Kirjoittaja Aihe: Lykke Li  (Luettu 684 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Lykke Li
« : Elokuu 15, 2010, 14:27:04 »
Lykke Li (Li Lykke Timotej Zachrisson) ruotsalainen soololaulaja, on syntynyt Ystadissa, Skånessa 18. maaliskuuta 1986. Hän julkaisi esikoisalbuminsa "Youth Novels" vuonna 2008. Lykke Lin musiikki on indievaikutteista ja häntä on kehuttu hyvin lahjakkaaksi laulaja-lauluntekijäksi. Hän on tehnyt myös kappaleen suositulle nuortenelokuva New Moonin soundtrackille.

Tutustuin itse Lykke Lihin juuri New Moonin kautta, pidin kovasti Possibility - kappaleesta, ja halusin kuulla lisää. Etsin youtubesta lisää kappaleita, ja nyt olen totaalisesti koukussa. Pidän kovasti Lyken tavasta laulaa, hänellä on kaunis ja herkkä ääni, joka ansaitsisi enemmän huomiota. Lykke Li on nimittäin vieläkin vielä hieman tuntematon artisti monelle, vaikka onkin saanut lisää julkisuutta New Moonin kautta. Tutustumisen arvoinen!

Musiikkia:
Lykke Li - Time Flies
Lykke Li - Dance Dance Dance
Lykke Li - I'm Good, I'm Gone

Virallinen kotisivu

//Huhutar poisti laittomat youtube-linkit
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2010, 22:06:44 kirjoittanut Huhutar »
Who knows which is which and who is who

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Lykke Li
« Vastaus #1 : Huhtikuu 15, 2011, 23:54:35 »
Tutustuin Lykke Lihin kaverini suosituksesta ihan vastikään ja tykästyin heti! En ole tuota uudempaa albumia Wounded Rhymesia kovinkaan paljon ehtinyt kuunnella, enemmänkin Youth Novelsia. Uudelta albumilta on kuitenkin tutuksi tullut ainakin I Follow Rivers ja Get Some, ja odotan innolla näkeväni Lykke Lin Flow Festivaleilla elokuussa.

Aika perusindiekamaahan tämä musiikki on, mutta kyllä siinä jotain sellaista, joka erottaa Lin muista. Pidän todella paljon artistin äänestä, joka muistuttaa minua jostain toisesta laulajasta, mutten vieläkään ole saanut päähäni kenestä :D Lisäksi joissain biiseissä on erityistä groovea, joka tulee taustalla soivista rummuista (Get Some). Mielenkiintoinen tieto muuten tuo New Moonin soundtrack, en tiennytkään Litä kuultava myös sillä! Olen aika varma, että artisti on vasta tulossa, ja tästä naisesta kuullaan vielä jatkossa paljon lisää.
Humor me.

Poissa Iiri

• Glitterati
  • Vuotislainen
  • <3
  • Pottermore: PixieDraconis24786
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2011, 14:40:38 »
Lykke Li kuuluu nykyisin suosikkiartisteihin - hänen musiikissaan vain on sitä myyttistä sitä jotain, mikä kolahtaa minuun lujaa. Taisin rakastua tähän musiikkiin jo kun kuuntelin ensimmäistä kertaa I Follow Riversin, joka piti kuunnella, kun olin sitä niin paljon kuullut hypetettävän. Sen jälkeen pengoin kaikki mahdolliset Lin biisit esiin ja kuuntelin ne ja rakastuin yhä enemmän ja enemmän... Ostin Wounded Rhymesin tossa joku aika sitten, ja on pakko sanoa, että se on paljon vaikuttavampi kuin Youth Novels. Jotenkin joka ainoa biisi sillä levyllä on niin mahtava. En tiedä, mikä siinä musiikissa on, kun pidän siitä niin paljon, mutta joku siinä vain on... Lempibiisejäni on mm. Sadness Is A Blessing, Love Out Of Lust, Youth Knows No Pain jajaja I Follow Rivers, ja no loputkin Wounded Rhymesin biisit mutta enhän minä niitä kaikkia nyt voi tähän listata :D Ja Youth Novelsilta Dance Dance Dance on suosikkini. Tunnun pitävän ylisanojen käyttämisestä, mut ei normaalit sanat riitä ;__;
Gilraen -> Iiri

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2011, 17:33:16 »
Voi vitsiiiit, ette usko kuinka harmitti, kun Lykke Li perui keikkansa Flowssa sairastapauksen vuoksi! Lykke Li oli kuitenkin se, jota lähdin koko festareille katsomaan... No, onneksi samaan aikaan kun Lykke Lin olisi pitänyt esiintyä, löytyi toisesta teltasta ihan mielettömän kovat bileet Shantel & Bucovina Orkestarin tahdittamana. Tämä ehkä lohdutti pettymystä hieman, mutta toivon kyllä silti, että lähitulevaisuudessa olisi mahdollisuus päästä katsomaan Lykke Litä livenä :)
Humor me.