisesti Axl sen saa ulos.

EDIT: Oho, en huomannut tuota kohtaa ''vanhaa materiaalia'', katsoin vain, että kyse olisi täysin uudesta materiaalista. Eli tuon vastaukseni voittekin unohtaa^^.

Poissa Carola

• Tiikerinkultainen
  • Vuotislainen
    • journal
  • Tupa: Korpinkynsi
Guns N' Roses
« Vastaus #35 : Joulukuu 27, 2006, 02:03:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Gollenieida"
Miten musta tuntuu että nyt on "muotia" tykätä Gunnareista? Siis en todellakaan tarkoita teitä vaan esim. irc-galleriassa jokaisella vähänkin rock -tyylin omistavalla on yhteisöissään GNR... Tai sitten vain kuvittelen... :)

Tama on kylla aivan totta. Ehka olen vain avannut silmani tassa vuoden-kahden sisalla, tai sitten GNR (ja muunkin hieman samantyylisen esim Motley Cruen) diggailijoiden maara on kivunnut potenssiin kolme. Ehka jengi on tosiaan loytamassa bandin "uudelleen" tai sitten vain tama on ykinkertaisesti muotia juuri nyt. (en tieda alkaako villitys olla laantumaan pain kun en ole pariin kuukauteen paassyt tapahtumia katselemaan)

Itse tutustuin bandiin parisen vuotta sitten, biisi oli Don't cry jonka kuulin jonkun kaverin joltain randomkokoelmalta. Siita sitten haalimaan lisaa kuunneltavaa tietenkin ja innostuinkin vahan ja aloin vahan tykkaamaankin. Tosin siihen nyt ei paljoa vaadita kun musiikkimakuni on niin kaikkiruokainen. Niin paljoa en kuitenkaan tykannyt, etta olisin levyihin investoinut, mutta sitten taalta loysin tuon kokoelman kympilla ja nyt se soi aina valilla tietyssa mielentilassa automatkoilla.

Taitaa kylla olla koko bandi suht kuollut ja ja puoliksi kuopattu.
Quid times?
Snape is a steamy pile of buffalo pucky
Rip off the Wings of a dragonfly

Enskuli

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #36 : Tammikuu 03, 2007, 13:57:52 »
Chinese Democracyn pitäisi ilmestyä olikohan se nyt 6. maaliskuuta. Joka tapauksessa kuukausi on maaliskuu. Saa nähdä pitääkö Axl lupauksensa. Uskon levyn ilmestyneen sitten vasta kun näen sen kaupan hyllyllä.

ruttu

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #37 : Tammikuu 13, 2007, 17:25:56 »
oi. :D minä voisin suorilta sanoa että lemppareitani. :>>
kuunnellut olen jo vitoselta ja nyt oon tuolla kahdeksannella. 8D
kaikki levyt löytyy (Appetite, Lies, Use your Illusionit, Spaghetti, ja Live Era). Ja tuon Live Eran jouduin tilaamaan Levy-Eskojen kautta jostain Hollannista tms. Mutta oli sen arvosta. :D

Ultimate-lemppari kautta aikojen on ollu Slash. Hänen takiaan nykyään heikkona kiharapäisiin kaksilahkeisisiin<3

äääm, mitä vielä. :>
nykyinen ei iske. mutta silti kai se uusin on ostettava, sillä pitäähän se Axlin vuosikymmenten tulos palkita jotenki. :D
(vaikka ne mitä Madagaskarit sun muut 'uudet' onki aika järkyttävää. :>)

Rowena

• Ankeuttaja
Vs: Guns N' Roses
« Vastaus #38 : Elokuu 08, 2007, 21:15:13 »
Parhaimpia biisejä on ehdottomasti Nightrain ja Patience... Sweet Child O` Mine
on klassikkona miltei pakko mainita. Guns N`Rosesia olen kuunnellut jo monta vuotta ja viime vuotinen heinäkuun keikka oli loistava. Pakko kyllä sanoa, että ois ollu hieno nähä se kultasina aikoinaan, jos ois vaan syntyny aikasemmin. :D

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Guns N' Fuckin' Roses!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #39 : Heinäkuu 31, 2008, 23:27:58 »
Sori nyt  et kaivoin tän topicin kun edellisestä viestistä oli jo 1 vuosi aikaa.

Oli vaan aivan pakko vastata.
No siis mulla on ollu mun koneella ja mp3 soittimessa GnR:ää jostain 6 luokasta asti ja oon nyt menossa lukioon joten sellaset 4 vuotta on kysesistä bändiä tultu kuunneltua. Siis ennen omistin vain ehkä 4 biisiä Guns 'N roses yhtyeeltä mutta tuossa joulun aikoihin surffasin youtubesa ja löysin aivan sattumalta jonkun omatekemän videon, biisistä Civil war. Aivan loistava kipale ainakin minun mielestäni.sillin se taisi pahimman kerran kolahtaa. Hetken päästä hommasin koneelleni koko Discografian ja sitten aloin oikein toden teolla kuuntelemaan bändiä.
Civil war, Sweet child 'o mine ja You couls be mine ovat lemppareitani.

GUNS AND FUCKING ROSES!!
(oli aivan pakko laittaa :PP)
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

rillemoi

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Lokakuu 04, 2008, 19:45:32 »
ihana bändi , tosiaan ! 8) <3
lempibiisejäni bändiltä ovat Welcome to the jungle, Knocking on heavens door ja Paradise city <3
Slash on legendaarisin ja parhain kitaristi foorevörrr.<33
ja Axl Rosesin lauluääni on ihana <3

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #41 : Marraskuu 22, 2008, 17:59:53 »
Chinese Democracy on täällä! Ekaa kertaa kun uusia biisejä kuulin, oli aika kamalaa. Mutta nyt tää on tästä vähän lähteny aukeemaan. Lisää vielä niin hyvältä kuuullostaa. Tuun ehkä myöhemmin selittään lisää.
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Guns N' Fuckin' Roses!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #42 : Marraskuu 23, 2008, 13:30:24 »
Kuuntelin My Spacesta Nuo Democracyn biisit ja tulin siihen tulokseen että se ei olekkaan niin huono kun oletin alunperin. Paras biisi on mielestäni Better koska siinä on eniten Slash tyylisiä sooloja..
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Musti

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Marraskuu 30, 2008, 17:13:13 »
Mie pidän uudesta levystä kyllä! Vaikka eihän toi mikään Guns N' Rosesin levyy ole, ennemminki ihan vaan Axl Rosen levy. Mutta ei kait siinä, mukavaa kuunneltavaa.

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
« Vastaus #44 : Joulukuu 03, 2008, 17:55:16 »
Tämmöstä. Oishan toi aivan hemmetin hienoa, jos ne vielä tolla kokoonpanolla soittais. Ja pääsis vielä näkemäänkin ne. Mutta miten todennäköistä sekin sitten taas on.... :roll:

Musti

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Joulukuu 03, 2008, 17:58:12 »
HAH kappas Axl kadoksissa. No onko ees yllätys. Ihme hemmo. :DD Osaahan se musiikkia tehä, mutta sillä on juku outo meno aina menossa.

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
« Vastaus #46 : Joulukuu 08, 2008, 21:50:11 »
Hmmmm, oiskohan nyt sit aika puhua tästä Chinese Democracystä. : D

Heti kun se täällä kauppojen hyllylle ilmesty, olin paikalla, tosin aika hiton varautuneena. Myspacessa olin muutaman biisin käynyt kuuntelemassa, eikä vaikuttanu yhtään hyvältä. Ekan kuuntelu kerran jälkeen oli vähän semmonen mitään sanomaton olo, ihan kun en ois kuunnellut koko levyä ollenkaan. Ainoostaan kaks ekaa biisiä jäi päähän. Totta kai näin, kun tätä levyä vertasin niihin vanhempiin, mitä ei todellakaan pidä tehdä.
No, (aikasintaan) viides kerta toden sanoo. Sen jälkeen on lähteny biisit avautumaan ja kuullostamaan paljon paremmilta. Rupesin ajattelemaan, ettei tää oo sitä Guns N' Rosesia, vaan enemmänkin Axlin omaa musiikkia (no niinhän se on). Nyt voisin sanoo, että ainoot biisit joista en niin välitä, on Catcher in the Rye, Scraped, Riad N' the Bedouins, Madagascar ja Prostitute. Paitsi tohon Madagascariin plussana ne puhe osuudet. Vähän erilaista. :) Ilman näitäkin biisejä olisi siis varmasti pärjännyt. Mutta en nyt tietenkään rupee valittamaan, että nää on mukana, ehei. Niissä on vaan jotain, mistä mä en saa kiinni. Miten te muut, onko teidän mielestä tällä levyllä ns. täytebiisejä?
Sit täytyy vielä mainita muutamasta kappaleesta. Ekana I.R.S., tää on nyt vaan jotenkin niin, hmm, hauska kappale. Tulee hyvälle mielelle tosta "gonna call the president jne" -kohdasta. Se tarttuu ja sit sitä hoilaa ties missä. : D
Sitten, kiinnittin hirveesti huomioo Street of Dreamsin, Sorryn ja This I Loven sanoihin. Niissä on jotain, mikä saa meneen kylmiä väreitä. Jostain luin, että This I Love ois kirjotettu jo joskus -94 tai jotain? Vai oonko ihan väärässä?
Chinese Democracy ja Shackler's Revenge on semmosia... rokkaavia biisejä. Pistää heilumaan. Haluun kuulla livenä! (niin kuin kaikki muutkin. :p)

Kiitän. :)

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #47 : Huhtikuu 07, 2009, 18:31:55 »
Todellakin ihanaa musiikkia ovat tehneet! Axlillä (no hyi taipuuko se noin lol :D) on aivan mahtava ääni, laulaa niin hmm tunteellisesti (oisko oikee sana ;) Pikkuveli alkoi kuuntelemaan tässä vuosia sitten Gunnareita ja minäkin tietty rakastuin. Mp3:ssa on tietty suurinpiiretin joka toinen kappale niien kpl. Lempikappaleitani on mm. Welcome to the Jungle, You Could Be Mine, Paradise City (ehkä kuitenki kaikista paras), Knockin' on Heavens Door, Mr. Brownstone yms.

Kuuntelen vaan tai siis oon kuunnellu vanhoja Gunnareita, en niinkään tätä uutta tuotantoa. Alkuperäinen on kyllä varmaan paras, mutta jos nyt joskus kuuntelis vähän uusiakin kappaleita.
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Huhtikuu 07, 2009, 18:42:17 »
Oi! Minun on pitänyt pitkään kirjoittaa tänne, mutten ole ikinä muistanut ^^'

Guns N' Rosesiin tutustuin viime syksynä, Last.fm:n kautta. Rupesin vain miettimään bändien nimiä ja pöydällä lojui veljeni levy, tutkailinpa sitä ja päätin laittaa hakusanaksi Guns N' Roses. Minä rakastuin! En ollut ikinä kuullut niin ihanaa musiikkia kuin silloin kun kuulin ensikertaa Gunnareita. Ihastuin kovasti Axlin ääneen ja laulujen sanoituksiin, ne olivat lähes täydellisiä!

Gunnareiden levyjä meidän huushollistamme löytyy vain kaksi, Greatest Hits ja Chinese Democracy. Tarkoituksena on ostella nuo muutkin kotiin heti kun rahaa tuppaa olemaan liiaksi :>

Parhaimpiin Gunnareiden lauluihin lukeutuu ehdottomasti Don't Cry, Mr.Brownstone, My Michelle, Paradise City, you could be mine, Shackler's Revenge, Prostitute... Voi kun tuo lista jatkuisikin pitkäksi :DD Lähinnä kuuntelen Gunnareilta Last.fm-sovelluksella ja silloin tulee kuultua kaikkea muutakin, missä tagina on jotain Guns N' Rosesin suuntaista. Tulee muuten pirun hyvää musiikkia Guns N' Roses -hakusanalla :)
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Tawnie

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Kesäkuu 08, 2009, 21:42:43 »
RAWRR.
Tykkään vanhemmasta Gunnareiden tuotannosta ihan mahdottomasti! Paradice city, Welcome to the Jungle, Rocket Queen, Sweet Child O'Mine jne, aivan älyttömän hyviä, legendaarisia biisejä! Don't Cry on myös yksi suosikeistani, lauloin sen koulumme vappukonsertissa tänä vuonna.
Uusi GNR ei kuitenkaan ole iskenyt läheskään yhtä hyvin kuin vanha tuotanto. En tiedä mikä siinä on, mutta uusista biiseistä ei jaksa vaan innostua. Eikä tuota Chinese Democracyäkään oikein tullut odotettua. Vanhempi vain iskee, no can do.

Itseltäni löytyvät kyseiset levyt:
Appetite for Destruction
Use Your Illusion I
sekä Use Your Illusion II

Muita biisejä on tullut latailtua netistä... :----)