Kirjoittaja Aihe: Mitä haistaisit lemmenjuomassa?  (Luettu 47918 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mitä haistaisit onnenjuomassa?
« Vastaus #25 : Maaliskuu 24, 2009, 16:44:05 »
Äh, näitä on niin hankala perustella...
Varmaan ainakin lyijykynä ja paperi, koulun tuoksu yleensäkin koska nautin koulussa olemisesta :)
Ja vastaleikattu nurmikko koska se muistuttaa minua kesästä...
Puhdas, silitetty, vielä lämmin pyykki koska siitä tulee aina jotenkin mukavan kotoisa olo <3
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2009, 18:11:13 kirjoittanut Örhikkipörhikki »
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa lullaby

• Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornMagic6297
« Vastaus #26 : Maaliskuu 31, 2009, 13:17:06 »
Ensimmäiseksi haistaisin luultavasti bensan tuoksun, sillä rakastan autoja ja moottoripyöriä. Bensan tuoksusta tulee heti ensimmäiseksi mieleen kevätaamut, kun seison kotipihalla kevarini vieressä ja pistän kypärän päähän. Se on aina yhtä tunnelmallista, vaikka olisikin kaatosade ja ihan pirun kylmä. : D Ajaminen on vaan niin mukavaa. Pidän myöskin siitä tunnelmasta, mikä koulumme autohallissa on. Tykkään pitää autoamishaalareita ja puuhailla kaikenlaista autojen parissa.

Toinen tuoksu olisi varmaan valkosipuli, ruohosipuli tai jonkin yrtin, kuten timjamin tuoksu. Ei ehkä kuulosta niinkään ihanalta, mutta rakastan ruuanlaittoa ja olen mausteiden ylikäyttäjä. Yleensä kukaan muu ei kestä syödä tekemiäni ruokia, kun ne ovat niin mausteisia. : ) Pannulla paistettu valkosipuli tuoksuu ihanalta, timjami sopii riisin kanssa yhteen kuin nakutettu, tuore ruohosipuli tuoksuu ihanan raikkaalta ja tuo mieleeni kesän.

Kolmas tuoksu olisi tämä moneen kertaan mainittu metsän ja luonnon tuoksu. Se ihana tuoksu, kun kävelee metsässä sateen jälkeen ja ilma tuntuu ihanan raikkaalta ja puhtaalta hengittää. Tulee itsellekin sellainen puhdistunut ja rauhallinen olo.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2009, 11:55:57 kirjoittanut lullaby »

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #27 : Maaliskuu 31, 2009, 13:24:37 »
Ainakin ihastukseni tuoksun (voi kuinka siirappisen ällö olenkaan) >__< Meillä on jo hieman säpinää ja vaikka olisimme kavereita, pakko myöntää, että hän tuoksuu hyvälle. 8'--D (En oikeasti olisi kuukausi sitten uskonut olevani joskus näin imelä)

Toiseksi varmaan jotain makeaa, ananasta tai mansikkaa.

Kolmanneksi varmaan valkosipulin. Olen outo, mutta minusta se haisee ruokaisalle.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Iltatähti

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Huhtikuu 02, 2009, 17:17:29 »
Minä haistaisin onnenjuomassa metsän tuoksun ja tuulen tuoksun. Oman kultani tuoksun ja Suklaan tuoksun, vaniljan tuoksun. Ruusun ihanan, pehmeän tuoksun ja sateen tuoksun. Varmarti myös oman huoneeni raikkaan tuoksun. Ja kirpeän kasteenkirkkaan aamun. Ja vaikka mitä! Metsä ja huoneeni tuoksut ovat rauhoittavia ja niin myös ruusun tuoksu, se on kodikas.Sateen tuoksu on ihanan raikas, tuuli on vain niin..
Iltatähti

"Älä luota kehenkään."

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #29 : Huhtikuu 04, 2009, 12:55:52 »
Hmm. Tätä täytyykin ihan kunnolla miettiä. Ensinksi ajattelin että suklaa, mutta ehkä ei kuitenkaan. Veikkaisin että hiastaisin sen sellaisen ihanan koirien hajun, miedän koiriemme oman hajun. Vaikka se ei ole varmaankaan maailman herkullisin haju, pidän siitä! Sen luultavasti haistaisin. Taikka sitten ystävieni ominaistuoksut ( olisi aikamoinen hajupommi!8) ).

neniainas

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Huhtikuu 04, 2009, 14:58:24 »
Kova syystuuli, ja nimenomaan kova, koska sillä on ihan oma tuoksunsa. Se tuoksuu vapaudelle ja lehdille ja märälle ja ruskalle. Ihana tuoksu.

Vastaraastettu pippuri. Joskus kun raastan pippuria ruokaan suoraan myllystä, on ihan pakko pysähtyä ja vetää syvään henkeä.

Ystäväni, heillä on kaikilla oma ominaistuoksunsa ja olen onnellisimmillani heidän kanssaan.

Poissa Yöfani

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #31 : Huhtikuu 06, 2009, 00:59:24 »
Mielenkiintoista. En ole varma, mitä haistaisin, koska minulla ei taida olla lempituoksua. Koitetaan kuitenkin jotain keksiä.
Koirat tuoksuvat ihanalle. Joskus, kun olen ollut kovin surullinen, olen upottanut pääni koiran turkkiin ja samala nuuhkinut. Koirat tuoksuvat todella hyvälle, ja pehmeä turkki ja muu tekee omalla tavallaan tuoksusta vielä paremman. Jokainen koira tuoksuu hieman erilaiselta, mutta aina yhtä hyvän koiramaiselta.
Toinen tuoksu, minkä varmaan haistaisin, on oikein vahvan teen haju, esimerkkinä karpalotee, joka onkin erityisen hyvän tuoksuinen. Joku erityisesti vahva ja kuuma tee. Tehdessäni teetä haistelen usein sitä samalla ja juominenkin unohtuu, kun ihastelee vain tuoksua. Teen maku vaikuttaa myös, esim. musta tee ja vaniljatee eivät ole niin hyvän hajuisia.

Mitäs vielä. Niin, uunituoreen, itseleivotun leivän tuoksu. Sellaisen sämpylämäisen, muhkean vaalean leivän. Muistuttaa ehkä hitusen pullon tuoksua, mutta on paljon parempi. Lisäksi voisin varmaankin haistaa suklaasaippuan. Ei suklaan, sillä sen tuoksu on niin heikko, mutta suklaasaippuan. Suklaasaippuapulloa on hauska haistella, ja sitten tulee huokailtua, kun haju on niin vastustamaton.
Sivullisina hajuina saattaisivat olla esim. jotkin mausteet ja suolainen vesi.

~Yöfani

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #32 : Huhtikuu 06, 2009, 01:17:27 »
Hmmm..tätä täytyykin miettiä.
Ehkä jonkinn eläimen tuoksi (esim. kissan tai marsun) Ne tuoksuvat hyvälle, varsinkin kun eivät ole aivan likaisia, silloin tuoksvat kamalalle (onneksi ovat toooosi harvoin niin likasisa).
Kissa tuoksuu parhaalle kosteana juuri kun on ollut sateessa, ei kuitenkaan litimärkä saa olla. Siinä tuoksuu voimakkaasti itse kissa ja samalla ulkona oleva sade. mmm-m
Toisaalta se voisi olla kahvin tuoksu, kun tykkään itse niin paljon kahvista ja se  tuoksuukin hyvälle. Varsinkin sen haistaa kahvintuoksuisissa kynttilöissä.
oikeastaan nyt kun alkaa miettimään niin aika moni asia tuoksuu hyvältä, ja tekee onnelliseksi, mutta tuossa olivat ehkä nyt nuo parhaimmat ja "tärkeimmät".

~maasu~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Dreik

• Fanpire
  • Vuotislainen
  • UuhLaLaahLaLaaLaLaahLaLaahLaLaa!!!
« Vastaus #33 : Huhtikuu 09, 2009, 19:15:46 »
JEEE"! Ihan sika kiva aihe! :DD

Mä varmaankin haistaisin ainakin tomaatin. :) Voi kuulostaa oudolta, mutta tomaatti on vaan niin ihana tuoksu, ja se maistuukin hyvältä. En tykkää suoranaisesti noin vaan tomaateista, mutta tomaatin  maku ruoassa ja se miltä tomaattinen ruoka tuoksuu, on se, miltä juomani tuoksuisi. Sitten haistaisin myös laventelin. Ei kuitenkaan sekoitettuna tomaattiin, se olisi outoa. Ehkä enemmänkin erikseen. En osaa ollenkaan sanoa, miksi laventeli on niin hyvä tuoksu, se vain nyt on ;D Kolmas tuoksu olisi varmaankin oliivi, se siksi että se tuoksuu niin ihanan vihreältä :) Ehkä vähän outoa... Sitten voisi olla vielä ruusu. Sellainen kaunis, herkkä ja vaaleanpunainen. Niissä on kaunis ja jotenkin hirveän hienostunut tuoksu. Viimeisenä olisi sitten ehkä se sama tuoksu, mitä on The Body Shopin greippijutuissa. Se on ihanan eloisa ja pirteä.

Minulla siis nämä! ;)))
Lukekaa Hömppätarinaa, se kasvattaa oven narinaa... ;)

Poissa Codename

• Maagi Codee
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Linnunradan huispaavat certemursut ;)
« Vastaus #34 : Huhtikuu 10, 2009, 14:14:45 »
Ensimmäisenä varmaan tuoksuisi suklaan tuoksu :D Suklaa on aivan tajuttoman hyvää eikä vain sen maku, vaan tuoksu. Tarkemmin sanottuna se olisi varmaankin jokin maitosuklaa, ei tumma tai vaalea, vaan juurikin ehkä Fazerin sininen. Toinen tuoksu, jonka varmaan haistaisin onnenjuomassa olisi luultavammin uuden tuoksu. Tämä on ehkä vähän vaikea ymmärtää, mutta minä pidän paljon uusien asioiden - kirjojen, autojen yms. tuoksuista. Ne ovat vallan kivoja.

Sitten, ehkä kevään tuoksu. Kevät on lempivuodenaikani ja pidän kevään tuoksusta, vuoden ensimmäisten kukkien sekä puiden tuoksusta. Onnenjuomassa varmaan tuoksuisi myös jokin minua miellyttävä aromi, en oikein tiedä mitään tarkkaa, mutta se aromi saattaisi tuoksua pienoisesti karkille tai muulle makealle. Niin ja onnenjuomassa saattaisi tuoksua karamelli tai vanilija, vanilija on varsinkin lempparituoksujani. Ja ai niin, vastaleivottu pulla! Se on tosi hyvä tuoksu ja tekee hyvälle mielelle. :)

Tälläistä siis minulla.
Toivo on pylväs, joka pitää maailmaa pystyssä. | Kurkista sisään ;D | "Vaikka kaikki saa unohtua, kiitos siitä, kun liiankin kauan jaksoit mua. Huolit hulluuttas puolikkaan, enempää en oo osannut koskaan antaakaan." |

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #35 : Huhtikuu 10, 2009, 21:17:36 »
Minä haistaisin varmaan muutaman asian. Ensinnäkin ruoan, pikaruoan todennäköisesti. :D <3 Rakastan ruokaa, ei siitä mihinkään pääse. Juuri nyt olen aivan maassa, kun en flunssan takia pysty syömään. :( En kyllä tiedä, tekisikö pelkkä ruoan haistaminen onnelliseksi... :o Joka tapauksessa se olisi varmaan yksi asia.

Sitten haistaisin ehkä kevään. :) Keväällä on synttärini ja se on muutenkin ihanaa aikaa. Lumet sulavat, koulun loppu lähestyy... Se keväisin ilmassa leijuva tuoksu on sellainen, joka väkisinkin pistää ajatukset lentämään. :) Aah.

Mitäs vielä, mitäs vielä. :o No, aiemminkin mainittu(?) miehen tuoksu voisi olla yksi haistamani asia. :'D Olen hellyydenkipeä, kyllä. Lisäksi haistaisin ehkä kaikkea pientä kivaa, karkkia ja muuta ruokaan liittyvää, ehkä huulirasvani tuoksun... ^^ Eikö muuten ole ällöttävä hajujen sekamelska, jos kaiken haistaa kerralla? o_O No, tiedä häntä. :D

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #36 : Huhtikuu 10, 2009, 21:23:34 »
Muokkausta muokkausta.

Ensinnäkin haistaisin kirjojen tuoksun, ihanimman tuoksun maailmassa. Kirjat ovat minulle todella tärkeitä ja myös niiden tuoksu on ihana. :)

Sitten haistaisin jotain tuttua ja turvallista tai sellaista mikä muistuttaa minua jostain. Siihen liittyen haistaisin yhden tietyn deodorantin, jota minulla oli leirikoulussa, ei sillä, että se olisi mitenkään hyvän tuoksuista, mutta se muistuttaa minua leirikoulusta. :D Saattaisin myös haistaa parhaan kaverini huivin, ja Linnanmäen Vuoristoradan tuoksua ei unohdeta. Näin sanottuna/kirjoitettuna nämä kuulostavat aika mielenkiintoisilta, mutta nämä tuoksut tuovat turvaa. :''D

Myrskyn tuoksu, tulen tuoksu, tuoksu sateen jälkeen ja metsien tuoksu ovat myös ihanimpia tuoksuja maailmassa. Rakastan luontoa; myrskyjä, metsiä, tulta. :D

//ai, se onkin lemmen- eikä onnenjuoma. No, kolme itseä miellyttävintä tuoksua on vaikea päättää, hyvin vaikea. :/ Ehdottomasti kirjat, ja illan tuoksu, joka pääsi unohtumaan täysin, mutta joka kuuluu maailman ihanimpiin tuoksuihin. ^^ Mutta kolmannen ja viimeisen kohdan kanssa tulee se ongelma. Kynttilät, tuli, sanoisinko. :D Tai sitten seurankipeänä haistaisin kaikki ystäväni. x'D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2009, 18:30:38 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Snuffel

• purkan suurkuluttaja
  • Vuotislainen
  • titi tyy...
« Vastaus #37 : Huhtikuu 10, 2009, 21:45:18 »
Kiinnostava aihe.

Haistaisin varmaan koiran , märän koiran. Märkä koira haisee (tai no tuoksuu) hyvälle.
Sitten on tietysti kaikki savusaunan, vastaleikatun nurmikon ja metsän tyyliset tuoksut.
Myös uusien kirjojen sivut on niin ... mukaansa tempaavia :D
Aina kun saan uudet koulukirjat, jotka ei ole sellaisia ikivanhoja ikäloppuja kierrätyskirjoja , avaan sen kirjan keskeltä ja nuuhkaisen sitä.

Ai niin , myös kaikki leivonnaiset , kuivakakut , mokkapalat , pullat jne.

Okei nyt lopetan ennen kuin täytän koko topicin minun lempituoksuillani ;)
"puli, ja sillä sipuli"

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #38 : Toukokuu 06, 2009, 13:32:47 »
Ensimmäisenä tietenkin haistaisin poikaystäväni hiusten tuoksun (tai vartalon, ihan miten vain), rakastuin häneen hajun perusteella :D ...ihan totta!
Toiseksi ehkä raikas sateenjälkeinen tuoksu kesällä. Tai järven tuoksu! Luontoa hajuissa kuitenkin pitää olla.
Kolmantena uuden paperin, tai tarkemmin sanottuna, uuden kirjan tuoksu... mmm, se on ihana!

Mutta oikeasti hankala valita 3 lempituoksua, kun niitä on niin paljon! Olen varsinainen imppaaja!^^
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Kesäkuu 28, 2009, 00:10:58 »
Jos minä pääsisin vetämään syvään henkeä onnenjuoman äärellä siinä olisivat varmaankin hallitsevina elementteinä seuraavat tuoksut; raikas ja sateenkirkas kesäaamu, cappucino ja erään minulle tärkeän nuoren miehen ominaistuoksu. Mikään ei saa minua tuntemaan oloani turvallisemmaksi kuin pienikin annos hänen tuttua tuoksuaan, joten se todennäköisesti näyttelisi jonkinlaista roolia minun Felixissäni. Cappucino tuoksuineen on myöskin yksi ikisuosikeistani, ja mitä tulee aikaisiin kesäaamuihin - ne ovat kuin varastettuja hetkiä jostain toisesta todellisuudesta. Yksi syy minkä takia rakastan aamuvuoroja kesätöissä on nimenomaan kesäaamut, sillä maailma näyttää kesäisin erittäin kauniilta ennen kuin kello ehtii lyödä kuusi.
Minusta tuntuu että Felixistäni jäi uupumaan jotain erittäin oleellista, joten saatan käydä muoksimassa joskus toiste.   
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 28, 2009, 01:33:33 »
Veikkaisin että ensimmäinen minulle olisi uuden kirjan tuoksu olen aina rakastanut sitä ja ´kulutan´ yleensä tuoksun kirjoista turhan nopeasti. Toinen olisi ehkä koirani korvien tuoksu ne tuoksuvat aivan samalta kuin koiranpentujen turkit ja rakastan sitä tuoksua ylikaiken. Kolmas onkin hankalampi tosin luulen sen olevan äitini tuoksu :)

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Kesäkuu 28, 2009, 14:12:25 »
No minä Haistaisin siinä Vanilijasokeria nimmittäin se tuokasuu niin ihanalle että saa minut onneliseksi.
Ja sitten yhtä Escada Hajuvettä sillä Se tuoksuu Vadelmille ja rakastan Vadelmia.Ja sitten siinä olisi viellä Body Shop Appelsiini huulikiillon tuoksua (aaaahh) ja pikku riikkisen satsumaa joka on maailman paras hedelmä (melkein) ja se tuoksuu niiiiiiin ihanalle.

Poissa Maailmanvartija

• Vuotislainen
  • Minä Minä-maa
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #42 : Heinäkuu 11, 2009, 00:16:13 »
Hassulta kuin se kuullostaakin, uskoisin haistavani parittoman lapaseni. Sen haju on niin uniikki, tuttu ja jollain tapaa lämmin ja karhea. Lapanen on minulla aina talvisin koulussa pulpetillani ja joskus laitan sen käteeni ja haistelen sitä samalla, kun seuraan opetusta. Yhtään kommenttia en ole käytöksestäni (sielä) kuullut.
LETS KILL EACH OTHER

Haaveilija

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Heinäkuu 12, 2009, 19:14:30 »
Haistaisin;
- vastaleikatun nurmikon (rakastan kesää ja kaikkia sen tuoksuja, erityisesti nurmikon!)
- teatterin (rakastan esiintyä teattereissa ja muutenkin katsella näytelmiä/musikaaleja)
- mokkapalat (lempileivonnaiseni)
sekä
- kahvin (en pidä kahvista, mutta hajusta kyllä. se tuo mieleen edesmenneen pappani).

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #44 : Heinäkuu 13, 2009, 15:51:47 »
Haistaisin vastaleikatun ruohon tuoksun. Myös uusien kirjojen tuoksu on ihana, sekä myös joku metsän tuoksu, ehkä joku kuiva mäntymetsä. Niitä on niin monta. :D Myös yksi hyvä haju on joidenkin autotallin haju. Kaverillakin aina jään haistelemaan heidän autotallia, jos kaveri käy hakemassa sieltä jotakin. :D Meidän autotalli ei haise sellaiselle. :( Nyt en keksi enempää, vaikka on niitä kyllä vielä enemmänkin. :D

mushroomhunter

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Heinäkuu 20, 2009, 19:46:51 »
Hmmm, tämäpä oli jännä aihe... 8DD
No ainakin haistaisin kahvin tuoksun, vaikka inhoan kahvia enkä siis juo sitä, niin rakastan sitä tuoksua joka tulee kahvinpuruista. 8)
Sitten haistaisin varmaan paistuvan pekonin hajun! 8D Olen niin A-luokan lihansyöjä, että oli pakko mainita tuo, koska pannulla tirisevä pekoni tuoksuu oikeasti aivan ihanalle!
Lisäksi sateen jälkeinen ilma voisi tuoksua onnenjuomassani, sateen jälkeen ilma on niin ihanan hapekas ja tuoksuu puhtaalle. =)

Poissa Sadeli

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Elokuu 01, 2009, 17:48:13 »
Mietinkin tätä yksi päivä, ja tulin siihen tulokseen että haistaisin ainakin meren, siis sellaisen ihanan suolaisen tuoksun.
Ja sitten varmaan suklaan. Tätä tuskin tarvitee paremmin perustella?
Viimeisenä mieleen tuli ruusu. Sen tuoksu on vain niin ihana.

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
« Vastaus #47 : Syyskuu 05, 2009, 12:33:24 »
Ömm.... Noo, ainakin kummitätini käsirasvan. Se tuoksuu jollekin kukkaselle/kasville, en tiedä mille, mutta sellaiselle raikkaalle. Sitten ehkä erään poikien deodorantin (älä kysy), meren ja.... raikkaan aamuilman. Suklaa olisi myös mahdollinen, ja muovi. Uusi muovi tai kumi oikeasti tuoksuu hyvältä!!! Omituistako? :)
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
« Vastaus #48 : Syyskuu 05, 2009, 15:40:08 »
On kyllä mielenkiintoinen aihe vastata. :D
Aika hankala keksiä, kun on aika monta hyvää tuoksua, mutta ainakin haistaisin sateen. Sateen ihanaa, raikasta tuoksua olen aina rakastanut. :3
Toinen olisi varmaankin.. Valkosuklaa. En tiedä, miksi. Se vain on niin makea ja houkutteleva tuoksu. Vesi herahtaa aina kielelle kun haistan jollakin koulussa valkosuklaata.
Kolmanneksi haistaisin -niin omituiselta kuin se kuulostaakin- koirani Nellin. Enkä selviäisi päivääkään ilman hänen suklaasilmiensä piristävää katsetta ja pehmeää, tuoksuvaa turkki. <3

"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Poissa Shieldmaiden

• I solemnly swear that I am up to no good.
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed. Nox.
« Vastaus #49 : Syyskuu 05, 2009, 16:10:13 »
Sen enempiä miettimättä jos vastaan, haistaisin varmaan meren tuoksun, saunavihdan, tuoreen leivän tai pullan ja kesäsateen. Sekä mahdollisesti jonkun partaveden tai dödön, heh :-D

Paitsi että eikös se ole Amortentia, joka tuoksuu erilaiselta kaikille?
"I am not afraid, Harry. I am with you."
- Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
"You're a wizard, Harry."
- Rubeus Hagrid -