Ei kaikkien, jotka kuuntelevat sitä, tarvitse myös näyttää siltä.
Santu puhui jrockista, ei visual keistä. Haluaisin kuulla miltä näyttää jrockia kuunteleva ihminen, ottaen huomioon, että löytyy myös rutkasti jrockbändejä, jotka näyttävät ihan tavallisilta. Ja harvemmin fanit edes pukeutuu mitenkään visuaalisti paitsi erikoistilaisuuksissa, vaikka olisi kuinka fani. Olen kuullut, että on aika tuskaa vetää jotain EGL vaatteita niskaan kouluaamuna.
Olen Santun kanssa ihan samaa mieltä. Miksi pissikset eivät saisi kuunnella japanilaista musiikkia?
Luultavasti sen takia, että valtaosa faneista ei halua sellaisia: "IIIIIIK VÄHÄ TOTCHI ON SEXYYYYYYYY!!!11" faneja, ja tälläiset fanit usein rinnastetaan sanaan pissis. Siis myönnetään, että jokainen meistä varmaankin käyttäytyy joskus toisinaan hiukan fanityttömäisesti (köh). Mutta mihin pissis rinnastetaan:
- fanityttöilyyn/ylihysteerisyyteen
- siihen, että fanitetaan bändejä lookin eikä musiikin takia
Ja kukapa haluaisi tälläisiä faneja? Minulle on täysin sama vaikka koko hemmetin Suomi kuuntelisi Dir en greytä, mutta tunnen itseni aika epävarmaksi niiden keskellä, joilla on oikeasti elämä. Olisi kyllä aika orpo olo jos joku bändi eksyisi tännekin keikalle ja paikka olisi sitten täynnä hysteerisesti kirkuvia fanityttöjä Miss Sixty farkuissa ja minä nököttäisin yksin nurkassa pyöritellen peukaloita.
Ja miksi sitten kavereillenne j-rockia tuputatte
Yleistystä, yleistystä..
Tuskin yhden Suosikin jutun takia jaksavat siitä sen kummemmin kiinnostua
Katsohan sitä lainausta minkä olit tehnyt heti tämän kirjoitettuasi.
Tietenkin levyjen ostaminen vaatii joskus paljonkin rahaa, mutta onko se nyt mikään mittari sille kuinka aito fani olet?
Useat kaiketi ajattelevat, että se, että uhraa rahaa jrockiin myös todistaa faniutta.
Eheh, kuulostaa varmasti siltä, että puolustelisin heitä jotka eivät halua pissiksiä jrockia kuuntelemaan, mutta uskokaa tai älkää, asia ei voisi kiinnostaa minua vähempää. Ärsyttää vaan yleistys, väärinymmärrykset ja tuollaiset epäkohdat..