Miten on
mahollista etten oo huomannu tätä osaa ennen ? DD: Mutta korjataan asia ! Kerranki pääsen selittään mun lemppariasiasta ever ♥__♥
Mulla on monia lemppariparituksia, mutta periaatteessa voin lukea ficcejä / kattoa videoita miltei millä parituksilla vain. Oon kaikkiruokainen [...tai kaikkisilmäinen]. Voisin kuitenkin listata nää mun ehdottomat favouritit, joita on paljon. Varautukaa. :D
Nää klassiset
Ron/Hermione, Harry/Ginny, James/Lily, Molly/Arthur ja
Albus/Minerva kuuluu luonnollisesti myös mun lemppareihin. Nuo kaikki vaan muodostaa täydellisen parin. Fanitin jo, kun luin 7-vuotiaana ekan Potterin, Harry/Ginnyä. T. fanaattinen fani. :---D Ron ja Hermione ovat tietenkin luodut toisilleen, samoin kuin James ja Lily. Mollyn ja Arthurin perfectistä suhteesta ilman kriisejä on ihana lukea. (/__;)/ Rakastan tollasia ongelmattomia suhteita aivan yhtäpaljon, kuin rakastan draamaa. Kaikkiruokainen olen, kerroinhan varmasti ? ;D Ja tietysti klassinen Albus/Minerva ! En oo vieläkään hyväksyny sitä, että Dumbledore olisi homo. ;'< Eieiei! Albus kuuluu Minervalle, tässä asiassa oon ehdoton.
Sitten päästäänkin näihin ei-niin-yleisiin parituksiin, joiden kannalla oon. Tai en tiiä, että onko nää nyt kovinkaan harrrvinaisia osa, mutta juu.
Elikkäs
Ron/Luna. Rrrrakastan. ♥___♥ Ne vaan sopis niin täydellisesti toisilleen, jos Hermionea ei olis. En osaa kuvitella, enkä kyllä haluakkaan, Hermionea kerjäämässä Ronia takaisin tai kamalan mustasukkaisuuden kourissa, kun Ron seurustelisi Lunan kanssa. Ei käy, not for me. Ron/Lunan pitäs saada toimia esteettä, sillon tää pari olis
loistava.
Lisäksi
Ron/Fleur. sdjashjasi ! Antasin mitä vaan, jos voisin lukea ficcejä tällä parituksella, koska tää on yksinkertaisesti taivaallinen. ♥ Fleur on kaunis ja perrrfect ja Ron tollanen punasteleva, kömpelö ja tavallisennäköinen. Kelatkaa nyt miten hyvin ne täydentäis toisiaan! Pitää käydä kattoon ficciosastolla, jos löytyis tätä... :---D
Siirrytääs Harryyn.
Harry/Hermione, Harry/Draco ja
Harry/Cho. Purrfect! Harryn ja Hermionen välillä pitäis olla jotain. :--( Oon ihan katkera, kun ne ei päätynyt yhteen, mutta toisaalta Hermione kuuluukin Ronille, että no can do. Kuitenkin, tää paritus ois tosi herkullinen. ♥_♥ Olin iha omgggg Potter nelosessa, kun Hermione halaa Harryä ennen ekaa koetusta. \o/
Harry/Draco... Miks en laittanu klassikkoihin? No, en jaksa vaihtaa. Tää on basic, oon niin slashfanityttö, että aaaaa <3 Ne vaan kuuluu toisilleen. Tottakai jokaiseen tarinaan pitää jotain slashia tunkea, vaikka vain meidän fanityttöjen iloksi? Elämässähän ei olisi mitään, ilman tätä klassisinta ja herkullisinta paritusta. ♥
Harryn ja Chon suhdetta vastaan olin heti alusta asti. Kuitenkin nyt myöhemmin, oon alkanu tykkäämään siitä tosi paljon. En ees tiedä, mikä siinä nykyään viehättää, mutta jotenkin. Kyllä ne oikeesti sopis yhteen! Cedric on kerran kuollut, niin areena ois free Harryseniii ..
Nyt jos otetaan esille ystävämme Draco, joka mainittiin aiemmassa osiossa, sopivan yhteen rakkaan Harrymme kanssa. Ehottomasti paras Draco-paritus mun mielestä on tietenkin Harry/Draco, mutta myös
Draco/Hermione ja
Draco/Luna on nams. Draco ja Hermione tietenkin, koska kuraverinen ja puhdasverinen yhdessä. Rikotaan kaikkia vanhoja sääntöjä ja kuunnellaan omia tunteita. Tästä saa aina niin ihanan kliseetarinan. (/__;)/ ♥ Ei voi olla rakastamatta.
Sitten tää Draco/Luna. sjfals ♥♥♥ Draco, joka on kylmä, ihana ja salaperäinen ihastuu Lunaan, tyhmään tyttöön, jolle miltei kaikki vain nauravat, mutta joka kuitenkin on todella älykäs ja rohkea ja äää. Lisäksi ne on molemmat blondeja, hei jopa ulkonäkö haluaa parittaa noita! :---D Kannatan, ehdottomasti.
+ lopuks vielä esittelen mun randomparitukset !
James/Sirius, hei pliis, kaikki tietää, et näillä oli jotain meneillään! Best friends ever ja molemmat naistenmiehiä. Lily huitsiin, tehdään tilaa James/Sirrelle! o//
Neville/Luna tottakai, molemmat naurettuja ja koviakokeneita. En käsitä, MIKSEI Rowling parittanut näitä. :---( Olin varma, että niille tulis suhde jo siitä kohdasta, kun ne päätyy istumaan samaan vaunuun. Oon tästä edelleen katkera, koska ne vaan ois ollut niin hyvä pari.
Fred/George omnonmmd ♥__________♥ Tän luen ehottomasti vähintään mun Top 3:seen. Veljekset, kuin ilveksett ♪ Oon lukenu varmaan kaikki Fred/George -ficit, jotka oon löytäny ja ;_;♥ Sitä pitäis kirjottaa enemmän. Voisin kokeilla itekkin. :----D
Lisäks periaatteessa en tykkää lukea femmeä, varrrsinkaan sellaista, joka menee yli sallitun tason. Enkä muutenkaan lue femmeä paljon ollenkaan. Kuitenkin
Luna/Hermionea oon koklannu ja oikeestaan tykkäsin. :D Kunhan se pysyy sallitun puolella, niin se ois oikeestaan suht suloinen paritus! Koklatkaa :D
Harry/Dudley on kolmas jota ihannoin. Oikeasti, nämä kaksi ovat niin epätodennäköinen, mutta kaunis pari että olen räjätää eri juoni-ideoista. He ovat vihanneet toisiaan vuosikymmenet vain perinteestä, kunnes jotain tapahtuu kun he ovat kahden. Ja ajatelkaapa mikä olisi Petunian ja Vernonin ilme kun Dudley kertoisi.<3 8'D Juuri tuossa piilee tämän parituksen ihanuus, niin monia eri reaktioita, niin monia erilaisia tapoja paljastua... Just love it.
Hitachi, hajosin. :---------D En ollutkaa koskaan ajatellutkaan tota! Ei vitsit, mahtava keksintö muuten. ♥__♥ Pystynköhän lukeen enää kirjoja ilman taka-ajatuksia ?
Ok, tää oli tässä. :---D Toivottavasti saitte jotain irti. Pahoittelen vielä ihastuttavia kirjotusvirheitä ja ilmaisuja, jos tätä lukee joku pilkunviilaaja. ;D