Kirjoittaja Aihe: Potter- hahmo tyttö/poikaystäväksi huom. ei näyttelijöitä!!!  (Luettu 1086 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Jenna Glent

• Täydellisten virheiden tekijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Suklaahullu
  • Tupa: Luihuinen
Jos pitäisi valita, kenen kanssa menisit naimisiin/treffeille? Näyttelijöitä ei saa siis valita, vaikka he söpöjä ovatkin (ainakin osaxD). Perustelkaa! Ja kun tämä on täynnä niin huomaa, kuka on halutuin. Järkikin sanoo, että jos oot tyttö/nainen et tietenkään valitse Ginnyä (lempihahmoni)!!!

Huom: Läppä aihe, älkää ottako vakavasti!

Ja vastatkaa!

Omani:
Fred Weasley: Hauska ja karismaattinen henkilö! Olisi hauska jutella.  Harmi että hän kuoli:3. No... Onhan vielä onneksi George KorvapuolixD Mut kyllä mielummin Fred<3<3<3
If you want it, work for it. It's that simple.

Poissa Mililala

• Salainen agentti
  • Vuotislainen
  • Anna hali!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Potter- hahmo tyttö/poikaystäväksi huom. ei näyttelijöitä!!!
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2014, 22:01:00 »
Pistit pahan...

Itse pidän niin monesta hahmosta (ja näyttelijöistä myös), että valinta on mahdoton! Voisin kirjoittaa pitkän litanian Pottereiden ihamimmista hahmoista ja niiden hyvistä puolista, mutta haluan kertoa vain Top-5 listani. Ja ihanista näyttelijöistä haluan mainita ohimennen Tom Feltonin, Gary Oldmanin ja Daniel Radcliffen.

Ensimmäisenä olisi Cedric Diggory. Cedricillä on ainankin ulkonäkö kohdallaan ja luonne myös. Silmät ovat ihanat! Tykkään myös siitä, että Cedric pelaa huispausta - urheilijat miellyttävät aina! Cedricissä on muutenkin paljon hyvää. Se, että Cedric lajiteltiin Puuskupuhiin, kertoo ainankin minulle paljon. Olen saanut sellaisen käsitylsen, että Cedric on reilu, rehellinen ja hyvä ystävä. Kelpaisi ainankin minulle!

Toisena tulee Harry Potter. Harry on hyvä tyyppi. Hän on hyvä ystävä, söpö, ystävällinen, rohkea ja sankari. Kaikkea mitä tyttö voi toivoa, vai mitä? Plussana tietenkin se, että Harrylla on mustat hiukset. Tummahiuksiset pojat ovat söpöjä (en nyt tarkoita haukkua vaaleahiuksisia poikia). Harryn katse on aina sellainen ystävällinen, mutta samalla päättäväinen. Hän puollustaa itselleen rakkaita ihmisiä ja välittää ystävistään. Miksei tällaisoa poikia ole Suomessa?

Kolmannelle sijalle on yltänyt itse liemien professori Severus Kalkaros. Pidän Severuksen tummista hiuksista ja melkein mustista silmistä. Katsekin on aina jäätävän arvokas, mutta samalla jollakin tavalla lempeä. Pelkkä Severuksen olemus herättää kunnioitustaå. Severus on sellainen hahmo, jonka ympärille pystyy kietomaan kaikkea mielenkiintoista.

Neljänneksi olen asettanut Tom Valedro nuoremman. Mustat hiukset, ruskeat silmät, mitä muuta tarvitaan syötävän suloiseen olemukseen? Arka, mutta vahva luonne? Juuri niin! Se, että Tom on vain Voldemortin nuorempi versio, tekee hänestä jollakin tasolla vaarallisen, vaikka toisaalta hän on vain poika. Poika, joka haluaa olla vahva ja tunnettu. Erilainen. Se on vain jotain selittämättömän kiehtovaa.

Viides ja viimeinen on Draco Malfoy. Draco on sellainen hahmo, joka herätti minussa sääliä, halveksuntaa ja huvittuneisuutta. Pidin heti Dracon harmaista silmistä. Myös hiukset olivat ihanst. Dracon luonne ei ehkä ollut paras mahdollinen. Hän saattoi olla pelkuri ja raukka, ja seuraavana hän oli taas se nokkava ja tärkeilevä nulikka. Se on ärsyttävää, mutta kiehtovaa.

Tuossa oli minun Top-5 listani. Olisin kirjoittanut pidemmän, mutta eiköhän tämä riitä näin alkajaisiksi. On vain niin psljon söpöjä Potterhahmoja.
Onhan niitä kaikenlaisia halauksia... Ei vain oman nallekarhun halaamisen veroisia..

Eweliina ->Mililala

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Potter- hahmo tyttö/poikaystäväksi huom. ei näyttelijöitä!!!
« Vastaus #2 : Elokuu 25, 2014, 10:31:24 »
Miksei tyttö voisi seurustella tytön kanssa tai poika pojan? :)

Yhtäkaikki, tällainen aihe löytyy jo, joten jatketaan keskustelua siellä; Keneen olisitte ihastuneita/rakastuneita jos olisitte Tylypahkassa?
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))