Mielestäni olen jo kommentoinut tätä, mutta nähtävästi aurorit ovat poistaneet "rakentavani".
Chatit, rahan tuhlausta. Myönnettäköön, olen kerran elämässäni lähettänyt sellaiseen viestin, mutta se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Useimmiten tv:ssä näkyy sellaisia viestejä kuin: "Moi!!!11" tai "Pikkug rulezzz!!". Okei, ehkä joku tykkää todella paljon Pikku G:stä, mutta mitä siitä koko maailmalle ilmoittamaan? Eiväthän he kuitenkaan tiedä kuka sen viestin lähtti...
Kaiken lisäksi Subilla (ja maikkarilla) pyörii niitä ihmeellisiä pelejä. Lähetä viesti, niin ukkeli liikku. Vau. Tuhlaa toinen euro, niin ukkeli halaa toista ukkelia. Ei mitään järkeä.
Kakkosella on myös joku muistipeli homma. Euro kortin käännöstä, tienaa pisteitä itsellesi. Just.
Sitten, viimeisimpänä ja vähäisimpänä; Ring A Ling! Niin tyhmä ohjelma, ja sitä tulee vielä suunnilleen kaksi tuntia (tai enemmän)! Soittaa sinne, niin voi vastata oikein, voi voittaa rahaa. Ja ne juontajat... Arhg!
Itse en tuhlaa/tuhlaisi mokomiin juttuihin rahaa. Voi sitä järkevämminkin käyttää. Ne ohjelmat ovat täyttä potaskaa, pelkkää huijausta. Se on mielipiteeni.