Kirjoittaja Aihe: Kirja-boksit...  (Luettu 4316 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa wildeliini

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema
Kirja-boksit...
« : Lokakuu 04, 2009, 11:05:59 »
Eli siis olen netistä yrittänyt kalastella HP-kirjaboksia, eli sellasta missä ois kaikki kirjat, mutta en ole löytänyt suomenkielellä vielä yhtään vaihtoehtoa. Tietäisikö joku mistä voisi tilata kaikki HP-kirjat samalla kertaa ja suomeksi?
se mikä on tullakseen, se tulee ja me katotaan
sitä päin pärstää, kun se tulee.

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Kirja-boksit...
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2009, 12:16:59 »
Mielestäni niitä myydään ainakin kirjakauppa Kipassa, siellä olen niitä nähnyt!
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Stella Slash

• 4|\|71-p3310
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #2 : Lokakuu 14, 2009, 12:26:56 »
Minä en ole nähnyt missään suomenkielisiä bokseja, oletko varma että niitä on olemassakaan? Suomeksihan HP-kirjoja saa vain kovakantisina, melko suurikokoisina vielä, ja tuntuisi vähän oudolta, jos niistä olisi rakennettu kokonainen paketti:)

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #3 : Lokakuu 14, 2009, 12:34:19 »
Stella Slash: Mielestäni olen nähnyt sellaisen, voihan kai sitten olla, että olen erehtynyt...!
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Stella Slash

• 4|\|71-p3310
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #4 : Lokakuu 14, 2009, 12:39:46 »
Jos olet varma, niin kannattaa varmaan ottaa yhteyttä suoraan kustantajaan, joka on Tammi. Heillä on myös oma kirjakauppa Helsingissä, joten siellä ehkä kannattaa piipahtaa katsomassa ja kysymässä.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2009, 15:10:23 »
Itse tilasin kaikki kirjani juuri vähän aikaa sitten Koululaisen Kirjaklubista. Siitä on tosin jo jotain 3 kk aikaa, joten en tiedä onko niitä siellä enää.

// mutta ne eivät kyllä olleet missään boksissa
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2009, 15:15:44 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Orvokki

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Lokakuu 14, 2009, 15:13:06 »
No tuota, en ole sillein nähnyt kirjaboksia, mutta on aina ollut sillein esim. suomalaisessa kirjakaupassa että saa kaupanpäälle sellaisen laatikon minne mahtuu potterit. (varmaan se uusin painos kyllä, kun ohuinta paperia siihen käytetään)

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Lokakuu 17, 2009, 13:09:27 »
Olen muuten nähnyt sellaisen boxin jossa oli noita Pottereita. En nyt kuollaksenikaan muista että oliko siinä kaikki Potterit,mutta muistan kyllä tutkineeni sitä boxia. Nimennomaan olivat suomenkielellä. Ellei muistini ihan petä minua, niin Prismassa tuli tuo vastaan :)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
« Vastaus #8 : Lokakuu 17, 2009, 17:52:14 »
Minä muistelen, että Kuoleman varjelusten ilmestymisen aikoihin oli kirjakaupoissa tyhjiä bokseja, joita sitten sai kaupanpäälle kun osti jonkun potterin. Siis, ettei suomessa varsinaisesti ole julkaistu kirjaboksia, jossa olisi kirjat suomeksi, mutta on ollut mahdollisuus ostaa boksi ja kirjat erikseen :) En ole tosin nähnyt noita laatikoita vähään aikaan missään, ehkä Tammelta voisi kysyä asiasta?
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Lokakuu 24, 2009, 19:29:31 »
En ole kyllä lähiaikoina nähnyt sellaisia, mutta jotenkin tuntuu, että joskus niitä on ollut. Vai sotkenko tämän nyt johonkin toiseen? Ehkä ihmiset ovat päättäneet, että se on aivan turhaa enää?
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #10 : Lokakuu 26, 2009, 20:12:05 »
Kerran olin jollain kirpparisivuilla ja näin missä ovat ne kaikki se maksoi jotain 20 kymppiä mutten muista missä. Tiedän että tuo ei varmaa auttanut paljoa mutta oli kiva olla avuksi.
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #11 : Lokakuu 26, 2009, 22:08:17 »
En tiedä, saako kirjoja varsinaisesti boksissa, mutta joskus esimerkiksi Akateemisesta kirjakaupasta on saanut koko sarjan ostaessaan "pahvikotelon" kaupan päälle. Itselläni on sellainen, sain ekstrana jonottaessani The Tales of Beedle the Bardia.

Corneille

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Lokakuu 31, 2009, 18:18:25 »
Helsingin Itäkekuksen suomalaisessa oli myynnissä jokin aika sitten. Maksoi 120 e.
Niitä ei taida olla enää jäljellä tai niitä on jäljellä todella vähän, koska yhden hyllyn päällä oli sellainen, mutta sieltä oli napsittu pari kirjaa välistä. :3

Mansikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Maaliskuu 14, 2010, 12:02:44 »
 Minulla on boksi. Sain sen ilmaiseksi kaupasta, kun tulin ostamaan itselleni Kuoleman varjeluksia.
- Haluut sä tällasen laatikon?
- Mitä se maksaa?
- Ei mitään, jos sä ostat jonku Potterin. Meillä on tällanen juttu tällä viikolla.
 Niin minä sitten houkuttelin kaveritkin ostamaan Pottereita.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Maaliskuu 24, 2010, 19:41:53 »
en ole löytänyt yhtään. Mutta olisiko sellasta pakettii jossa olisi viisasten kivi ja Salaisuuksien kammio. Sillä ne puuttuvat kokoelmastani ...:)

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Huhtikuu 03, 2010, 11:27:59 »
Tällä hetkellä olen adlibriksessä. Siellä tietääkseni oli jotain kirja-boxeja. En tiedä ovatko ne suomeksi.Maksavat reilut 70-170 euroo

Poissa Ziva

• Korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #16 : Toukokuu 08, 2010, 17:08:46 »
Helsingissä kirjakauppa Kipassa olen bongannut tuollaisen kirjaboksin, suomeksi. Muistan kun kuolasin sitä siinä :DD Hinta oli siinä 60-80e En kyllä muista, oliko foorumissa vai kampissa vai missä, mutta ihan maatasolla muistaakseni oli, tai sitten kerrosta alempana, lähellä rautatieasemaa.
Helvettiä päinhän tämä homma on hyvällä vauhdilla menossa.

Tora -> Ziva