Mulle tuo suojeliustesti lykkäsi suojeliukseksi mun varsinaisella accountilla mastiffin (tavallaan yllätti, tavallaan taas ei) ja sivuaccountilla mustavalkoisen kissan. Eli aika perussuojelius, kun koira ja kissa. Mastiffista en tosiaan ollut järin yllättynyt, koska mulle mastiffit on pitkälti vakaita, rauhallisia, itsevarmoja koiria, jotka on ystävällisiä muita kohtaan (ihmisiä ja koiria), mutta suhtautuu vieraisiin varauksella ja jollain tapaa myös tappeluvalmiita. Mä olen itse ehkä vähän mastiffimaisen hitaasti lämpiävä ja koiramaisen uskollinen lähipiirilleni, mutta oon kyllä myös täysin varma tappelemaan mielipiteideni ja rakkaideni puolesta siihen asti, että voitan - tai että mut on lyöty täydellisesti. En pidä mastiffia järin kauniina eläimenä, mutta koira kuvaa kyllä ehkä mua persoonana jollain tapaa (kuten myös susi).
Jotenkin ehkä olisin odottanut suojeliuksen ottavan susihahmon, koska koen niihin todella voimakkaan yhteyden, mutta toisaalta susi ja mastiffi symboloi mulle sen verran eri asioita, että voi olla että mastiffi on se minumpi hahmo. Susi on ehkä vähän varautuneempi ja jotenkin "villimpi" ja vähemmän herkästi alistuva, kun mä taas oon enemmänkin sellanen, että otan kyllä johtajan aseman, mutta lähinnä vasta siinä tapauksessa, jos kukaan muu ei sitä tee. Mä olen ehkä sutta alistuvampi persoona, vaikka jotenkin koen silti olevani luonteeltani joku suden ja sen mastiffin sekoitus. Kissakin kyllä tavallaan käy järkeen, koska oon aika itsenäinen ja omapäinen tapaus.