Mietitäänpä uudelleen. Edellinen viestini on kirjoitettu yli vuosi sitten eikä vastaa lainkaan sitä, mitä nykyään haluaisin. Tämä on todiste siitä, että unelmat ovat vain unelmia ja saattavat muuttua ajan mittaan, mutta nykyisten toiveitteni en usko muuttuvan - ne nimittäin liittyvät ainakin osittain tulevaisuuteen. Ja iseeviot-peilin kuuluisi näyttää syvin toiveesi, josta luultavasti pidät kiinni siihen saakka, että olet tavoittanut sen, jos se on tavoitettavissa.
Näkisin itseni nuorena kirjakauppiaana ja runoilijana, ympärilläni suuri joukko sukulaisia, ystäviä ja muita läheisiä, jotka pysyisivät luonani kuolemaan saakka. Jotkut olisivat minulle tärkeämpiä ihmisiä kuin toiset, mutta kukaan ei jättäisi eikä unohtaisi minua. Olen aina toivonut, että minulla olisi paras ystävä, jolle minä olisin paras ystävä, joten näkisin myös sen. Ja minulla ja parilla kaverilla olisi oma bändi. Näillä ihmisillä, ja kaikilla muillakin olisi kaikki hyvin, ja rahojeni ansiosta pääsisin aina käymään kauempana asuvien ystävieni luona. Aika sosiaalisuuspainotteista, eikös vain? :D
On myös toinen asia, jonka saattaisin nähdä hyvinkin mahdollisesti. Näkisin elämäni juuri sellaisena, kuin olen sen halunnut olevan. Sen voisi ajatella toisellakin tavalla; nähdä itsensä vanhana, muistelemassa elämäänsä, joka on mennyt juuri niin kuin halusikin, mutta se on varmaan sanottukin jo. :)
Tai ehkä näkisin paremman maailman, jossa ei olisi sairauksia, surua eikä väkivaltaa, yms. Kaikki olisivat onnellisia, eivätkä kuitenkaan toistensa kopioita (jos kaikki ovat erilaisia, erimielisyyksiä tulee), joka on tietenkin mahdotonta. :( Jos vain voisin jotenkin vaikuttaa maailmaan, sitäkin minä toivon.
Sitä syvintä toivetta onkin yllättävän vaikea miettiä. :( Kaiken tämän pohdinnan jälkeen en tiedä, mikä se on. Ehkä se on yksinkertaisesti se, että pääsisin näkemään syvimmän toiveeni iseeviot-peilistä. :D
//Unohdin kenties yhden suurimmista toiveistani. :D Olisihan Tylypahkaan ihana mennä muuten vain, mutta vieläkin enemmän haluaisin olla itse Hermione Granger. Ihailen tätä hahmoa suuresti ja olen ottanut hänet roolimallikseni. Luonteeni ja ajatukseni eivät sentään muuttuisi paljoa, kun ne ovat jo aika lailla Hermionemaiset. :D Olisi Hermionen elämässä huonojakin puolia, mutta niinhän niitä on jokaisen elämässä, ja Hermionena olemisessa olisi joitakin hyviä puolia, joita ei voittaisi mikään. Älkääkä naurako minulle.