Kirjoittaja Aihe: Postia näyttelijöiltä (vol 2)  (Luettu 80315 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • leeroy
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Postia näyttelijöiltä (vol 2)
« Vastaus #75 : Syyskuu 27, 2009, 10:22:03 »
Minä olen kirjoittanut fanikirjeen Ginnylle, Cholle ja Hagridille ja Harrylle. Kaikilta sain vastauskirjeen ja kuvan nimmarilla. :P

Aluksi epäröin kirjoittaa englaniksi, mutta sitten se sujuikin oikein mukavasti ja kirjeen loppuun sitten huomautin, että en osaa kirjoittaa hyvin englantia, että anteeksi mahdollisista virheistä. Kyselin heiltä kuulumisia ja miltä tuntuu näytellä Harry Potter-elokuvissa ja ovatko he itse lukeneet kaikki kirjat (mitä siihen mennessä oli tullut) ja pyysin heitä tulemaan suomeen ;D Kaikilta muilta, paitsi Ginnyltä sain itsetehdyn kirjeen tai siis missä oli vastaukset kysymyksiin jne, mutta Ginnyltä sain ilmiselvästi jonkun kirjeen mikä lähetetään kaikille faneille, sillä siinä ei ollut oikeastaan yhtään vastausta kysymyksiini ja siinä luki vain Dear Fan, kun kaikissa muissa luki Dear Nicole jne..

Nopeiten sain varmaan vastaukset Hagridilta ja Ginnyltä, niihin meni muistaakseni joku kaksi - kolmeviikkoa ja sitten muitten vastauksiin meni n. kuukausi.

// En käyttänyt näyttelijä nimiä, koska ajattelin, että joku ei tiedä kuka on esim. Bonnie Wright jne..

Minulla on kirje Bonnielle valmiina - mutta viestisi luettua aloin miettimään, laitoitko kirjeesi mukaan IRC-kuponkia, tai tyhjää kirjekuorta, jossa oli valmiina osoitteesi?

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #76 : Syyskuu 27, 2009, 11:38:35 »
ah. olen jo todella kauan halunnut lähettää :]
osaan kuitenkin jo aika hyvin englantia, vaikka luenkin sitä vasta neljättä vuotta, mutta silti osaan ihan tarpeeksi. en nyt halua leijua, mutta englantini on ollut aina 10...

mutta ongelma on se, etten uskalla lähettää : D
enkä tiedä mitä kysyisin :]]
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

novellityttönen

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Syyskuu 30, 2009, 16:09:38 »
Minulla on kirje Bonnielle valmiina - mutta viestisi luettua aloin miettimään, laitoitko kirjeesi mukaan IRC-kuponkia, tai tyhjää kirjekuorta, jossa oli valmiina osoitteesi?

En laittanut mukaan tyhjää kirjekuorta tai mtn. Laitoin vain viestin loppuun, että terveisin Etunimi Sukunimi ja sitten osoitteen nimeni alapuolelle. :)

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
« Vastaus #78 : Syyskuu 30, 2009, 18:34:53 »

En laittanut mukaan tyhjää kirjekuorta tai mtn. Laitoin vain viestin loppuun, että terveisin Etunimi Sukunimi ja sitten osoitteen nimeni alapuolelle. :)

Selvä, tein itse samoin ja vein tuossa n. vartti sitten kirjeen innosta pomppien postiin. ;) Tosin unohdin kirjoittaa osoitteeni kirjekuoreen, mikäli kirjeeni ei löydä Bonnielle..

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #79 : Lokakuu 12, 2009, 19:45:19 »
Hei miten voi olla, kun katsoin tuolta fanipostiosoitesivulta osoitteita, että esimerkiksi Danielilla kun on kolme eri osoitetta, niin kaksi niistä on Briteissä ja yks USAssa? Tai siis että tuskinpa tuolta USAsta ainakaan saa henk. koht. kirjettä? Ja samoin mm. Em Watsonin osoite oli USAan...?

Mihin siis kannattaisi Danille kirjottaa? Britteihin vai Usaan?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2009, 19:50:00 kirjoittanut Odotum »
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Hermy

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Lokakuu 13, 2009, 19:06:21 »
Kirjoitin tässä kohta noin 2 kuukautta sitten Emmalle ja Danielille fanipostii. :) ♥ Vieläkin malttamattomana odotan vastauksia. :) Olen todella monelta kuullut, että Emma on vastannut heille henk.kohtaisesti kaikkiin kysymyksiin ym. Niin ja lähetin Danille sen kirjeen britteihin, en USA:han. :P Aattelin kirjottaa viel täs lähiaikoina Helena Bonham Carterille, Rowlingille, Tom Feltonille, Evannalle ja (ehkä) Bonnielle, sekä lähettää Emmalle viel joku kiva fanilahja, kun edellisessä kirjeessä ei tullut lähetettyä muuta kuin piirustus Emman kasvoista kirjeen lisäksi. ^^

Poissa Nasu

• Vuotislainen
« Vastaus #81 : Lokakuu 13, 2009, 21:16:19 »
Kirjotin kesäkuussa mm. Rowlingille ja Alan Rickmanille ja heiltä olen saanut vastaukset. Rickmanilta sain noin parin viikon päästä lähettämisestä asiallisen kirjeen (sen jostain toimistosta) jossa selitettiin että hän on nyt jossain tavoittamattomissa mutta palaa asiaan. Sitten Rowlingilta sain vastauksen eilen!! Se ei ollut mikään henkilökohtainen kirje, eikä se siis vastannut esittämiini kysymyksiin mutta kirje kuitenkin :DD ja hieno paperi, yläreunassa hieno kuva, Owl post. Ja painettu Rowlingin nimmariki alas :P
Minä MENEN Vilijonkan luo!!
Ei Kalkkaros...Ei Grabbe...Ei Cormag...

Poissa Nasu

• Vuotislainen
« Vastaus #82 : Marraskuu 27, 2009, 16:49:09 »
Lainaus
EJR avaa kuoren, josta paljastuu valokuva Daniel Radcliffesta, ja nimikirjoitus

Sain danilta vstauksen, jossa lukee jtn Best WWishes Ja sen nimmai!

Hei mää sain tänään just samanlaisen!!! Se oli siistiä :D. Tosin vähän tylsää että siinä kuoressa ei ollut yhtään mitään muuta.... Tuo nimmari on varmaan painettu ku sulla oli samanlainen, tai no onhan se voinu kirjottaa saman tekstin uuestaan mutta jotenki epäilen et ois kaikkiin kirjottanu ite. Siistiä silti!!! :)
Minä MENEN Vilijonkan luo!!
Ei Kalkkaros...Ei Grabbe...Ei Cormag...

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #83 : Tammikuu 14, 2010, 19:31:38 »
Itse olen kirjoitellut Evanna Lyncille ja Daniel Radcliffelle. Danielilta ei ole vastausta kuulunut, ihan ymmärrettävää sillä studioilla on nyt kiireitä viimeisten kuvausten kanssa. (mjoo, kirjoitin heinäkuussa 2009... :''D) Mutta Evanna vastasi, vieläpä nopeammin kuin osasin aavistaa (kuutisen viikkoa) Oikein mukava FK:n aikainen valokuva ja nimmari "Lots of Love, Evanna Lynch" Nimikirjoitus oli painettu, mutta eipä se mitään, todella mukavaa että ylipäätään vastasi. :)

Ajattelin ennen joulua että kirjoitanpa Rowlingille ja muutamalle valitulle näyttelijälle, Rowlingin kirjettä suunnittelin ja korjailin pitkän aikaa jotta se olisi tarpeeksi hyvä, mutta sitten kävi niin että ne kymmenen postimerkkiä jotka odottivat kuoriin liimaamista pöytälaatikossa olivatkin "Suomen alueen joulumerkkejä, ei ulkomaille." No höh, siihen se into vähän lopahti enkä Rowin kirjettä aivan puhtaaksi ole vieläkään kirjoittanut. Kaiken maailman suunnitelmiahan minulla näyttelijöille laitettavan postin suhteenkin oli, kun oli yhdeksän merkkiä muka käytettävissä... :( No, kyllä niitä postimerkkejä saa milloin haluaa, kunhan jaksan ottaa kynän kauniiseen käteen ja vuodattaa ajatuksiani paperille. ^^

-Bloody Princess

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #84 : Tammikuu 15, 2010, 15:24:06 »
Aaaahhh! Odottelen kirjettä muilta näyttelijöiltä mutta Hagrid, Ginny ja Luna on jo laittanut! Lupinille, Tonksille, Krumille, Harrylle, Hermionelle, Fleurille oon jo laittanut. Ferd ja Geroge, Dumbbe, Alastor Volde ja Ron sekä Sirius on seuraavina listalla. Laitoin hahmonimillä, kun ajattelin et kaikki ei tiedä näyttelijöiden oikeita nimiä! Ginnyn ja Lunan kirjeet tuli just syntymäpäivilleni! ;) Ginnyn kirjeen tuloon kesti nelisen kuukautta ja Lunan kolme viikkoa! Hagridin kirjeeseen taas kaksi viikkoa, että nopeasti tuli ja meni! Ajattelin lähettää aluksi näille hiukan enemmän 'sivuhenkilöille'....tuottoisaa on kun uskaltaa kirjoittaa! Fleurin kirjehän lähti Ranskaan!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2010, 12:01:42 kirjoittanut Nomoni »

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
« Vastaus #85 : Tammikuu 27, 2010, 21:44:53 »
Sain eilen vastauksen Bonnielta, hypin totaalisesti seinillä kun näin, että meille oli tullut postia Lontoosta! Kuva nimmarilla ja kirje, jossa kerrottiin että Bonnie on kiireinen. Olen silti tosi onnellinen vastauksesta, koska luulin jo, ettei kirje mennyt perille. Kirjoittaa aijon vielä Evannalle, Emmalle (Rupertille ja Danielille).

Poissa Akromantella

• Sanahelinää
  • Aave
« Vastaus #86 : Maaliskuu 14, 2010, 17:12:43 »
Olisi tarkoitus lähettää jästipostia muutamalle näyttelijälle, en tiedä vielä keihin päädyn. En nimittäin viitsi jokaiselle lähettää, ja hyviä näyttelijöitä kun on niin paljon... :) Rowlingille olen jo piipertänyt kirjeen, ja kuluihan siinä tunteroinen väännellessä ja käännellessä sitä tekstiä. Kielitaitoni ovat ihan onnettomat, mutta sanakirjojen, englanninkirjan ja kaverin avustuksella onnistuin saamaan kokoon ihan kelpuutettavan tekstin. Ainakin luulen, että englantia äidinkielenään puhuva saattaa saada siitä selvää. :)
Nyt olenkin sitten lähdössä ostamaan kaupasta kirjekuoria ja postimerkkejä, jos saisin aikaiseksi näille näyttelijöillekin jonkun kirjeenpätkän.
Mutta ovi on lukittu ja avain syvälle haudattu.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Maaliskuu 16, 2010, 16:04:45 »
*DING DONG!"

Ryntään avaamaan oven! Ja pyörähdän takaisin koneelle. "Ei sitten sinua kiinnostaisi tämmönen 'By Air-mail'-kirje" isoveli huusi.....voi hitsi vie kun oli kirje jälleen enklantista nyt Emmalta ja koneella näpytelty kirje Dear Fan yms.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2010, 11:17:51 kirjoittanut Nomoni »

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixNight91
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #88 : Maaliskuu 20, 2010, 18:35:35 »
te jotka ootte lähettäny aikasemmin kirjeen: mihin laitoitte sen teidän osoitteen, jos halusitte vastauksen kirjeeseenne? siihen kirjekuoreen vai erilliselle paperille vai kirjepaperiin? kiitos jos joku vastaa :)
''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #89 : Maaliskuu 20, 2010, 18:46:00 »
Neuvoisin sinua peconen, että minä ainakin laitoin osoitteeni sille samalle paperille, jossa kirjekin oli. ^^ Siihen kirjeen loppuun kiitokset ja osoite. Kyllä ne sieltä sen vastauksen jaksoivat niin laittaa. :) Hyvä toimintatapa olisi tietysti laittaa kirjeensä mukaan vastauskuori, jossa osoite on valmiina, mutta käy se näinkin.
Ja kyllähän kirjekuoren päällekin kannattaa laittaa palautusosoite, jos kirje ei jostain syystä menekään perille. Itse kerran unohdin kyseisen seikan, ja vaivalla kirjoitettu kirjeeni Lontoon matkan valokuvineen katosi jonnekin kaikkien maailman kirjeiden sekaan, eikä ilmeisesti mennyt perille. x)

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2010, 18:49:59 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Kesäkuu 27, 2010, 11:42:25 »
Nyt pitäisi stempata ja kirjoittaa kun en ole vielä ehtinyt kesälomalla, tähtämessä on kirjoittaa Ralphille, mutta ei ole juuri nyt oiken ollut aikaa,
kyllä se kirje valmistuu mutta en tiedä mikä on mennyt kun en jaksa...
nyt on tainnut vuosi mennä kun kirjoitin ekan kirjeen....Bonnielle oli se ja neljä kuukautta meni aikaa että tuli vastaus.

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #91 : Heinäkuu 17, 2010, 02:42:49 »
Viitisen vuotta sitten kirjoitin Danielille, Emmalle ja Rupertille. Daniel oli ainut jolta tuli vastaus. Mukana oli pieni kirje, jossa kertoi sen hetken kuulumisestaan (tuolloin kuvattiin December Boys -elokuvaa) sekä hänen valokuvansa nimmarin kera. Kirje on tainnut jo hävitä, kun en sitä silloin harmiksi pitänyt suuressakaan arvossa, mutta valokuva on kyllä tallessa. Yhdessä vaiheessa sai kunniapaikan vaatekaapin ovestakin. :D
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #92 : Heinäkuu 17, 2010, 02:47:51 »
Olisi kyllä ihan kiva kirjoittaa, mutta en tiedä jaksanko nähdä sellaista vaivaa, kun kuitenkin tulee sellainen vastaus joka kaikille lähtee. Mutta jos lähettäisin, niin varmaan monellekkin näyttelijälle, jos edes yksi kunnon vastaus tulisi. Mutta saas nyt nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. :)
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #93 : Heinäkuu 20, 2010, 14:29:27 »
Laitoimme juuri Azzen kanssa postia Evannalle, Bonnielle, Emmalle, Rupertille, Alanille, Garylle, Robbielle, J.K:lle ja Tomille.
Laitoimme kaikkiin myös jonkun "Go and see: www.vuotis.net. My nickname is EJR"

Siis mainostimme vuotista : D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2010, 18:43:24 kirjoittanut EJR »
MS Hirmun kapteeni!

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #94 : Heinäkuu 21, 2010, 23:41:24 »
Laitoin siinä kolmisen vuotta sitten kirjeen eräälle toiselle julkkikselle. Sitten kun se olikin jo matkalla postissa tapahtui sekaannus ja Daniel Radcliffe sai sen.... kauheaa... Olin kirjoittanut sen toiselle näyttelijälle mutta en maininnut siinä nimeä. Daniel lähetti mulle jotain ''koskettavaa, tässä nimmari ja kuva. hyviä päiviä!.'' Olin ihan ihmeissäni ja mietin ''näyttää tutulta... kuka tää on?'' menin heittämään sen kuvan jonnekki lehtipinkan alle ja se lehtipinkka on vielki koton..

Poissa Sethis

• Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletSickle65
« Vastaus #95 : Elokuu 30, 2010, 18:15:27 »
Miten tuo vastaus kuponki toimii? Siis siinä vaiheessa kun vastaanottaja rupeaa postittamaan vastausta?

Joillain nettisivuilla tosiaan sanotaan että pitäis lähettää mukana joku kuori tai jtsp. Itse en ole koskaan laittanut mitään sellaista ja on tullut. Toisaalta on myös joskus jäänyt vastaamatta, että tiedä sitten jos se parantaisi mahdollisuuksia saada jotain?
"En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #96 : Elokuu 30, 2010, 18:43:45 »
Miten tuo vastaus kuponki toimii? Siis siinä vaiheessa kun vastaanottaja rupeaa postittamaan vastausta?
Daniel Radcliffen nettisivuilla ei ainakaan käsketä laittaa mukaan vastauslomaketta. Siellä sanotaan vain, että jos haluaa vastauksen, kirjeessä on oltava oma osoite selvästi kirjoitettuna. Kurkkasin myös Emma Watsonin sivut, mutta sieltä en ainakaan äkkiseltään löytänyt mitään ohjeita.
Wow! We're identical!

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #97 : Syyskuu 04, 2010, 12:59:45 »
Monet on miettiny tota vastaus-hommaa, että pitääkö laittaa kirjekuori omalla ositteella tms. mukaan. Uskon että lähes aina riittää, että oma osoite on selvästi kirjeessä. Itse laitoin aikoinaan Danielille mukaan kirjekuoren, jossa oli osoitteeni. Sain vastauskirjeen johon oli liimattu osoite siitä laittamastani kirjekuoresta. :)

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #98 : Syyskuu 04, 2010, 13:43:54 »
Minulla on kamala vimma päästä kirjoittamaan näyttelijöille fanipostia... Ainakin muutamalle. Mutta sitten kun oli aikaa, ja tyhjä paperi nenän edessä, en sitten keksinytkään yhtään mitään kirjoitettavaa. Ajattelin nyt sitten ainakin piirtää mukaan kuvan siitä näyttelijästä, jolle aion kirjoittaa, mutta mitä sitten kirjoittaisin? Siispä päätin pyytää apua. Eli: te jotka olette kirjoittaneet postia näyttelijöille, mitä olette kirjoittaneet? Oletteko vain kirjoittaneet, mistä kyseisen näyttelijän elokuvista pidätte, vai kenties kyselleet kuulumisia, vai mitä? Tarvitsen apua! En keksi mitään kirjoitettavaa... Ja silti haluan kirjoittaa!
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #99 : Syyskuu 04, 2010, 20:06:53 »
Minulla on kamala vimma päästä kirjoittamaan näyttelijöille fanipostia... Ainakin muutamalle. Mutta sitten kun oli aikaa, ja tyhjä paperi nenän edessä, en sitten keksinytkään yhtään mitään kirjoitettavaa. Ajattelin nyt sitten ainakin piirtää mukaan kuvan siitä näyttelijästä, jolle aion kirjoittaa, mutta mitä sitten kirjoittaisin? Siispä päätin pyytää apua. Eli: te jotka olette kirjoittaneet postia näyttelijöille, mitä olette kirjoittaneet? Oletteko vain kirjoittaneet, mistä kyseisen näyttelijän elokuvista pidätte, vai kenties kyselleet kuulumisia, vai mitä? Tarvitsen apua! En keksi mitään kirjoitettavaa... Ja silti haluan kirjoittaa!

Joo, noh, minä olen kertonut kuka olen minkä ikäinen olen jne. sitten kehunut niitä ja selittänyt jotain elokuvista ja kirjoista, että olen lukenut/nähnyt ne vaikkapa että odotan Kuoleman Varjeluksia......sitä rataa ja loppuun jotain "Best wishes" ja jotain "I wish thath you write to me" jotain semmoista ja viisi kertaa on tullut ja ajattelin tänään tai huomenna tehdä taas...