Kirjoittaja Aihe: Kuoleman varjelusten kansi  (Luettu 16834 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Janette

• Ankeuttaja
Kuoleman varjelusten kansi
« : Lokakuu 23, 2007, 19:51:12 »
En löytäny tämmöstä topicia, elis sanokaa jos tää on jo.

Eli se kansi on nyt valmis ja se on katsottavissa täällä.

Toi ei oo kyllä niin hieno kun edelliset mutta ihan ok. Jotenkin ne näyttää erinlaisilta kun muissa kansissa, ehkä niitten vähän kuuluukin.. Mitä te ootte mieltä tosta kuoleman varjelukset kannesta?

//C'anossa muokkasi otsikosta turhat huutomerkit pois.
//Leo siivosi topicin 22.07.2009 ja huomauttaa, että keskustelun alkupäänviestit ovat ajalta, jolloin Deathly Hallows oli julkaistu, mutta suomennosta odoteltiin edelleen - spoilaamista ei siis Vuotiksessa tässä topicissa sallittu tuohon aikaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2009, 20:45:02 kirjoittanut Leo »

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Kuoleman varjelusten kansi!!!! (spoilaa)
« Vastaus #1 : Lokakuu 23, 2007, 21:43:52 »
Mielestäni mielenkiintoinen ja lukemaan innostava kansi. Taustalla oleva otus kummastuttaa. Onko se hirvi tms. mutta eikö sillä pitäisi olla sarvet?
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Janette

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2007, 00:33:48 »
Mielestäni mielenkiintoinen ja lukemaan innostava kansi. Taustalla oleva otus kummastuttaa. Onko se hirvi tms. mutta eikö sillä pitäisi olla sarvet?
Itselleni tulee otuksesta mieleen suojelius..? En tiedä, mutta mikä muukaan se on?

Ja mitäköhän tuo omituinen ''lasinsirpale'', jossa on silmä oikein on?
Äh, kirja tulee vasta maaliskuussa ei jaksa odottaa!!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2007, 00:38:22 kirjoittanut Janette »

Poissa whitemouse

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Lokakuu 24, 2007, 12:39:31 »
Ei kai suomennoksen kanen katselemisen pitäisi ketään spoilata! Tai no, ehkä jotkut ei halua nähdä. Mutta ei varmaan ole kovin kivaa alkaa lukemaan kirjaa, jos ei voi edes kansi-kuvaa katsoa, kun pelkää spoilaantuvansa. Mutta ehkä tämä on vähän sama juttu kun se, että ei lue kirjan takakantta. Mutta sitten varsinaiseen aiheeseen.

Noi Hermionen hiukset näytti ensisilmäykseltä melko mustilta, mutta tarkemmin katsottuna niistä kyllä paljastui ruskeaa vivahdettakin.

Minullekkin tulee mieleen suojelius siitä taustalla olevasta otuksesta. Mutta ehkei se ole hirvi, vaan jonkun muun suojelius, koska ne sarvet tosiaankin puuttuu.
Myös se hauta on vähän kummallinen sielä takana. Luin meinaa HP-faneista, että se Ronin takana oleva keko on hauta.
Tuosta Harryn kädestä olevasta peilistä tuli mieleen, että se voisi olla se Siriuksen antama peili, minkä Harry rikkoi. En kyllä tiedä minksi siinä olisi silmä, enkä usko että sillä saisi Siriukseen yhteyden.
Mistähän tuo Ronin kädessä oleva miekka on peräisin?
Tuo kannen asetelma on ihan hyvä, että siinä on pää-kolmikko ja taustalla muuta pikku sälää. Perinteistä Launista.

Poissa Chinoz

• Nuorallatanssija
  • Vuotislainen
  • That was then, this is now
    • Blackout
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2007, 17:16:37 »
Hieno :D

Siitä eläimestä tuli tosiaan mieleen suojelius. Ja minulla on omat arvaukseni kenen se on ja mitä se symboloi, vaikka en olekaan DH:ta vielä lukenut (okei, olen spoilaantunut aika pahasta kiitos vain kovasti parille ystävälleni).

Whitemouse, samaa mieltä tuosta lasinsirpaleesta. Mutta kenenköhän silmä se mahtaa olla?

Kun näin Hermionen, ei tullut Hermione mieleen. Näytti niin erilaiselta kuin muissa kansissa. Tai siis muissa hänet on kuvattu erinäköiseksi. Mutta kaunishan se neito on tuossa kannessa ^^
Jokaisella askeleella, voit viedä henkeni.
Jokaisella askeleella, voit parantaa haavani.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #5 : Lokakuu 24, 2007, 20:55:06 »
Itse pidän kannesta. Kaunis kuva, mutta ei kerro liikaa. Eli jos ei ole kirjaa lukenut, niin ei mielestäni spoilaa liikaa.

Janette

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Lokakuu 24, 2007, 20:57:41 »
Tuosta Harryn kädestä olevasta peilistä tuli mieleen, että se voisi olla se Siriuksen antama peili, minkä Harry rikkoi. En kyllä tiedä minksi siinä olisi silmä, enkä usko että sillä saisi Siriukseen yhteyden.
Mistähän tuo Ronin kädessä oleva miekka on peräisin?
Tuo peili teoria on minunkin mielestä aika järkeenkäyvä :)

Ja tuosta miekasta; eikö tuo ole aika selvä rohkelikon miekka, kun siinähän näyttää olevan leijona ja eikös siinä näytä olevan punaisia rubiinejakin?

Ja sitten muuten tuosta Ronin pään ylpuolella olevasta ''jutusta'', mikä ihme se mahtaa olla, häiritsee.. Näyttää ensinmäiseks katottuna kananmunalta :P Tai no toisin sanottuna lohikäärmeenmunalta en tiiä..

Poissa whitemouse

• Vuotislainen
« Vastaus #7 : Lokakuu 25, 2007, 10:01:38 »
Lainaus käyttäjältä Janette :Ja sitten muuten tuosta Ronin pään ylpuolella olevasta ''jutusta'', mikä ihme se mahtaa olla, häiritsee.. Näyttää ensinmäiseks katottuna kananmunalta :P Tai no toisin sanottuna lohikäärmeenmunalta en tiiä..

HP-faneissa sanottiin, että se olisi hauta. Vaikka näyttää keolta missä on lohikäärmeenmuna, mutta ehkä se on joku hautakoriste.

Ja tosiaan, se miekka näyttää rohkelikon miekalta.

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Lokakuu 25, 2007, 16:46:35 »
Kansi oli mun mielestä ihan ok.. Muutenkaan ne suomalaiset kannet ei mun mielestä ole kauhean hienot, verrattuna vaikkapa amerikkalaisiin kansiin, tai niihin, missä ihmiset näyttää edes vähän aidoilta..

Joo, se miekka on varmaankin se rohkelikon miekka.. <: 

Poissa libero

• Vuotislainen
« Vastaus #9 : Lokakuu 25, 2007, 22:03:19 »
Vautsi! Tuohan on mielenkiintoinen kansi, vaikka siinä ei olekkaan niin paljon ''asioita'' kuin esim. britten

lastenversiossa on hirveästi kivoja yksityikohtia.. Mutta ihan kiva kansi Launiksellta.

Linda

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Lokakuu 26, 2007, 11:49:05 »
Niin, tässä se nyt on, tyypit ovat vanhempia ja Harryn nenä mahtavampi kuin koskaan. Itse en oikeastaan välitä tuosta kannesta - tällä hetkellä olen sitä mieltä, että Ensimmäisellä kirjalla oli paras kansi, koska siinä ei ollut mitään erityisen outoa pikkusälää, tyypit vain seikkailivat shakkilaudalla. Brittein (lasten)versioon se ehkä paremmin sopii, kun sommittelu on niin, etteivät ne liiaksi vie huomiota. Mutta kiitosta Launis ansaitsee siitä, että kerrankin koko pääkolmikko on koolla, eli ympyrä tavallaan sulkeutuu.

Poissa Mistur

• Tyhjäpää
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Lokakuu 26, 2007, 17:42:29 »
Kansi sopii hyvin kirjaan, DH:N olen siis jo englanniksi lukenut. Kansi on jotenkin salaperäinen, siinä on hirveästi kiinnostavia yksityiskohtia. Melkein toivon etten olis lukenut DH:ta, että voisin pähkäillä mitä tuo kansi kertoo kirjasta :) Vähän kritiikkiä kuitenkin siitä että Harryn ja Roninkin kädet näyttää mielettömän isoilta. Ja Hermionen ei ole itsensä näköinen. Mutta silti ihan kiva kansi :) 
Laulakaa
Laulakaa lujempaa
Ylistyslaulut soivat tänään meille

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #12 : Lokakuu 26, 2007, 19:11:25 »
Wou.

Okei. Nenät on jälleen ylisuuret, ja näköjään Harryn ja Ronin kädetkin ovat kasvaneet. Miksi Hermionella on kukka hiuksissaan? Ja milloin se on hiuksensa mennyt värjäämään? SEN HIUKSET ON RUSKEAT! (eikä vastaväitteitä, mähän olen aina oikeassa) Hermione näyttää muutenkin ihan erilaiselta. Kauniimmalta kuin koskaan. Todella muuttunut, mutta miksi nyt yht'äkkiä? Hurja muodonmuutos?
Kansi on muuten kiva. En ole DH:ta lukenut, joten voin sanoa, ettei se minulle ainakaan kerro mitään ihmeellisempää. Jotakin se Ron kai sen Rohkelikon miekan kanssa häärää, koska sen kerran herran kädessä on. Minä epäilisin vahvasti, että se hirvenkuvatus on olevinaan Harryn suojelius. Tai suojeliukseksi sitä luulen joka tapauksessa.
Siitä munasta minä en osaa sanoa juuta enkä jaata. Tarkemmin katsottuna mä tajusin jopa sen hautaviritelmän, tai siis hahmotin. Aika outo kuitenkin. Lasinsirpale on yksi mysteeri, tosin epäilen sen olevan se peili vai mikä lie, minkä Sirius antoi Harrylle. Tiedä miksi se sitten Harryn kädessä on, vieläpä kannessa. Voisiko sillä SITTENKIN saada yhteyden Siriukseen? Näkyisikö siinä Siriuksen silmä? Jaa-a, enpä tiedä tosiaankaan.
Oh, mä olen kokonaan unohtanut kommentoida Ronin ulkonäköä. Katsokaa sen hiuksia ja naurakaa. Sitten ihastelkaa sen hiukkasen isoja korvia.
Niin, ja kun jo tuota kukkaa Hermionen hiuksilla ihastelin, niin entäs meikki? Mistä lähtien Hermione on meikannut? Kyllähän minä sen tiedän, että moni tuon ikäinen (oikeastaan kaikki) meikkaavat, mutta Hermione... Tuntuu jotenkin uskomattomalta.
Hetkinen, onko tuossa Rohkelikon (sillä sehän se on!) miekassa todellakin punaisia ja VIHREITÄ kiviä? -.^ Okei, enpäs vedäkään tästä mitään outoja johtopäätöksiä.

Suoraan sanottuna, minä pidän tuosta kannesta. Se on hieno. Jollain tavalla, jossain mielessä. Kyllä vain, minä pidän siitä. Saisinpa sen (toki kansien välissä pitäisi olla lehdetkin) käsiini.
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

whatsarahsaid

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Lokakuu 29, 2007, 18:21:40 »
Mä kyllä tykkään tosta kannesta paljon enemmän kun mitä brittien kannesta. Brittien kansi on jotenkin sekava ja liikaa kaikkea juttua ja semmosta sälää. Ja jotenki ne hahmotki näyttää semmosilta kummallisilta. Launiksen kannet on paljon kivemmat. Oma DH:ni on se "aikuisten versio" ja tykkään enemmän sen kannesta kuin siitä "lasten kannesta".

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
« Vastaus #14 : Lokakuu 29, 2007, 18:28:15 »
Upea kansi, pidän todella paljon. Selvästi on pääkolmikko kasvanut ensimmäisen kirjan kannen kuvasta. Synkkyys on myös selvästi aistittavissa tummista väreistä.
Terve kaikille!

Surku

• Ankeuttaja
Vs: Kuoleman varjelusten kansi
« Vastaus #15 : Lokakuu 29, 2007, 22:12:22 »
Ihan mielenkiintoisen näköinenhän tuo kansi on, tosin ahdettu ehkä liian täyteen kaikkea,
mutta näin.
Itse olen DH lukemisessä suunnilleen puolessa välissä + spoilaantunut jonkin verran, mutta en silti kyllä tiedä tuosta peilistä mitään, vaiko tiedänkö? Itseasiassa kun lukemaani muistelee paremmin niin jotain taidan tietää 8'D Englannin kielen taitoni ei ole niin ykkösluokkaa, että joka ikisen sanan ymmärtäisin (eikä kärsivällisyyteni riitä suomentamaan joka sanaa), mutta no empä sano etten vahingossa paljasta mitään, kunnioittakaamme lukunautintoa.
Hermionen ulkonäöstä voisin kommentoida sen verran, että no, onhan se hiukan ööh, erillainen kuin muissa kansissa joissa Hermy on mukana ollut, mutta ehkä Launis on yrittänyt saada hänet näyttämään jotenkin aikuismaisemmalta (samoin kuin Harryn ja Ronin) ja samalla tosin unohtanut Hermionin tyylin kokonaan. Missään ei kyllä ole puhuttu Hermionen meikkaamisesta tai muusta sellaisesta, jos kuvassa olisi Ginny niin voisin ehkä ymmärtää (eikös hänellä ollut Puoliverisen prinssin kannessa jonkinmoinen kukka päässään? Tosin onhan sekin vain L:n näkemys hänen ulkonäöstään).

Bellerina

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Marraskuu 02, 2007, 22:09:01 »
Hmh.

Ainakin se on parempi kuin joidenkin aikaisempien kirjojen kannet.. ja mielikuvituksellisempi kuin monien muiden maiden kansiviritykset.
Mutta edelleenkin minua häiritsee kauheasti ne isot, halkaistut nenät! Ne pomppasivat heti ekana silmään, ja näin on ollut muidenkin HP-kirjojen suomenkielisten laitosten kansikuvien kanssa. Muuten minulla ei kyllä ole kauheasti mitään järkevää sanottavaa siitä kannesta. Mutta joo, ainakin meillä on omaperäisyydellään loistavat kannet. ;)

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Marraskuu 07, 2007, 21:54:26 »
Ja tuosta miekasta; eikö tuo ole aika selvä rohkelikon miekka, kun siinähän näyttää olevan leijona ja eikös siinä näytä olevan punaisia rubiinejakin?

Itse ajattelin tismalleen samaa tarkastellessani kantta. Ensin katselin, että jaaha, joku faaraon pienoismalli Ronilla kädessä. Tuli mieleen heidän Egyptin matkansa -heräsi liuta kysymyksiä: Billin omaisuutta vai lahjoittamaa? Muistoesine matkalta? Mutta katsoin sitten tarkemmin ja käytin aivonystyröitäni; mieleeni juolahti Rohkelikon miekka. Leijonanpäätähän miekkaan ei kuvattu kirjoissa, mutta Launiksellehan on ollut jo kuuden kirjan ajan täysin yleistä, että kuvat ovat hiukan "liioiteltuja", enemmän suuntaa ja vinkkiä antavia... miten muotoilisin, hiukan lapsenomaisiakin? Mutta silti taiteellisia, salaperäisiä ja kauniita. (Vaikka isojen nenien salaisuus piinaa meitä varmasti ikuisesti.)

Veikkailen, että jokin kannen esineistä on Harryn etsimä hirnyrkki. Tuntuu jotenkin luontevalta, että niin olisi. Onko se lasinpalanen Harryn kädessä, ihmeellinen munan näköinen asia keskellä kuvaa... arvauksia on monia. Jokaisen kirjan kannessa, on kerrottu salakavalasti jotain kirjasta, ja aina kirjan luettua, tulee katsoneeksi etukantta ja pään sisällä hoettua: "Niin tietysti! Tuossa on tuo ja tuo, tuo kuvastaa sitä ja tuossa on hän... miksen heti tajunnut."

Tuo hirven näköinen elukka ylänurkassa mahdollisesti on suojelius, kuten moni arvelee. Koska Harry Potter-teksti peittää oikean ylänurkan kuvamuodostelman, en menisi arvuuttelemaan mitä se esittää. Ronin tukka taas on, kröhöm, melko omalaatuinen. ^^ Hermione taas on selvästi kuvattu kauniiksi naiseksi - meikit, kaunis kampaus, tuo ylväs ilme. Jo sekin kertoo varmasti jotain olennaista Hermionesta vikassa kirjassa. Harryn ilme on upean mystinen - ei surullinen, ei onnellinen, ei pelokas. (Kuten monien muiden Harry Potterien kansissa.) Täydellinen, tutkimaton katse, jonka olen aina halunnut Harrylle ajatella.

Elikäs, en ole viitsinyt lukea DH:ta, ajattelin kylläkin ostaa ja lukea... mutta jäänytkin sitten noille teille.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #18 : Marraskuu 11, 2007, 19:15:29 »
Vau, minusta se on tosi hieno, ylitti odotukset moninkertaisesti. Eikä siinä paljasteta liikaa kirjasta. (Olen siis lukenut DH:n.) Juu, hieno on. Tykkään Launiksen piirtämistyylistä.
Ja milloin se on hiuksensa mennyt värjäämään? SEN HIUKSET ON RUSKEAT! (eikä vastaväitteitä, mähän olen aina oikeassa)
Sori, väitän nyt vastaan, mutta ne hiukset on kyllä ihan selvästi ruskeat. Katsoppas vielä uudestaan... ;)

Huomasiko kukaan muu, että kuvan vieressä luki näin:
Lainaus käyttäjältä: HS.fi kulttuuri
J.K.Rowlingsin alkuperäinen Harry Potter and the Deathly Hollows ilmestyi heinäkuussa.
Rowlings ja Deathly Hollows?! Kuka lie tuonkin kirjoittanut... :P
Using the "are we", are we?

Poissa Suvituuli

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Marraskuu 12, 2007, 16:56:14 »
Ja milloin se on hiuksensa mennyt värjäämään? SEN HIUKSET ON RUSKEAT! (eikä vastaväitteitä, mähän olen aina oikeassa)
Sori, väitän nyt vastaan, mutta ne hiukset on kyllä ihan selvästi ruskeat. Katsoppas vielä uudestaan... ;)
----------------
Rowlings ja Deathly Hollows?! Kuka lie tuonkin kirjoittanut... :P
Kyllä ne on mustat >:( No, todella tummanruskeat, ja minusta niiden pitäisi olla n. suklaanruskeat ;D Tää on kyllä vähän, että millaiseksi kukakin Hermionen on kuvitellut.

Mäkin huomasin tuon... Voiko olla niin vaikeaa kirjoittaa ihan oikein H-a-l-l-o-w-s-? Ties millaisia väännöksiä siitä(kin) on tullut vastaan :D

Elf

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Marraskuu 12, 2007, 18:59:47 »
 Ihana nähdä tuo kansi ensikertaa, kun on lukenut kirjan englanniksi. Deathly Hallows nimi käännös on ehkä hieman outo, mutta käy kyllä päinsä. On hauska katsoa kantta näin jälkeenpäin, kun on lukenut kirjan. Se on aika erilainen kuin englanninkielisen kirjan kansi.
Minusta kaikki kolme Harry, Ron ja Hermione näyttävät hieman oudoilta tässä kannessa verrattuna muihin kansiin, mutta ovathan he jo 17 vuotiaita. Hermione kieltämättä näyttää aika "hienolta" ja tuo Ronin tukka on hauska :)   

Fergen

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Marraskuu 18, 2007, 20:05:51 »
Ihan hieno kansi on, mutta en vaan oo koskaan pitäny noista muuten, kun hahmot on piirretty jotenkin kummasti. Esim. nuo nenät on jotenkun pöhköjä. En oikeen osaa sanoa muuta, Suvituuli vei kaikki sanottavani.

Juza

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Marraskuu 18, 2007, 22:34:40 »
Minun mielestäni kyllä tuo "lasijuttu" Harryn kädessä näyttää hirnyrkiltä. Voipi olla, että väärässä olen, mutta tämä olisi minun aatteeni asiasta. Sitten, kallistun tuon Rohkelikon miekan kannalle. Ja mikä ihme valkoinen pallukka vaaleanpunaisen pallukan päällä siellä takana on? o.O Lisäksi tuo hirvi/peura/poro/kauris/joku muu sorkkaeläin Hermionen takana on..?

Hermionesta puheen ollen; millon ihmeessä siitä on tullut noin... aikuinen? Sehän on nainen jo! ;D Violetit luomivärit ja kaikki. Ja sen hiuksetkin on mustat, vähän sinistä ja juurikasvu ruskeaa. Mitä Launiksella oikein on aivojen paikalla? o.O Nenien kanssa on taas vähän liioiteltu, Harryn nenä näyttää ihan Pinokkion nenältä. Lisäksi näyttää siltä, kuin Harrylla ja Ronillakin olisi luomiväriä, samaa kuin Hermionella. Lainasikohan Hermione sitä...? ;)

Ja sitten vielä, onko tuo Tylypahka vaiko mikä tuolla ärrän kohdalla? Tollanen musta hökkeli. Vai onko se metsä?

Nämä kaikki kysymykset saavat vastauksensa vuoden 2008 keväällä. En millään jaksa odottaaaaa *hullu*

Poissa Suvituuli

• Vuotislainen
« Vastaus #23 : Marraskuu 19, 2007, 16:33:59 »
Hermionesta puheen ollen; millon ihmeessä siitä on tullut noin... aikuinen? Sehän on nainen jo! ;D Violetit luomivärit ja kaikki. Ja sen hiuksetkin on mustat, vähän sinistä ja juurikasvu ruskeaa. Mitä Launiksella oikein on aivojen paikalla? o.O Nenien kanssa on taas vähän liioiteltu, Harryn nenä näyttää ihan Pinokkion nenältä. Lisäksi näyttää siltä, kuin Harrylla ja Ronillakin olisi luomiväriä, samaa kuin Hermionella. Lainasikohan Hermione sitä...? ;)
Pakko tulla sanomaan, kun keksin, miksi Harryn nenä on kuin Pinokkiolla ja mitä varten kolmikolla on kaikilla luomiväriä ;) Tämä ei siis liity totuuten kyllä pätkän vertaa (njaa... mistäs sitä koskaan tietää? ;D)
Pinokkion nenä siis selittyy sillä, että Harry on mennyt valehtelemaan vallan kauheasti vipassa kirjassa.
Luomiväri(t) ovat kannessa mukana tietysti siksi, että Launis on löytänyt uuden tyttöystävän, eikä saanut ajatuksiaan pois hänestä. Ehkäpä rakas kolmikkomme muistuttaa tätä uutta tyttöystävää?
xD

(ja tämä on näin järkevä viesti, koska minulla menee taas kerran vähän liian lujaa :)

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Marraskuu 21, 2007, 20:10:26 »
Tykkään kannesta! Mukava, mainiota, kun koko kolmikko on kasassa. Ei minusta Hermione edes näytä yhtään eriltä, kuin aijemmin, mitä nyt jotenkin vähän...etniseltä? Ja kukka hiuksissa saattaa olla ihan vain asetelmallinen juttu. (Itse asiassa, melkein kaikilla naishahmoilla on ollut samankaltainen kukka hiuksissa. Fleur, Ginny ja Hermione.) Ja nuista luomiväreistä; lähes kaikilla hahmoilla on läpi kansien ollut violetti silmien ympärys. Katsokaa vaikka, kuuluu tyyliin.

Jännä, mietin myös mikä tuo peili on..Siriussilmä? :D Ja ilmiselvä Rohkelikon miekka. Ja, no kananmuna :D