Kirjoittaja Aihe: Mistä koulupuku?  (Luettu 7704 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Mistä koulupuku?
« : Lokakuu 29, 2011, 17:43:37 »
Pyydän anteeksi jos tällainen topic jo on, aurorit voivat sitten laittaa lukkoon.

Minua kiinnostaisi tietää mistä Tylypahkan koulupukuja saisi hankittua? Boostep.fi:stä ainakin saa luihuisen kaavun mutta se on vanhempieni mielestä liiankin kallis. Itse voisi tehdä mutta mistä kaavat ja sen sellaiset? Tietääkö kukaan mistä saisi hankittua kaavat sun muuta teko-ohjetta? Tai sitten mistä saisi tilattua edullisesti? Itse tiedän vain Boostepin, Kukunorin ja  Naamiaismaailman.

-Ihmissusi-

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
Vs: Mistä koulupuku?
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2011, 20:45:28 »
Ainakin Hpfaneista löytyy joulukalentereita vilkuilemalla hyviä ohjeita, joita olen itse soveltanut kaapuuni. :) Tuolta löytyisi ainakin ohjeet huppuviittaan ja huputtomaan umpikaapuun. Ei siis varsinaiseen leffoissa nähtyyn koulukaapuun, mutta siihen mallia voi ottaa noiden lisäksi myös vaikka kylpytakeista tai vastaavista. Ja jos kiinnostaa, löytyypä tuolta myös ohje kuolonsyöjänaamioon. :33

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #2 : Lokakuu 30, 2011, 00:38:26 »
Kiitos Sateenropina ;) Vaikka joskus olenkin HP-fanisivuston kolunnutkin läpi niin silmiini ei jostain syystä osunut noita kaavunteko-ohjeita. (aika käydä silmälekurilla) Kiitoksi, yritän saada aikaiseksi jonkinmaailman kaavun :'D Täytyy vai etsiä jostain edullisesti kravatti ja sauvakin olisi hyvä olla. Kaikki HP-fanituote tuppaa olemaan hieman kallista /:

-Ihmissusi-

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #3 : Helmikuu 23, 2012, 21:13:12 »
Noitahan ohjeita voisin itsekkin joskus soveltaa (kun on tarpeeksi rahaa ostaa kangasta ja ompelukone...). Olen itse sen verran laiska, etten ole jaksanut noita vanhoja jkalentereita katella sillä silmällä, ett ois löytäny jotain kiinnostavia ohjeita etc.. Mutta onneksi meillä on myöstää foorumi:) <3
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Tammikuu 05, 2013, 14:23:35 »
Oma koulupukuni on sieltä täältä. Polvisukat, musta hame, neule ja kauluspaita ovat ihan tavalliia vaatteitani. Korpinkynsi kun olen, ostin The making of Harry Potter- Kierroksen jälkeen studio Tourin myymälästä  solmion, tupahuivin ja-hanskat. Kaapuakin kaihoisasti katselin mutta se oli ihan hiiskatin kallis. Se jäi kaivertamaan sydäntäni, niinpä pyysin mummuani tekemään kaavun. Hänpä sellaisen kaavojen ja huonon ohjeistukseni avulla teki viikossa. ilo oli suuri, kun avasin synttärilahjani. (:(:(: Kaapu on ihan äly hieno. kaavat taisivat olla tätä kauttahttp://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/suuri_kasityo/mallihaku löydetyt, mutta itse kaavaa ei tuota kautta saa, vaan mummoni lainasi lehden kirjastosta. koska kokok on pieni  taisi hän sitä suurentaa....

Tovottavasti oli apua!

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #5 : Tammikuu 05, 2013, 16:08:14 »
Minäkin haikailen täydellisen koulupuvun perään... Helpohkoja ohjeita kaikennäköiseen Potterointiin löytyy mm. tuosta linkistä: http://diyfashion.about.com/
Sivustolla on ohjeet mm. (tupa)kaapuun, viittaan, tupakaulaliinaan ja kuolonsyöjäasuun, sekä tiettyjen hahmojen esim. Voldemortin, Severuksen, Lunan, Dracon, Hermionen ja Luciuksen asuihin. Vilkaiskaa ihmeessä ^^
Huom! Ohjeet ovat englanniksi joten täytyy käyttää englanninkielisiä hakusanoja.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2013, 16:21:55 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2013, 12:48:34 »
Itse keräsin oman pukuni palasista sieltä täältä :) hameen sain perhetutulta, villapaita alesta (tein itse raidat siihen) ja kauluspaita myös. Krakan ja huivin tilasin parilla eurolla eBaysta :) Viittaa ei ole, en varmaan hankikkaan
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Valentine Mc Bloom

• Vuotislainen
  • Pottermore: MistNox226
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #7 : Heinäkuu 07, 2013, 20:49:06 »
www.Ebay.com tai www.Ebay.fi se taisi olla jossa on. Selaile sivuja sillä en muista missä välissä kaavut mahtoi olla. Sitten on Amazon kannattaa katsoa www.amazon.co.uk, koska siellä on parempi tarjon kuin www.amazon.fi <-vai olikos tuolla yhtään tarjontaa? En muista, mutta näin jos haluaa ostaa verkkokaupasta sillä voihan sitä tehdä oman kaapunsa aina.
ValentineMcBloom

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #8 : Marraskuu 17, 2013, 13:44:08 »
Ainakin Hpfaneista löytyy joulukalentereita vilkuilemalla hyviä ohjeita, joita olen itse soveltanut kaapuuni. :) Tuolta löytyisi ainakin ohjeet huppuviittaan ja huputtomaan umpikaapuun. Ei siis varsinaiseen leffoissa nähtyyn koulukaapuun, mutta siihen mallia voi ottaa noiden lisäksi myös vaikka kylpytakeista tai vastaavista. Ja jos kiinnostaa, löytyypä tuolta myös ohje kuolonsyöjänaamioon. :33

Kiitos tuhannesti tuosta kaapujutusta, itse en löytänyt HP-faneista selailemalla. Tuo vasen kaapu on sellainen Must-To-Have jos saisi valmiiksi siihen Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -leffaan <3
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta