Joo, minulla on bändi. Tosin olemme kriisissä tällä hetkellä, mutta kai se siitä helpottaa ajan kanssa. Kaikillahan meillä on kriisimme ja tällä hetkellä toisella kitaristillamme on vaihdevuodet ja toisella kitaristilla uhmaikä. Laulajaa ärsyttää ainainen kriitikki pelkästään häntä kohtaan. Basistia ärsyttää muuten vaan kaikki. Rumpalilla on kai asiat melko hyvin. Ei siitä ota selvää.
Mukana olen ollut tässä kyseisessä pumpussa jostain syksystä asti. En siis kovin kauaa vielä ainakaan. Omia biisejä on mukavasti niin ettei tarvitse covereita pimputella vaan harkat menee hyvin sujuvasti omien parissa. Tulevia hittejä ovat. Osa ainakin.
Studiossa kävimme tosiaan purkittamassa seitsemän biisiä levylle tuossa joulukuun puolivälissä ja hyvinhän se sujui. Biisejä pitäisi joskus ilmestyä nettiin nykyisessä muodossaan, kun nyt ei ole mahdollista kuunnella kuin kotistudioversiota laulusta "Pulsating" ajoilta ennen minua ja nykyistä rumpalia. Ja tarkoitus olisi tosiaan lähettää sitä demoa johonkin levy-yhtiöihin, jos uskaltaa ja kun kaikki on ensin kunnossa bändin sisällä.
Bändin nimi on muuten Meadow [äläkä naura siellä!] ja musiikkiamme voi ehkä eniten kutsua Kornin tyyliseksi pomppunytkemetalliksi. Sujuvasti eteenpäin kulkevia biisejä. Tosin levyllä onnistuu kuulostamaan ärsyttävän samantapaisilta kaikki keskenään.
Ja minähän tosiaan olen se basisti.
Meadow on oikeasti ollut kasassa jo vuodesti 2001 ja vähän ennen kuin minä internetin ihmeiden kautta bändiin eksyin mukaan, vaihtui rumpalikin nykyiseen. Entinen toimii featuring-miehenä yhdessä laulussa jopa. Ja on hyvin mahdollista, että uusia jäseniä pääsemme ehkä etsimään joidenkin tilalle jos tässä huonosti käy, mutta eteenpäin pyritään silti.
Sivut bändillä ovat osoitteessa:
http://themeadow1.cjb.netNe tosin ovat vähän millaiset ovat, mutta ei sillä kannata päätään vaivata. Uudet tulee kunhan kriiseistä on selvitty.
Bändin [ainakin vielä nykyinen] kokoonpano:
Pete -laulu
Eksu -1. kitara
Ode -2. kitara
Ilona -basso
Osku -rummut
muokkaa helmikuun 3. päivä, on vuosi 1999:Joo, ei ole Meadown kanssa nyt mitään tapahtunut, mutta löysin jo tieni toiseen kokoonpanoon. Tosin yksi jäsen puuttuu vielä ja tämä on ollut vasta perjantaista asti kasassa. Mutta ei se mitään.
Eli bändi on Järvenpää-Jokela-akselilta ja siihen kuuluu minun lisäksi Jimmy ja Jamie. Sitä ei nyt oikein ole vielä päätetty soittaako Jamie rumpuja vai kitaraa eikä se selviäkään ennen kuin on jonkun aikaa odoteltu, että löytyykö toista niistä. Jos ei löydy kitaristia tai rumpalia niin Jamie on rummuissa aivan varmasti ja minut työnnetään kitaraan. Hurraa.
Bändillä on suomenkielinen nimi, jota ei tosin vielä paljasteta ja biisit on enklantia. Musiikki on sellaista Bitch Alertin tapaista rääkymistä.
Studioon mennään erään Kirkkonummelaisen bändin kanssa tekemään split-ep tässä kunhan saadaan ensin treenattua riittävästi ja biisit riittävän hyvään kuntoon noin kokonaisuudessakin. Meidän veljesbändin kanssa siis eli Pnukin tyttöjen.
Me ollaan oltu kasassa sellaiset neljä päivää ja meillä on jo fani. On se maailma ihmeellinen paikkaa.
Keltainen Pörssi -ilmoitus: Haetaan faneja nousevalle bändille.muokkaus numero 2, joka tapahtui pian 1. jälkeen:Nyt on siis kaikki päätetty tämän R.I.P.-bändin osalta, jonka nimi pysyy vielä salassa, mutta se on englantia. Nyt löytyi viikko sitten 8. helmikuuta rumpalipoika (Juho "Juise" J.) meille ja nyt on kaikki hyvin. Kahdessa viikossa kaikki valmiina. Ainakin noin päällisin puolin. Kyllä jotkut osaa.
Kesällä on kotoisa treenikämppäkin valmiina. Kai. Sillä välin saamme mädäntyä Jokelan monarilla (jossain bänditilassa), mutta en valita.
Nyt meillä on jo kolme fania. Hienoa.
Me soitamme horror-post-angstic-neo-metal-trauma-psycho-punkkia (mitenkä?) näin lyhennettynä versiona. Me olemme runttua ja minä tykkään.
Jäsenet ovat:
Jason Skut -laulu
Jimmy Skut -basso
Jamie Skut -kitara
Juho Skut -rummut
Rumpalin pelkän Juhouden saa selville jos alkaa tutkimaan bändin historiikkia, mutta se ei teille ole vielä mahdollista. Häh hää!
Enkä muuten edes kerro missä roolissa minä olen..
Muokkailen taas vaihteeksi, taitaa olla pari viikkoa kulunut edellisestä, mutta helmikuuta siis vielä elämme:Eihän me olla tyytyväisiä mihinkään.. Juise potkastiin pellolle, koska se oli idiootti ja sillä oli liian hyvä tukka. Ja kaikenlisäksi se kuunteli kakkaa musiikkia. Ehkä Juise voisi tulla meille roudariksi.
Nyt on nimi vaihtunut takaisin suomeksi: Panfobia. Ja siirrytään myös suomenkielisiin sanotuksiin. Ja musiikkityyli menee tuonne punkrockiksi lyhennettynä kokonaisuutena.
Meidän basisti Jimmy siirtyi taka-alalle, koska olkapää petti. Hän suunnittelee kaikki videot ja ottaa meistä kuvat sekä kaiken muun tällaisen visuaalisen hoitaa. Hän on nyt sellainen taustalla heiluja..
Jamie siirtyi sitten rumpuihin ja kitaraan otettiin Laura. Minä sain työkseni basson sittenkin..
Ja taas minä muokkaan.. Toivottavasti vähään aikaan ainakin viimeisen kerran, koska eihän sitä aina jaksa uutta tarinaa tänne purkittaa, mutta nyt taitaa olla jo maaliskuun alku:Eli tässä on taas ehtinyt sattua ja tapahtua Panfobialle.
Jason siirtyi kokonaan bassoon, koska Jimmy ei voi kantaa, kun on rikki olkapää. Jimmy on laulaja nykyään, koska eihän me voitu häntä taka-alalle kokonaan jättää. Tärkeä osa yhtyettä kuitenkin.
Jamie on edelleen se rumpali ja Laura tosiaan heitettiin pois ennen kuin ehdittiin mukaan kunnolla ottaakaan, koska eihän hän sopinut meidän rivistöömme mitenkään päin. Kitaristina toimii nykyään Mäksä (mikä nimi!).
Eli:
Jimmy -laulu
Jason -basso
Jamie -rummut
Mäksä -kitara
Laura tosin otettiin ainakin nyt meidän valokuvaajaksi. Kai. Managerin paikka on vielä vähän auki.
muokkailee naureskellen kun ei mikään oikein jaksa nyt pysyä, maaliskuun loppua taitaa olla tahi huhtikuun alkua, mä en ole päivistä ihan perilläNo siis yhtye on tämä kuuluisa Panfobia edelleen, jäsenet ovat:
Jimmy Obituary: laulu
Jason Ramirez: basso
Jonas [ex-Jamie] Weerez: rumput
Jin [ex-Mäksä] Manowar *repeilee*: kitara
Managerin paikka on avoinna edelleen eikä sitä Lauraakaan enää ole. Mikä ei tosiaan minua haittaa. Nykyisin haastatteluja- ja valokuvaoikeudet ovat tällaisella BecomingStars-levy-yhtiöllä. Ep tulee tuossa kesällä pihalla. Tuo tuollainen uusi, että kaikki vaan ostamaan. Lisätietoja ja uusimmat uutiset löytyvät osoitteesta
http://panfobia.cjb.net kaikki vaan sinne vierailemaan.
Ja suuret kiitokset meidän ikiomalle keikkamaskotillemme Jennille jos hän mahdollisesti lukee tämän.
*Eihän tästä tule mitään kun ei mikään pysy samalla tavalla kuin ennen*No niin no siis tämähän on aika pitkänpuoleinen viesti mutta omaksi huviksenihan minä tätä viestiä aina muokkailen ja kirjottelen tähän. Kuka tämän oikeasti jaksaa lukea muka kokonaan?
No jokatapauksessa. Tuossa pääsi käymään niin, että Jin otti ja lähti bändistä, koska aika ei riittänyt seurustelulle ja bändille ja hän valitsi seurustelun tärkeämmäksi osa-alueeksi elämäänsä.
Kokoonpano on siis siirtynyt tukevan kolmijalkaisen pöydän pariin ja jäseninä ovat
Jimmy- basso ja laulu
Jason -kitara
Jonas -rumput
Ep:n tulo markkinoille pitkittyy tämän välikohtauksen takia koska paskaa ep:tä ei halua kukaan tehdä joten odottelemme, että saadaan uudet biisit kasaan ja kitaristin soitto toimimaan edes hieman moitteettomammin.