Hassua, en ole katsonut elämäni aikana kovin monta kauhuelokuvaa... Silti ne ovat ihan kivoja, kunhan eivät ole liian pelottavia.
Kotona en niitä ikinä saa katsoa, mutta jos joskus harvoin pidetään joidenkin tuttujen kanssa jonkinmoiset bileet, niin silloin
on ihan kivaa kattoo joku kauhuelokuva.
Olen nähnyt Hitchcockin (kirjotetaanko se edes noin) Linnut elokuvan ja se on todella hyvä ja aika pelottava ainakin ekan kerran kun katsoin sen. Tuo on yksi parhaimpia elokuvia, jonka olen nähnyt.
Tykkään kun Hitchcockin elokuvissa ei ole paljon verta. Nyt elokuussa taitaa tulla pari hänen elokuvaansa. :D Pitää tallentaa ne digiboxille. Yksi elokuva taitaa olla juuri se Linnut ja toinen oli joku Taka-ikkuna (miten se kirjoitetaan :o)
Itsekin olen katsonut tämän samaisen elokuvan muistaakseni kahdesti. Siis Linnut. Alku on todella tylsä... Loppukaan ei ole
kovin pelottava. Onhan se hirveää, kun linnut tekee suuria hyökkäyksiä ja siinä on karmiva tunnelma, mutta ei pelottava.
Elokuva jää vähän kesken, ja siitä voi sitten muokata oman mielensä mukaan pelottavan, jossa kukaan ei jää koko kaupungista eloon! :PP
Tai sitten vain yksinkertainen, onnellinen loppu.
Onko kaunassa muuten paljon sellaisia kohtia, joissa veri lentää?
Kauna-elokuvia en ole katsonut yhtäkään, mutta sen verran mitä olen niistä kuullut, niissä ei kai hirveästi ole verta. Trailerin olen
Kaunasta nähnyt, kun entisen kaverini isoveli suunnilleen sitoi meidät kiinni tuoliin ja pakotti katsomaan sen trailerin. Kaunasta olen
ehkä joskus nähnyt painajaisia...
Saw on myös aika pelottava. Elokuvaa en ole siitäkään nähnyt, mutta olen kuullut paljon. Samainen entinen kaverini, jonka isoveli
sitoi meidät tuoliin kiinni, kertoi Sawista, mutta se ei ole ainakaan minun mielestä yhtä pelottava kuin Kauna.
Ainiin, olen minä kerran nähnyt yhden kauhuelokuvan, jossa muistaakseni jossain laivassa (muistelenko AIVAN väärin?) riehui lihansyöjäkasvi. Se jätti jälkeensä verisiä ruunneltuja ruumiita. En kuollaksenikaan muista, mikä sen elokuvan nimi oli...
Se minulla vain on jäänyt mieleen kun joku nainen meni vessaan istumaan. Siis ei varmaan tarpeilleen vaan rauhoittumaan tms.
Sitten se kasvi kiskoi sen vessasta alas... ;o iljettävää. Muistan myös kun ne päähenkilöt menivät sinne juhlasaliin, vai mikä nyt onkaan,
niin siellä oli koko sali täynnä ruumiita...