Näen potter-aiheisia unia usein, mutta en melkein ikinä muista niitä... ;___;
Tässä kuitenkin muutamia jotka muistan kohtalaisen hyvin:
"Tylypahkassa"
Menin unessa Tylypahkaan, joka muistutti kummasti nykyistä kouluani. Menin Suureen Saliin, joka oli -jännä juttu, eikös- kuin kouluni liikkasali. Siellä oli paljon oppilaita, tarkoitus oli kai järjestää koulun varaston kuntoilulaitteet joksikin radan tapaiseksi. Koulussa oli ilmeisesti sekä nykyisen kouluni että Tylypahkan oppilaita ja opettajia. Olin vähäsen eksyksissä, ja menin sitten kysymään tuvanjohtajaltani, joka oli unessa Kalkaros joka puhui jostakin tämänhetkisen opettajani kanssa, minne pitäisi mennä. Tämä sitten kertoi minne. Häppi End. Näin jälkeenpäin harmittaa etten jäänyt puhumaan pidempään.
Citymarket
Tässä unessa minä ja Kalkaros seisoskelimme jossakin kauppakeskuksessa K-Citymarketin edustalla kassojen vierestä. Seisoimme sitten siinä puhumatta mitään kunnes Sirius ja Remus tulivat sieltä Citymarketista. Niin loppui tämäkin uni.
Nagini
Tänä yönä näin unta, jossa Harry, Hermione ja minä (taisin olla Ron) halusimme lainata joltakin vanhukselta jonkin kirjan, joka ilmeisesti auttaisi meitä löytämään ja tuhoamaan hirnyrkit. Kirja löytyi, vanhus lähti jonnekkin matkalle ja Harry ja Mione menivät hakemaan Dumbledorea katsomaan kirjaa. Minun piti sitten jäädä vahtimaan kirjaa. Kun he olivat lähteneet, Nagini luikersi sängyn alta. Se sanoi (kyllä, se puhui, olen sittenkin kärmessuu!) että se oli kuullut mitä puhuimme, muttei kertoisi siitä Voldemortille jos _pesisin_ sen. Niinpä tein työtä käskettyä, enhän halunnut Voldemortin saavan tietää että halusimme tuhota hirnyrkit. Vettä ja shampoota löysin jostakin. Kun pesin Naginia, huomasin että tämä olikin koira, pitkäkarvainen collie. Sitten Nagini oli pesty ja meni jonnekkin, ja Harry ja Hermione tulivat takaisin Dumbledore mukanaan. Nagini istui (kyllä, istui, se olikin muuttunut ihmiseksi jossain vaiheessa) nojatuolissa kylpytakki päällä ja pyyhe päässään (en tiedä mistä se ne sai). Minä siinä sitten selitin mitä oli tapahtunut, ja juuri kun olimme lähdössä takaisin Tylypahkaan, heräsin.
Lontoossa
Hinkuni päästä matkustamaan Lontooseen oli hiipinyt uniinikin, ja näin unta että olin päässyt sinne. Niinpä sitten kiertelin siellä ympäriinsä, kunnes tulin alikulkutunnelin luo jonka suulla oli Pimento tarkistamassa että kaikki ovat tarpeeksi "säädyllisiä" tai jotain päästäkseen tunnelista läpi. Pääsin läpi, ja kävelin eteenpäin. Saavuin johonkin kirjastoon jonka yläkertaan jostain syystä menin. Yläkerrassa tanssivat Sirius, Matohäntä ja Lupin maahisten kanssa letkajenkkaa. Puhuin siinä Siriukselle jotain, mutta sitten Pimento tuli häätämään meidät sieltä ja uni päättyi.
Nimetön
Severus ja Lily sun muut olivat lomalla Tylypahkasta ensimmäisen vuotensa jälkeen, ja minä sitten juoksentelin heidän kanssaan ties missä. Sen muistan että olimme ainakin Lilyn huoneessa, jonkin likaisen joen rannassa (joen vieressä oli tehdas), ja lentokentällä, sekä sen että Petunia oli vihainen meille jostain syystä. Lily taisi jossain vaiheessa kadota, ja minä ja Severus sitten etsimme häntä, kunnes löysimme hänet sen samaisen likajoen rannasta Jamesin ja Siriuksen kanssa.
Näin myös kerran unta, jossa olin laivamatkalla New Yorkiin ja samaisella laivalla pyörivät myös häämatkallaan olevat Severus ja Hermione. (ei, en myönnä lukeneeni fikkejä ennen nukkumaanmenoa) Lisäksi olen ollut useasti Harry, ja Kalkaros on opettanut minulle okklumeusta, jossa en ole ainakaan niissä unissa kovin hyvä...
Muokkailen jos muistan lisää...