Kirjoittaja Aihe: Halloween ja kurpitsajuhlat lähestyvät!  (Luettu 1079 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
  • Tupa: Korpinkynsi
Halloween ja kurpitsajuhlat lähestyvät!
« : Lokakuu 21, 2014, 15:57:55 »
Jos tällainen topicci jo on, niin saa poistaa. (itse en kyllä löytänyt)
Eli. Kun Halloween ja sen myötä myös kurpitsajuhlat lähestyvät, niin juhlitteko tätä jotenkin? Miten aiotte valmistautua? Minkälainen asu on suunnitteilla?
Itse pidän Potteristi -kamuilleni kurpitsajuhlat ja olen menossa kavereideni halloween -kemuihin. Kurpitsajuhlaan on jo menu suunnitteilla, ja kammokuja (ei liity potteriin, mutta voi voi...) suunniteltu, koristeet hankittu. Itse siis pukeudun halloween -kemuihin kuolleeksi morsiameksi tai nukkekaksosiksi kamuni kanssa, ja kurpitsoihin nuoreksi Bellaksi.
Tahtoisin siis tietää teidän suunnitelmianne ja myös mielipiteitä halloweenistä. :)
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Halloween ja kurpitsajuhlat lähestyvät!
« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2014, 23:06:38 »
Voi että tuli ikävä niitä aikoja, ku pikkutyttönä järjestettiin Halloween-juhlia kavereitten kans! Meillä oli kaverin koko kämppä käytössä, järjestettiin pimeisiin huoneisiin tehtävä- ja temppuratoja, keiteltiin "noitaruokia" ja "taikajuomia" yms. Ei potter-juomia, mut siis meillä oli tapana muuten vaan leikkiä noitaa ja me aina pukeuduttiin noidiksi ja ja ja.... OI että niitä aikoja!

Nykyään, liekö vanahuus jo vaivaa? En jotenki osaa pukeutua enää. Siis en, vaikka oon sentään opiskellu itteni lastenohjaajaksi ja siinä hommassa on pitäny tuon tuostakin pukeutua joksikin... Joskus pääsiäisnoidaksi, joskus tulikärpäseksi, pupujussiksi, yms yms... Kyllä se työn oheessa menee, mut oon silti tosi huono semmosessa!

Mulla ei oo koskaan ollu toisia potterholisteja kaveriporukassa, ystävät on lähinnä pyöritelly silmiään mun potterhöpinöille, joten ajatuskin kurpitsajuhlien järjestämisestä niien kans ois kyllä aika absurdi. Valitettavasti, mä tykkäisin kyllä... : (

Joten, eiköhän tämäkin seuraava halloween mene ennen kaikkea pyhäinpävän merkeissä. Varmaan käyn hautuumaalla kattomassa kynttilämerta (jos suinkin tarkenen!) ja no, tottahan toki Lilyn, Jamesin ja Melkein Päättömän Nickin kuolinpäivän muistoksi on aihetta se yksi kynttilä polttaa... : )
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2014, 23:10:42 kirjoittanut Rantsake »
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Lilla Myy

• ei oikein ihminenkään
  • Vuotislainen
    • Nescit vox missa reverti
  • Pottermore: SnitchCharm26124
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Lokakuu 23, 2014, 12:40:47 »
Yksi mun kaveri järjestää Halloweenina naamiaiset, niin ajateltiin sitten yhden toisen kaverin kanssa, että pukeudutaan Tylypahkan oppilaiksi. Aluksi suunnitelmiin kuuluivat tyyliin Luna ja Daphne (tai jotkut toiset, joilla on blondit hiukset!), mutta sitten Vaasan kauppojen valikoiman takia (lue: metsästettiin varmaan tunnin verran oikeanlaisia kravatteja) päädyttiin sitten kahteen Korpinkynteen. Sitten, kun vieä metsästettiin kaverille HP-fanien puolelta tupakaulahuivin neulomisohje, niin löydettiin siinä samalla ohjeet taikasauvan tekoon ja päätettiin repäistä vielä nekin. No, käytiin sitten kaupasta hakemassa kaulimet ja metsästämässä jotain, millä maalata ne. Löydettiin sitten jotain jännää kirkasta mustaa maalia, jonka sai vielä suht-halvalla, niin ideat muuttuivat vielä kertaalleen. Tällä hetkellä on siis suunnitelmissa kaksi itsekeksittyä Korpinkynnen opiskelijaa, jotka ovat Kuolonsyöjiä, koska eihän hyviksillä voi olla mustaa taikasauvaa... x)

Vuosi sitten olin kaksissa Halloween-bileissä, ensin yliopistoni omissa ja sitten ihan muuten vain ihan toisaalla. Normaalisti en kuitenkaan juuri Halloweenistä piittaa, se on päivä muiden joukossa. Toki, jos joku kutsuu mua jonnekin, missä on Halloween-bileet (etenkin naamiaisteemalla), niin yritän vähän jonkun verran panostaa siihen asuuni, mutta jos se jää omalle kontolleni, niin sitten kyllä menee ihan vain kotona istumiseen tai vastaavaan.
There's absolutely no way you could make me break
No way to wipe the smile off my face

Poissa Kirjatoukka

• Vuotislainen
  • Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
« Vastaus #3 : Marraskuu 01, 2014, 14:36:47 »
Joo, eilen meillä oli muutaman Potter- fanin kanssa Kurpitsajuhlat :D Pukeuduttin erilaisiin naamiaisasuihin (mm. Tylypahkan oppilas, huispauspelaaja, laatikko :,D ) Ja juhlat siis pidettin pimeässä huoneessani, jossa oli valaistuksena pelkkiä kynttilöitä, ja katosta roikkui lepakoita ja seinillä oli hämähäkkejä... Oltiin tehtäväleikkiä (jokainen nostaa vuorotellen esim. kirjekuoresta lapun, jossa on joku tehtävä ja tekee sen) Pottermaisilla tehtävillä, ja oli myöskin järjestetty Tylypahkan juhla-aiheinen tietovisa (: ruuat oli kyllä aika tavallisia...  Oli aivan mahtavaa :DD
"Harry! Jos me kuolemme, tapan sinut!"

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #4 : Marraskuu 23, 2014, 20:53:14 »
Olisi todella mukava järjestää joskus kurpitsajuhlat!

Ostettaisiin kaverien kanssa kurpitsoja ja leivottaisiin sisuksista kaikkea ja tehtäisiin kuorista lyhdyt... Oltaisiin kynttilöiden keskellä syöden velhomaailman herkkuja kaavut päällä... <3

Toivon, että se päivä vielä koittaa <:)
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta