Jackie, siinä olen samaa mieltä, että Aku Ankkojen laatu huononee!
Itse omistan yli 100 lehteä, mutta se ei ole paljon, jos ajattelee tarkalleen!
Mutta en enään lue lehtijä, siis en tilaa, vaan luen taskukirjoja. Mutta nekin ovat koko ajan huonomman puolella menossa. Mutta hyvä juttu on se, että numerot taskukirjoista 114 & 115, "Akun viemää" , ja se numero 115 on "Nuoralla tanssija", en nyt jaksa kaivaa sitä kirjaa esiin, mutta sanon vain; tosi hyvät kirjat! Paremmat kuin nykyiset. Mutta harmi, että niiden hinta on kuitenkin nostettu 4.30, heehhhee... ei siinä kuitenkaan ole niin paljon eroa... mutta olen pihi, 10 sentin takia!
Aku Ankkaan sitten; Lempihahmoni on itse Aku, koska hän on aina ollut ärtyisä, mutta se ei ole hänen vikansa! Tai siis, jos minullakin olisi niin huono tuuri, kuin Akulla on, niin olisi palannut päreet, ja pahasti!
Täällä on jo mainittu tunnetun Aku Ankan piirtäjän.
Barksin.
Mutta itse en pidä hänen teoksistaan. Arvostan sitä kyllä, että Barks oli keksinyt nykyisen Roope Ankan ulkonäön. Sanotaan, että hän ei ollut ennen niin "hieno", tai "komea", niin kuin nyt. Mutta en vain pidä seikkailuista. Pidän ehkä siitä, että Ankat seikkailevat Ankkalinnassa, mutta inhoan, kun he matkustavan. Ja Barks kyllä pakotti Akun matkustamaan aina milloinkin Roopen kanssa huitsin nevadaan.