Kirjoittaja Aihe: Bon Jovi  (Luettu 4857 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Bon Jovi
« : Toukokuu 17, 2003, 18:02:40 »
Onko muita jotka tykkää kyseisestä laulajasta? Mä pidän siitä todella paljon, sillä on aivan loistavia lauluja. Olen kazaasta ladannut sen biisejä, mulla ei monia levyjä oo omana. Pidän erityisesti seuraavista kappaleista:

1.Always
2.Bed of roses
3.The distance
4.Living on a prayer
5.Bounce

+ monet monet muut :D

Juu, voisit perustella vähän enemmän, kun kerta nyt päätit tehdä topicin.-Ron

MandyMoon

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #1 : Heinäkuu 10, 2003, 13:25:19 »
En voi sanoa, että olen fani. Mutta, veljeni tykkää siitä ja lainaan aina välillä levyjä häneltä.
Parhaita kappaleita ovat Always ja It`s my life.
Voisin kuvitella, että jos minulla olisi auto kuuntelisin Bon Jovia ajaessani.
Minulle tulee aina hyvä mieli niiden musiikista.

Serkkuni oli pari vuotta sitten todellinen fani. Sillä oli seinät täynnä julisteita, videoita niistä, kaikki levyt, vihkot täynnä lehtileikkeitä ja puheet oli aina niissä.

Darkkis

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2003, 14:58:40 »
En varsinaisesti ole fani, mutta pidän musiikista. Kyllä minä todella pidän tästä musiikista. Bon Jovilla on sellainen jännä ääni, että selkäpiitä pitkin kulkee enemmänkin lämmin kuin kylmä väre, ja se on jo minulle omituista. Bon Jovi on just täydellistä herkistely musiikkia. Jossain vaiheessa tuli yleensä nukkumaan mennessä kuunneltua.

LuMi

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #3 : Tammikuu 15, 2004, 15:43:36 »
Tykkään, mutta en ole kummiskaan fani. Niinkuin joku sanoi, voisin kuvitella kuuntelevani Bon jovia autossani. Parhaat kappaleet ovat Livin on a prayer ja It's my life.
Pakko nyt kertoa, että isäni on jutellut heidän kanssaan (silloin kun he olivat täällä) ja pyysivät isäni "privet partyihin" heidän sviittiinsä. (:

Ablavar

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2004, 20:39:53 »
Lempibändini on juuri kyseinen yhtye. *yrittää epätoivoisesti hillitä ihkutuspurkausta*

Se on siis aivan ihana yhtye!!! Siis aivan ihana! Ollu jo ainakin 2 vuotta lempparini! Sori... Siis niiden laulut on niin ihania, pystyy jopa laulamaan mukana, ne tarttuu niin ihanastio ja ymmärrän jopa sanoista jotain :)
Minulla ei ole yhtään heidän cd:tään, mutta odottakaapa vaan joulua.... kjäh käh kjäh kjäh! Sitten ostan ostan ostan ostan niiden CD:N! Jee! Okei, menee ehkä hiukan liian ihkutukseksi.

No, mutta. Totean vain että se on todella hyvä bändi, ja tulee varmasti olemaankin, mutta. Yksi asia. Onko ne enään siis bändinä? Ku se viime jouluinen keikka tuntu ihan "hyvästelyiltä" tai jotain. ?

Poissa Wulf

• Offaava
  • Vuotislainen
Bon Jovi
« Vastaus #5 : Joulukuu 15, 2004, 16:32:16 »
Minä kasvoin Bon Jovin soidessa taustalla ja vieläkään en bändiä hylkää. Muutama biisi on jota en ole kuullut, mutta ei niitä kovin montaa ole, useimmat omistan itse.

Vanhan tuotannon ja uuden tuotannon välille on pakko vetää viiva. Molemmista pidän ja pidän myös Bon Jovin taidoista vaihtaa tyyliään. Sanokoon jotkut että se on rahastusta ja fanien kalastusta, minusta se on loistavaa.

Vanhoista levyistä on pakko mainita 8700 Fahrenheit, Slippery When Wet ja Keep the Faith (sen voi kyllä lajitella jo uudempiin levyihin tai johonkin välimaastoon, koska rokki vaihtui aika rajusti popahtavampaan tyyliin ja vahvasti korostettu nuoruuskapina-teema jäi vähemmälle). Biiseistä taas tietenkin bändin suosioon nostanut Living on a Prayer ja Always tietenkin kolahtavat, mutta tuntemattomammista biiseistä pidän erityisesti If I Was Your Mother:ista, Stick To Your Guns:ista, Wild Is the Wind:istä ja I'd Die For You:sta (nyt muutaman mainitakseni).

Uudemmat levyt (lähinnä vain Crash ja Bounce) toivat mukavaa piristystä Bon Jovi rintamalle. Täytyy sanoa että Crash on kokonaisuutena parempi, vaikka Bouncessa on monta loistavaa biisiä. Crashissa nappasi erityisesti One Wild Night, Say It Isn't So ja Two-story Town. Bounce, muutamalla hevimäisellä biisillä, iski suoraan sydämeen. Tosin ne muut biisit levyllä olivat hieman laimeita, enkä oikein saanut niistä otetta, tuli vähän pettymys.

Tähän väliin otetaan tietenkin esiin Jonin sinkkulevy Blaze of Glory, joka on melkeinpä parempi kuin yksikään Bon Jovin levy. Albumihan on tehty Emilio Estevezin tähdittämän leffan Young Guns II:n inspiroimana (*Fanittaa Young Guns leffoja täydestä sydämestään*), eikä toistaiseksi mikään levy ole tehnyt minuun vastaavaa vaikutusta. Ehkä johtuu pakkomielteestäni villiä länttä kohtaan, mutta länkkäriaiheiset biisit kertakaikkiaan kolahtavat. Surullisimmat balladit koskaan llöytyvät tältä levyltä.

Bon Jovissa on aivan loistavaa se, että joka tilanteeseen löytyy jotakin. Varmaan on niin monien muidenkin bändien kanssa, mutta anyway. Bon Jovi on minulle kuin paras kaveri, jonka kanssa on kasvanut yhdessä. Se musiikki tuntee minut ja saa minut piristymään tai lohduttaa masennuksessa, miten vaan. Luultavasti kuuntelen Bon Jovia koko loppuikäni. Konserttiin menemistä en ole koskaan vakavasti ajatellut. Se olis kuin menis tapaamaan elinikäistä kirjekaveria ensimmäistä kertaa. Varmaan kuolisin jännityksestä ennenkuin koko konsertti alkais. Aika säälittävää, olen täysin Bon Jovin armoilla.
Poissa toistaiseksi. Koita mesellä.

alcor

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #6 : Lokakuu 06, 2005, 17:14:44 »
Bon Jovi on ehkä yksi rokeimmista bändeistä ikinä. Rakastan Jon Bon Jovia:) Biisit ovat aivan loistavia, rakastan varsinkin biisien kertosäkeistöjä, koska niihin on selvästikin panostettu erittäin paljon, koska kertsistä tietää aina, että milloin se alkaa. Tykännyt olen aina, vasta viime vuosina tykkääminen on kasvanut fanittamisen muotoon^^ Mutta fani olen ja ylpeä sellainen. Musiikki aina hyvää, meno mahtavaa ja laulajan ääni aivan loistava. Ja muutkin tekevät työnsä vähintäänkin lahjakkaasti. Ja herrat ovat olleet pinnalla jo ikuisuuden verran, joten siitä pitää antaa credittiä ja kovasti. Ja kun onnistuvat vieläkin yllättämään ja tekemään loistavaa musiikkia. Have a nice day -single, elikkä uusimman levyn ensimmäinen hittilohkaisu on todiste tästä. Aivan ihana. Oh, if there's one thing I hang onto, that gets me through the night, I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life, shining like a diamond, roll it with the dice, standing on the ledge, show the wind how to fly, and when the world gets in my face, I say, HAVE A NICE DAY. Biisi kuuluukin lempibiisieni joukkoon ehdottomasti. Rakastan niin monia biisejä, mutta parhaimmat niistä ikävä kyllä tiivistyvät hittilohkaisuissa. Numero 1 on ehdottomasti It's my life. Aivan ihana, ja täynnä tunnetta.

It's my life, it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frankie said I did it my way
It's my life

Numero 2 on Everyday..

I've had enough of cryin'
Bleedin', sweatin', dyin'
I'm gonna live my life everyday
I'm gonna touch the sky
And I spread these wings and fly
I'm gonna live my life everyday

Numero 3 on ehdottomasti Livin' on a prayer

She says: We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference if we make it or not.
We've got each other and that's a lot for love -
We'll give it a shot.
We're half way there - Livin' on a prayer
Take my hand and we'll make it
I swear - livin' on a prayer.

Bon Jovi on rockein.

Surusilmä

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #7 : Joulukuu 10, 2005, 11:34:58 »
Ihana Bon Jovi!!!
Rakastan, tykkään, fanitan. Joulupukki lupasi tuoda sen uusimman albuminkin; Have a nice day
Suosikki biisejäni on: Have a nice day, Everyday, It´s my life, Livin on the Prayer (korjatkaa jos kirjotin väärin)
En tiedä mikä tässä musiikissa iskee, se vaan on hyvä. Bon Jovilla on pitkä ura takanaan, ja olen varma, että matkaa on vielä edessäkin päin!!

Slughorn

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #8 : Joulukuu 23, 2005, 16:01:20 »
Aivan mahtava. Siis tuo jo kuvaa mahtavasti. Ajattele, että itselläsi olisi noin pitkä ura kuin heillä on. He ovat tosi monipuolisia lauluntekijöitä. Vanhoja biletysbiisejä, jotka vieläkään eivät ole sitä "miten joku on voinut joskus kuunnella tuollaista" musiikkia. Heillä on niitä ihania vanhoja kuten Livin' on a prayer, it's my life, runaway. Vuosienkin jälkeen he jaksavat viihdyttää fanejaan, ja tekemään hyviä biisejä. Nyt uudella albumillakin(,jota en omista vielä) löytyy jo kaksi radiossa soivaa laulua. Puhun siis Have a nice day ja Welcome to wherever you are. Jälkimmäisessä on kaunis melodia sellainen rauhallinen ja pehmeä. Siinä on myös ihanat sanat. Mutta myös kyllä tuo on vailla vertaansa Have a nice day.

Poissa Wulf

• Offaava
  • Vuotislainen
Bon Jovi
« Vastaus #9 : Tammikuu 23, 2006, 12:24:03 »
Tästä uusimmasta levystä ajattelin jauhaa muutaman lauseen. Kyseessä siis Have a Nice Day, jonka nimikkobiisin on varmasti jokainen kuullut.

Täytyy heti alkuun sanoa, ettei radiossa soitetut biisit Have a Nice Day ja Welcome to Wherever You Are anna kattavaa kuvaa levyn sisällöstä. Tokihan levyllä on näitä Anssikelamaisia omaelämänkertabiisejä, jotka voidaan tuomita parin kuuntelukerran jälkeen, mutta täytyy sanoa, että muutama todellinen helmi on eksynyt joukkoon.

Last Man Standing on lyriikoista huolimatta kuin vanhaa kunnon Bon Jovia. Revittelyä omalla tyylillä. Sanoisin jopa, että kyseessä on Bon Jovin paras biisi sitten If I Was Your Motherin, josta on aikaa jo ihan liikaa. Maininnan arvoinen on myös erikoispainoksen viimeinen extrabiisi Dirty Little Secret, joka varmaan on jäänyt tämän ekstrapaikkansa vuoksi monilta kuulematta. Revinkin nyt kaikki Bon Jovi -faneja, niin uusia kuin vanhojakin, tutustumaan koko levyyn ja unohtamaan sen Welcome to Wherever You Are:n.
Poissa toistaiseksi. Koita mesellä.

Poissa Saffy

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Bon Jovi
« Vastaus #10 : Helmikuu 09, 2006, 19:55:29 »
Bon Jovi.. Tämä bändi on ehdottomasti niin rok etten voi olla pitämättä siitä. Se on yksinkertaisesti älyttömän mahtavaa musiikkia. Tälläkin hetkellä soi You Give Love A Bad Name, yksi maailmankaikkeuden parhaimmista biiseistä. Hyviä biisejä heiltä ovat myös Have A Nice Day, It's My Life ja Livin' On A Prayer. Enkä ainuttakaan huonoa laulua ole kuullut.

Mutta joo. En oikein osaa sanoa mikä tässä bändissä niin viehättää; ehkä se on laulajan ääni, laulujen mukanalaulettavuus, kokonaisuus.. Kaikki on niin upeaa.

faint

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #11 : Helmikuu 10, 2006, 15:35:46 »
Joo, kyllä on tätä bändiä tullut kuunneltua jo vuosia. ^^

Parhaita biisejä ovat Bounce, Livin' on a prayer, Always, Last man standing, You give love a bad name... Tykkään enemmän vanhasta Bon Jovista - tai niitä ihan vanhimpia en ole kuullut paljon, mutta Keep the Faith:in jälkeinen musa on ollut kovassa soitossa. Uusin levy oli hienoinen pettymys. Siinä ei ole sitä Bon Jovi -fiilistä niin paljon, enemmänkin sellaista NRJ:n massamusa-tyylistä nämä radiossa renkutettavat Have a nice dayt ja Welcome to wherever you aret.

Jon Bon Jovilla on hyvä ääni ja tykkään hänen tyylistään. Olen kuunnellut tätä bändiä koko pienen ikäni, sillä tämä sattuu olemaan myös yksi niistä harvosta bändeistä jotai äitini kuuntelee. ;> (Ja yksi - ainoa? - niistä harvoista bändeistä, joista tykkäämme molemmat, minä ja äiskä.)

Jotain vanhoja, kuten Alwaysia, jaksaa kuunnella vuodesta toiseen eikä vielä edes kyllästytä. Ihailtavan kauan kundit ovat pysyneet pinnalla. Milloin se eka albumi ilmestyikään? 1984? Ja yli kaksikymmentä vuotta myöhemmin bändi on edelleen suosittu. Nostan hattua. ^^ Toivottavasti tullaan vielä kuulemaan bändien biisejä jatkossa, ja toivottavasti Have a nice day oli vain hairahdus, joka ei tule toistumaan. ;>

Enebro

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #12 : Helmikuu 22, 2006, 13:03:06 »
Uah, ihanaa. Jovi-topic. Näitä ei näe ikinä liikaa. :D

Rakastan Bon Jovia, se on yksi lempibändeistäni. Olen tosin aika tuore fani (kuten aina), vasta joskus viime vuoden alkupuolella innostuin tästä. Omistan herroilta 5 levyä, joista kaikki aaaivan mahtavia, erityisesti tykkään Have A Nice Daysta & These Daysista.

Bon Jovi on siitä hassu bändi, etten ole kuullut siltä kuin ihan muutaman huonon kipaleen, muut ovat iskeneet aina. Se on vain jotenkin niin mun tyylistä musiikkia, josta löytyy helposti 'koukku'. Kaverini on alkanut kutsua sitä koukkurockiksi, ja mielestäni tuo on ihan loistava nimitys. :D

Niinniin, kaikki iskee. Balladit, nopeat biisit, nämä heput hallitsee. <3 Ja Jonilla on tottakai aivan ihana ääni. :) Kunpa tulisivat Suomeenkin tässä jossain vaiheessa...

alcor

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #13 : Helmikuu 22, 2006, 16:19:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Wulf"
Maininnan arvoinen on myös erikoispainoksen viimeinen extrabiisi Dirty Little Secret, joka varmaan on jäänyt tämän ekstrapaikkansa vuoksi monilta kuulematta. Revinkin nyt kaikki Bon Jovi -faneja, niin uusia kuin vanhojakin, tutustumaan koko levyyn ja unohtamaan sen Welcome to Wherever You Are:n.

Indeed. Dirty Little Secret on uusimman levyn parasta antia ehdottomasti, vaikka sanoista ei tulekaan kovin kauniita asioita mieleen. Siinä on taas sitä kunnon Bon Jovi meininkiä. Uudelta levyltä pidän Dirty Little Secretin lisäksi Bells of Freedom -biisistä sekä Who Says You Can't Go Home -biisistä. En tiedä miksi, mutta nuo kolme iskevät ja lujaa. En kuitenkaan sanoisi uusinta levyä lempilevykseni Bon Jovilta. Ehkä lempilevykseni joutuisin mainitsemaan Slippery When Wet, koska siitä löytyy sitä kunnon kasarimeininkiä. Rakastan You Give Love A Bad Namea, I'd Die For Youta ja Dead or Alivea, vaikka yksikään niistä ei yllä Best of Bon Jovi -listani kärkeen. Kasarilevyssä kuitenkin on oikeaa asennetta.

Olen aina kuolannut ja tulen aina kuolaamaan Jon Bon Jovia. I want him<3

Surusilmä

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #14 : Helmikuu 22, 2006, 19:40:26 »
Oi voi, nyt vasta olenkin myyty.

Sain kun sainkin Joululahjaksi tuon Have a nice day-levyn, ja se on aivan ihana. Suosikki kappaleeni tuolta kyseiseltä levyltä on Complicated, se on aivan ihana <3

Sain pari viikkoa sitten myös Bon Jovin hieman vanhemman levyn, Slippery when wet. Se on mielestäni paljon parempi, kuin tuo uusin. Siinäkin on aivan mahtavia kappaleita, ja tämän levyn suosikkini on I'd die for you, koska siinä on niin ihanat sanat.

Pidän ehkä Bon Jovista siksi niin paljon, kun hänen kappaleensa on helppo suomentaa ja kappaleissa on kauniit musiikit. Oi voi, tykkään niin paljon.. :D

Ceddicorr

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #15 : Toukokuu 30, 2006, 19:19:01 »
Ooh, Bon Jovi on mun lempibändi tällähetkellä. Oon kuullut niin paljon hyviä kappaleita niiltä. Musiikki on kaunista ja hyvää. Jon Bon Jovin äänestä tykkään, se on kiva ja erilainen.

Tutustuin niitten musaan hetki sitten ja omistan vain kaks levyä niiltä. Cross Road-kokoelmalevyn sain joululahjaksi ja siitä se fanittaminen alkoikin. Bounce:n hankin tässä ihan hetki sitten,-ja sitä on nyt tullut kuunneltua ja ihana on.

Bon Jovilla on todellakin paljon hyvä biisejä. Mä tykkään niin monista. Lemppareitakin on niin monia.
Misunderstood, All About Loving`n You, You Had Me From Hello, These Open Arms, Always, It`s My Life.  Siinä ehkä ne kaikkein ihanimmat jotka olen kuullut.

Essi

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #16 : Kesäkuu 03, 2006, 23:11:10 »
*hyppii tasajalkaa* Bon Jovi aina ja iänkaikkisesti aamen. Tämä herra on hyvännäköinen, häneltä löytyy ääntä ja karismaa sekä täydellistä taitoa musiikin suhteen. Hänen äänensä on omalaatuinen, balladit kuulostavat hänen suustaan päästettyinä ihanilta. <3____<3 Oon ihan myyty, olin jo kaksi vuotta sitten kun ekan levyn hetken mielijohteesta ostin. En ymmärrä mikä musiikissa kiehtoo, mutta se on niin mukaansa repivää. Tykstyks tätä miestä.

Rottenmind

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #17 : Kesäkuu 04, 2006, 14:23:00 »
Löysin kaappeja siivoillessani Bon Jovin Crossroads-kasetin. Sitä on tullut kuunneltua aika paljon. Voin siis sanoa tykkääväni todella^^

Tulee kesäinen festarifiilis, kun kuuntelee kyseistä bändiä. Vaikka olisi joulu. Eli siis erittäin hyvää fiilistelymusaa. =)

Poissa jortti s

• Vuotislainen
Bon Jovi
« Vastaus #18 : Kesäkuu 28, 2006, 21:51:26 »
Loistava yhtye ja loistavia biisejä. Vaikka ei Bon Jovi ei enää muodissa olekaan, jaksan yhä kuunnella vanhoja levyjä. Eivätkä nämä uudetkaan huonoja ole (paitsi Bounce).

Menkää muuten sivuille www.bonjovifoorumi.tk ja rekisteröitykää, että tulis edes jotain keskustelua. On ollut meinaan vähän hiljaista.
MOi

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Luihuinen
Bon Jovi
« Vastaus #19 : Kesäkuu 29, 2006, 13:10:58 »
Fani olen kuudetta vuotta. Ihan koko bändin, enkä vain Jonin.

Bon Jovin musiikin tähän astinen susoikkikauteni (ja tulee varmaan olmaankin, koska ei siitä voi enää parantua) oli '90-luku. 2000-vuonna, eli Crush-albumin ilmestytyä tyyli pikkuisen taas muuttui toki, mutta oli vielä oikein hyvää. Tämän vuosituhannen puoleinen tyyli ei niin kolahda, mutta ei kyllä moitittavaakaan löydy! :D

Mutta siksipä albumit 'Keep he Faith', 'These Days' ja 'Blaze of Glory' ovatkin ehdottomia suosikkejani.

Mikään bändi tai bändin musiikki ei ole ennen Bon Jovia tai sen jälkeen koskettanut mua ja mun elämää niin syvästi ja paljon. <3
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2011, 23:42:02 kirjoittanut Nibs »
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Primula

• Ankeuttaja
Bon Jovi
« Vastaus #20 : Kesäkuu 29, 2006, 13:38:05 »
Bon Jovi on ollut ikuisuuden yksi lemppari bändeistäni. Heillä on paljon hyviä kappaleita.
Miun ehdoton lemppari levy on Bounce ja kyseinen kappale on ihan paras.
Kyllä heillä on ollut hyvä asenne ja toivottavasti he jatkavat pitkään. Bon Jovin ääni on ihana ja sellainen pehmeä. Miulla on ainostaan yksi heidän levy Have a Nice Day joka on ihan hyvä.

Kappaleet joista pidän

Bounce
Bounce, Bounce Nothing's gonna keep me down
Bounce, Bounce Stand up, shout it out
Bounce, Bounce I play hard, I play to win
Count me out, count me in
I'll be bouncing back again

Bouncesta pidän siksi koska siinä on asenetta ja saa omantunnon korkealle silloin kun on ihan maassa.

It's My Life

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life
[/size]

Melodia on hyvä It's my life kappaleessa. Sitä on mukava lauleskella.

Have a nice day

When The world keeps trying, to drag me down,
I've gotta raise my hands, gonna stand my ground.
Well I say, Have A Nice Day.
[/i]

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
Vs: Bon Jovi
« Vastaus #21 : Kesäkuu 24, 2007, 01:06:10 »
Argh... Miten voi olla, etten ole kirjoittanut tänne vielä mitään?!
*yrittää koota sekavia ajatuksiaan keskellä yötä silmät puoliummessa*

Siis Bon Jovihan on maailman paras bändi, ehdottomasti. Omistan aika monta albumia, vain pari puuttuu... Minulla on myös Lost Highway:In Concert -dvd erikoisjulkaisuna, Live from London -dvd sekä In Rio De Janeiro -dvd, jotka ovat jokainen loistavia.

Yksi niistä harvoista bändeistä, joilla ei ole yhtäkään kappaletta, josta en pitäisi. Toki on sellaisia, joiden yli saatan joskus hypätä kuunnellessa, mutta varsinaisesti huonoja ei ole. Ei käy niin kuin monien muiden bändien kanssa, että ostaa levyn, jolla onkin vain ne pari hyvää kappaletta.

Rakastan yksinkertaisesti sanoituksia ja Jonin ihanaa ääntä, jota parempaa ei löydykään. Jotain muutakin siitä bändistä löytyy, jota en aivan tarkkaan osaa määritellä. Jotain aika paljonkin...
Livenä ehkä jopa parempi, kuin levyllä.
Lempikappaleita on monia, mm. Keep the faith, Diamond ring, Dry County, Something to Believe In, Wanted Dead or Alive, Runaway, Livin' on a prayer, These Days sekä Blaze of Glory. Noin muutamia mainitakseni...

"Löysin" Bon Jovin silloin, kun minulla oli vaikeita aikoja, eikä mikään jaksanut kiinnostaa... Toki olin tietoinen ko. bändistä (kukapa ei) ja pidin musiikkia ihan hyvänä, mutta vasta silloin se alkoi kolahtaa. Jotenkin siitä vain saa aina helpotusta, kun ahdistaa tms. Eipä silti, että se minulle mitään "masentelumusiikkia" olisi. Yksinkertaisesti aivan loistavaa, ja merkitsee minulle yhä todella, todella paljon.

Muoksin tätä tänään, kun on todella hyvä päivä :) Odottelin Stockalla jonon jatkona ovien aukeamista, jotta saisin varmasti liput sinne konserttiin. Joulu tuli etuajassa, kun sain tietää Suomen konsertista! Jonotusnumero 27, ja sain ihan hyvät paikat :) Nyt ihan fiiliksissä, kun pääsen vihdoin näkemään ihan reaaliajassa livenä...

Onko muita jotka tykkää kyseisestä laulajasta? Mä pidän siitä todella paljon, sillä on aivan loistavia lauluja. Olen kazaasta ladannut sen biisejä, mulla ei monia levyjä oo omana.
Särähtää inhottavasti, joten on ihan pakko vielä paneskella pilkkua näin lopuksi: Bon Jovi on bändi eikä suinkaan laulaja, kuten virheellisesti monet luulevat. Jon Bon Jovi on kyllä myös kunnostautunut sooloartistina, mutta Bon Jovi ja Jon Bon Jovi eivät kuitenkaan todellakaan ole sama asia! Bon Jovi koostuu neljästä jäsenestä, jotka jokainen ovat aivan loistavia omalla alueellaan. Richie Sambora tosin on myös erinomainen laulaja, omistan levynkin. Aivan liian vähälle huomiolle jäävä henkilö, ehdottomasti yksi parhaista kitaristeista, ehdottomasti!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2008, 10:22:56 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Uupikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Kesäkuu 19, 2008, 21:27:46 »
Pakko tätäkin topicia nostella, kun edellinen viesti on ilmeisesti kirjoitettu lähes vuosi sitten...

Elieli, Bon Jovi lukeutuu myös tämän ihmisen ehdottomiin suosikkiyhtyeisiin. Pakko myöntää, mutta useimmat artistit/bändit, joista jossain vaiheessa pidän, onnistuvat hiipumaan lopulta parin vuoden hehkutuksen jälkeen. Bon Jovi on kuitenkin pitänyt jo hyvemmän aikaa paikkansa top-yhtyeideni kärjessä ja siksi se on minulle merkittävä bändi. Vaikken koko levytuotantoa todellakaan omista ja osaan varmaan hävettävän vähän poikien biisejäkin ulkoa.

Biiseistä puheenollen, parhaita sellaisia ovat ainakin ne ikivihreät Livin' on a prayer, It's my life, Wanted Dead or Alive ja You Give Love a Bad Name jne.. Ja tietysti ah, niin ihana rakkauslaulu Always. Siihen ei kyllästy koskaan. Ja sitten on hienot biisit Born To Be My Baby, Blood on Blood <3, Mystery Train, Save the World, Wild is the Wind... Liian monta liian hyvää biisiä kuitenkin.

Yksi suurimmista unelmistani toteutui muuten tuossa viime maanantaina, kun yhtye viimeinkin saapui keikkailemaan Suomeen, osana Lost Highway-kiertuetta. Upea kokemus keikka oli. Kaikki hitit, itselle uudempiakin tuttavuuksia (kun en tuotantoa siis kuitenkaan ihan loistavasti tunne), Richie vetelemässä I'll be there for you:a, aina niin suloinen Jon, upea tunnelma ja kaikki.. vau. Ehkä se hieman jäi kaivertamaan, että kun tilasin liput silloin niiden tullessa myyntiin, en tiennyt mitään mistään hienosta Golden Circle-alueesta, mihin sai ainakin lippupalvelun kautta tilattua liput vasta myöhemmin. Sinne olisi ehdottomasti pitänyt päästä. Kentältä oli lavalle kuitenkin pitkä matka, mutta onneksi näin tähtöiset kuitenkin jotenkuten ja screen auttoi asiaa todella paljon. Hieno keikka oli enivei, en olisi mistään hinnasta jäänyt pois.
Kertokaas muutkin ihmiset kommentteja keikasta ja jatketaan keskustelua Bon Jovista ennen kuin tämä topic kuihtuu kokonaan. :)

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #23 : Kesäkuu 25, 2008, 13:56:45 »
Olin myöskin tuolla konsertissa 16.6. Tietenkin olin, en olisi voinut missata sitä mistään hinnasta.
Kappaleet olivat jokainen hyviä. Tunnistin ne heti alusta, paitsi kun alkoivat soittamaan sitä coveria Duffyn Mercystä. Mietin siinä, että kuulostaapa tutulta, mutta eihän Joveilla tällaista ole. Sitten hoksasin, että hitsi vieköön, sehän on cover! Yllättävä veto sinänsä.
Odotin palavasti kappaleita Blaze of Glory ja Something To Believe In. Dry County olisi myöskin ollut toiveissa, mutten sitä odottanut liiemmin... Onneksi vetivät tuon Blaze of Gloryn, joka oli niin vietävän hyvä, että huh...
Always oli hyvä esittää heti ensimmäiseksi encorena. Pidän siitäkin kovasti, muttei se ole ihan parhaimpia hitaita.

Bon Jovi on ehdottomasti yksi maailman parhaista livebändeistä. Ne kappaleet ovat livenä parempia, kuin studioalbumilla. Niitä dvd:itä on mukava kuunnella, kun ne kappaleet ovat vain niin täydellisen hyviä.
Keep the Faith on One Wild Night -live-cd:llä pienoinen pettymys, mutta tuolla konsertissa ne vetivät sen paremmin.
Runaway oli hieman muokattu hitaammaksi, mutta olihan se ok. Istuin katsomossa, vaikkakin melko lähellä, mutta hieman ne äänentoistongelmat kuuluivat, varsinkin Runawayn kohdalla.

Harmi, että Jon vaikutti olevan hieman kipeänä, joten ehkä siksi ei saatu ihan niin eläväistä esitystä, kuin jossakin muualla oli ollut.
Loistava konsertti silti. Seuraavalla kertaa en tyydy yhteen, vaan käyn sitten jossain ulkomaillakin katsomassa. Irlanti voisi olla kiva, kun siellä muutenkin haluan käydä. Tietysti se tulee kalliiksi, mutta mitäpä sitten - pistävät ihmiset typerämpäänkin rahojaan.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #24 : Kesäkuu 30, 2008, 19:45:13 »
Ihan suursuosikkini ei ole, mutta bändillä on monia loistavia biisejä. Hyllystäni löytyy Crossroads-levy ja kävin minäkin 16.6 Olympiastadionilla Bon Jovia katsomassa. Konsertti oli kyllä mahtava. Hyvä fiilis säilyi sen jälkeen vielä pitkään.
Bändi ei vastaa aivan suosikkimusaani, mutta kyllä kunnon rock silti uppoaa ihan kohtalaisesti. Olin syvästi pettynyt arvosteluun, joka löytyi konsertin jälkeen Iltalehdestä.
Oma suosikkini on ehdottomasti juuri Always. Ihanan hidas ja tunnelmallinen rockballadi, jonka kauniit sanat kruunaavat kokonaisuuden.
Vaikka Bon Jovia soitetaankin usein radiossa, siihen en ole kyllästynyt. Musassa on se jokin ydin, joka estää kyllästymisen. Vaikka biisit on kuullut moneen kertaan, aina ne kuulostavat hyvältä ja mahdollisesti alkavat kuulostamaan paremmiltakin kuin heti alkuun. Diggailtavaa ehdottomasti ja vaikka miehille on ikääkin jo karttunut, niin meno ei ole väsähtänyttä. Voisin mennä koska tahansa katsomaan heitä uudestaan.
Erityishuomiona vielä Richie Samboran upeat kitarat eikä mies itsekään ole mikään turhake. Bändi on todellakin onnistunut kokonaisuus. Ei vain kuukauden parin tuttavuus, vaan mahdollista kuunnella uudelleen ja uudelleen vuodesta toiseen. Jon on hänkin ikäisekseen hyvin säilynyt.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.