Kirjoittaja Aihe: Guns N' Roses  (Luettu 8937 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Angie

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« : Huhtikuu 24, 2004, 18:20:28 »
Koska kukaan ei näköjään ole tehnyt kyseisestä bändistä vielä topiccia niin minä taidan ottaa sen kunnian. Pakkohan täällä on olla joku muukin, joka sitä kuuntelee.

Eli mitä mieltä olette bändistä nimeltä Guns N' Roses?
Mitä levyjä omistatte kyseiseltä bändiltä?
Mitkä ovat suosikkikappaleenne ja miksi?

Itse olen kuluttanut Guns N' Rosesin levyjä jo monen monta vuotta, jostain ala-asteelta lähtien. Omistan levyt Appetite for Destruction, Use Your Illusion I, Use Your Illusion II sekä Live Era '87-'93.

Gunnareiden (myönnän, tuo näyttää kirjotettuna aika tyhmältä..) musiikki on loistavaa, niin mukaansa tempaavaa ja energistä. Itse ainakin jaksan kuunnella sitä helposti vaikka viikon yötä päivää. Suosikki biisejäni on oikeastaan kaikki mitä on Appetitella. Ehkä yksi, joka nousee ylitse kaikkien muiden on Welcome to the Jungle. Se yksinkertaisesti rokkaa niin, että taju lähtee.

Muokkailen lisää myöhemmin.

Riio-Kola

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #1 : Huhtikuu 24, 2004, 20:01:25 »
Gunnarit todellakin tekee hyvää musiikkia ja toimii ainakin hyvin livenä.

Itse en omista yhtään levyä, mutta ihastuin bändiin kun katsoin nyt kolmoselta tulleet konsertit, laulajalla kuitenkin oli kohtuu pelottava asuvalinta, hrr..

Live And Let Die iski ihan hyvin näistä biiseistä mitä nyt muistan.

Half Jack

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #2 : Huhtikuu 24, 2004, 21:37:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Riio-Kola"
Itse en omista yhtään levyä, mutta ihastuin bändiin kun katsoin nyt kolmoselta tulleet konsertit, laulajalla kuitenkin oli kohtuu pelottava asuvalinta, hrr..

Ja kyllä se niitä vaatteitaan vaihtoikin tiuhaan tahtiin. Hamekin jossain vaiheessa. ^^
Minullakin on kuten Riio-Kolalla, ihastuin kyseiseen bändiin katsottuani keikat. Niitäkään en olisi katsonut, jos en olisi nähnyt niitä energisiä konsertti-mainoksia. Sitä ennen olin saanut nettikaveriltani koneelleni pari kappaletta kyseiseltä bändiltä, ja tykännyt vain vähän. Kun kuuntelin biisit useampaan kertaan, tykästyin niihin. Levyjä en vielä omista, täälläpäin on huonot levykaupat. Kesällä Tampereelta jonkin kahmaisen mukaani.

Mielestäni Axl on hyvä laulaja. G N' R nyt kuitenkin on hard rock bändi.

Kirjoitetaanko se nimi Guns 'N' Roses vai Guns N' Roses?

Nightrain on ehkä mielestäni Kansanruusujen paras biisi.
Ihan hyviä Appetitelta on kaikki. Mukavan rivoja sanoituksia, mukavan energisiä biisejä. Slash on todella hyvä (ja söpö) kitaristi ja Duff on hyvä basisti (ja söpö :p).

//edit// Tänne kauppoihin tupsahti Appetite For Destruction, ostin sen. ^^ Muoksin vähän parhaita biisejä.

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • uudelleen herännyt
Guns N' Roses
« Vastaus #3 : Huhtikuu 25, 2004, 13:22:12 »
Kyllä minä olen kyseiseen bändiin tutustunut, kun enkun maikkamme kuuntelee sitä ja näytttää aina niiden konsertteja videolta..

Wecome to the Jungle on kyllä ihan paras biisi, pidän siitä eniten, en tiedä miksi..

He osaavat rokata, ainakin minun mielestäni. :]
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

Angie

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #4 : Huhtikuu 25, 2004, 14:04:04 »
Lainaus käyttäjältä: "Lacus"
Ja kyllä se niitä vaatteitaan vaihtoikin tiuhaan tahtiin. Hamekin jossain vaiheessa ^^

Laskin, että November Rainin aikana vetimet vaihtui Axlilla kolme (!) kertaa. Ei ole ilmeisesti osannut päättää, mitkä vaatteet laittaisi, niin vaihtelee niitä koko ajan. ^^

Lainaus käyttäjältä: "Lacus"
Kirjoitetaanko se nimi Guns 'N' Roses vai Guns N' Roses?

Kyllä se kirjoitetaan Guns N' Roses, vaikka oikeaoppisesti siinä pitäisi varmaan olla nuo heittomerkit N:n molemmilla puolilla. Ne onkin tosi kapinallisia..;)

Sacrilegiom

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #5 : Huhtikuu 25, 2004, 15:04:23 »
Gunnarit, "Appetite For Destruction" on hyvä levy, "Use Your Illusion":eilla on muutama hyvä biisi. Loput onkin sitten kuraa. Slash on keksinyt todella kovia kitarakuvioita. Parhaita kappaleita: "Nightrain", "My Michelle", "Sweet Child 'O Mine", "Civil War" ja "Live and Let Die", sekä unohtumaton "November Rain".

Nykyään tuo Guns N' Roses on enemmänkin "Axl Rose's Fakers N' Posers".  Axl Rose on itsessään jo niin naurettava kaveri, ettei bändin mainetta kohota. Hän saattoi olla ihan hyvä jätkä 80 - 90-lukujen vaihteessa, mutta nykyään noussut hieman pissa päähän.

Kuuttis

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #6 : Huhtikuu 25, 2004, 18:14:43 »
Appetite For Destruction on loistolevy. (Ja samalla ainoa levy jonka omistan Gunnareilta). Pidän kaikista biiseistä ja kyllähän se rokkaa, Axlin ääni on vähintäänkin omaperäinen ja Slash on loistava kitaristi. Bändihän teki kymmenen vuotta lujasti töitä ennen kuin tuli suosiota, ja kun tuli suosiota se tuli ryminällä (Appetitea myytiin muistaakseni 16 miljoonaa, lähes kaikki biisit sinkuiksi ja niin edelleen), ja niinpä huumeiden ja muun moskan kanssa on bändin ura ollut ryminää alaspäin... Joskin pidän joistain biiseistä Use Your Illusioneilla.

Lempparibiisejäni ovat Welcome To The Jungle, My Michelle, Paradise City, Don't Cry, You Could Be Mine ja Don't Cry, mutta parhaimmiksi nousevat Sweet Child Of Mine jonka riffi on aivan mieletön ja November Rain jonka tekemisestä täytyy nostaa hattua, on se vain uskomaton biisi kaikin puolin.

Lempparijäseneni bändissä on Slash, jonka kitaransoittotaitoja en todennäköisesti voi ylistää tarpeeksi. Lisäksi hän vaikutti järkevimmältä tyypiltä bändissä, esimerkiksi Axl Rosen kukkoiluja ei jaksa kukaan.

Pidän kovasti bändistä, mutta Greatest Hitsiä en menisi ostamaan, siitähän on neljäsosa (vai peräti kolmas-?) materiaalista covereita, ja huonoimmatkin biisit Appetitelta ovat parempia kuin jotkut biisit Greatestsilta (Patience esimerkiksi).

-Kuuttis

rockangel

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #7 : Huhtikuu 27, 2004, 16:46:24 »
Kyllä tykkään yhtyeestä hyvin paljon, mutta tämä nykyinen meininki ei oikein miellytä, eikä tuota nykymeininkiä edes voi oikein kutsua Guns n' Rosesiksi. Kieltämättä yhtye oli loistava 80-90-lukujen vaihteessa ja ovathan biisit tietenkin edelleenkin hyviä, mutta sen sijaan että seuraisin "Axl Rose's Fakers n' Posers":in asioita, seurailen mieluummin Velvet Revolveria, jossa siis soittavat mm. ex-Gunnarit Slash, Duff McKagan ja Matt Sorum.  :)

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
Guns N' Roses
« Vastaus #8 : Toukokuu 03, 2004, 20:20:59 »
Olen vastikään innostunut Gunnareista, ja en voi muuta kuin tuskailla että MIKSI en löytänyt kyseistä bändiä aiemmin?! Heillä on aivan loistava meininki! Axl Rosen lauluääni on todella hauska ja hillitön, ja loppubändi soittaa aivan mahtavasti.

Olen toistaiseksi kuullut vain Appetite For Distruction- levyn, eikä siinä ole yhtä ainutta huonoa biisiä. ^^ Sitä voi kuunnella vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin, eikä kyllästy.

Ylitse muiden nousevat Sweet Child O'Mine, Think About You, Welcome To The Jungle ja Paradice City.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

akita

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #9 : Toukokuu 05, 2004, 19:32:13 »
Gunnarit kuuluu mun lempimusaan. tosin nykyinen gnr ei niinkään, kun nuo Akselin hommat ovat mitä ovat. Velvet revolveria myös kovasti fanitan, ja odotan innolla että contraband ilmestyy. Omistan tällä hetkellä vain appetite for destructionin, mutta keräilenpä nuo muutkin levyt kun rahaa vaan jostain revin.

Sjufyrasju

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #10 : Toukokuu 14, 2004, 22:48:13 »
Gunnarit on ihan hyvä bändi, jonka paras osa oli selvästi Slash, kun taas minun mielestäni Axl ääni on hyvinkin puutteellinen, joka on suuri menetys, sillä jos heillä olisi ollut parempi laulaja he olisivat olleet luultavasti hyvä yhtye.

Apptite for destruction oli hyvä levy, mutta Use your illusionit ovat vain osittain hyviä levyjä mielestäni, koska heidän musiikkinsa muuttui siitä ensimmäisestä levystä hyvin paljon.

Sitten valittamisen aihetta on heidän jossain lyriikoissa, joista puuttuu syvällisyys, mutta ihan hyvä bändi se lopulta on, muttei yllä minun suosikkieni joukkoon, mutta kyllä sitä kuuntelee mielellään.

Hinaja

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #11 : Heinäkuu 13, 2004, 03:00:43 »
Vihdoinkin löysin Gunnari-topicin!

Omistuksessa on kaikki ns tärkeät gunnarilevyt, eli en omista live-jutskia, (ei sitä nyt kaikkeen rahat riitä) sekä welcome to the videos-dvd, jonka sisälmys yllätti tälläisen lapsuusajan gunnarifanin, olin nimittäin ehtinyt unohtaa miten älyttömiä musavideoita sillä bändillä on, vaikkakin helmiä kuten November Rain ja Paradice City sieltä ainakin löytyy.

Kaiken kaikkiaan Gunnarit on yksi lempibändeistäni, niitä jaksaa kuunnella liankin kanssa, kaverit hermostuu kun yritän laulaa estrangediä, ääni ei oikein riitä axl:n kähinätasolle :)

Miksen voi omata aikakonetta jotta voisin palata vuoteen 1991 jolloin Gunnarit taisivat olla suomessa esintymässä. Nojaa, silloin 7 vuotiaana äiti ei ehkä olisi päästänyt mua yksin rock-konserttiin kuitenkaan :)

Loistaa bändi, miten saisi vaan ihmiset käännytettyä Gunnarifaneiksi!

Jules

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #12 : Heinäkuu 13, 2004, 14:32:14 »
Meillä on perheen yhteisenä kokoelmalevy. Minä ja isäpuoli ollaan varsinkin raskaamman musiikin ystäviä.

Ihan ensimmäiseksi innostuin Gunnareista kun kaveri ihkutti niitä. Sitten kuulin autossa Don't cry:n, ja vaikka en ollut ennen kuullut sitä, Axlin ääni on aika persoonallinen. Kotiin kun tulin niin äiti oli ostanut edellämainitun kokoelmalevyn. Jippii. Musa täysille.

Williska

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #13 : Lokakuu 02, 2004, 14:59:00 »
Soittaa aivan mahtavaa musiikkia. Uusi löytö minulle, vaikka bändi on ensimmäisen levynsä julkaissut jo 80-luvulla.
Tykkään laulaja Axl Rosen äänestä todella paljon. Ihanan karhea. Lisäksi se on persoonallinen, ei todellakaan mikään yksitoikkoinen.
Minun olisi luultavasti helpompi listata tähän ne biisit mistä pidän vähiten. Mutta laitetaan nyt joitain omia suosikkejani: November Rain, Estranged, Patience, Sweet Child O'Mine, Welcome to the Jungle, Civil War, Rocket Queen..jne. Niitä on vain niin paljon, että en viitsi kaikkia biisiä tähän listata. Täysin huonoa biisiä GNR:lta ei löydykkään ainakaan minun mielestäni.

Nykyään minulta löytyy koneelta melkein kaikki biisit ja muutamia videoita. We will rock you on aivan ehdoton Axl:n laulamana! Siitä tulee niin energinen fiilis.

Rockia parhaimmillaan. Oikeaa kasarirockia.^^

chikita

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #14 : Lokakuu 02, 2004, 15:03:40 »
Guns N' Roses on minulle melko tuntematon bändi. Viime aikoina olen kuitenkin tutustunut bändiin jonkun verran, nähnyt haastatteluja, yms. Itse pidän tietystikin legendaarisesta Welcome to the Jungle- hitistä. Se on jotenkin sellainen biisi, että siitä tulee hyvälle tuulelle. En oikein tiedä miksi, mutta jotakin siinä on... Pitäisi ruveta varmaan kuuntelemaan enemmänkin!

Tups

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #15 : Lokakuu 02, 2004, 18:56:10 »
Graah, minä olen näitä uusia faneja, omistan vain Greatest Hits - albumin. Olen kyllä kuunnellut siskon luona muita biisejä vinyyliltä. n___n Oli aika hieno meininki.

Mutta. Son totta, että Axlilla on aivan upea, ainutlaatuinen ääni. Muutenkin, mainio on meininki, harmi vaan että se nyt meni tuohon, että Axl tahtoi julkaista tuon uuden levyn ja muut ei ja nyt mikään ei ole kivaa.

Kovimpia biisejä ovat ehkä Civil War ja Ain't it fun. Ne ovat jotenkin niin suloisia, ja Ain't it fun on niin ihanan ironinen ja sarkastinen että huh.

Smutrus

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #16 : Lokakuu 02, 2004, 19:56:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Tups"
Graah, minä olen näitä uusia faneja, omistan vain Greatest Hits - albumin..

Juuppa, sama täällä. Kuulin November Rainin kerran radiosta, ajattelin, että "aah, tän bändin tuotantoa on PAKKO saada" ja tattatadaa - mun sisko oli juuri ostanut sen Greatest Hits-levyn. Arvatkaa vaan, että olinko onnesta soikeana. Okei, tämä saattaa kuulostaa siltä, että "hei-olen-wannabe-fani-kuulin-yhden-biisin-radiosta", mutta mä ihan oikeasti tykkään Guns N' Roses'ista.  Parhaat biisit on mun mielestä November Rain ja Welcome To The Jungle. << edellämainittu rocks. ^^ Mä tykkään niiden omaperäisestä/persoonallisesta soundista, ja November Rainin musavideo on luultavasti yksi parhaista, mitä mä tiedän.
Omituista on vaan se, että kun kerran enkuntunnilla kaksi meidän luokan poikaa jutteli Gunnareista, niin mä ilmoitin erittäin innokkaasti, että "hei!! mäkin tykkään niistä!" niin ne vaan  katto mua ihan silleen, että "öh". Ihan kuin tytöt ei saisi tykätä niistä. O.o

Williska

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #17 : Lokakuu 03, 2004, 16:39:15 »
Lainaus
Mitkä ovat suosikkikappaleenne ja miksi?
"Back in the jungle" ja "Nightdream" ovat hyviä ja tarttuvia :)

Tarkoitatkohan nyt Welcome to the Jungle ja Nightrain biisejä?
En tosin tiedä kirjoititko noi nimet tarkoituksellisesti noin, mutta korjasin nyt kuitenkin. :P

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • My gift of silence
Guns N' Roses
« Vastaus #18 : Lokakuu 09, 2004, 11:21:26 »
Olen jollain tavalla myöhäisherännyt Guns'n Rosesin suhteen. Silloin kun bändi itse oli pinnalla ja minä paljon nuorempi en jostain syystä voinut sietää kyseisen bändin musiikkia, vaikka sitä jotkut pojat luokaltani kuuntelivatkin.

Tästä jäi sellainen mielikuva pitemmäksi aikaa etten pitänyt GnR:n tuotannosta, ja todellisuudessahan minulla oli vain tuo pienenä muodostunut käsitys parin kappaleen perusteella.

Nyt vanhempana olen törmännyt näihin GnR klassikkoihin, Don't Cry, November Rain jne. Ja sitä mukaa tykästynyt ja päättänyt lisätä hieman sivistystä asian tiimoilta. Nykyään siis pystyn hyvin kuunnella ja pidänkin.
Breathe in, who knows how long this will last..

Saya

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #19 : Lokakuu 15, 2004, 21:56:27 »
Pidän oikein paljon Guns N' Rosesista. Suuri kunnianosoitus Slashille, joka pääsee ehdottomasti basistien TOP5:den ensimmäiselle sijalle. (: Mielestäni Slash on vain uskomattoman hyvä basisti ja onkin 40% Slashin ansiota että pidän kys. yhtyeestä niin paljon kuin pidän.
Toki olen myöskin viehättynyt Axlin ääneen. Ääni on minusta sikäli erilainen, kun vertaa esim. näihin nykyartisteihin. Tosin ääni muistuttaa ehkä hiukan tätä Whitesnaken artistia? En tiedä. Pidän silti. ^___^

Varmasti jokaiselta GNR:n levyltä löytyy jokin ikivihreä klassikko, joka ei taatusti ikinä unohdu. ^__^ Ei nyt nykyaikana enään osata tehdä musiikkimaailmassa klassikoita.

Sitten tässä vaiheessa voisin sanoa pitäväni enemmän Gunnareiden vanhasta kokoonpanosta ja siitä ajasta kun Slashkin oli mukana. Minulle hän kuitenkin oli aika iso osa koko yhtyettä loistavien kitarisointiensa kanssa. (: Ja mielestäni Gunnarit ovat jo oikeastaan kuolleet. Voisi se Axl antaa jo periksi ja myöntää, ettei saa ikinä sitä lähestulkoon kymmenen vuotta tekemäänsä levyä valmiiksi. Pitää osata lopettaa ajoissa.

Mutta joo, kaikki levyt minulla on. Parhaat kappaleet ainakin tällä hetkellä Don't Cry, Sweet Child O' mine, Paradise City, Estranged, Dead Horse, Civil War, Knocking On Heavens Door (joka on yksi loistavimmista kuulemistani covereista)... Kyllä niitä on enemmänkin. (: On oikeastaan tosi hankalaa sanoa lempikappaleita kun kaikki ovat niin hienoja.

Sjufyrasju

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #20 : Lokakuu 16, 2004, 00:37:39 »
Lainaus käyttäjältä: "Saya"
Suuri kunnianosoitus Slashille, joka pääsee ehdottomasti basistien TOP5:den ensimmäiselle sijalle. (: Mielestäni Slash on vain uskomattoman hyvä basisti ja onkin 40% Slashin ansiota että pidän kys. yhtyeestä niin paljon kuin pidän.

Slash? Basisti? Eiköhän se mies soittanut edelleen sitä kitaraa.

Xaphania

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #21 : Marraskuu 13, 2004, 23:27:37 »
Pidän paljon (vaikka Knockin´ on heaven´s onkin melkein yhtä hirveä tuotos kuin Vielä on kesää jäljellä).

Appetite for Destruction on täydellinen rock-levy, siinä ei ole yhtään huonoa biisiä. Ehdoton suosikkini on Think about you, hyvinä kakkosina seuraavat It´s so easy, Sweet child o´mine, Mr. Brownstone ja Rocket Queen. Jos saisin valita viisi rakkainta levyäni, AfD olisi listalla aika varmasti. Tosi hienoja kitarkuvioita, sovituksia ja meininkiä.

Muista Gunnareiden levyistä en erityisemmin pidä, vaikka omistankin Illusion I:en (pääosin Don´t Cry:n takia, ja onhan Right next door to hell myös ihan hyvä). Tietyllä tavalla ne kaikki jousisektiot ja kuorot kuulostavat ihan makeilta, mutta eivät nekään peitä sitä, että parhaat veisunsa bändi teki Izzyn vielä ollessa mukana kuvioissa.

Axl:in nykymeno on todellakin aikamoista pelleilyä, taitaa olla mies persoonanakin aika kamala. Chinese Democracy ei valmistu ikuna, sanon mä. Ja jos jostain kumman syystä valmistuukin, en varmasti osta sitä.

Williska

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #22 : Marraskuu 14, 2004, 12:11:29 »
Lainaus käyttäjältä: "Sjufyrasju"
Lainaus käyttäjältä: "Saya"
Suuri kunnianosoitus Slashille, joka pääsee ehdottomasti basistien TOP5:den ensimmäiselle sijalle. (: Mielestäni Slash on vain uskomattoman hyvä basisti ja onkin 40% Slashin ansiota että pidän kys. yhtyeestä niin paljon kuin pidän.

Slash? Basisti? Eiköhän se mies soittanut edelleen sitä kitaraa.

Niin minustakin. Duff McKagan on se Gunnareiden basisti.

Appetite For Destruction on yksi kaikkien aikojen parhaimmista levyistä. Levyltä ei löydy yhtäkään huonoa biisiä. :)

Luftalarm

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #23 : Heinäkuu 06, 2006, 22:00:56 »
Ystäväni on ihan lääpällään Guns n' Roses'n musiikkiin ja Slashiin. Hän oli eilen Gunnareiden konsertissakin, vaikka kyseessähän oli periaatteessa Axl Rosen ja hänen pakollisen taustajoukkonsa( Axl luultavasti esiintyisi ilman näitäkin, jos vain osaisi soittaa paria soitinta ja laulaa samanaikaisesti ) esiintyminen. Siis, ystäväni pakotti minutkin kuuntelemaan muutamia kappaleita. Suosikkini on November Rain, hyviä ovat myös Don't Cry, Welcome to the Jungle ja kaipa tuo Paradise Citykin on ihan mukava. Hys, ystäväni ei tiedä, että pidän edes hiukan Gunnareista! Haukun aina Axln ääntä hänelle.

Mutta ei, ei Gunnarit ole läheskään suosikkini. Pidän joistakin kappaleista, mutta siihen se sitten jääkin.

Gollenieida

• Ankeuttaja
Guns N' Roses
« Vastaus #24 : Heinäkuu 06, 2006, 22:13:04 »
Miten musta tuntuu että nyt on "muotia" tykätä Gunnareista? Siis en todellakaan tarkoita teitä vaan esim. irc-galleriassa jokaisella vähänkin rock -tyylin omistavalla on yhteisöissään GNR... Tai sitten vain kuvittelen... :) Tykkään kyllä Gunnareiden joistakin biiseistä mm. Paradise City ja Don't Cry. Itseasiassa siihen ne jäivätkin... Onhan se ihan hyvää musiikkia ja näin, mutta GNR ei silti kuulu lempibändeihini. Enemmänkin ihailen kitarajumala Slashiä, se mies osasi soittaa... Mutta koska en kuuntele varsinaisesti GNR:a en kuuntele Slashikään... Joo, osaan selittää... Axl tosiaan on varmaan persoonana melko *köh* ikävä, ja monet sanovatkin (myös minä) että GNR ei ole mitään ilman Slashiä. Vanha tuotanto on parempaa... Ja kuten monet teistä on jo sanoneet, pitäisi tietää milloin on aika lopettaa.