Meitin peruseväät leffaan on pieni limupullo ja iiiiiso irtokarkkipussi kotikaupungin leffateatterin vieressä kätevästi olevasta karkkikaupasta. Itse elokuvateatterista en ikinä osta mässättävää, se on niin julmetun kallista.
Minulla on tainnut tasan kerran olla popparia leffassa, en tykännyt kun tuli kamala jano ja piti koko ajan juoda. Lisäksi nämä paahdetut maissit putoilivat jostakin syystä jatkuvasti paidan kaula-aukosta sisään ja siinä sitten käkätettiin kaverin kanssa mahat kippurassa häiriten kaikkia niitä, jotka yrittivät saada täysipainotteisen elokuvanautinnon... x) Kyseessä oli itseasiassa vielä uusin Harry Potter -leffa! Kuolasin Voldemortia ja kaivelin popcornia tissien välistä, oli siinä varmaan muilla ihmisillä hauskaa :'D
Mitä sitten tulee siihen namupussien yms. rapisemiseen, niin ei se loppujen lopuksi siinä vaiheessa enää häiritse/edes kuulu, kun leffa alkaa. Toki jos on esimerkiksi jotain kauhua tsekkaamassa ja joku ihana vieruskaveri alkaa hiljaisessa, uhkaavassa kohdassa rapistella karkkipussiaan, kyllä siinä meinaa kiehahtaa yli.
Irtokarkit oon kokenut hyväksi senkin suhteen, että koska otan useimmiten isoja, imeskeltäviä namusia, uppoudun imemään yhtä vähän pidemmän aikaa, leffa tempaa mukaansa, unohdan syödä mässyni ja niitä jää sitten vielä kotiinkin :D Popcornia olisi hieman ilkeämpi raahata kotia teatterista.