Kirjoittaja Aihe: Soundtrackit  (Luettu 79345 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sherrie

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Don´t call me Nymphadora!
Vs: Soundtrackit
« Vastaus #125 : Elokuu 02, 2007, 15:47:39 »
multa löytyy kaikki viisi Potter soundtrackia! Aivan ihanaa musiikkia...Sillon kun vasta Kaksi ekaa lefffaa oli ilmestyny (tai olikohan Azkaban sillon just leffateatterissa) niin aina välillä kuuntelin vaan uudelleen ja uudelleen lopputeksteja niistä leffoista kun rakastuin niin täysin musiikkeihin. Sitte lopulta ostinkin Viisasten kiven soundtrackin. Myöhemmin ostin myös Azkabanin & salaisuuksien kammion cd:t ja lahjaksi sain sillon Liekehtivän kun se oli uusi. Tarkoitus oli myös ostaa Feeniksin cd heti kun se ilmestyy mutta omalla erittäin hyvällä tuurillani voitin sen vuotiksen ennakkonäytöksessä :) joten sen sain sitte heti enkä joutunut edes maksamaan. En kyllä meinannut uskoa että sen voitin (kiitoksia paljon vuotikselle!). Parhaimpia kappaleita on ihan kamalasti mutta viisasten kivestä ainakin Hedwig´s theme, leaving Hogwarts sekä se joulukappale jonka nimeä en nyt muista. Kahdessa ekassa on parhaat soundtrackit varmaan. Azkabanin vangissa ainakin erityisen ihana kappale on window to the past sekä Buckbeak´s flight (johtunee varmaan siitä että olen suuri Buckbeak fani ja se kohta leffassakin on ihana). Neville´s waltz on yksi parhaita Liekehtivässä pikarissa ja sen valkkasin mieheni kanssa myös häävalssiksemme :) samaiselta levyltä myös magic works on mahtava! Feeniksin killassa tykkään melkein eniten Umbridge kappaleesta, mikä on outoa, koska henkilönähän inhoan Umbridgeä! mutta kappale vaan on todella hyvä. salaisuuksien kammion parasta kappaletta en osaa nyt sanoa kun en ulkoa muista :) kuitenkin, ihanat musiikit on näissä levyissä!
sherrie -> Sherrie
"Look Buckbeak´s still alive"
"Of course, remember what Dumbledore said?If we succeed more than one innocent life could be spared"

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #126 : Elokuu 02, 2007, 16:53:02 »
Multa löytyy kaikki viisi soundtrackia. Parasta antia on mielestäni Liekehtivän pikarin musiikki.

Mielikappaleeni on suurelta osin samoja kuin edellisen viestin kirjoittaneella sherriellä.  (Oli ihana lukea, että olit valinnut häävalssiksesi Neville´s Waltzin! Jos joskus menisin naimisiin, tahtoisin häämarssiksi Harry in Winter mennessä ja Hogwarts` hymn tullessa - siis ison orkesterin!) Myös tuo Magic works on mahtava paitsi melodian myös sanojen puolesta.  Buckbeak´s filghtin tempoon on tosi helppo lenkillä ollessa juosta. Se jotenkin ihan nostaa ilmaan! Ja uusimassa tuo Umbridge on hyvä. Se kuvaa sitä kamalaa naista, kuten LP:ssa Rita Skeeter -kappale. Mutta muuten en oikein pidä Feeniksin killan musiikista ilman elokuvaa.

Toivoisin jokaisessa elokuvassa soivan jossakin kohtaa Hedwig`s Themen, sillä mielesäni se liittää musiikillisesti sarjan osat toisiinsa. Vaikkakin kun kuulin sen ensimmäistä kertaa elokuvassa, ajattelin ettei tuollainen musiikki voi kuvata taikuutta. Mutta niin se vain on mieli muuttunut vuosien saatossa.

Poissa Submin

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #127 : Elokuu 02, 2007, 23:58:59 »
Sen jälkeen kun hankin OotP:n OST:n, en ole muuta kuunnellutkaan mp3-soittimeltani :)
Nicholas Hooper on nero. Yltää vähintään John Williamsin PoA-musiikkien tasolle.

Poissa Viiru

• ja Pesonen
  • Vuotislainen
« Vastaus #128 : Elokuu 13, 2007, 06:21:55 »
Minulta löytyy ykkösen ja nelosen soundtrackit. Minusta ne ovat hyviä. Kappaleet vois olla siinä järjestyksessä mitä elokuvassa mutta ei haittaa vaikka eivät olekkaan. Pitäis ostaa muutkin kun vaan löytäis ne joistain.

Hehee nyt löytyy kaikki. :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2008, 12:54:01 kirjoittanut Viiru »
We’re walking in the air, we’re floating in the moonlit sky, the people far below are sleeping as we fly

Retiisi

• Ankeuttaja
« Vastaus #129 : Elokuu 17, 2007, 14:28:38 »
Minulla ei ole Pottereiden musiikeista muuta sanottavaa kuin UPEAA! Sopivat elokuviin täydellisesti. Itselläni ei ole kuin viitosen soundtrack, mutta haluaisin kyllä nelosen! Siinä on aivan ihana musiikki!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2008, 18:48:41 kirjoittanut Retiisi »

EileenMcLee

• Ankeuttaja
« Vastaus #130 : Elokuu 26, 2007, 12:38:37 »
Soundtrackit kyllä sopii Pottereihin mutta pelkiltään en niitä kuuntelisi. ;D

Poissa Mirandel

• Vuotislainen
« Vastaus #131 : Elokuu 31, 2007, 12:44:12 »
Minulle on hyvin jäänyt mieleen se Hiinokka-kappale Azkabanin vangissa. Se kohta, kun Harry lentää Hiinokalla siinä järven yllä. Se oli hieno, kananlihalle saava kohtaus ja se oli oikeastaan myös musiikin tehtävä. Sitten "Window to the past" on todella kaunis. Todella kaunis! Minusta kolmosen soundtrack oli yksi parhaimmista Potter- soundtrackeista. Vitosen haluaisin vielä kuulla, kun en oikein muista siitä mitään. Nelosessakin oikein upeat, mutta sama juttu kuin vitosessa - kauhean hyvin ei muista.
Beautiful like a morning sun inviting the dawn to break. - Trading Yesterday(Beautiful)

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
« Vastaus #132 : Marraskuu 10, 2007, 16:52:51 »

Haluaisin soundtrackit, mutta en ole löytänyt niitä mistään. Voisiko joku kertoa mistä niitä voi ostaa? Kiitti jo etukäteen:)
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

Poissa Sherrie

• Vuotislainen
  • Don´t call me Nymphadora!
« Vastaus #133 : Marraskuu 10, 2007, 18:34:30 »
ikävä kyllä noista helpoiten löytää vaan uusinta sekä ehkä toisiksi uusinta...jotku cd-liikkeet voi ehkä tilata niitä.esim. prismat ym ei ainakaa sillon pystyny tilaamaan niitä kun joskus kysyin mutta sitte sellasen ihan cd-myymälät tilaa niitä jos pyytää =) ainakin jotkut liikkeet.
sherrie -> Sherrie
"Look Buckbeak´s still alive"
"Of course, remember what Dumbledore said?If we succeed more than one innocent life could be spared"

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #134 : Joulukuu 06, 2007, 16:35:56 »
Mulla on vitosen soundtrack. Se on todella hyvä, koska musiikit potterissa on hyviä. Harmi, että ne eivät ole siinä järjestyksessä missä ne oikeasti ovat. Saa aina arvella, että missä kohtaa ne nyt olivatkaan nuo musiikit.

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #135 : Helmikuu 01, 2008, 15:43:31 »
Minulla on kotona kaikki. Minun mielestäni ne ovat hyviä ja sävellykset hyvässä järjestyksessäkin. Joskus on kiva laittaa Potter musiikki soimaan ja rentoutua. On outoa kun neljännestä ei ole tullut soundtrackiä tai en ole huomannut ainakaan.

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
« Vastaus #136 : Helmikuu 01, 2008, 18:21:39 »
Kyllä ainakin minulla on nelosen  (Liekehtivä pikari) soundtrack. Ostin vielä kaikki neljä ensimmäistä samalla kertaa. Joten ei muuta kuin haeskelemaan, Sardiinimies.

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #137 : Helmikuu 08, 2008, 18:25:57 »
Mulla on Liekehtivän pikarin ja viisasten kiven soundtrackit mut haluisin ihan ehottomasti sen kolmosen vielä jostain, koska siinä on niin ihania biisejä just se ku Harry lentää hiinokalla sen järven yläpuolella <3<3<3<3<3 Mut siitä on niin kauan ku se tuli ni ei niitä enää saa mistää.. jos joku tietää ni voisko ilmottaa jos näkee niitä ees jossain ( vaikka se onki aika epätodennäköistä) Entä tiiättekö onko sitä Feeniksin killan enää missää myynnissä ku en sillon ehtiny ostaa ja nyt niitä ei myydä enää missää ja haluun se yhtä paljon ku sitä kolmosta.. <3<3<3<3
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #138 : Helmikuu 08, 2008, 18:33:06 »
Sisko haluaa EHDOTTOMASTI ykkösleffan soundtrackin kun siinä on se "ihuna" biisi x) Olisiko mahdollista saada tätä soundtrackiä esim. ilmaiseksi netistä?

Kolmosleffassa oli myös hyvä musiikki siinä kohdassa missä se Sirius pakeni sieltä tornista. Ainakin minä pidin.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #139 : Helmikuu 08, 2008, 19:01:19 »
Sisko haluaa EHDOTTOMASTI ykkösleffan soundtrackin kun siinä on se "ihuna" biisi x) Olisiko mahdollista saada tätä soundtrackiä esim. ilmaiseksi netistä?

Ilmaisesta en tiedä, mutta täältä voi ainakin tilata sen ykkösleffan soundtrackin.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #140 : Helmikuu 08, 2008, 19:02:13 »
Voi, minua niiin harmittaa, kun en ostanut sitä kolmos leffan soundtracia, kun näin sen joskus stocmannilla aikoja sitten. Ja VK:kin olisi varmasti hyvä.

Mutta minulla on FK:n ja se on todella hyvä ^^ Itse ostin FK:n levyn stocmannilta, kun viimeisen kaverini vei toptenista, enkä löytänyt sitä mistään. Stockmannilta läytyy todella hyvin levyjä.

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
« Vastaus #141 : Helmikuu 09, 2008, 17:02:36 »
Tilasin just cdon.comista harry potter ja azkabanin vanki soundtrackin ja nyt ootan et se tulee postiin ja pääsen hakemaan se sieltä.. Se on maailman paras soundtrack levy <3<3<3<3<3
Niinku oon kertonu ni mulla on ykkönen ja nelonen.. en ees haluis sitä kakkosta niin välttämättä, koska siinä ei oo nii hyvii biisejä. Mut sen vitosen haluisin, mut niitä ei enää myydä paitsi jossain divareissa mut se ei oo viel nii vanha et sitä siellä myytäis.
Mut ihan parasta ku saan sen kolmosen.. olin tyhmä kun en sitä sillon aikoinaan ostanut.. mutta onneksi keksin cdon.comin :D
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #142 : Helmikuu 09, 2008, 18:57:30 »
Paljon se maksoi siellä? Siis plus postikulut?

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
« Vastaus #143 : Helmikuu 10, 2008, 10:41:28 »
cdon.comissa levy maksaa 8.50 e. Aika halpa mun mielestä, mutta siinä on 2.95 tai jotain sellasta se postimaksu ja kulut, että yhteensä jotain 11.90 ei sen enempää ja sen tuleminen kestää 3-7 arkipäviää.
Huonoo on vaan se et sen saa tilata vaan täysikänen, et iteki jouduin pyytää äidin tilaa se mulle ku sinne pitää sillee tyhmästi rekisteröityä.

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #144 : Helmikuu 10, 2008, 12:06:33 »
Aika halpa, koska kaupoissahan ne maksavat jotain 19-21 euroa, riippuu kaupasta. Hmm.. Pitäisi käydä ehkä vilkaisemassa. Kiitos unknow!

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
« Vastaus #145 : Helmikuu 10, 2008, 15:53:04 »
Se levy oliki 8.95. Mutta ei se nyt paljoa kalliimpi ole mitä manitsin edellisessä viestissä. :D

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #146 : Helmikuu 10, 2008, 18:58:10 »
Taidan olla jotenkin poikkeuksellinen Potter-fani, kun en ole kiinnostunut soundtrackeista. Tosin en ole kiinnostunut muidenkaan leffojen soundtrackeista. En vain ymmärrä miksi pitäisi kuunnella leffamusiikkia.

Älkää ymmärtäkö väärin, kyllä joissain leffoissa on kiva musiikki, esim. Grease ja Paholainen pukeutuu Pradaan. Jotenkin ei vain iske niin että levysoittimeen cd:n pistäisin. Täytyy kuitenkin varmaan joskus yrittää "sivistää" itseään ja lainata kirjastosta.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #147 : Helmikuu 10, 2008, 20:59:43 »
Harry Potter -elokuvien musiikit eivät ole minusta mitenkään ihmeellisiä, enkä ole ainuttakaan Potter-soundtrackia vaivautunut ostamaan. Mielestäni Pottereiden leffamusiikki on ollut aika mieleenpainumatonta ja latteaa, ei sitä jaksaisi monta kertaa kuunnella. Minusta onnistunut elokuvamusiikki täydentää ja tiivistää tunnelmaa, ja oikeissa kohdissa se vahvistaa katsojan tunteita ja reaktioita. Pottereissa musiikki ei ole mielestäni oikein koskaan erottunut sieltä taustalta.

En minä kuitenkaan mikään elokuvamusiikin vihaaja ole. Tiedän montakin elokuvaa, joissa on erityisen onnistunut musiikki tai tietty teemakappale. Hyvänä esimerkkinä toimii vaikkapa Gladiator tai Lord Of The Rings -trilogia. Pidän erityisesti Howard Shoren, Hans Zimmerin ja Danny Elfmanin sävellyksistä.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #148 : Huhtikuu 04, 2008, 20:32:40 »
Meiltä löytyy Viisasten kiven, Azkabanin vangin ja Liekehtivän pikarin soundtrackit.
Käytän niitä enemmänkin soittoääninä kännykässäni kuin kuuntelen muutenkin. On kyllä hyvä että faneille on annettu mahdollisuus tuntea elokuvan aikana tulleet tunteet musiikin kautta. :)

[anteeksi aurori-tädit ja -sedät kun en perustele romaanin verran ^^']
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Kleopatra

• Vuotislainen
« Vastaus #149 : Huhtikuu 12, 2008, 22:33:46 »
Mä rakastan Potter -musaa! Se on niin kaunista ja hienoa ja välillä upean mahtipointista. Mulla on FK:n soundtrack, mutta kaipaisin muitakin. Joskus vaan laitan potter musan soimaan ja makaan sängyllä kuuntelemassa ja rentoudun. Ne on sellaisia ihania hetkiä.
"En minä pelkää, Harry", "Olen  sinun kanssasi."