Kirjoittaja Aihe: Pottermoren lajittelu tupiin  (Luettu 2566 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa mockingjay

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: DreamRose28972
  • Tupa: Luihuinen
Pottermoren lajittelu tupiin
« : Heinäkuu 26, 2013, 19:33:32 »
Eli siis tein Pottermoren viime syksynä ja tuvaksi tuli Luihuinen. Olin tyytyväinen tähä ja ku luin sen "welcome message" kirjeen tuli tunne et kuulun just siihen tupaan.

No nyt mua on alkanu vaivata ku mun Pottermore nimi on todella tyhmä ja laitoin viel vahingossa et en oo lukennu kirjoja ollenkaa (eikä sitä ilmeisesti voi muuttaa?). Aattelin että tekisin uuden käyttäjän ja äsken sen tein. MUTTA nyt oonki Korpinkynsi! En tunne kuuluvani tähän tupaan yhtään ja ihmetyttää ku vastasin kumminki molemmilla kerroilla ihan totuudenmukasesti sen lajittelun kysymyksiin... Onks muilla tälläsiä kokemuksia??

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Pottermoren lajittelu tupiin
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2013, 23:50:04 »
Mäkin tein kerran uuden käyttäjän ihan sen takia, että halusin mennä noi kaikki jutut läpi uusiks. Noita kirjoja kun aukee niin vähän kerrallaan ja mä päädyin tokalla kerralla siis luihuiseen vaikka oon korpinkynsi.

Jos ajatellaan kuitenkin näin, että olet Luihuinen, mutta sussa ois ainesta myös Korpinkynnessä. Lajitteluhatulla on vähän joka kerta eri kysymykset ynnä muuta, joten tällä kertaa sun vastausten perusteella voisit olla sekä Luihuinen, että Korpinkynsi.

On muuten vähän tyhmä toi, ettei voi muuttaa jos ei oo lukenu jotain kirjaa ja sit vaikka oliski lukenu myöhemmin eikä voi muuttaa sitä. Toivottavasti se muutetaan. Käyttäjänimetkään ei ole hemaisevia, mutta niihin tottuu.

Joka tapauksessa, voit hyvillä mielin sanoa olevasi Luihuinen, vaikka tokalla kertaa se meni hieman eri suuntaan.

En mäkään koe itseäni Luihuiseksi, vaikka mulla niitä piirteitä onkin. Lajitteluhattu kuitenkin ottaa oman toiveen huomioon.

Poissa mockingjay

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamRose28972
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2013, 01:37:59 »
Joo mä itekki päädyin siihen et oon Luihuinen mut mulla on ainesta Korpinkynneks! Se tuli vaan vähä yllätyksenä ku en oo koskaa aatellu et mussa ois mitään piireteitä jotka sopis tonne.

Toivon todellaki et tulevaisuudessa vois muokkaa niitä kirjoja ja elokuvia mitä on lukenu/kattonu. Samoin ois kiva jos lukuja tulis nopeempaa tahtii ni pysyis paremmin kiinnostus yllä käydä siellä ku aina ei liemien keittäminen ja kaksintaistelu kiinnosta!

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #3 : Heinäkuu 29, 2013, 00:40:06 »
Toisaalta toivon, ettei lukuja tulis liian nopeaan tahtiin, sillä muuten koko Pottermore olis ohi tuossa tuokiossa.

Mitä mä sen sijaan toivoisin Pottermoreen, olis paremmat mahdollisuudet to interact with other players (anteeksi kamalasti, mut en osaa sanoa tuota suomeksi).

Toivotaan nyt vaan, että seuraavissa luvuissa tulee enemmän sitten tehtävää ja uutta nähtävää.

Poissa happygirl

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Syyskuu 08, 2013, 17:33:21 »
Mä tykkäsin tosta Pottermoren testistä kyl selkeesti eniten noista kaikista tupatesteistä. Toivoin tältäki testiltä yllätystä, mutta niin ei taaskaan käyny. Luihuisessa ollaan edelleen. Haluisin olla rohkelikko, mutta se on varmaan vaan poikaystävän vaikutusta.

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Syyskuu 24, 2013, 22:47:24 »
Minut Pottermore lajitteli luihuiseen ja jokainen minut tunteva tietänee, että en ole luihuinen. Kuulun kaikkiin muihin tupiin enemmän kuin sinne. En viitsi antaa sen kuitenkaan vaikuttaa mielipiteeseeni omasta tuvastani. Loppujen lopuksi se on vain testi eikä testi voi tuntea meitä samalla tavalla kuin oikea lajitteluhattu. Tarkemmin tarkasteltuna tämä vaikuttaa vieläpä aika huonolta testiltä. Minulta esimerkiksi kysyttiin viimeiseksi, kruuna vai klaava. Eh, miten se vaikuttaa millään lailla mihinkään? Ei, en taida antaa testin joka antaa tuvat kolikkoa heittämällä määrittää tupaani. Toinen ongelma tyhmien kysymysten lisäksi on kulttuuri/mielikuvasidonnaiset kysymykset. Kuten metsä vai joki. Suomalaisilla ja Briteillä tai melkein minkä hyvänsä maan asukkailla on sisäänrakennettu erilainen suhtautuminen metsään. Suomalaisille se on turva ja rauhantyyssija. Muille paha paikka jossa vaanii susia ja noitia.

Mutta loppujenlopuksi on aivan sama missä tuvassa tuolla olen. En ole siellä itse pelin tai tupapokaalin takia. Olen siellä yksinomaan Rowlingin antamien tietojen takia ja on aivan saman tekevää luenko niitä luihuiselta vai korpparilta näyttäen. Olisi mukavaa, jos tulisi pian uusia lukuja ja uutta luettavaa. Sitä odotellessa voisi lueskella jo tulleita juttuja, jos jaksaisi raahautua Pottermoreen. :D
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa LLK

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Elokuu 01, 2014, 14:23:36 »
Mäkin olen luihuinen pottermoressa.. ihan ok se mulle on, vaikka en kyllä tunne kuuluvani sinne ollenkaan. Mielestäni olisin varmaan eniten kuulunut korpinkynteen tai jopa rohkelikkoonkin enemmän kuin luihuiseen. mutta minkäs teet kai mä sit oon luihunen :D
Ja syy siihen miksi en koe olevani luihuinen ei ole mikään "koska luihuiset on kaikki pahoja ja mä en oo :D" sillä onhan hyviäkin luihuisia.. en vaan jotenkin mielestäni omaa sellaisia piirteitä kuin luihuiset lajitteluhatun mukaan omaavat.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2014, 14:26:53 kirjoittanut LLK »

Poissa Lumottu Kirja

• Haaveista tupruava
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Elokuu 04, 2014, 09:34:03 »
No minä joudun suoraan siihen tupaan joka on aina tuntunut oikealta minulle, Rohkelikkoon! En olisi hirveästi ihmetellyt jos olisin joutunut Puuskupuhiin :D. Olen samaa mieltä AIV-rehun kanssa, että se on vain testi ja testi ei ole kuin oikea lajittelu. Pottermoren lajittelussa lajitellaan sillein, että luonteenpiirteiden avulla, mutta oikeassa lajittelussa voi päästä Rohkelikkoon kun pyytää sitä lajitteluhatulta, vaikka olisitkin piirteiltäsi Luihuinen.

Joo, hienoja kysymyksiä :D. Oikeastaan ne ovat ihan hauskoja. Vasen vai oikea? Joo... Miten se kyllä lajittelee mut mun tupaan kysymällä kumman suunnan valitsisin? (tai sitten tää on suunta rasismia :D). Ha, voi tota kruunua vai klaavaa... Mä en muista oliko mulla sitä, mutta XD.

//Tanzu :/
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2014, 17:41:35 kirjoittanut Lumottu Kirja »

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #8 : Elokuu 04, 2014, 17:20:42 »
Tässäkin on yksi Pottermoressa oleva Luihuinen, vaikka tunnen itseni enemmän Rohkelikoksi
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.