Kirjoittaja Aihe: A Very Potter Musical ja sen jatko-osa!  (Luettu 10025 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Jiwa

• Slytherclaw
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Bigger on the inside.
    • Ikiliekki
  • Tupa: Luihuinen
A Very Potter Musical ja sen jatko-osa!
« : Joulukuu 23, 2009, 02:32:59 »
Lueskelin tuossa AW:tä (averagewizard.com) ja huomasin että siellä oli paljon juttua "A Very Potter Musical"-musikaalista, joka on siis fanien tekemä musikaali Harry Potterista, ja jonka voi katsoa ilmaiseksi mm. Youtubessa. Lisäksi sountrackin voi ladata tuolta Very Potter Musicalin sivuilta ilmaiseksi jos kiinnostaa. :3
Huomasin samalla että täällä ei ollut yhtään keskustelua aiheesta, joten päätin perustaa uuden topicin! Haluaisin niiden mielipiteitä jotka kyseisen musikaalin ovat katsoneet, ja mitä pitivät tavasta jolla hahmot oli esitetty, olivatko vitsit hauskoja jne.
Ja tässä vielä linkki sen ensimmäiseen osaan (englanniksi), ne loput löytyy Youtubesta kyseisen videon sivulta sieltä playlistasta jonka pitäisi valmiiksi olla pyörimässä siinä oikealla puolella ruutua.

-------------- Oma mielipide alkaa tästä, älä lue jos et tahdo spoilaantua! -----------

Löysin tämän kyseisen fanimusikaalin siis AwerageWizardin kautta, ja olen nyt hyvin onnellinen että löysin! Sen katsomiseen taisikin mennä noin kaksi tuntia, mutta aika menee nopeasti kun on hauskaa. :D
Fanien tekemäksi musikaaliksi tämä tosiaankin on hyvin laadukas, jokaisella on puvut, musiikki soi ja päänäyttelijät osaavat näytellä ja laulaa. Vaikka hahmoissa onkin käytetty kliseitä, ja välillä tuli hieman liikaakin "toistoa" tietyn hahmon mielipiteistä / asenteesta / tms, niin hyvin viihdyttävää oli silti kyllä katsoa.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

(Taisi muuten tulla väärään kategoriaan? Jos joku moderaattori voisi siirtää..)

//Mie siirsin ko valvon täällä ja oon ihan kukkuu ja tarviin tekemistä. :D -Suru

EDIT //
Katso AVPM:n jatko-osa; "A Very Potter Sequel"
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2010, 22:51:56 kirjoittanut Jiwa »
"Excuse me, I'm making perfect sense. You're just not keeping up."
- The Doctor

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
Vs: A Very Potter Musical
« Vastaus #1 : Joulukuu 23, 2009, 17:42:26 »
Kuinkas sattuikaan, löysin A Very Potter Musicalin pari viikkoa sitten, ihastuin, linkitin parille kaverille ja sain heidätkin hullaantumaan tästä musikaalista :D En kyllä käsitä miten siitä ei voisi olla pitämättä, jotain vastustamatonta siinä on, kaikessa naurettavuudessaankin.

Seuraavaksi jonkinasteisia spoilereita - älä lue mikäli haluat katsoa musikaalin ilman paljastuksia :)

Minulla ei ollut aluksi minkäänlaisia odotuksia musikaalille, en todellakaan olettanut sen olevan niin hyvä kuin se on. Fanien tekemäksi tosiaan älyttömän hyvin toteutettu, homma toimi erinomaisesti vaikkei lavasteita ollut paljon. Minua ei kyllä haitannut se, että joitain hahmoja oli muuteltu huomattavasti kirjasta (esimerkkinä nyt vaikka Dumbledore, hyvin toisenlainen kuin kirjassa) eivätkä tapahtumatkaan noudattaneet aivan samaa kaavaa. Itse asiassa oli mukavaa nähdä tuollainen fanien tulkinta aiheesta - parodiaahan tämä oli, ja se onneksi näkyikin!

Voin myöntää nauraneeni monessa kohdassa vedet silmissä, sen verran hauskaa musikaalia oli katsoa. Kaikenlaiset pienet yksityiskohdat ja repliikit olivat mahtavia, jopa laulujen sanoitukset! Olin myyty viimeistään siinä vaiheessa kun Ron astui lavalle, siitä eteenpäin oli selvää mihin suuntaan musikaali oli menossa - silkkaan komediaan siis :D

Kaikki näyttelijät olivat mainioita, ja lauloivatkin hyvin :) Musiikki oli mukavan kotikutoista, latasin soundtrackinkin tekijöiden sivuilta heti kun sain musikaalin katsottua, Get Back to Hogwarts etenkin soi päässä häiritsevän paljon.

On hyvin vaikeaa eritellä A Very Potter Musicalista niitä huippukohtia, sillä oikeasti - koko musikaali on täydellinen helmi. Darco Malfoyn esittäjä erityisesti ansaitsee kiitokset hulvattomasta esiintymisestään, rakastin sitä lattialla kierimistä ja poseerauksia, jotka menivät mönkään :D

Jos jostain pitää valittaa, niin siitä että yleisön takia on välillä vaikeaa kuulla mitä näyttelijät sanovat :/ Mutta onneksi se nyt ei ole kauhean vakavaa.

Pitäisikin katsoa A Very Potter Musical pian uudestaan. Voin suositella sitä kaikille Pottereista pitäville - it's totally awesome ;)

Poissa Jiwa

• Slytherclaw
  • Vuotislainen
  • Bigger on the inside.
    • Ikiliekki
« Vastaus #2 : Huhtikuu 11, 2010, 23:58:05 »
A Very Potter Sequel tulossa kesällä!

Katso mainosvideo tästä.

Kyseistä musikaalia esitetään kesällä Yhdysvalloissa, ilmaiseksi tietenkin. Ei ole kyllä koskaan ennen sapettanut se fakta etten asu Yhdysvalloissa niin paljon kuin nyt. Olisi ollut aivan mahtavaa päästä katsomaan tuota!

Musikaali siis ladataan myöhemmin kesällä youtubeen ja sen voi katsoa kokonaan ilmaiseksi.
- The Doctor

Tika

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Huhtikuu 12, 2010, 09:28:48 »
Jiwa minulle tuosta musikaalista kertoi, ja tottakai ihastuin! Rakastin Dracoa ja Dumbledorea ja Snapea ja muitakin, mutta ERITYISESTI tykkäsin Voldysta ja Quirrellista. Aivan ihania, aina ihastun varsinkiin Voldyyn uudestaan ja uudestaan :D Ja oli ihan mukavia yksityiskohtia hahmoihin saatu, esim. Ronin syöminen ja kaikki muut ihanat pienet ykstyiskohdat, namm~
Ja enköhän muutenkin jäänyt koukkuun, latasin heti soundtrackit ja ovat olleet kovassa kuuntelussa, muistan suurimman osan sanoista ulkoa... Melko koukuttava musikaali on siis! Suosittelen kyllä lämpimästi ihan kaikille Potteristeille.

Ja komppailenpa vielä Jiwaa, että ei oo kyllä IKINÄ ennen tehny näin paljo mieli asuu Amerikassa!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #4 : Huhtikuu 27, 2010, 11:30:13 »
Ahh. Joku on siis tehnyt haaveeni toteen, ja erittäin tasokkaasti tekikin!

Biisit on tosi hyvin tehtyjä, ja koko show muutenkin. Hauskan kotikutoisen näköinen! Oikeastaan tuli sellainen olo että olisi hauskaa olla ollut tuossa projektissa itse mukana. XD

Ihana. No mutta, rakastan Potter-parodioita ja rakastan musikaaleja ja ne yhdessä on aika hauska juttu. Tuosta musikaalista voisi mielihyvin katsoa Broadway-versionkin... Haha.

// toi Cho ja Cedric esittäytyminen oli aika hulvaton! Haha. Olen siis paraikaa katsomassa tätä. AAAAA DRACO!! IHANA!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2010, 11:33:20 kirjoittanut Mimmi »
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Splash

• Dobbyn morsian
  • Vuotislainen
    • Splashin kaverit <33
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Toukokuu 08, 2010, 23:21:09 »
Olin ensin kirjoittamassa, että ihanaa, kun löysin tälläisen topickin. Sitten muistin, että juuri tämän topickin avulla löysin tuon musikaalin. xDD Olen siis katsonut tämän jo jonkun aikaa sitten ja jo silloin hullaannuin siihen täysin. (Latasin soundtrackin etc.) Mutta jostain syystä en muistanut kirjoittaa tänne... Nyt kumminkin yhdellä automatkalla katsoin sen uudestaan ja sain suuren AVPM-kärpäsen pureman ja olenkin nyt viime päivät lauleskellut näitä lauluja.

Lempihenkilöni ovat varmasti Draco, Voldemort, Orave ja Dubledore. Muutkin ovat kyllä tosi hyviä. Laulut ovat ihania ja sanoitukset <33 Musikaali on kyllä erittäin hyvä fanien tekemäksi ja aion kyllä ehdottomasti katsoa Sequelin heti, kun se tulee YouTubeen!! Olen myös sen innoittamana katsonut muutkin StarKidsin tekemät projektit ja nekin ovat erittäin hyviä. Suosittelen siis tätä kaikille.

Anteeksi hyvin sekava ja outo kommentti, mutta olen hieman väsynyt...
Ja ai niin Quirrelmort 4ever!!
"It's totally awesome!!"

~Vuoden Kotitonttu 2010

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #6 : Toukokuu 09, 2010, 14:39:25 »
Itse olin vielä jonkin aikaa sitten varma, että en aikonut tätä musikaalia katsoa, jotenkin suhtaudun tällaisiin epävirallisiin omatekoisiin Potter-juttuihin epäluuloisesti, mutta arvatkaas vain kuka on tälläkin hetkellä sitä kyttäämässä. :'D En malttanut olla katsomattakaan, kun tuo on saanut niin paljon kehuja, ja tähän mennessä olen ollut oikein tyytyväinen. (En ole siis vielä kokonaan katsonut, tuo kestää niin pitkään ja Youtube lagaa jokaista pätkää vaikka kuinka kauan, ennen kuin pystyy keskeytyksettä katsomaan >.<)
Fanien tekemäksi tämä on kyllä yllättävän hyvä ja tämän tekemiseen on selvästi panostettu. Osa hahmoista on kyllä todella erilaisia kirjojen tai elokuvien versioihin verrattuna, mutta ei tuo haittaa ollenkaan, kun muistaa että huumorimielessähän tämä on tehty. Jotkut hahmoista tuntuivat aluksi lähinnä ärsyttäviltä, mutta kyllä niihinkin tottuu. Myönnän, Draco on yksi parhaista, vaikka aluksi mietityttikin, onko sille mitään erityisen tärkeää syytä, että Dracon näyttelijän on oltava tyttö. :'D Hyvin hän osaa näytellä. Kalkaroksestakin opin pitämään, kunhan totuin siihen mongertamiseen ja silmien muljautteluun. x) Ginny on kyllä ollut koko ajan lievästi sanottuna ärsyttävä sen liiallisen hihittelyn ja kiljahtelun takia, mutta ei se estä musikaalia katsomasta, olkoot tuollainen, ovathan muutkin hahmot aika lailla muokkailtuja. x)
Vuorosanat on suunniteltu hyvin, missään vaiheessa en ole nauranut ääneen, mutta osasyynä on varmaankin se, etten kehtaa täällä yksinäni ruveta nauramaan, kohta on joku ihmettelemässä enkä muutenkaan naura ääneen kovin usein. Hauskoja nuo kyllä ovat suurimmalta osin, vaikka välillä huumori onkin vähän... epäpottermaista. :'D

Lainaus
Biisit on tosi hyvin tehtyjä, ja koko show muutenkin. Hauskan kotikutoisen näköinen! Oikeastaan tuli sellainen olo että olisi hauskaa olla ollut tuossa projektissa itse mukana. xD

Juuri niin. :'D Suomeenkin tuollainen, halvalla saadaan järjestettyä. Kaikki vuotislaiset keräyslippaiden kanssa kiertämään naapureihin ja kaupungille, että saadaan rahaa lavasteiden, puvustuksen ynnä muiden toteutukseen, ja vapaaehtoiset vuotislaiset näyttelijöiksi. Mahtava idea, eikö? xD //Eihän siihen tarvittaisi edes mitään erityislupia, kun tuolla tavalla hupitarkoitukseen sen tekisi. Jokin koekuvausmiitti pystyyn, kaikki rooleihin haluavat voisivat mennä sinne, ja valittaisiin näyttelijät. Ja kaikki halukkaat voisivat tietysti auttaa lavasteiden teossa, puvustuksen ja maskeerauksen järjestämisessä, musiikin toteutuksessa... x) Pitäisihän kuvaaja ja ohjaajakin toki olla. :'D Nyt innostuin liikaa, mutta oikeasti, sehän voisi olla ihan mahdollinen toteuttaa. ^^

Saatan tulla lisäilemään jotakin sitten kun olen katsonut kokonaan ja muistan tulla kirjoittelemaan lisää. ^^

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2010, 15:56:26 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #7 : Toukokuu 09, 2010, 14:46:54 »
Nyt olen katsonut tämän kokonaan, ja voin sanoa että kyllä on loistavasti tehty show. Näki, että oikasti hommaan on paneuduttu ja se on tehty sopivan rennolla meiningillä, joten meininki oli koko ajan rentoa. x'D Näkee kyllä, että tämä on fanien tekemä, koko tarina toi mieleen suuren suuren ficin. Hahmot olivat loistavia, heissä oli sitä kirjojen mukaista mutta myös omaansa. Ehdottomasti kunnon aplodit ansaitsevat Dracon, Voldemortin ja Kalkaroksen näyttelijät. He olivat loistavia, mutta myös muut hoitivat osansa hyvin. Laulut olivat hienoja, ne oltiin ajatuksella selvästi tehtyjä ja niissä oltiin hyvin mukana. Vaikka välillä tuntuivatkin kestävän ikuisuuden, eivät ne siltikään häirinneet. Tarina oltiin hienosti saatu tehtyä ja toteutettua. Vaikken kaikkea ihan ymmärtänytkään, ymmärsin kuitenkin suurimman osan ja oli lähellä etten oikeasti purskahtanut raikuvaan nauruun - vanhemmat ovat kotona joten olisivat saattaneet hieman oudoksuen katsoa minua. Gah, kuten on sanottukin, olisin tahtonut tuollaisessa olla mukana. Aletaanko tekemään Vuotiksen omaa "A Very Potter Musicalia"? Minä olisin mukana ehdottomasti. ^^

Tuosta koko jutusta jäi hyvä fiilis päälle. Suosikkeihin pistin ja tätä tulee varmasti katsottua usein. Idea on mahtava, toivon mukaan tämän tapaisia fanimusikaaleja tulisi tulevaisuudessakin lisää.

//Pakko kysyä, mistä sen soundtrackin voi ladata?

//Järkätään kesällä omaa pientä palaveria Vuotis-versiosta. x') Paljonkohan tyyppejä tulisi mukaan ja saataisinkohan se toteutettuakin? ^^
//Ihan oman tarinan loisimme, muuten olisi matkintaa. >) Kielenä suomi, tietysti, ettei ole liian vaikeaa. >) Ja kyllähän mukana olevilla sitten ideoita riittää lauluihin tarinan lisäksi! Kuka tahtoo alkaa organisoimaan tätä projektia?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2010, 16:35:02 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Splash

• Dobbyn morsian
  • Vuotislainen
    • Splashin kaverit <33
« Vastaus #8 : Toukokuu 09, 2010, 15:29:05 »
//Pakko kysyä, mistä sen soundtrackin voi ladata?
Sen pystyy (tai ainakin on pystynyt) ladata
täältä
. Itse en sitä saanut toimimaan tässä vähän aikaa sitten, mutta saattoi johtua myös koneestani.

Ja minä olen myös ehdottomasti mukana Suomen A Very Potter Musicalissa!! Jos siis sellainen on tulossa. xDD

//Eiköhän niitä ehdokkaita ainakin jonkun verran löydy... Olisiko ideana siis tehdä sama esitys englanniksi samoilla kappaleilla vai käyttää lahjakkaita vuotislaisia hyväksi ja säveltää ja sanoittaa ihan itse kappaleita suomeksi/englanniksi??? Entä käytämmekö heidän versioitaan hahmoista vai teemmekö omat??

//Minäminäminä!!

//Huomaan taas hienosti muiden muokkauksia... Eli tosi hyvä idea toi koekuvausmiitti!! Voisi siitä laittaa topickiakin jo. Ai niin Haltis tosiaan viisaasti totesi, että voisi ehdottaa asiaa hörhöille. Itse innostuin taas hieman liikaa...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2010, 15:33:45 kirjoittanut Splash »
"It's totally awesome!!"

~Vuoden Kotitonttu 2010

Poissa Jiwa

• Slytherclaw
  • Vuotislainen
  • Bigger on the inside.
    • Ikiliekki
Vs: A Very Potter Musical ja sen jatko-osa!
« Vastaus #9 : Elokuu 02, 2010, 22:50:59 »
Nyt siis muutama viikko sitten ilmestyi tämän Potter-musikaalin jatko-osa, A Very Potter Sequel. Koska en halua pilata keneltäkään katselun iloa, en nyt hiiskahda lainkaan mikä tässä on juonena, mutta sanon vain että itse koin paljon niin "Awwh!" kuin "REPS"- hetkiäkin. :'D
Nyt myös uusi soundtrack on vihdoin ladattavana Starkid Potterin sivuilta.

Katso "A Very Potter Sequel"

Hitsi kun rakastan näitä tämän musikaalin tekijöitä. <3
- The Doctor

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Elokuu 13, 2010, 20:08:24 »
Rakastan näitä! Nauramatta ei todellakaan säästy! Varsinkin Luciuksen, Dracon, Lupinin, Kalkaroksen, Voldemortin ja etenkin Pimennon (Umbridge! :D) hahmot olivat hulvattomia. En oikein osaa kunnolla perustella, kun musikaalit ovat vain yksinkertaisesti älyttömän hyviä! Kaikki on sopivan sekopäistä. Red Vine? :D

"Did you get my text?"
"Yes."
"Well, you didn't text me back."

Umbridge on paras! :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2010, 23:02:56 kirjoittanut Ayleth »

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #11 : Elokuu 14, 2010, 08:22:20 »
Haltiamieli koukutti minut näihin, vaikka olin aiemmin kuunnellut, mutta siitä lähtien on koko ajan melkein soinut päässä....
Aivan mahtavia ja hauskoja on :D

Nyt on kyllä pakko kuunnella ja pyörii jo taustalla

A Very Potter Musical Act 1 Part 2
  melkeimpä paras.
Itse asiassa noin ei voi sanoa koska kaikki ovat tosi mahtavia. Mutta jotkut ovat parempia kuin toiset, tuo mainitsemani on melkeimpä paras, ainakin parhaimpia eniten minä sitä olen kuunnellut. :D Haltikselta niitä ideoita tulee.

Poissa Adasme

• Vuotislainen
  • Hogwarts will always be there to welcome you home.
  • Pottermore: SilverRain48
« Vastaus #12 : Elokuu 14, 2010, 11:40:49 »
Ihmettelen vaan miten tuolta saa ladattua ilmaiseksi tuon "A Very Potter Sequel" soundtrackin?  Mulla toi pyytää maksua ennekö voi ladata 1 kpl,onko muillakin tuo? vai mistäpäin ootte saanut tuon jatko-osan soundtrackin ilmaisena?

http://www.teamstarkid.com/

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
« Vastaus #13 : Elokuu 14, 2010, 14:43:16 »
Adasme, tässä linkki AVPS:n soundtrackiin. Klikkaa Buy Now, pistä hinnaksi nolla ja aloita lataus. Miinuksena on toki se, ettei tämä ilmainen soundtrack sisällä kaikkia biisejä (ilmeisesti Team Starkid ei voi kaupata iTunesissa kappaleita joissa mainitaan nimeltä Row-tädin luomia henkilöitä ja paikkoja, joten ne biisit saa ihan ilmaiseksi). Ehkä aikanaan koko levyn voi ladata ilmaiseksi, kukapa tietää? :)

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #14 : Elokuu 14, 2010, 21:10:40 »
Katson paraikaa musikaalia ensimmäistä kertaa ja toistaiseksi olen nauranut hävyttömän paljon :D Quirrel/Voldemort kohtaus oli niin hauska!
Mutta jatko-osaan on parempi kaikkien hankkia mikrofonit. Rasittaa välillä kun ei kuule repliikkejä naurun takaa.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa colina

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Elokuu 31, 2010, 23:04:26 »
Löysin AVPM:n vähän vahingossa joskus about vuosi sitten ja rakastuin niin totaalisesti että huhhuh! Team Starkid on ilmeisesti joukko pelkkiä neroja, sillä niin AVPM kuin jatko-osa AVPS ovat molemmat aivan mielettömän hyviä. Juonet on molemmissa todella hyvin rakennettu ja näyttelijät ovat hyvin lahjakkaita. Biisit on todella hyviä, varsinkin AVPS:n kappaleet on soinu meikäläisellä nonstoppina tässä useita viikkoja jo. Ja enkä tiedä olenko ikinä mitään katsoessani nauranut niin paljon! Jokainen hahmo on aivan hilarious! Whoa, muuta en voi sanoa kuin että totally awesome ja jokainen joka ei vielä ole näitä musikaaleja nähnyt suuntaa nyt suoraan Youtubeen ja tsekkaa ne. Ovat melko pitkiä, mutta sen vaivan arvoisia myös. :D

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #16 : Heinäkuu 31, 2011, 17:10:20 »
Etsisin tietoa Darren Crissistä ja sitä kautta sitten löysin A Very Potter Musicalin. Se on vaan niin huippu parodia! Aivan mahtavaa, mitä muuta tässä voisi edes sanoa? :D
Ron on niin ihastuttava hikipantoineen, Draco on aivan loistava, mutta erityisesti pidän miten Oraven ja Voldemortin suhdetta on kuvattu. Ne ovat kaikkein parhaimpia kohtauksia - ei niin, että muissa olisi mitään vikaa.
A Very Potter Musicalin katsominen on tällä hetkellä kesken, joten en osaa oikein muuta tähän hätään sanoa.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Ladyelisabet

• Potteriksi myös kutsutaan
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #17 : Elokuu 02, 2011, 03:35:26 »
AVPM on aivan loistava, nauroin sille vedet silmissä ekan kerran nähtyäni.

Kaveri on ottanut todella ison urakan - päättänyt tehdä tekstitykset koko musikaaliin, siirtää ne siis itse käyttäen jotain ohjelmistoja joita en itse tunne, tekstityset on jo kokonaan koottu talteen eli dialogit ym. ovat tiedoss. AVPM:hän on vapaassa jaossa yllättäen joten varmaan tekstityksetkin saa vapaasti tehdä, tiedä sitten, miten sen jakoon laittaminen menee. Olen kyllä luvannut lahjoa jollain todella isolla - urakka on melkoinen, kun muutaman repliikin tekstittämiseen menee jo hyvä tovi ja pituuttahan musikaalilla on. Eka osa on mielestäni jatkoa hienompi, mutta molemmat ovat kivoja. Tosiaan välillä on vaikea saada selvää mitä näyttelijät sanovat kun puhuvat päällekkäin, ja yleisön nauru ym. peittää myös.
'Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.' - Albus Dumbledore

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #18 : Elokuu 02, 2011, 12:36:18 »
Minäkin sain vihdoin ja viimein eilen katsottua kyseisen musikaalin :D Kauan aikaa olen sen katsomista miettinyt, mutta koska en ole musikaali-fani, en ole sitten jaksanut syvemmin perehtyä - ja tottapuhuen en uskonut että se on niin hyvä kuin kaikki hehkuttaa.

Olihan se sitten kuitenkin ihan katsomisen arvoinen, paikkapaikoin todella hyvin tehty, mutta ehkä eniten jäi ärsyttämään se, että välillä laulusta ja repliikeistä ei meinannut saada selvää, kun yleisö nauroi niin kovaäänisesti. -.-' Muuten kyllä todella selkeitä laulajia ja puhujia, ihan hyviä näyttelijöitäkin suurin osa :) Voldemortista pidin eniten, aika hupaisa veikko, mielenkiintoinen uusi näkökulma hänen ja Oraven suhteeseen :''D

"Hey you." <33

Noh, kun löydän taas jossain välissä aikaa, voisi kai sen jatko-osankin katsoa :D

//Jatko-osa katsottu ja yks sana riittänee: Umbridge xP <33333 Joe Walker on vaan niin upea, ei siitä pääse mihinkään XD

"Did you get my text?"
"Yes."
"Well, you didn't text me back!"

« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2011, 17:43:07 kirjoittanut Zenzibar »
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Chokonut

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Elokuu 02, 2011, 12:49:30 »
Aah, loistavaa! Bongasin itte AVPM:n ja AVPS:n reilu puol vuotta sitten, ja heti tuli sellanen olo että whoa. :D Voiko enää parempaa musikaalia olla? Starkidit on pirun lahjakkaita, ne näyttelee loistavasti, laulaa loistavasti ja käsikirjotuski on jotain niin käsittämättömän nerokasta.

Muistan vielä, miten löysin nää. Ettin Facebookista Harry Potter -aiheisia sivuja tykkäiltäväks (:D) ja siellä oli tosi monessa mainittu A Very Potter Musical. Sen verran ymmärsin, että kyseessä tosiaan on musikaali, jonka voi kokonaisuudessaan kattoo Youtubesta. Sinneppähän sitten marssin ja aloin katseleen. Act 1 Part 1 ei vielä kovinkaan avannu tätä juttua, ja kerkisin jo siinä vaiheessa melkein heittää pyyhkeen kehään. Onneksi en, vaan päätin vielä vilkasta ainakin Part 2! Ensimmäinen kohta, jolle tosissaan naurahdin aidosti ääneen oli Cedricin sisääntulo. Siinä vaiheessa tiesin, että loppukin tulee olemaan jotain loistavaa. Ja väärässä en todellakaan ollu. >D

Tästä on vaikee nimetä lempinäyttelijöitä tai -hahmoja, koska ne on musta kaikki toteutettu niin ovelalla ja hauskankierolla huumorilla. Kaikista eniten tykkään kuitenkin varmaan Voldermortista (in love <33), Oravesta ja Dracosta, mikä on aika ironista, nimittäin kirjoissa nää on kaikki mun inhokkeja. :'D Kalkaros, Harry, Ron, Dumbledore ja Cedric on kanssa kaikki jotain niin mahtavaa.

En tajuu myöskään, kuinka ne on onnistunu keksiin sen kaiken parodian ja huumorin niihin musikaaleihinsa. Siel on muutamia niin osuvia ja huvittavia juttuja, ettei vaan pysty käsittään millanen mieli voi ne edes keksiä. :D Ja laulut.. ah, eihän noi olis täydellisiä ilman lauluja (ja siitä se sana musikaalikin). Osaan kohta jokasen niistä ulkoo ja tuleehan niitä kuunneltua ja hoilailtua myös vaikkei musikaali pyöriskään taustalla.

Anteeksi tämä valtaisa hehkutus, mutta kun on loistava niin sitten on loistava. Ainoo miinus on se juuri, että yleisö möykkää eikä jokaisesta repliikistä meinaa saada selvää, mut kun siihen tarpeeks hyvin uppoutuu, niin jää e mölykin unohduksiin sieltä.

Poissa Sabaku no Gaara

• sirkus tirehtööri
  • Vuotislainen
    • http://heinzdrosselmeyer.deviantart.com/
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #20 : Elokuu 09, 2011, 17:39:18 »
Mun mielestä orave ja voldemort oli myös kivoja vaikka ne tais olla ssinä musikaalissa kavereita
'over the hills and far away';

Poissa Saori

• Starship Ranger
  • Vuotislainen
  • king rat on the streets in another life
  • Pottermore: GobletYew170
« Vastaus #21 : Elokuu 26, 2011, 19:01:10 »
WAH tällekin on topic täällä ? Oi mitä loistavuutta!

Eli siis joo, Team Starkid forever ja rakastan niiden tuotoksia, etenki AVPM ja AVPS ja ah ♥ Darren on Harryna niin loisto ja Joeyt ja Joet Ronina (ja snacks 24/7 ja REDVINES miksi hitossa niitä ei myydä Suomessa? D:) ja Snapena ("That's absurd!" "What the devil is going on here?") ja Volduna ja oh god.

Also Lauren Lopez Dracona on niiiin mahtavuutta, "I'M BLEEDING!" ja kirjeet papalle ja hugs and butterfly kisses ja sen piirrokset ja asdjfklfdjkgl ihana.

Ja Quirrellin ja Voldun bromance on niin ♥

Rakastan myös sitä faktaa miten Voldemortista tuli Umbridge, Quirrellista se King's Crossin tyyppi ja Seamus ja Cedricistä Lucius :'D

Kaikki ne laulut on niin mielettömän loistoja ja käsikirjotus niin nerokas ja oikeesti, miten voi olla mahdollista että on noin lahjakkaita ihmisiä ja ne tekee tällasta ja ihan mahtavuutta :3

//Korjattu lainaus. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2011, 20:15:39 kirjoittanut Saori »
"I'm not a box. There are more than four sides to me."

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #22 : Elokuu 29, 2011, 18:14:35 »
Jostain luin Facebookis, et ois tulossa A very Potter musical threequel. Nyt en kyl muista kuka siitä sanoi.
Tässä ihan tuore artikkeli asiasta. Toivottavasti on totta:
http://www.hypable.com/starkid/2011/08/28/starkid-confirms-a-very-potter-threequel-in-the-works/
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #23 : Heinäkuu 19, 2012, 23:21:04 »
Innostuin jostakin mystisestä syystä kattomaan tän, ku olin kuullu tästä paljon ja näin. Ja eikää, just katoin sen ekan osan (en siis vielä sequelia) ja ääää, ihastuin siihen ♥
...
(älä lue jos et halua spoilaantua!)
...
Kaikkein ihanin, paras ja suloisin kohta oli varmaan Ronin ja Dracon laulu Hermionesta, etenkin Dracon osuus. Tää hahmo oli muutenkin niin ihanan symppis koko musikaalin ajan :) Vaikka hahmossa oli dracomaisia piirteitä, siinä oli myös herkkyyttä ja suloisuutta :3 Tykkäsin kovasti, kun ne oli laittanu Dracolle naisnäyttelijän (vai eikö miehiä vain riittänyt ö.ö), ja siitä kuinka paljon lyhyempi se oli verrattuna muihin :D

Orave ja Voldemort oli toteutettu erittäin hyvin, varsinkin se ihme puku :'D Pari pätkää katottuani totesin itsekseni että Brian Rosenthal on ihan sairaan sulonen. Ja että Voldun meikit oli tehty hyvin. Lisäks se niiden kohtaus siinä lopussa, kun Harry on tappanu Voldun ja se menee siin valkoses kaavus sinne Oraven luo, se kohta oli niin awww c;

Muutenkin kaikki nää laulut oli tosi hyvin toteutettu, osa jäi jopa soimaan päähän (myönteisellä tavalla toki), erityisesti juuri tämä Granger Danger, ja siitä juuri Laurenin pätkät. Lisäksi koreografiat, ja muutenkin lavalla liikehtimiset oli luotu hyvin. Ja Ronin alituinen fädäys x)

Kaiken kaikkiaan, olen hyvin tyytyväinen, että viitsin ehkä hieman tutustua katsoin ja ihastuin A Very Potter Musicaliin. Seuraavaksi sequel, ja sitten joskus vielä threequel (;
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #24 : Maaliskuu 16, 2013, 09:45:06 »
Kaikille AVPM ja AVPS faneille tiedoksi, että A Very Potter Senior Year on ilmestynyt viime yön aikana youtubeen! Kannattaa katsoa myös intro, jossa selitetään hieman sen taustoja :)

Erityisvieraana jo ensimmäisessä näytöksessä nähdään Evanna Lynch!
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams