Kirjoittaja Aihe: Biisin ja artistin tunnistusta.  (Luettu 81909 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Katariina

• Ankeuttaja
Vs: Biisin ja artistin tunnistusta.
« Vastaus #225 : Heinäkuu 15, 2008, 11:01:05 »
Mulla kummittelee päässä joku pieni pätkä jotain melko uutta, miesartistin biisiä. Ainoat lyriikat mitä muistan on "[jotain] jouduin pesemään, pe-se-mään". Se on muistaakseni joku reggae-tyyppinen biisi. (Tai sitten ei.)

Ainoa minkä nyt tähän keksin, olisi YUPn Luotettava lähde.
Oi, sehän se muuten on! Mietin vielä että sen täytyy olla joku muu, mutta se se on. Kiitos!

Poissa Rei Shimohira

• Nosferatu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Libera me domine.
« Vastaus #226 : Heinäkuu 30, 2008, 23:00:10 »
Mikä on se biisi, jossa lauletaan muistaakseni kertosäkeessä Stay with me ja jonka esittää joku nuorista miesimmeisistä koostuva bändi? Saattaa olla semmoinen hiukan angstisempaa rockia soittava suomalainen bändi - tai sitten ei, mutta vähän semmoiselta se kuulostaa.
"I looked and looked at her, and I knew, as clearly as I know that I will die, that I loved her more than anything I had ever seen or imagined on earth. She could fade and wither - I didn't care. I would still go mad with tenderness at the mere sight of her face."

Fanitaidettani

Poissa Beatrice

• rakastaja.
  • Vuotislainen
« Vastaus #227 : Heinäkuu 31, 2008, 19:04:00 »
Kuulin viime viikolla kappaleen, jonka kertosäkeessä laulettiin suurinpiirtein näin "All I can do is wait for you". Laulaja oli nainen. Saattaisi ehkä olla Bonham, mutta en ole löytänyt kappaleesta The Disregard Of Timekeeping versiota, jossa hän laulaisi.
Itkin, itkin, itkin. Ei saa sanoivat ne, jotka eivät tiedä mitä on, kun suru käy taloksi.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #228 : Heinäkuu 31, 2008, 23:01:21 »
Kuulin viime viikolla kappaleen, jonka kertosäkeessä laulettiin suurinpiirtein näin "All I can do is wait for you". Laulaja oli nainen. Saattaisi ehkä olla Bonham, mutta en ole löytänyt kappaleesta The Disregard Of Timekeeping versiota, jossa hän laulaisi.

Voisko olla No Doubt - Waiting Room?

If we both want the love
And I wait long enough
All I can do is wait for you
Then the ground that we're on might be coming
I'm all alone in the waiting room
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
« Vastaus #229 : Elokuu 01, 2008, 17:26:46 »
En muista laulajan enkä bändinkään nimeä. Hyvä minä. Vielä kun yritin painaa ne oikein tarkasti mieleen. Siinä laulaa nainen, ja musavideossa sillä on sellainen enkelipuku päällä ja se kulkee jossain kaupungissa. Sitten joku mies melkein ajaa sen päälle ja jotain sellaista. Joo olis kiva jos muistaisin kunnolla xD Jos oikein kuulin, siinä lauletaan jotain että Heaven is dirty. Tai jotain. (Älkää luottako kuulooni.)

//Kiitos! Kuulin sentään melkein oikein...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2008, 11:08:34 kirjoittanut Valkovuokko »
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #230 : Elokuu 01, 2008, 17:46:59 »
En muista laulajan enkä bändinkään nimeä. Hyvä minä. Vielä kun yritin painaa ne oikein tarkasti mieleen. Siinä laulaa nainen, ja musavideossa sillä on sellainen enkelipuku päällä ja se kulkee jossain kaupungissa. Sitten joku mies melkein ajaa sen päälle ja jotain sellaista. Joo olis kiva jos muistaisin kunnolla xD Jos oikein kuulin, siinä lauletaan jotain että Heaven is dirty. Tai jotain. (Älkää luottako kuulooni.)

Lab - Heaven Gets Dirty on kyseessä :)
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa mannaryyni

• Pylpyrä
  • Vuotislainen
    • Oma kirja.
« Vastaus #231 : Elokuu 04, 2008, 16:41:59 »
Tietääköhän kukaan saksankielistä räppi(?)biisiä, jonka videolla mies kulkee kaupungilla ja autojen sijasta kaikilla on panssarivaunuja. Biisin sanoja minä en muista, koska ovat saksaksi ja kieltä en osaa..
Useimmat lukijat pääsevät semikonditionaaliseen futuuriin, jota modifioi käänteinen plagaalinen intentionaalisen subjunktiivin imperfekti ennenkuin luovuttavat.

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #232 : Elokuu 10, 2008, 00:01:19 »
Minulla on soinut jo monta päivää putkeen päässäni ihan järkyttävä renkutus. En edes tiedä, onko se oikea laulu vai jotain aivan muuta. Kuulin sen ensimmäisen kerran joskus muinoin elokuvissa, kun kävin katsomassa Saippuaprinssin. Lisäksi kuulin sen n. viikko sitten tv:stä, mutta ei mitään hajua mistä ohjelmasta kun en katsonut sitä silloin. Sattui vaan olemaan päällä. Siinä laulettiin jotenkin näin: On kylän suurin kypärä ja letku letkeä. Kun mä ruiskutan, ei palo kestä montaa hetkeä. Tiedän, aivan hirveä värssy ja miten senkin oikein voi ajatella, mutta vaivaa minua ja pääparkaani nykyään ihan liian usein.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #233 : Elokuu 10, 2008, 13:46:17 »
Mysteeri itsekkin olin kuullut joskus tämän kappaleen, mutta olin ohittanut sen ilman että olisin alkanut miettiä kenen esittämä kappale oli. Mutta nyt sain hyvän syyn alkamaan kaivelemaan. Googletusta ja jonkun gradun lukemista (kerkesin lukea 82 sivua ennen kuin tärppäsi), ja sieltähän se kappale löytyi.
Elikkäs, kyseessä on Juha Vainion kappale Tulta Päin vuodelta 1968. :)

Poissa Rei Shimohira

• Nosferatu
  • Vuotislainen
  • Libera me domine.
« Vastaus #234 : Elokuu 13, 2008, 21:38:31 »
Taas toinen. (En edes pidä näistä kappaleista ja silti ne jäävät häiritsemään minua, kun en tunnista.) Jossain suht mainstreamilla radiokanavalla soinut biisi, jossa on naislaulaja. Kertosäe koostuu lähinnä viulumusiikin kaltaisesta taustasta ja naisäänestä joka hokee silloin tällöin "in love", "unloved" tai jotain sinne päin. Mikä ihme tämä on?
"I looked and looked at her, and I knew, as clearly as I know that I will die, that I loved her more than anything I had ever seen or imagined on earth. She could fade and wither - I didn't care. I would still go mad with tenderness at the mere sight of her face."

Fanitaidettani

Shay

• Ankeuttaja
« Vastaus #235 : Elokuu 13, 2008, 22:56:00 »
Mikä on se biisi, jossa lauletaan muistaakseni kertosäkeessä Stay with me ja jonka esittää joku nuorista miesimmeisistä koostuva bändi? Saattaa olla semmoinen hiukan angstisempaa rockia soittava suomalainen bändi - tai sitten ei, mutta vähän semmoiselta se kuulostaa.

Olisiko Lovex - Turn? Tuli ainakin heti mieleen tuosta.. ^^

Poissa qmis

• paperitähti
  • Vuotislainen
  • kaunein
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #236 : Elokuu 17, 2008, 16:07:35 »
Kuulin viime yönä radiosta jonkun biisin, ja se jäi vaivaamaan mun mieltä :---D

Siinä sanottiin jotain "vantaa jalkojen alla" ja jotain vissiin veteen liittyvää, jotain pyörii tai jotain. Kuulosti jotenkin joltain tyyliin Haloo Helsingiltä, eli siis laulajana oli nainen.
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
Kanelitanko -> qmis

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #237 : Elokuu 17, 2008, 17:50:24 »
Kanelitanko: kyseessä on tosiaan Haloo Helsinki, biisi taitaa olla Vieri vesi vieri.

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #238 : Elokuu 20, 2008, 21:55:37 »
ok haussa olisi biisunen! Tosin avuksi en voi muuta kuin kuvailla vähän sen musiikkivideota: muistan sen nimittäin siksi koska videossa taisi olla Jesse McCartney, mutta kappale itsessään oli jonkun naisartistin. Ei mitään muuta muistikuvaa koko höskästä mutta jos joku sattuisi tietämään olisi se tosi mahtavaa!
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

Kukkelikuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #239 : Elokuu 21, 2008, 18:24:07 »
Tietääköhän kukaan saksankielistä räppi(?)biisiä, jonka videolla mies kulkee kaupungilla ja autojen sijasta kaikilla on panssarivaunuja. Biisin sanoja minä en muista, koska ovat saksaksi ja kieltä en osaa..

Eniten tuosta pomppaa mieleen Sammy Deluxe? Ei muista mitään mistään panssarivaunuista o.O

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
« Vastaus #240 : Elokuu 28, 2008, 16:04:47 »
ok haussa olisi biisunen!  muistan sen nimittäin siksi koska videossa taisi olla Jesse McCartney, mutta kappale itsessään oli jonkun naisartistin.

Hmm, kyseessä voi olla Leona Lewis - Bleeding Love jonka säveltäjistä yksi Jesse McCartney on. Toisaalta he tapasivat vasta reilusti myöhemmin joten lieneekö kyseessä ollut fanivideo? Varsinaisella videolla miesosassa on malli.
Ympyrän pinta-ala neliömetreinä ?

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #241 : Elokuu 28, 2008, 17:40:08 »
Lainaus
Hmm, kyseessä voi olla Leona Lewis - Bleeding Love jonka säveltäjistä yksi Jesse McCartney on. Toisaalta he tapasivat vasta reilusti myöhemmin joten lieneekö kyseessä ollut fanivideo? Varsinaisella videolla miesosassa on malli.

ei.

haussa on siis naisartistin (joka ei todellakaan ollut Leona Lewis koska muistan nähneeni tämän videon vuosia sitten) kappale jonka videossa Jesse McCartney esiintyi (: Kyseessä on ihan oikea kappale eikä fanivideo.
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
« Vastaus #242 : Syyskuu 29, 2008, 18:26:24 »
En muista yhtään, että kenen biisi, mutta sanat menee (kertosäkeessä) jotenkin näin: "I have everything but the girl..."
Musavideotakaan en muista. En katsonut sitä, kuuntelin vain "sivukorvalla". xD

//Joo, sehän se olikin. Kiitos! :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2008, 19:18:14 kirjoittanut Valkovuokko »
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #243 : Syyskuu 29, 2008, 19:03:25 »
Valkovuokko, olisko Darin - Everything but the girl ? Tuli ihan ensimmäisena mieleen.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #244 : Syyskuu 30, 2008, 21:03:56 »
Mulla on hakusessa biisi, joka soi paljonkin(ko) Voicella vuosi tai pari sitten. En muista sanoja enkä varsinkaan esittäjää, mutta musavideosta muistan tämän verran: Alussa siinä on mies A, joka meinaa joutua onnettomuuteen, ja silloin toinen mies B pelastaa hänet. Heti tämän jälkeen mies A saa kyvyn nähdä toisten ihmisten elinajat "digitaalikellona" näiden pään päällä. Hän muunmuassa näkee ambulanssiin vietävän vanhan naisen ja näkee miten tämän pään päällä menee numerot n. 5:tä alaspäin aina nollaan asti. Sitten hän näkee naisen, jonka sekunnit vähenevät uhkaavasti. Mies pelastaa naisen putoavan jonkun (muistaakseni piano, voin muistaa väärin) alta, ja samalla menettää kykynsä, mutta siirtää sen naiselle. Video oli äärimmäisen kaunis, ja haluaisin siksi tietää biisin nimen? Kiitos jo etukäteen sille tietäjälle joka tämän tietää :)
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #245 : Syyskuu 30, 2008, 22:18:14 »
Eldor, kyseessä on bändi nimeltään Clifton Sextet ja kappale on "Se kuuluisa tunne" :)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #246 : Lokakuu 01, 2008, 17:02:45 »
Mulla on hakusessa biisi, joka soi paljonkin(ko) Voicella vuosi tai pari sitten. En muista sanoja enkä varsinkaan esittäjää, mutta musavideosta muistan tämän verran: Alussa siinä on mies A, joka meinaa joutua onnettomuuteen, ja silloin toinen mies B pelastaa hänet..

Muistaakseni tämä on Nickelbackin Savin' me. Ainakin Nickelbackin kappale.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #247 : Lokakuu 01, 2008, 17:28:53 »
Mulla on hakusessa biisi, joka soi paljonkin(ko) Voicella vuosi tai pari sitten. En muista sanoja enkä varsinkaan esittäjää, mutta musavideosta muistan tämän verran: Alussa siinä on mies A, joka meinaa joutua onnettomuuteen, ja silloin toinen mies B pelastaa hänet..

Muistaakseni tämä on Nickelbackin Savin' me. Ainakin Nickelbackin kappale.

Sepä hyvinkin, kiitos tosi paljon!
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #248 : Lokakuu 03, 2008, 17:58:49 »
Nonniin, tässä olisi paha tunnistustehtävä teille sillä en pysty paljoa kertomaan kappaleesta taikka edes artistista mitkä molemmat ovat hakusessa (toivon mukaan joku tunnistaisi tämän silti). Eli kyseessä on rock kappale minkä laulaa naisartisti/bändi. Kappaleesta itsestään en osaa muuta sanoa (koska en muista mitään muuta siitä) kuin että kertosäkeessä ne toitottaa "Pumpkin king". Sen voin sanoa ettei kyseessä ole mikään "This is Halloween" kappaleen versio sillä googlesta olen yrittänyt, huonoin tuloksin, löytää kyseistä kappaletta ja googlen tuloksista tuli vain "This is Halloween" kappaleet mikä se ei ollut ja ilmeisesti Pumpkin king ei ole kappaleen nimi (kai) googletuksen perusteella, eipä sen nimistä kappaletta tullut eteeni.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa johpa

• Vuotislainen
« Vastaus #249 : Lokakuu 04, 2008, 01:01:19 »
minulkin on hukassa eräs erinomainen biisi,joka on soinut vielä ihan taannoin ainakin yleX:n soittolistalla (enää ei ko. kipaletta yleX-sivustolta löydy). esittäjä on mies ja kappaleessa esiintyvät ainakin sanat "meds" (=medicins,jos auttaa hahmottamaan) "government" ja ehkä "neighborhood". päässäni on vaan fiilis tosta biisistä ja jotain lyriikoiden värittämää kuvaa.. koitin ettiä liramasta,mut no match. ehkä
joku teistä muistaisi veisun?