Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Hogwarts Mystery kännykkäpeli  (Luettu 1154 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Harry Potter: Hogwarts Mystery kännykkäpeli
« : Huhtikuu 15, 2018, 14:17:47 »
Huomasin, että tästä ei ollut aihetta, niin päätinpä tehdä sellaisen.

Vapaata keskustelua kyseisestä pelistä.

Peli toimii Android ja iOS puhelimilla. Wikipedian mukaan se julkaistaan jo tämän kuun 25. päivä, mutta en tiedä kannattaako siihen uskoa.

Pelissä omat valintasi vaikuttavat tarinan kulkuun. Pelaajat voivat myös luoda oman hahmonsa peliin, käydä oppitunneilla, oppia loitsuja, taistella loitsuilla muita oppilaita vastaan ja tavata kirjoista tuttuja hahmoja.

Peli näyttää minusta todella hyvältä kännykkäpeliksi, sillä katsoin siihen liittyvän trailerin : https://www.youtube.com/watch?v=rAFYdUbWLMg ja aion ladata sen heti, kun se julkaistaan. Myös valintojen teko vaikuttaa mahtavalta.

Mitä mieltä te olette?

Poissa Shirlene

• Introvertti 110%
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Harry Potter: Hogwarts Mystery kännykkäpeli
« Vastaus #1 : Huhtikuu 18, 2018, 14:52:21 »
Aah, jotain tällaista oon tietämättäni kaivannut!

Nyt nopealla googlettamisella löytyi useasta eri lähteestä tuo sama julkaisupäivä 25.huhtikuuta, eli luotetaan nyt siihen. Samalla löytyi maininta toisesta Harry Potter-kännykkäpelistä nimeltä Harry Potter: Wizards Unite, joka myös ilmestyy tänä vuonna. Eli kyllä meitä Potterheadeja nyt hemmotellaan. Jotain tämäntyyppistä oon kai alitajuisesti odottanut Pokemon Go-huumasta lähtien, vielä kun Pottermore kuivui kokoon jättäen sopivan raon tällaiselle.

Toivottavasti täyttäisi odotukset. Olis kyllä ihan huippua, jos jompikumpi tai molemmat näistä peleistä toisi vanhat ja uudet Potter-fanit yhteen, ja koettaisiin taas yhdessä se juovuttava kokemus kun saadaan osallistua Potter-maailmaan.
"A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one."

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Toukokuu 02, 2018, 10:33:05 »
Olen tätä nyt muutaman päivän pelannut, ja olen kyllä ihan tykännytkin. Laitan tähän spoilerin taakse juoneen liittyviä kommentteja.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Peliin saa kulumaan aikaa erityisesti odottelun suhteen. Moni asia vaatii sitä ns. energiaa, jota latautuu 1 kpl/4 min. Rahaa en ajatellut peliin käyttää, mutta ymmärrettävästi tekijät haluavat jotain palkkiotakin työstään... :)

Mitäs muut olette pitäneet?
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Toukokuu 06, 2018, 09:23:14 »
Peli on ihan hauska, tykkään klikkailla kyllä asioita eteenpäin mutta vähän toivoisin että voisi enemmän vaikuttaa tarinaan ja juoneen - haluaisin kovasti tutustua joihinkin hahmoihin paremmin, mutta en vain saa puhua heille ja joillekin taas on pakko puhua vaikkei kiinnostaisi luoda ystävyyttä heidän kanssaan. :D

Energian latautuminen on kyllä tuskaisen hidasta ja täytyykin aina tarkistaa että energiapalkki on täynnä, kun alkaa suorittamaan tehtäviä.

Toinen tuskastuttava asia on, että miksi ihmeessä vaatteet ja hiukset maksavat niin kamalan paljon? Ei minulla ole ikuisuuteen varaa tehdä sen näköistä hahmoa kuin haluaisin...

Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Toukokuu 06, 2018, 15:44:28 »
Minäkin tätä päädyin kokeilemaan ja ihan kivahan tämä on. Samaa mieltä olen Tarun kanssa tuosta että olisi kiva jos saisi enemmän vaikuttaa asioihin. Ja energian tuo odottelu... No ei ainakaan tule jumituttua hirveän pitkäksi aikaa kerralla pelaamaan, kun energia on loppu ja juttelemaan pääsee odottamalla pari tuntia. Rahaa en kanssa tähän aio käyttää.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #5 : Kesäkuu 06, 2018, 10:18:11 »
Pelattu on. Mutta odotan yhä kolmannen vuoden viimeistä lukua ilmestyväksi. Lisää on tullut kolme eri tehtävää, joihin voi kutsua jonkin Tylypahkan kavereista mukaan. Ja edelleenkin voi käydä oppitunneilla. Mutta jatkoa odotan kovasti.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2018, 21:35:10 »
Tulen vähän myöhässä tähän avaukseen, koska sain vastikään päivitettyä puhelimen sellaiseksi, että jaksaa juuri ja juuri pyörittää tätä peliä. Toiseen vuoteen olen päässyt ja minulla hiertää sama asia kuin aiemmilla, se tuskastuttavan hitaasti latautuva energia. Toisekseen olen luultavasti tottunut Simsissä liian hyvään ja haluaisin muokata omaa hahmoani enemmänkin...

Onko täällä muita puuskupuhiin lajiteltuja? Tuntuu, ettei pelin juoni ja valmiit repliikit vain istu tupaani.

Muuten on ihan mukavaa seikkailla Tylypahkan tiluksilla. Vähän vain lisää vapautta, niin toimisi hyvin :)
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti