Kirjoittaja Aihe: Miten Harry Potter liittyi kesääsi 2010?  (Luettu 6720 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RuneLumos12214
  • Tupa: Tuvaton
Miten Harry Potter liittyi kesääsi 2010?
« : Elokuu 14, 2010, 13:01:54 »
Nyt alkaa kesä olla jo ohi ja lomasta nautittu.
Mennäänpä suoraan suoraan asiaan, eli miten Potteit liittäivät kesääsi vai liittyivätkö ne ollenkaan?
Omaan kesääni ne liityivät swen verran, että luin kirjasarjan läpi suomeksi ja plussana Kuoleman Varjelukset enlangiksi. Sen lisäksi katsoin elokuvat Viisasten Kivestä Puliveriseen Prinssiin. Pelasin hieman jokaista Potter peliä joka minulla on (tämä tarkoittaa VK:ta Ps1:selle ja Ps2:selle, SK:ta, AV:ta, LP:ta, FK:ta, PP:ta ja Huispauksen MM kisoja, VK:ta lähtien kaikki on Ps2:sen pelejä).
Ja tietenkin datasin vuotiksessa.

Sana vapaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2010, 07:21:14 kirjoittanut mattis »
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Paramore!!!!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Miten Harry Potter liittyi kesääsi 2010?
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2010, 14:01:23 »
Minun kesääni potterit liityivät sillä tavalla että katsoin Harry Potter ja puoliverinen prinssi dvd muutaman kerran ja pelasin Lego Harry Potter years 1-4  peliä sekä luin kuoleman varjelukset taas kerran odottellen elokuvaa!!:)
Niin ja tietienkin vuotiksessa ja muissa Potter aiheisissa netti sivuilla hengailu ja  puhuminen.
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE
We miss you Josh and Jack!!
http://s6.fi.bitefight.org/user/bite/29508

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Elokuu 15, 2010, 14:59:57 »
Oma kesäni olisi varmaan ollut pelkkää seiniin tuijottelua ilman Potteria. Sen lisäksi että olin Vuotiksessa lähes joka päivä yrittämässä pysyä aktiivisena, kävin Vuotis-miiteissä (kaikissa joihin vain pystyin menemään). Lisäksi olin Bad Girlin luona viikon tutustumassa Lappeenrannan vuotislaisten elämään...

Kesäni suuri kohokohta, matka Amerikkaan, yritti myös kovasti olla Potter-voittoinen. Teemapuistoon en päässyt :( mutta wizard rock-bändit esiintyivät Atlantassa juuri samaan aikaan kuin minä olin siellä, joten pari päivää väsäsin pukua tapahtumaan. Ostin mm. luihuisen tupamerkin eräästä isosta ja kattavan valikoiman omaavasta lelukaupasta. Tuolla lelukaupassa vietin pari tuntia kuolaamassa todella upean kolme sataa dollaria maksavan Tylypahkan pikajunan (leikkijuna) vierellä. Lelukaupan seinällä oli myös yksi Potter-taulu, jossa oli kuvia kaikista kuudesta ilmestyneestä elokuvasta. Taulun hintakin oli hieman yli sata dollaria, joten sekin jäi sinne seinälle odottamaan rikkaampaa fania. Lopulta tuo tupamerkki oli sitten noista ja muusta Potter-krääsästä se ainoa jonka hinta sopi kukkarolleni. Konsertti oli mahtava ja tulin samalla nähneeksi Atlantan Potter-faneja ja jutelleeksi velhorockin tekijöiden kanssa (ja tietenkin nimmarit lähtivät taskussani takaisin Suomeen).

Takaisin Suomeen tultuani minulla oli pari päivää aikaa osallistua proppauskisaan ja sinä viimeisenä päivänä tulikin sitten vietettyä pari tuntia ensin asua valmistellessa, sitten kuvatessa ja viimeiseksi vielä sopivan kuvan valitsemisessa. No, tulihan siitä edes kunniamaininta, joten ihan tekemisen arvoista tuo oli. Ja hauskaa oli <3 Viimeisen lomaviikkoni olen kokonaan omistanut siihen, että kirjoitan viestejä Vuotikseen ja yritän elävöittää jo muinoin kuolleita keskusteluja ^^
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Chess

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Elokuu 15, 2010, 15:59:55 »
Omaan kesääni Potter on liittynyt melko runsaasti.
Ensinnäkin löysin vuotiksen vasta tänä kesänä. <3 Olen koko heinäkuun istunut(ja yhä) melkein joka ikinen päivä vuotiksessa.:D Sitten kävin ensimmäisessä miitissäni ikinä, miittasin Bad Girlin. :>
Sitten katsoin kakkos -ja vitoselokuvat, vaikkakin vitonen on aika huono. Muita en vain ole vieläkään hankkinut. ^^'
Huomasin etten muista juuri mitään viimeisestä kirjasta (voihan kauhistuksen kanahäkki :S), joten luin sen uudestaan.
Olen piirrellyt Deathly Hallowssille omaa kantta, joka kylläkin jäi aivan kesken(Hermione meni pilalle). ^^
Sitten yritin piirtää Hermyä uudestaan, mutta ei sekään onnistunut.
Olen tietysti myös löpissyt hirveästi ystäväni kanssa Potteraiheista. :)
Ja näin James Potterin Tukholman risteilyllä. :3 *shock, hän ei olekaan kuollut*
Ja totta kai olen elokuvaa odotellut. :>

~~Chess

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #4 : Elokuu 15, 2010, 16:49:35 »
Olen lukenut kesän aikana kaikki Potterit uudelleen, nyt on enää Kuoleman varjelukset lukematta. Sen jälkeen aion lukea kaikki kirjat myös enkuksi. Olen katsonut myös kaikki leffat uudelleen. Lisäksi olen pelannut Potter-pelejä. Vuotiksessa tuli toki myös roikuttua pitkin kesää.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2010, 22:46:12 kirjoittanut Tanzu »
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa JanikaF

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2010, 19:54:12 »
Minun kesään ne ei kauheasti liittynyt ku oli nii paljo menoa :D mutta katsoin elokuvat viisastenkivestä liekehtivään pikariin.. :) Ja luin huispaus kautta aikojen :)
~Moments are memories

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2010, 22:11:15 »
Harry Potter minun kesässäni... Vuotiksessa olen ollut aina kuin vain olen voinut. Lisäksi miiteissä on tullut pyörittyä jonkin verran, ja yhden one-shot ficinkin sain julkaistua ja tuhanteen uuteen sain idean. Muutenkin kirjoitellessa mennyt kesä, suurimmaksi osin juuri jotain HP-ficciä. Aloitin Pottereiden lukemisen parisen viikkoa sitten, ja koska nyt tuli leireillä aikaa vietettyä niin en ole päässyt Viisasten kivessä kovinkaan paljoa eteenpäin - niin, ja aloitin lukemaan Barry Trottereita, eli parodioita Pottereista. Elokuvista katsoin Puoliverisen Prinssin ja Feeniksin Killan. Pitäisi joskus katsoa loputkin... Pottereita on tullut fanitettua leireillä ja niistä on tullut höpistyä yhtä sun toista. Löysin kirpparilta viitan ja HP-lautapelin itselleni. Äiti alkoi kutomaan minulle jättipitkää luihuishuivia. Hum, aika paljon Pottereiden parissa on tullut puuhailtua, mutta on tässä kaikkea muutakin tullut tehtyä. Ja vielä on yksi lomapäivä jäljellä... >)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #7 : Elokuu 15, 2010, 23:01:27 »
Potter ja minun kesä... Ensimmäinen ajatus oli, ettei se liittynyt paljoakaan kesääni. Hetken mietittyäni tajusin, ettei se pidä lainkaan paikkaansa. :D Totta kyllä en ole kesällä ehtinyt juurikaan lukemaan Pottereita tai edes katsomaan elokuvia. Jotenkin ollut tolkuttoman kiireinen kesä. Miiteissä olen kuitenkin käynyt mahdollisuuksien mukaan. Niihinkin tosin olen päässyt harmittavan vähän... Ja vuotis! Vuotis on netissä "kotini" ja täällä olen roikkunut aina iltaisin (jos olen ollut kotona). Kesä- ja heinäkuussa kirjoittelinkin tavallista ahkerammin ja nyt elokuussakin jonkinverran. Kaikenlaista Potter aiheista pohdintaa on pyörinyt päässäni. Kesäkuun alussa sain veljeltäni valmistujaislahjaksi Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -kirjan. Vähän aikaa sitten sain sen jopa luettua muiden lukemattomien kirjojen välistä. :) Harry a history -kirjani on myös taas hieman edistynyt (ikuisuus projektini... :D ) Ihmeotukset sytytti uutta Potterkuumetta ja rakkautta taikaotuksiin. <3 (Ja sen takia kohta varmaan pengon läpi löytyisikö täältä jotain aiheeseen liittyvää topiccia ja nostan sen jostain pohjalta. :D ) Olen myös vaihteeksi kutonut Korpinkynsi kaulaliinaani. Keväällä se oli tauolla innostuksen ja muun puutteen takia, mutta viime aikoina se on taas edistynyt mukavasti. :> Eli varsinaista sarjaa ne ole lukenut enkä katsonut, mutta sentään oheiskirjallisuutta olen hieman saanut luettua ja kaikkea oheisaktiviteettia on tullut "harrastettua".
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Siny

• Vuotislainen
« Vastaus #8 : Elokuu 20, 2010, 00:03:24 »
Pari leffaa olen katsonut ja kun en jaksanut kirjastoon lähteä laiskuuttani, repäisin yksinkertaisesti kirjahyllystä englanninkielisen seiskan, eli Harry Potter and the Deathly Hallows ja aloin lukea :) muutoin Potterit eivät ole juurikaan liikauttaneet kesääni, tosin innolla olen odotellut marraskuuta kuin kuuta nousevaa :D
There's that whole nature versus nurture question, isn't it? Was I born a cute, vindictive, little bitch or... did society make me that way? I go back and forth on that...

Poissa Jezebel

• Kelmitär
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Elokuu 20, 2010, 07:36:57 »
Olen lukenut Potter sarjan uudestaan kokonaan läpi ja samoin olen katsonut kaikki Potter leffat. Azkabanin vangin olen tosin katsonut kahdesti, kun se tuli myös telkkarista.
Olen pelaillut myös omistamiani Potter pelejä, joita omistan nintendo wiille ja ps2.
Olen myös roikkunut täällä vuotiksessa ja samoin muillakin Potter aiheisilla sivustoilla ja pohdiskellut kaikennäköistä Pottereihin liittyvää. Olen myös sisarusteni kanssa kuvannut lyhytelokuva parodiaa Pottereista, tosin se jäi hieman kesken. :D

Tuhru

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Elokuu 21, 2010, 19:28:19 »
Ruosissa olin lomalla ja sieltä ostin 100 kruunulla (noin 10€) 4. leffan. Sen katsoin siinä reissun aikana pari kertaa kannettavalta kun leirintäalueilla ei aina toiminut netti eikä matkallakaan mitään muutakaan järkevää tekemistä ollut. Samaisella matkalla luin myös 6. kirjan englanniksi, kun sen sain tuossa pari vuotta sitten joululahjaksi, olihan se jo korkea aika lukeakin viimein, suomeksi oon sen jo aiemmin toki lukenut.
Myös 6. leffan katsoin pari kertaa ja nyt olen lukemassa 5. kirjaa.

Näiden voimalla pärjää marraskuuhun asti ;)

Lukija

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Elokuu 21, 2010, 20:19:57 »
Täydensin kokoelmani ja aion lukea kokosarjan ensimmäistä kertaa alusta loppuun. En ole ennen jaksanut lukea muut kuin azkabanin vangin ja salaisuuksien kammion nyt 18 vuotiaana ja lukemisesta innostuneena ajattelin että saatetaan tarina loppuun.

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #12 : Elokuu 21, 2010, 21:54:36 »
Ensinnäkin kesä lipui ohi liiankin nopeesti.Potterit oli mun mielessä enempi tai vähempi.Luen tällä hetkellä liekehtivää pikaria.Katsoin blurayna(kirjotus virhe:() 1-6 elokuvaa.Ja televisiosta azkabanin vangin.
Pelasin lego peliä.Olin vuotiksessa.Ja kyllähän siitä tuli juteltuakin.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Epik Feil

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Elokuu 22, 2010, 03:32:33 »
Kirjottelin Potter-ficcejä, kävin kahdessa Finin (hui kamala) miitissä ja dissasin katselin paria Potteria kavereiden kanssa. Ja tottakai tuli vähän luettua PvP:tä ja FK:ta ja sen sellasta. Ja jotain HP-parodioitakin olen watchaillu.

Mymmeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Elokuu 31, 2010, 18:53:52 »
Minun kesään Potterit kuuluivat englanninkielisen Kuoleman varjelusten lukemisen ja äänikirjan muodossa ja liiankin runsaiden Hermione-Kalkaros -ficcien lukemisen merkeissä englanniksi. Noita ficcejä voi lukea näpsästi puhelimessa missä vain, joten onnistuu vaikka ranstussa tai bussissa silloin kun ison kirjan kantaminen olisi hankalaa.

Sallukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Syyskuu 01, 2010, 19:57:45 »
Hmm, nyt pitää kaivella muistia...

No, luin kesällä pihakeinussa ( ja vähän muuallakin ) Azkabanin vangin, Liekehtivän pikarin, Feeniksin killan ja Puoliverisen prinssin. Katsoin muistaakseni kaikki Potter-elokuvat 1-6, pelasin pari kertaa Potter-lautapeliä ( joka on ikivanha :D ), kävin Vuotiksessa, Finfanfunissa ja surffailin Potter-aiheisilla sivuilla...
Ainiin, sitten joka päivä mietin, kuinka kauan on vielä Kuoleman varjelukset part 1-elokuvaan vielä aikaa (----------: Sitten tuli nähtyä joitain Potter-unia ja piirreltyä Potter-hahmoja ( jotka epäonnistuivat kaikki ), haaveiltua ja pohdiskeltua kaikkea Potteriin liittyvää, yritettyä suostutella kavereita lukemaan Pottereita ( ei onnistunut :<< ), sitten kirjastosta tuli lainattua Pollomuhku ja posityyhtynen-kirja ja tälleen. :DD Että jonkinverran Potter liittyi kesääni.

salainensalatalo

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Syyskuu 02, 2010, 01:47:29 »
Kirjoja lueskelin silloin kun ei ollut muuta tekemistä.
Näin kutosleffan ensimmäistä kertaa. Tai en itse asiassa muista, näinkö sen kesällä vai jo keväällä.
Rekisteröidyin Vuotikseen.

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #17 : Syyskuu 08, 2010, 18:42:15 »
Näin kutosleffan ensimmäistä kertaa. Tai en itse asiassa muista, näinkö sen kesällä vai jo keväällä.

Minä myös, ja pidin siitä hyvin paljon. :)
Luin myös kaikki (?) potterkirjat uudestaan pitkän tauon jälkeen kesän ja loppukevään aikana, ja rakastuin niihin uudelleen ja jälleen kerran.
Who knows which is which and who is who

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
« Vastaus #18 : Syyskuu 26, 2010, 13:22:25 »
hmm.. katoin kaikki leffat..(paitsi kuoleman varjeluksetXDD) luin kaikki kirjat ja puin siitä kamun kaa melkei kaikki päivät=))
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #19 : Syyskuu 29, 2010, 09:49:55 »
Otin keväällä tavoitteeksi lukea Harry Potter ja viisasten kiven latinaksi, sillä pääsin kuin pääsinkin läpi koulutusohjelmaani kuuluvasta pakkolatinasta. Aloitin kirjan iloisin mielin, mutta joskus viiden kymmenne sivun jälkeen totesin, että ehkä hiukan liian vaativaa tekstiä vajavaisille taidoilleni, sillä en enää juurikaan muistanut mitä kirjassa tapahtuu. Niinpä jätin Harrius Potter et Philosphi Lapisin hyllyyn odottamaan otollisempaa hetkeä (jouluna ehkä uudestaan :P) ja tartuin ranskankieliseen versioon. Sen sain lopetettua huomattavasti nopeammin ja peruskouluranskakin sai hiukan elvytystä. Kirjojen lukeminen muilla kielillä kannattaa, kielipää kehittyy ja on hauskaa nauraa muiden maiden käännöksille Tylypahkasta tai vastaavista :)

Aloitin myös kutomaan ihka ensimmäistä tupakaulaliinaani. Rohkelikkohuivin olen saanut jo valmiiksi, mutta veljeni pyysi vastaavaa itselleenkin, joten puikot on viuhuneet potterin parissa koko loppukesän ja alkusyksyn. Vielä kun saisin aikaan Rohkelikon tupavillasukat, olisin ekstaasissa. Ja mikä sen parempaa kuin kutoa potteraiheisia töitä ja katsoa samalla vanhempia potter-leffoja odotellen vuotisnäytöstä.
Mens agitat molem.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #20 : Lokakuu 02, 2010, 19:21:40 »
Kesällä tuli tehtyä Potteriin liittyen melko samoja asioita kuin muulloinkin, mutta sen verran kesä poikkesi muusta ajasta, että aloin lukea Kuoleman varjeluksia pikkusiskolleni. ^^ Hän on siis ainoastaan liian laiska lukemaan niitä itse, vaikka kyllä osaisi aivan mainiosti, joten otin työkseni lukea KV:n hänelle ennen elokuvan tuloa hänen pyynnöstään. :3 Elokuun puolivälissä aloitin, välillä olen lukenut viisikin lukua kerralla mutta nyt on sitten ollut piiitkä tauko koulukiireiden takia, joten enpä ole vieläkään loppuun lukenut, ups. x)

Lisäksi katsoin kaikki leffat moneen kertaan ja pidin kirjamaratonin loman kunniaksi. ^^

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2010, 21:23:28 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Marsi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #21 : Lokakuu 03, 2010, 18:46:47 »
Aloin kesällä lukea Pottereita ekaa kertaa englanniksi, hih. Ja tulihan kaikki paitsi 4&5 elokuvat katsottua. :)

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Lokakuu 04, 2010, 01:44:10 »
Kesän aikana kaikki kirjat luettu, katsottu elokuvat I-VI ja myös Ihmeotukset ja niiden olenpikat kuin myös Huispaus kautta aikojen kirjat luettu. :)

Myös Jaana Kapari Jatan kirjan Pollomuhku ja Posityyhtynen vai minkä niminen kirja se olikaan - luettu. x)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2010, 15:11:08 kirjoittanut Betaé »

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #23 : Lokakuu 11, 2010, 09:18:18 »
hmm.. katoin kaikki leffat..(paitsi kuoleman varjeluksetXDD) luin kaikki kirjat ja puin siitä kamun kaa melkei kaikki päivät=))

Samat jutut koska satun olemaan se kamu...
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #24 : Lokakuu 11, 2010, 13:36:35 »
Luin kesällä kaikki seitsemän kirjaa, oleilin täällä, Hp-fanien sivulla, ja katsoin kaikki tähän mennessä tulleet elokuvat ainakin kolmeen kertaan.
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Candygirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #25 : Lokakuu 17, 2010, 18:14:30 »
Luin kaikki kirjat kesällä 3 kertaan läpi - en ollut pihalla koska siellä saattoi jopa paistaa aurinko, okei ei - Pelasin pleikkarilla feeniksin killan 4 kertaan melkein läpi, en koskaan löydä lunan tavaroita >:( , ja sitten myös kaikki elokuvat tuli katsottua monesti ja huone vuorattua Tom Feltonin kuvilla. keh.
Sitten tuli myös larpattua serkkujen kesken mökillä ja juosta niityllä kuolonsyöjänä hyviksien perässä >:)

Poissa Gououbuck

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #26 : Lokakuu 18, 2010, 07:07:11 »
Luin potterit neljännen kerran, uin ficeissä, uneksin tylypahkasta ja näin ^^
Just let me Love you...and I learn to Love you right

Tinasormus -> Gououbuck

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #27 : Lokakuu 18, 2010, 10:31:45 »
Haaveilin pääsystä Harry Potter - fanimatkalle ja suunnittelin seuraavan kesän Iso-Britannian reissua liittämällä siihen useita Harry Potter - paikkoja :'D

Lisäksi luin ensimmäisen Harry Potterin pitkästä aikaa ♥ Katsoin myös kaikki leffat läpi :) Ja pelasin Harry Potter-pelejä nintendolla.
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #28 : Lokakuu 18, 2010, 13:32:42 »
Pääsin kaverin kanssa Englannin matkalle, missä käytiin mm. Oxfordissa katsomassa sitä paikkaa missä on kuvattu osia Viisasten kivestä ja samasta paikasta tuli ostettua Feeniksin kilta ja Azkabanin vanki, kun löytyivät melko halvalla ja Lontoossa ollessa käytiin Hamleysilla mistä ostin Kelmien kartan <3 Ottaa päähän kyllä enemmän kuin paljon etten sitten kuitenkaan ostanut ajankääntäjää, vaikka siihen olisi rahat riittäneet :/ Ehkä sitten joskus jos takaisin pääsisi...
Oxfordissa pisti kyllä hymyilemään kun siellä parveili pieni lauma jotain ranskalaisia (?) lapsia joilla oli kaikilla Rohkelikko kaavut päällä :3 söpöä.
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Noorraa

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Lokakuu 18, 2010, 16:44:26 »
Mä alotin lukemaa kesällä Harry Pottereita ensimmäistä kertaa ja luin niitä varmaa koko kesän. Lisäks mul on kaikki Potterit PC-peleinä ja elokuvina,päädyin kattoo ja pelaa aina ku olin kesäl kipeenä:D sit on myös Xbox 360 Feeniksin kilta joka on aika tylsä mun mielestä mut pelasin kuiteski... :D

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #30 : Lokakuu 18, 2010, 17:04:56 »
Minä olin leirintäalueella perheeni ja parhaan kaverini kanssa. Minä ja ystäväni (sanotaan nyt vaikka Laura) pystytimme teltan vähän matkan päähän asuntovaunustamme. Me otimme piiiiiitkän jatko johdon ja tietokoneen telttaamme ja aloimme katsoa Harry Pottereita. Katsoimme ykkösestä kutoseen jokaisen ja lopetimme kolmelta yöllä:D Se oli kyllä ihana kokemus!

Oljo

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Lokakuu 18, 2010, 20:27:58 »
Minun kesääni Harry Potter liittyi sen verran että aloitin lukemaan kirjaa Harry Potter ja kuoleman varjelukset. Ostin myös kesällä Harry Potter ja Azkabanin vanki -kirjan. Sekä kaksi DVD:tä, Harry Potter ja liekehtivä pikari sekä - puoliverinen prinssi.

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #32 : Marraskuu 16, 2010, 19:58:37 »
Kesällä vietin serkkulassa aikaa puolisen kuukautta ja siinä kerettiin katsoa kaikki Potter -leffat melkein 2 kertaa läpi :D sitten leffoista joitain parhaimpia kohtauksia kuvattiin ja itse näyteltiin :'D haha. Hauskaa oli. Lueskelin myös erilaisia ficcejä sekä Vuotiksessa että FinFanFunissa. Kuuntelin myös automatkoilla Vesa Vierikon lukemaa Liekehtivän Pikarin äänikirjaa (ja kuuntelen sitä itseasiassa tälläkin hetkellä :DD). Lisäksi luin Salaisuuksien Kammion sekä Feeniksin killan. :D Sittarista löysin tietokoneelle Azkabanin vangin, joten sitä pelasin ja vanhalla Xboxillani pelasin Liekehtivää pikaria :D Ainiin, ja tulihan myös soundtrackeja kuunneltua X)
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus