Kirjoittaja Aihe: Kuvat 19 vuoden päästä  (Luettu 9419 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • kuolonsyöjätär
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Kuvat 19 vuoden päästä
« Vastaus #25 : Helmikuu 11, 2011, 21:40:30 »
Eikö tää kohtaus kuvata/kuvattu uudestaan ku oli maskeerattu nää liian vanhan näköisiksi (vai olenko nähnyt unta)?

Itse pidän kaikista lapsista, ainakin jonkin verran, paitsi Rosesta.. Olisin toivonut sellaista pikkuHermionea punaisilla hiuksilla ja pisamilla.
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #26 : Tammikuu 10, 2012, 18:28:47 »
Katsoin toissa-aamuna tämän kohtauksen elokuvasta, sekä sen pätkän, jossa näytettiin ensimmäistä versiota kyseisestä kohtauksesta. Kieltämättä hieman nauratti se Ronin pultsarilook. Ja Hermionen hiukset, niistä en pitänyt yhtään.
Lapset olivat minusta hyviä, ei mitään moitittavaa kummassakaan versiossa.

Uusi versio on minusta paljon parempi. Näyttelijät on minusta maskeerattu sopivan vanhan näköisiksi ja Hermionenkin tyyli oli paljon Hermionemaisempi. Juuri sellaisiksi voisin heidät kuvitella aikuisina.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #27 : Maaliskuu 06, 2012, 15:33:44 »
James Potter on ihan mielettömän sulosen näkönen, melkein sellanen ku oon aina kuvitellu :) Niin söpö <3
Scorpius Malfoy oli myös tosi lähellä sitä, millaseks oon sen kuvitellu :) Rose oli kyllä suoraansanoen pieni pettymys,
mut ihan siedettäviä kaikki :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Myself

• Vuotislainen
  • Pottermore: NewtHex15734
« Vastaus #28 : Huhtikuu 15, 2012, 17:20:07 »
Albus ja Hugo vastasivat minun kuvitelmiani eniten, sen mukaan minkälaisen vaikutelman kirjoista sai. Myös Scorpiuksen rooliin oli mielestäni löydetty juuri sopiva näyttelijä. Rose sitten taas vastasi kuvitelmiani vähiten. Jotenkin vain sain hänestä ihan erilaisen vaikutelman kirjoista, ja elokuvassa kohtasin pienen pettymyksen.

Ja, mielestäni aikuisemmat näyttelijät oltiin maskeerattu yllättävän hyvin. Ehkä Ginny näytti aidoimmin "äidiltä", siinä taas, missä Ron oli ilmiselvä Hugon isä. Myös Hermione ja Harry oltiin toteutettu uskottavasti. Dracon sitten taas... Häntä en ehkä ollut ajatellut ihan niin vanhan näköiseksi. xD