Miksi mun mielestä ne sketsihahmot olivat taas paljon parempia kuin viime vuonna :D Itse katselin nuo hahmot katsomosta läpi ja myönnetään, munkin sydämeni suli sille Munamiehelle. Ihan totta, se on samaan aikaan mahtava oivallus koomikolta, ulkonäkö ja ääni natsaa, vitsit ovat aika osuvia ja sitten se on vielä niin hellyyttävä (varsinkin, kun se piti sitä maalaishevaria kädestä), että jos siitä tehtäisiin pehmolelu, niin mää melkeimpä ostaisin.
Munamiehen jälkeen suosikkini on kyä viime vuoden voittajan Hirviniemen Timo Harjakainen. What is best is asbest vai miten se meni, mutta repesin kyä aika railakkaasti.
Aluksi Kososen maalaishevari tuntui vähän tylsältä, mutta kun se heitti lopussa sen kömpelön iskurepliikin, niin kyä minä nauroin, koska semmosia ne justiinsa on :D Rasilalla (Pilvi Pouta), Myllyrinteellä (Jari Potsi) ja Vatasella (Mr Mallorca) oli kanssa kaikilla hahmot, joista voi saada irti vaikka mitä.
Kyä ajattelin seurata ainakin nämä sketsihahmot läpi. Toivottavasti siitä ei vaan sitten seuraa samaa mainoskiirastulta kuin Tyrnin kanssa - ihan hauska hahmo venytettiin muodottomaksi ja lähetettiin ilmoille niin tuutin täydeltä, että fanitkin kyllästyvät... Huoh.
Jatkakaa.
Pieni muna, iso sielu.
- Munamies