Onneksi tiedämme jo, miten kävi ;) mutta mässäillään nyt kauhukuvilla:
Kalkaros/kuka tahansa paitsi Lily
Sev rakastaa Lilyä eikä ketään muuta. Piste. Maailman kaunein rakkaustarina olisi pilalla.
Draco/Hermione
Tai Draco/kuka tahansa paitsi minä >:) My preciousss
Ja Hermione on jotenkin ärsyttävä kun on niin täydellinen -.- mur. Niinkuin ei riittäisi että on superälykäs? Pitää muuttua kauniiksikin.
En nyt osaa miettiä kamalampia kun mieleen tulee vain ylisuloisia pareja kuten Dumbledore/Voldemort tms :)
Olen lueskellut fikkejä ja muuttanut mieltäni aika monen asian suhteen, joten katsoin parhaaksi muoksia koko viestin uusiksi...
Kauhein paritus: Draco/Hermione, Severus/Hermione
En voi mitään sille, että minua oksettaa aina kun ajattelen Hermionea ja Severusta/Dracoa pussailemassa o___o Hyihyi. Hermione on minusta ärsyttävä miss perfect eikä taatusti ihastuisi luihuiseen, saati sitten kuolonsyöjään. Olisin erittäin pettynyt Dracoon ja Severukseen, jos he pitäisivät Hermionesta ja ymmärrän hyvin, miksi he eivät pidä hänestä.
Kukaan ei voi sietää jatkuvaa pätemisen tarvetta.
Severukselle sopii Lily, minä, Harry, Draco, Lucius, McGarmiwa, minä, Volde, Dumbbis ja vaikka kotitonttu, mutta ei Hermione.
Dracolle taas paras poikaystävä on Harry. (jos Draco ei olisi homo, minä olisin kyllä jonossa.)
Hassua, vaikka inhoankin Harrya, pidän kovasti fikeistä, joissa hän esiintyy :).