Kirjoittaja Aihe: Across The Universe -trilogia  (Luettu 649 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
Across The Universe -trilogia
« : Huhtikuu 20, 2013, 23:53:27 »
En löytänyt tätä aihetta, mutta jos tällainen kumminkin on jo, aurorit pistäkee lukitus tai poistakee!

Mutta kyseessä on siis Beth Revisin scifitrilogia Across the Universe, josta on jo tähän mennessä ilmestynyt kaksi kirjaa; Matka alkaa ja Miljoona aurinkoa. En tiedä mitä voisin vielä sanoa sarjasta spoilaamatta ketään, joka ei ole lukenut kyseisiä kirjoja.
Vampyyrikirjoihin ihastuneena scifikirjat eivät oikein koukuta, mutta Nälkäpeli ja Across The Universe ovat olleet tähän mennessä ainoita nuorten scifikirjasarjoja, joita olen mielelläni lukenut ja Across The Universe... En voi sanoa mitään muuta kuin j'adore! Mitäs muuta...? Niin. Aloin lukemaan Matka alkaa -kirjaa nähtyäni Demissä vai oliko se nyt Miss Mix'ssä? Suomalaisen kirjakaupan mainoksen kyseisestä kirjasta ja jo kansikuva herätti mielenkiinnon. Koska Tokio Hotelin faneja kutsutaan alieneiksi (jostain kumman syystä) ja tämän nimityksen myötä olen alkanut pohtimaan avaruutta ja miettimään sitä mahdollisuutta, että miljoonien valovuosien päässä olisi Maan kaltainen planeetta ja kun sitten näin kirjan kansikuvassa loputtoman tähtitaivaan kuvan taustalla, ajattelin, että tämä kirja voisi olla mielenkiintoinen. Ja niinhän se minusta onkin.

Keskustelua aiheesta; mitä kautta kuulit/löysit kirjasarjan, jäitkö koukkuun vai luetko sarjaa vain sen takia, koska haluat aloitettuasi sarjan lukemisen tietää miten sarja päättyy? Eikä sitten tyyliin "Olen lukenut kirjat, ne oli iha ok". Risuja ja ruusujakin voi antaa perustellusti.

P.S. Beth Revis
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini