Voisin hengailla Lunan kanssa, mutta niin kuin moottorisaha jo sanoikin, hän olisi varmaankin liikaa omissa maailmoissaan elelevä tyyppi. Tai mietitäänpä. Kyllä Lunan kanssa voisi ihan hyvin olla ja olisin varmasti tosi hyvä ystävä hänelle! :D Minä tiedän ainakin sen, että elokuvien Luna on todella poissaoleva, mutta kirjojen ei niinkään. Kirjoissa Luna on vain aika outo (tai minun sanoin: erilainen :D), mutta kyllä Lunaan voisi tukeutua ihan hyvin! Siis, ei hän nyt niin poissaoleva voisi olla, koska kirjoissa hän on suuttunutkin pari kertaa, jne. Minäkin olen joskus sellainen ihan pihalla-tyyppi niin kuin Luna. Minä olisin Lunan kanssa hyvä ystävä. :D
Mutta toisaalta, Hermione on tosi kiva ja mukava ystävä! ^^ Siinä on vain se ongelma, ettei Hermy oikein pidä Lunasta. Joten saattaisi joutua valitsemaan: Hermione vai Luna? Mutta enpä usko. Hermione pitää Ginnystäkin, vaikka Ginny on joskus Lunan kanssa. Hermione on sen verran kiltti, ettei hän tällaista Lunasta tykkäävää tyyppiä vihaa. En vain voisi olla molempien kanssa ehkä samaan aikaan. Mutta muistutan Hermionea ihan ihanan paljon! Olisi niin ihanaa mennä Hermionen kanssa Tylypahkan kirjastoon joka päivä lueskelemaan tietokirjoja, koulukirjoja, kaikkia muitakin kirjoja! Ihania kirjoja <3 Sitten aina kun Hermionea haukuttaisiin kaikkitietäjäksi, sun muuta, minä kyllä puolustaisin häntä niin rohkelikkomaisesti ja sanoisin hänelle: "Sehän on tosi hyvä asia, että tiedät paljon!", koska se on oikeasti tosi hyvä asia, ja minä ihailen Hermionessa sitä, että hän aina tietää kaiken ja arvaa oikein! ^^ Hänen tietävyytensä olisi voinut pelastaa ihanan Siriuksemme (Hermione tiesi, että Harryn uni oli vain Voldemortin temppu!) ja minä aina voivottelen sitä, ettei Harry uskonut Hermionea. Minä tiedän, että nähtävästi minäkin olen Hermionemaisesti (joskus!) ylifiksu tyyppi ja tosi Hermionemainen. Ja minä itken usein (niin kuin Hermy!) ja olen tosi kiltti ja ystävällinen ja herkkä tyyppi. Joo ja tulisin luultavasti mukaan niille Harryn Ronin ja Hermionen seikkailuillekkin... Hirveä selostus minulla, mutta minä ja Hermione oltaisiin parhaat ystävät! ^^
Minulla on nyt juuri kiire, joten tulen myöhemmin selostamaan lisää näistä hyvistä ystävistä. :)
/ muoks: No niin, nyt tulin takaisin selittelemään. :D
Ginny olisi myös aika samanlainen (samanlainen kuin minä siis) ja kiva ystävä. Minä haluaisin ystävystyä Ginnyn kanssa, jos voisin. Hän on hauska hihittelijä, niin kuin minäkin ja hän olisi minulle hyvää seuraa. Ihanan rohkea tyyppi ja arvaamatonkin. Minäkin olin nuorena todella ujo, mutta nykyään voin sanoa itseäni rohkelikoksi.
Jos voisin valita jonkun henkilön kelmien ajalta, se olisi kelmeistä Sirius. Sirius on niin kiva ja huumorintajuinen tyyppi, että <3 Minä en kyllä pidä siitä yhtään, että hän kiusaa Kalkarosta Jamesin mukana, mutta on hän silti kiva. Ja en pane pahakseni vaikka hän onkin poika, sillä minulla on ollut pari ystävää, jotka ovat poikia ja olen ollut yhden pojan kanssa monta vuotta ihan ystäviä. Voisin olla tietty muidenkin kelmien kanssa, mutta en tiedä viitsisinkö... Joten eiköhän se olisi Sirius, se niin kiltti ja ihana animaagikoiramme, se hyvä ystäväni. NIIN JA Siriuksen animaagihahmohan on koira! <333 Ihana! Hän on niin koiramainen... No enpä ihkuta enempää vaan puhun (eikun kirjoitan) ihan suoraan. Sirius olisi hyvä ystävä! Jos se ihmisen paras ystävä-juttu pätee animaagikoiriinkin! Koira on sitäpaitsi minunkin lempieläimeni ja minä saatan muistuttaa jonkin verran joskus Siriusta. Celestialin paras ystävä. <3
Kun nyt olen päättänyt, että voisin olla hyvä ystävä Hermionenkin kanssa, voisin olla myös Harryn ja Ronin. En tiedä kuitenkaan kestäisinkö aina Harrya, vaikka joskus hän on ihan kiva. Enkä tiedä sietäisinkö sitten sitä, että joskus Ron ja Hermione riitelevät (ihana paritus... :'D). Mutta olisihan se tosi kivaa seikkailla Harryn, Ronin ja Hermionen kanssa. Voisin olla myös Lilyn ystävä (kelmien ajalta katsotaan taas...). Lily on ihanan hyväsydäminen ja kiltti ihminen! :) Pitäisin myös pikkuisesta Dobby-kotitontustamme eriparisukkien ja hauskojen vaatteidensa kera. Kotitontut <3 Tahtoo liittyä S.Y.L.K.Y:hyn! No minä ihastuisin heti kaikkiin taikaeläimiin, jos ne näkisin. Tietty tahtoisin Hiinokan lemmikiksi ja voisin halata Koukkujalkaa (puoliksi taikaeläin sekin! ja kaikki eläimet on kivoja...). ^^ Kaikkien kaveriksi tahtoisin. ^^
/ muoks nro 2: ai niin, enpä tiedä olisiko Hermione vähän ahdasmielinen kaveri. :( Yhyy. Ja Fred ja George ovat niin ihanan hupaisia. ^^