Aloitan nyt tämän lyhykäisen sepustuksetn yleensäkin koneelle tulosta.
Avaan Messengerin, joskus myös irkin, sitten katson sähköpostit Thunderbirdistä ja jätän sen auki, mikäli uusia viestiä on tullut. Sitten aukaisen Firefoxini, jonka etusivuina on Vuotis ja mukautettu Google. Googlesta katson Mikrobitin ja Iltasanomien mahdolliset uudet aiheet, ja sitten siirryn joko IRC-Galleriaan, blogiini tai vieraskirjaani katsomaan, onko tullut uusia kommentteja tai viestejä. Mahdollisesti vastailen niihin, ja sitten siirryn Vuotiksen pariin.
Tsekkaan, onko tullut yksäreitä, sitten siirryn sivun alalaitaan katsomaan, onko uusia miittejä, ja merkitsen kaikki viestit luetuksi. (Minua ärsyttää, kun en ole lukenut paljon mitään, on mukavempaa kun kaikki ovat saman värisiä. 8D) Tämän jälkeen on vuorossa vapaampi surffailu, joka alkaa lähes aina blogien lukemisella, parin kotisivun vieraskirjan selauksella. Sitten on Vuotiksen lukeminen, sähköposteihin vastaileminen, kotisivujen teko, HP-faneja, roolipelejä, muita foorumeita, enemmän meseilyä ja kaikenlaista normaalia.
Joskus ihmettelen, miten aina olen koneella niin kauan, kun en yleensä keksi, että mitä minä teen tuolla rutiinien jälkeisellä ajalla... Nyt osasin luetella aika paljon kaikkea, ja lisää tulee koko ajan mieleen, ja joudun muokata. 8D