Toivon mukaan vielä mahdollisimman pitkään.
Itse tänne vasta parisen vuotta sitten löysin, mutta yli puolet elämästäni olen Pottereita janonnut, joten vaikea uskoa, että kovin äkkiä intoni mihinkään katoaisi.
Kyllä meitä ihmisiä löytyy, jotka ovat valmiita jatkamaan samaan malliin, vaikka mitään uutta ei enää olekaan tulossa. Eikö se jo näy lähes kaikkien vastausviestien sisällöstäkin?
Vuotis on yksi netin laadukkaimmista foorumeista, jossa todellakin käy muitakin, kuin potteristejä. Kuitenkin Potter-osastoja täällä on reilusti vain alle puolet, joten paljon muutakin löytyy. Täällä on myöskin vapaa useiden ilmaisfoorumien rasittavista vilkkuvista mainoksista, joita en yksinkertaisesti voi sietää...
En minä yöuniani menettäisi tämän asian takia, mutta onhan se joskus tulevaisuudessa varmaankin edessä, ettei Vuotista enää ole. Mutta en näe mitään suurempaa syytä, miksi lopettaa vielä pitkään aikaan.
Täällä on niin paljon käyttäjiä, ettei se ole mikään kuolema Vuotikselle, vaikka osa katoaisikin. Ja uusia tulee varmasti jatkossakin.
Olen samaa mieltä siinä, että näillä uusilla potteristeilla ei ole edessä sitä odottamisen iloa; sen kun marssii kauppaan ja ostaa koko kirjasarjan vaikka kerralla.
Niin piinaavaa kuin kirjan odottaminen osaakin olla, kyllä se silti on aivan oma juttunsa. Ja näitä mysteereitä kun saadaan pohtia puolin jos toisin ennen niiden selviämistä.
Tuskin Salaperäisyyksien osasto kuolee kovin pian, kun kyllähän aina jostain löytyy uutta pohdittavaa. Tuskin Rowling koskaan antaa mitään tyhjentävää tietoa, jonka jälkeen ei jää enää mitään pohdittavaa. Toivotaan, ettei :)