Kirjoittaja Aihe: Profiilin kuvaus  (Luettu 609 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
Profiilin kuvaus
« : Kesäkuu 06, 2013, 20:28:11 »
Eli keskustelua siitä jokaisen profiilista löytyvästä kuvaus nimisestä kohdasta. Siihen voi pistää vaikka sun mitä kuvista lähtien. Mitä te olette pistäneet siihen? Mitä mieltä yleensä olette tuosta optiosta? Luetteko muiden profiilikuvauksia?

Mielestäni tuo kuvaus kohta on ihan mukava. Ilmankin tulisi toimeen, mutta profiilit olisi usein paljon tylsempiä ilman sitä. Luen muiden tekstejä aika harvakseltaan, mutta kuitenkin. En oikeastaan tiedä, miksi en yleensä lue niitä, kun niitä on kuitenkin mukava lukea. Osa on hauskoja ja yleensä ne kertovat enemmän tai vähemmän omistajastaan. Yleensä enemmän kuin profiilin omistaja on suoraan siellä kertonut sillä kertoohan jo tyyli millä sinne on asioita kertonut ja yleensä se, mitä sinne on laittanut jo jotain ihmisestä. Onkin mielenkiintoista nähdä mitä kukin haluaa sinne laittaa ja niin kertoa itsestään. En tiedä lukeeko kukaan ikinä omaa tekstiäni, mutta sellaisen olen kuitenkin joutekseni kyhännyt siinä toivossa, että siitä on jollekin jotain iloa. :)

Omassani on alussa sekalaista tietoa itsestäni. Oikeastaan referaatti siitä, millainen olen ja mistä pidän. Tai ihan ensimmäiseksi siinä on epämääräinen tervetulotoivotus profiiliini. Sen jälkeen tosiaan itsestäni randomeja mieleen tulleita asioita, jonka jälkeen sitten sekalaisia edesottamuksiani Vuotiksessa ja muualla netissä. (Niitä Magiotuksia saa muuten tökkiä.) Niiden väliin on sujautettu ilmeisesti vuoden 2011 maaliskuun ketjusta napsimiani pätkiä, joissa muut Vuotislaiset kertovat ensivaikutelmastaan ja muutenkin ajatuksiaan minusta. Osa on varsin oikeassa osa vähemmän. Yllättävän lähelle totuutta noissa nimenomaisissa on päästy. Niiden perässä sitten kerrotaan milloin tulin valvojaoppilaaksi ja viime vuoden 100 kirjan lukemis haasteesta löpinää (alkuasetelma ja lopputulos). Viimeiseksi olen (armeliaasti spoileroituna) laittanut jonkinlaista listaa kirjoista joita aikomukseni on lukea ja päivittelen sinne edistymistäni. Ehkä jonkinlainen asian julkisuus potkisi minua asiassa eteenpäin. Tai sitten ei. Alkuosaa muuntelen toisinaan. Muutamaan otteeseen olen nakannut sen kokonaan bittiavaruuteen ja kirjoittanut uuden entistä kehn.. siis paremman. Loppuosaan olen lähinnä lisäillyt aina perään uusia asioita tarpeen mukaan.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Profiilin kuvaus
« Vastaus #1 : Kesäkuu 06, 2013, 22:57:21 »
Jaa-a, olen näemmä satuillut omaan profiiliini jotain yleistä elämästäni, mielenkiinnon kohteistani ja harrastuksistani. Itse asiassa tein pientä hienosäätöä kuvaukseen juuri äsken, kiitos tämän topicin, kun muutama kohta ei ollut enää ajankohtainen. Ja kyllähän tuon kuvauksen pariin tulee aina välillä palattua ja sitä säädettyä. Jossain vaiheessa luultavasti kirjoitan sen kokonaan uusiksi.

Mukava ominaisuus joka tapauksessa. Myönnän olevani joskus profiilistalkkeri ja kuvauksia on aina mielenkiintoista lukea. Mainitaanpa vielä, että vuotislaisten "kuvaukset" ovat usein varsin persoonallisia ja muutenkin kivoja esittelyitä, joten mukavahan niitä on vilkaista.
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram