Kirjoittaja Aihe: Rahan tienaaminen netissä klikkailun avulla  (Luettu 1926 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa libero

• Vuotislainen
Rahan tienaaminen netissä klikkailun avulla
« : Syyskuu 30, 2014, 14:53:34 »
Heippa,

Tein tunnuksen muutama viikko sitten neobuxiin, siinä toivossa, että saisin lisätietenstejä, opiskelija kun olen..
Ideanahan on siis se, että klikkailet mainoksia, ja saat siitä rahaa, näin lyhyesti sanottuna. Pelkillä klikkailuilla et voi suuriin tienesteihin päästä, koska klikattavia mainoksia tulee päivässä noin 20, ja yhdesta mainoksesta saat 0,001 dollaria.
Kun olet ollut 15 päivää jäsen, voit alkaa hankkia referaatteja, eli uusia jäseniä, joista saat pienen proviikan, kun he klikkailevat mainoksia. Näitä referaatteja voi vuokrata kuukaudeksi kerrallaan, käyttäen ansaitsemiasi dollareita, tai saada ihmisiä, esim kavereita liittymään, jolloin saat osasi heidänkin klikkauksista.
Hyviä puolia sivussa on se, että liittyminen on ilmaista, mutta vaiva aika pientä, sillä klikkailuhin menee päivässä noin 15 minuuttia. Myös sivuston suomenkielisyys on hyvä puoli, ja mitä netistä olen selvää ottanut, sivusto on luotettava.
Huono puoli on tietysti se, että aluksi rahaa tulee erittäin vähän. Voi mennä kuukausia, kunnes alat hankkimaan edes muutamia euroja kuukaudessa.
Uskoisin kuitekin, että sivustolle liittyminen on vaivan arvoista, koska niinkin helpolla tavalla voi tienata rahaa. Tarvitset Paypall-tilin, jonne tuotot voi lunastaa.

Tästä voit liittyä sivustolle:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2014, 02:37:01 kirjoittanut Urpo Spok »

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Rahan tienaaminen netissä klikkailun avulla
« Vastaus #1 : Syyskuu 30, 2014, 16:17:06 »
Itsekin olen  tuolla. Ei siinä tienaa oikeastaan melkein mitään, jos ei osta niitä premium-paketteja tms. eikä oikeastaan kannata omaa rahaa käyttää näihin klikkausjuttuihin.

Kannattaa hyödyntää myös tarjoukset -> minityöt sekä adprize-jutut. Niistä kertyy päivän parhaat tienestit. Lisäksi Clicksense ja Probux on toiset hyvät ja luotettavat sivustot.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa libero

• Vuotislainen
« Vastaus #2 : Syyskuu 30, 2014, 19:09:23 »
Itsekin olen  tuolla. Ei siinä tienaa oikeastaan melkein mitään, jos ei osta niitä premium-paketteja tms. eikä oikeastaan kannata omaa rahaa käyttää näihin klikkausjuttuihin.

Kannattaa hyödyntää myös tarjoukset -> minityöt sekä adprize-jutut. Niistä kertyy päivän parhaat tienestit. Lisäksi Clicksense ja Probux on toiset hyvät ja luotettavat sivustot.

Kiva kuulla että jollain on kokemusta näistä!
Tienaako Clicksensessä ja Probuxissa paremmin?
Olisi tosiaan mukava saada edes pientä taskurahaa tämmöisestäkin ''työstä'' kuin klikkaaminen, koska näin opiskelijana on hankala aloittaa mitään kunnon töitä, niin ettei opiskelut kärsisi.

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Syyskuu 30, 2014, 22:38:54 »
Probuxissa on ainakin tällä hetkellä paljon enemmän niitä mainoksia. Tosin moni epäilee, että siitäkin olisi tulossa jonkinlainen huijaussivusto, kun jos haluaa rahansa paypal-tilille, saattaa helposti tulla teksti, jonka mukaan päivän lähetetyt maksut on probuxilla käytetty. Ja on kellonajat jolloin kannattaa yrittää ja sivusto tietenkin kaatuu silloin.

Ja clicksensessa on niitä surveys eli tutkimusjuttuja ja niistä saa 0,83-1.00 dollaria per tutkimus. Eli pitää tehdä muutakin kuin klikkailla, myös siellä neobuxissa. Ja clicksense ja probux ovat englanninkielisiä, mutta silti helppokäyttöisiä. Neobuxikin oli jossain vaiheessa enkuksi muistaakseni.

Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)

Poissa viiu

• Pööpötin
  • Vuotislainen
  • Pottermore: EchoChestnut4212
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #4 : Lokakuu 01, 2014, 10:48:24 »
Tämä ei ihan samaa aihetta, mutta netissä klikkailua kuitenkin;

itse olen liittynyt muutamaan tutkimusjuttuun. Panelisti.com on hyvä suomenkielinen sivu, jossa voi yhdestä tutkimuksesta tienata 40snt-1e. Vaikka itse olin alkuun hieman skeptinen asian kanssa, niin kyllä sieltä rahat tulivat Paypal-tililleni sitten kun tarpeeksi olin tutkimuksia tehnyt. Olikohan se nyt niin, että 10e edestä tulee tehdä tutkimuksia, että voit lunastaa rahat itsellesi.
Olen myös liittynyt m3-paneeliin, jossa kerätään tutkimuksista pisteitä. Pisteet voi vaihtaa sivujen kautta erilaisiin tuotteisiin. Taas kerran olin äärettömän skeptinen, mutta kyllä ne sieltä haluamani meikkisudit lähettivät. :)

Niin, ja plussana tietysti myös sivujen suomenkielisyys.
There is only one thing in life worse than being talked about, and that is not being talked about.

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Marraskuu 19, 2014, 16:40:59 »
Probux kannattaa jatkossa unohtaa, on todennäköisesti huijaussivusto.

Poissa Ulompi vino vatsalihas

• Neville Longbottom <3
  • Vuotislainen
  • PS. Pidän hapanpastilleista
    • Livejournal
    • Katso taivasta, tähtiratainsa täyttämää
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Tammikuu 11, 2015, 19:55:30 »
Kiitoksia vain vinkistä, itsekin liityin Neobuxiin ja muihinkin klikkaussivustoihin. Niistä eniten tienannee Sparklingclixissä (ainakin minä, joka en rupea sijoittamaan omaa fyrkkaani referaatteihin tai muihin). Joissain noissa tutkimusjutuissa, kuten Huutokyselyssä, olen ollut jo jonkin aikaa. Vaan suht harvoin niistä kyselyitä tulee.

Ahkerasti olen tähän mennessä jaksanut klikkailla, mutta alkaa pikkuhiljaa tympiä. En ole lopettamassa hommaa vielä, mutta  kun menin sossuun, klikkailuista saatavat korvaukset alkoivat tuntua vähäisemmiltä ja klikkailuun kuluva aika arvokkaammalta.

Valitettavasti myös noita huijaussivustoja on (mm. Buxvertise, onneksi vain hetken ehdin olla, ennen kuin viattomasti sulkivat tilini, vaikken ollut mihinkään sääntörikkomukseen syyllistynyt). Törmäsin yhteen sivustoon, jossa luvattiin 50 dollaria yhdestä klikkauksesta ja rahat olisi saanut siirtää omalle tilille, kun niitä olisi kertynyt 10 000. Tuonne en sentään koskaan rekisteröitynyt... :D
On the 10 year anniversary of Harry’s parents’ death and the first time Voldemort was defeated, 31st October 1991, he and Ron saved Hermione from the troll in the bathroom. This is generally regarded as the day the trio became friends