Kirjoittaja Aihe: Harry Potter syntymäpäivä juhlat!  (Luettu 16535 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Have a cup of tea.
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Harry Potter syntymäpäivä juhlat!
« Vastaus #25 : Maaliskuu 02, 2013, 18:04:09 »
Herättelen tän eloon :)
Olen ajatellut järjestää Potter -teemaiset juhlat joskus. Olisi mahtavaa tehdä kaikkia noita ruokia ja koristella kotia... Ja hauskaakin varmasti olisi! Ainoana ongelmana minulle olisi teeman valitseminen (kuolonsyöjien kekkerit, slytherin house party, tylypahkan tanssiaiset, eka päivä tylypahkassa vaiko kotitonttujen keittiö? Teemoja riittää ja kaikki haluaisi toteuttaa).
Omista läheisistä kavereistani tasan yksi on pesunkestävä potterfani jolla oikeasti olisi hauskaa juhlissa, joten luulenpa että juhlaporukka pitäisi kerätä vuotislaisista ;). Silloin vastaan tulevat rahan ja tilan puute. Hienon tylypahkan suuren salin saisi järjestettyä jonnekin vuokrattavaan tilaan, mutta jotta tunnelma olisi täydellinen tarvitaan paljon ihmisiä, eli tietysti myös paljon ruokaa. Mistä rahat? Vanhempani eivät välttämättä uskaltaisi päästää minua 'ventovieraiden' kanssa nörtteilemään, mutta katsotaan nyt :D.
Ja muuten, googlaamalla 'Harry Potter snacks' saa paljon hyviä reseptejä :)

+ jos jotain vuotislaista innostaa järjestää esimerkiksi ensimmäisen potterin julkaisupäivänä vuotisbileet vaikkapa Turkuun, olen mielelläni mukana järjestämässä herkkuja ja ohjelmaa! Yksäriä vaan :D rakastan teemajuhlia
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2013, 18:07:41 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Maaliskuu 03, 2013, 12:02:46 »
Tommoset juhlat olisi kyllä coolit!! Minulle vieraat eivät tuottaisi ongelmia, siskoni ja ainakin 9 kaveriani olisivta kutsun arvoisia Potteristeja!! Ruoka puolikin varmaan järjestyisi. Bertie Bottin jokamaunrakeiksi kävisi aivan loistavasti semmoiset Lidlin karkit! Näyttävät ihan samanlaisilta! Kermakaljana vosi hyvin tarjota Pommaccia, jonka päällä on kermavaahtoa, sellaiselta se aika lailla maistuikin The Making of Harry Potter-studioilla. Ainakin elokuvissa Ron syö onnellisena ihan tavallisia nakkeja. Vosihan juuri lakuja tarjota lakritsi taikasauvoina ja tavallisia muffinseja kuorruttaa mustalla/violetilla ja oranssilla tehden kurpitsaleivoksia ja noidankattilakakkuja. Pyytäisi vain kavereita pukeutumaan velhomaisesti/koulupukuihin. Jos ei kaapua loödy, voi pukeutua esim. Pimennoksi koko pinkein vaattein. Taikasauvaksi kelpaa keppi. Asenne on tärkein!! Hienot kyllä olisi tuollaiset Potter paardit... Synttärini ovat kyllä vasta marraskuussa, joten idea ehtii hyvn hautua...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2013, 21:41:41 kirjoittanut hanhyokkasikimppuuni »

Poissa Lunani

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosHallow25903
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #27 : Huhtikuu 25, 2013, 21:28:22 »
Täällä oli tosi hyviä ideoita. Ehkä  itsekki pitäs pitää
Olen puuskupuh ja ylpeä siitä! (vaikka lajiteluhattu mietti myös korpinkynttä)

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Toukokuu 16, 2013, 13:16:44 »
Haluaisin järjestää Potter-aiheiset synttärit,joissa pelattaisiin Huispausta,Shakkia ja tehään jotai muuta kivaa.

Herkkuina vois olla Noidankattilakakkuja,Suklaasammakoita,Bertie Bottin-jokamaunrakeita,Ronin taikasauvaoja,Suklaa-noidanhattuja,Potterkakku ja juotais Kermakaljaa:)
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Ansku

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Heinäkuu 09, 2013, 11:58:38 »
Minä olen pitänyt kahdet pottersynttärit ja tänävuonna sitten pidän varmaan kolmannet. Ajatus on siis ollut että etenemme aina luokka-asteen eteenpääin kun olemme siihen sopivan ikäisiäkin. (ekalla kerralla olimme 11). Meitä ei ole kuin neljä, mutta kivaa tekemistä kyllä löytyy. Viimevuonna olimme kaksi yötä mökilläni. Nukuimme nelisteen toisessa rakennuksessa ja 2 valvojaa toisessa, joten saimme vapaasti puuhastella. Meillä oli paljon pieniä lasipulloja joihin sitten keiteltiin liemiä, tein kavereille kokeet eri aineista niin että tarkistin ne sitten samana päivänä kun he touhusivat muuta ja arvosanat tietysti samalla tavalla kuin tylypahkassa. Sitten kun kakkosia oltiin niin laitoin heidät valitsmaan valinnaisaineet kolmosta varten. Sitten oltiin ihan tylypahkan oppitunneilla niin että yksi oli opettaja. Kaikilla oli itsetehyt kaavut ja jotain koulupukua mukailevaa ja sauvat oli kaikilla ihan ostettuina Warner Brossin verkkokaupasta. Sitten kun mökillä oltiin niin tietysti uitiin ja saunottiin. Syöminen oli ihan normia, mutta tänävuonna voisi olla vaikka kermakaljaa ja jotain vastaavaa lisäksi. Ja joku potter tietovisa olisi ihan kiva järjestää. Etukäteen ei mitään koristeluja saada, mutta askartelen kuitenkin jotain viirejä roikkumaan tuvan väreissä. Olisi kiva vielä keksiä jotain, mutta saa nähdä mitä nyt sitten tulee mieleen :)