Håh håijaa, johan oli itsellenikin yllätys kun pari päivää sitten tsekkasin mestan ja olikin ihan ufona koko ulkoasu. Pääasia minullekin, että Paint it Black on takaisin käytössä ja musat listautuu. Kestää vain aina hiton kauan etsiä kaikki tutut hommat, mutta aikaapa on allakassa lisää.
Onhan tuossa kuitenkin monia kätevämpiä puolia kuin vanhassa systeemiossa, ei voi kiistää. Ja kun silmä tottuu, tuo on säännönmukaisempikin ja vähempi sekava. Noita kaikkia Library-hommia sun muuta en ole vielä sisäistänyt, mutta listojen takiapa minä sitä enempi käytän kuin jytän kuunteluun sitä kautta.
Samaa mieltä olen myös siitä, että scrobbleriahan EI kytketä pois päältä sinä ikänä. Minulta löytyy kaikkia ihme ysärijeejeitä, jos tässä talossa on kaverten kanssa nostalgisoitu, löytyy hulluina toistosoittoina biisejä, jos huomaan jonkun olevan hyvää harjoittelumateriaalia kitaran, basson, huuliharpun tai huilun soittoon... Enyan Caribbean Blue taitaa olla jopa kolmanneksi eniten kuuntelemani biisi, ja sitä soitin kahtena iltana, kun keksin siihen niin mojovan huuliharppukulun. Että silläviisiin. Itseäni varten minä ne listat siellä pidän, enkä ketään hurua. Ja jos joku huru kitisee, niin minä sanon sille, että sen tajunta on sulkeutunut eikä yhtään laaja. Mokoman ketkun.