(ja jos toinen osapuoli noista olisi ollut Row.n mukaan tyttö ni ihan varmasti aika paljon enemmän ihmisiä shippais tätä uskon sen!!).
Mä taas en usko, koska pyörittyäni tarpeeksi fikkareiden kansoittamissa paikoissa, olen huomannut, miten paljon jengi rakastaa slashia. Ja minäkin rakastan. Toki joku voi karsastaa H/D:ta siksikin, kun siinä on kaksi poikaa. Mut korostan kuitenkin, että mun kohdalla syy ei tasan tarkkaan ole siitä. Slash on ihanaa, mut yksittäisiä tiettyjä parituksia saatan valikoida.
Mutta nii Draco suojelee Harrya, ja Harry Dracoa aika moneenkin otteeseen, varsinkin kun ne on kahden (ja hakee suojaa toisistaan). Mm Harryn ja Dracon jälki-istunto Hagridin ja Toran (ja Mionen ja Ronin) kanssa. Se kun Draco valitsi Toran ni sitten, kun Draco huomas sen että se pelkää niin se hakeutu heti Harryn suojaan ja lähelle ja Harry suojeli sitä.
Ei tää kohta kyllä aivan näin mennyt. : D Ensinnäkään Ron ei ollut tuossa jälki-istunnossa mukana, vaan Neville. Ja Draco etsi yksisarvista Nevillen ja Toran kans. Nevillen se säikytti, ja siitä suuttuneena Hagrid määräsi Harryn Dracon kaveriksi. Ei Draco siis mitenkään erityisesti pyrkinyt Harryn pariksi, sen luontoon nyt vain yksinkertaisesti kuului pelokkaan Nevillen tahallinen säikyttäminen, eikä se voinut vastustaa kiusausta.
Toki mäkin uskon siihen, että Draco on pienempänä voinut olla Harryyn hieman ihastunut, ja halunnut siksi olla ilkeä. Ei siksi, että saisi huomiota Harrylta, vaan siksi, koska sitä hävetti olla ihastuntu Harryyn ja sen piti pitää huoli, ettei kukaan vain huomaa. Velhomaalma on konservatiivinen, puhdasveriset piirit vielä enemmän kuin muut, homous oli varmasti ihan suunnaton katastrofi.
Ja minäkin olen ollut huomaavinani, etteivät he vihaa toisiaan niin kovin syvästi. He ovat tuon tuosta pelastaneet toisiaan. Ja silloin seiskakirjassa, kun Harry ja kumppanit tuotiin Malfoyn kartanoon, Draco ei suostunut tunnistamaan Harrya (jonka naaman Hermione oli kirjonnut.) Ihan varmasti se tiesi, että tyyppi oli Harry, mutta vältteli selvästi vastaamasta.
Miksei tätä voisi romantisoida ja sitä myöten vähän shipata? Dracokin varmasti myöhemmin vähän aikuistuu, joten ehkä hän sitä myöten muuttuu astetta siedettävämmäksikin. Mut edelleen väitän, että a) vastakkaiset arvomaailmat eivät pelaa yhteen ja c) molempien perhe ja lähipiiri muodostuu ongelmaksi. Joten yhtälön tulos on, että toki voit yrittää, mutta tuhoon nämä on tuomittu. : )
Ja sitten, jotta viesti ei täysin joutaisi offauksen takia roskakoriin, rupesin miettimään tuota otsikon kysymystä laajemmin. Ei Harry Dracoa koulukiusaa, päinvastoin, mutta kenties luihuisia näin yleisesti? Harryhan suhtautui tupaa hyvinkin rasistisesti. Ihan sama kuka kävelee luihuisen väreissä vastaan, se oli pojan mielestä automaattisesti kusipää. Joten, kenties hän kuitenkin jonkinlaiseen kiusaamiseen syyllistyi, mut se kohdistui kyllä massaan eikä yksilöön.
Ps. Onkohan joku mode hävittänyt sen mun edellisen viestini täältä? Ei se mun mielestä niin paljon offannut, kun liittyi kuitenkin Harryn ja Dracon suhteeseen ja toisten aiempiin puheisiin. Ja jos se ajautuikin liikaa sivuraiteille, luulin, että sellaiset viestit vain siirrettäisiin sopivammalle osastolle. Mut viestini näyttää kadonneen kokonaan. Why?