Kirjoittaja Aihe: Ihmeotukset ja niiden olinpaikat (Kysymys oikeestaan)  (Luettu 2756 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kääpiöpallura

• Rusetti
  • Vuotislainen
Ihmeotukset ja niiden olinpaikat (Kysymys oikeestaan)
« : Joulukuu 27, 2009, 19:25:29 »
nyt tuon uuden elokuvan myötä puhkesi taas Potter into päälle, itse en ole tätä kirjaa Ihmeotukset ja niiden olinpaikat lukenu, ja wikipediassaki sanottiin että Suomekielinen painos on loppuunmyyty, oisko tätä kirjaa vielä saatavilla mistään?

Dallas

• Ankeuttaja
Vs: Ihmeotukset ja niiden olinpaikat (Kysymys oikeestaan)
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2009, 19:43:13 »
On ne joo loppuunmyyty, tässä on adressi joka voisi auttaa asiaa?

Tässä: http://huuto.net/kohteet/jkrowling--ihmeotukset-ja-niiden-olinpaikat/123870516
Huuto.netistä, mutta alkuperäisenä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2009, 18:08:34 kirjoittanut Dallas »

deadpromises

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Joulukuu 29, 2009, 22:48:48 »
Ja myös jos haluat sen välttämättä lukea, niin itse ainakin löysin sen kirjastosta. Joten jos kirjastossa jossa käyt, on tämä kirja, niin suosittelen kyllä lainaamaan.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Photography
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Huhtikuu 02, 2010, 21:58:40 »
Minä sain oman kappaleeni kirjaston kirjamyynnistä (ihan sattumalta löysin ja vasta vähän aika sitten tajusin todella omistavani sen), joten niistäkin voi näitä bongata. Ja jos tuuri käy, saa sellaisen itselleen.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Nanda Alberic

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Heinäkuu 09, 2010, 21:47:42 »
Englanninkielisenä kyseistä kirjaa saa amazonilta UK:n sivuilta ja viikossa kolahtaa postiluukusta. Itse tilasin ns.Comic-version, missä on ns. Harryn ja Ronin merkintöjä kirjan sivuissa.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #5 : Heinäkuu 11, 2010, 21:43:02 »
Kannattaa kanssa käydä kirppareilla etsimässä. Kaverini löysi tuon sekä Huispaus kautta aikojen kirjan kirpparilta ihan semmoiseen parin euron hintaan.. Ja kannattaa katsoo kanssa kirjastossa. Ainakin luulisin että suurempien kaupunkien kirjastoista (tai ainakin pääkirjastosta) vois hyvin löytyä..

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 11, 2010, 22:06:00 »
Huuto.netissä olisi taas yksi kappale myynnissä ja hintaa tällä hetkellä taisi olla 16e.
http://huuto.net/kohteet/harry-potter-ihmeotukset-ja-niiden-olinpaikat-kirjanen/142809742