Mulla on tylsää, joten päätin terrorisoida Vuotista oikein kunnolla. <3
Mitä te pidätte sarjasta?
Minusta sarja oli aikoinaan ihan älyttömän hyvä. Ja pidän siitä vieläkin. Omistan kaikki 12 ensimmäistä osaa (eli sen kauden, jossa Elyonista tulee sen kotikaupunkinsa kuningatar) ja olen lukenut ne muutamaan otteeseen läpi. Se on oikein mielenkiintoinen, koska en itse kamalasti noitasarjakuvia ole lukenut, mutta W.I.T.C.H lumosi minut saman tien jostain syystä. Eikä se johdu piirtotyylistäkään vaan itse tarinasta/juonesta.
Onko mielestänne aihe kulutettu loppuun (aivan tavalliset tytöt huomaavat äkkiä olevansa noitia)?
Hankala sanoa, kun en tosiaan ole aikaisemmin tähän aihepiiriin kuuluvia juttuja lukenut/katsonut.
Miksi vihaatte/rakastatte witchiä?
Hauskan ja humoristisen ja ehkä hieman typeränkin tarinan vuoksi. Hahmotkin ovat kaikki mahtavia ja erilaisia. En tietenkään kaikista tykkää läheskään niin paljon kuin joistakin. Esimerkiksi Cornelia on aina ollut sellainen, jonka haluaisin kuristaa. Ja Irma taas on sellainen, jollaisista tykkään. Vähän sellainen säheltäjänoloinen likka, joka ei ajattele ennen kuin toimii. :3 Oli minulla muitakin syitä miksi vihaan sarjaa. Ainakin se, että osia on tullut minusta ihan liikaa ja kaikenmaailman oheistuotteet aiheuttivat aikanaan sen, että kyllästyin koko sarjaan lopulta enkä ole katsonut/lukenut sarjaa enää pitkään aikaan. En edes tiedä kuinka paljon osia on tullut tai onko sarja jo lopetettu, mutta hällä väliä. Rakastan tätä sarjaa kuitenkin. Varsinkin ensimmäisiä osia. Ne olivat minusta parhaita. <3
Kauanko olette seuranneet sarjaa?
En ole ihan varma. Olen ollut jo vuosikausia seuraamatta, mutta kai minä 1-2 vuotta tätä kerkesin seurata ennen kuin kyllästyin.
Mikä tekee witchistä niin suositun tyttöjen keskuudessa?
En tiedä. Ehkä kaikki toivovat olevansa samanlaisia kuin sarjan hahmot, eli noitia. Minäkin haaveilin aikoinani kuinka antaisin selkään kaikille kiusaajilleni yhtäkkiä ilmestyneillä maagisilla kyvyilläni. :D Ja tietenkin on sekin syy, että sarjassahan esiintyy paljon söpöjä poikia. Nehän iskevät pikkutyttöjen sydämiin. ;I Myönnän ainakin itse tämän syyn, koska muistaakseni olin jonkin aikaa ihastunut Calebiin. :D
Mutta tosiaan joo. En siis enää lue sarjaa tai katso sitä. En ole enää lainkaan kiinnostunut, ja siitä saa syyttää oheistuotteita ja muuta fanitavaraa. Kaikelle, mitä minä fanitan, käy aina näin. :<
Mutta siltikin, nyt kun sain kirjoitettua tähän töpöön, alkoi tehdä kovasti mieli mennä lukemaan omistamani sarjakuvat taas vaihteen vuoksi. Ehkä myöhemmin teenkin niin. Nyt en ainakaan, kun olen niin innostunut kirjoittamaan tänne foorumille. :3